Tam pirmiausiai reiktų padidint miestų VT greitį ir manau tai jau pritrauktų dalį keleivių, be to reiktų nukrauti dalį transporto piko metu, nes važiuoti susigrūdus tikrai nieks nemėgsta. Sovietmečiu vienas iš VT trūkumų ir buvo tai, kad jis pastoviai buvo perkrautas, be to toks perkrovimas kenkia ir pačiai transporto priemonei.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Be to. As visiskai suprantu zmones, kurie turi pakankamai $ ir jiems svarbiausia gyvenime patogumas, jiems tas automobilis menkos islaidos. Labiau VT manau turetu buti aktualus tiems, kur spaudziasi savo buteliuose, taupo kiekviena centa, keikia, kad pramogos/maistas/drabuziai brangus, geriau sedi savo buteli prie TV, bet va kontrobandinio dyzelio vaziuoja i kita miesto gala uzsipirkt ir puse algos auto prieziurai isleidzia. Cia aisku hiperbolizuotai, bet manau supratot
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTam pirmiausiai reiktų padidint miestų VT greitį ir manau tai jau pritrauktų dalį keleivių, be to reiktų nukrauti dalį transporto piko metu, nes važiuoti susigrūdus tikrai nieks nemėgsta. Sovietmečiu vienas iš VT trūkumų ir buvo tai, kad jis pastoviai buvo perkrautas, be to toks perkrovimas kenkia ir pačiai transporto priemonei.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBent jau Kaune jis nevaziuoja nes bobutes griuvineja. Toks buvo atsakymas. Absurdas, bet jos tikrai griuvineja,,www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąO kodėl jūs pats neatsisakote automobilio? Juk visada reikia pradėti nuo savęs
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąNors straipsnyje zurnalistas ironiskai perteikia nusivylima "ziauriai maza entuziazma" persesti i VT rodanciais vairuotojais, manau jog 25-29% yra tikrai pasiekimas. Tiek automobilistu persede i VT tikrai pakeistu susidariusia situacija- kazkiek sumazetu kamsciai, bei VT daugiau pinigu surinktu. Juo labiau, jog esama VT parko situacija nemanau jg gali sau leisti didesnio keleiviu kiekio padidejimo... Juo labiau, jog jei visos ivardintos salygos butu igyvendintos, tai pasiekimas butu daugiau nei 30%
Parašė lietus Rodyti pranešimąKamsčiai Lietuvoje susidaro tik nedidelėje dalyje ir įtakoja jie mažiau nei 1/3 Lietuvos gyventojų ar verta dėl to skriausti bent dvigubai didesnę dalį gyventojų, mėginant visaip apriboti jų galimybes turėti patogų susisiekimą kurį daugeliu atvejų jiems užtikrina tik automobilis?
Parašė lietus Rodyti pranešimąJei važiuoti vienam tai VT bus šiek tiek pigiau jeigu nebramgint savo laiko, bet jeigu važiuoti dviese tai ne tik daug brangiau, bet ir dažnai beveik dvigubai ilgiau. Pavyzdžiui man į žmonos gimtinę nuvažiuoti ir parvažiuoti apie 600 km (truputį daugiau) automobilis 100 km vidutiniškai 5 litrai dyzelinio kuro, tai suapvalinus kažkur kuras kainuoja 150 Lt, jeigu važiuoti autobusu tai vienam žmogui į abi puses bus 120 Lt, dviem žmonėm tai jau 240, t.y. 90 Lt brangiau, neskaitant, kad su automobiliu nuvažiuoju per 3,5 valandos, o VT priklausomai kiek reikia laukt persėdimo Kaune nuo 6 iki 10 val.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBe to. As visiskai suprantu zmones, kurie turi pakankamai $ ir jiems svarbiausia gyvenime patogumas, jiems tas automobilis menkos islaidos. Labiau VT manau turetu buti aktualus tiems, kur spaudziasi savo buteliuose, taupo kiekviena centa, keikia, kad pramogos/maistas/drabuziai brangus, geriau sedi savo buteli prie TV, bet va kontrobandinio dyzelio vaziuoja i kita miesto gala uzsipirkt ir puse algos auto prieziurai isleidzia. Cia aisku hiperbolizuotai, bet manau supratot
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąReikia naikinti stereotipą, kad automobilis yra būtinas.
Bet ne, geriau mėtyt pinigus ir sėdėt grūstyse. Ir dar teršti aplinką. Konfortas gi mašina...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą25 procentai lengvai pasiekiamas nuvarant nuo automobilio tuos, kurie ant ribos balansuoja su finansais jo išlaikymui, bet dėl "nelygio" vis tiek smaukosi su automobiliu.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai didmiesčiuose žmonės bent turi alternatyvą keliauti VT. Koks jis yra, tai jau kita kalba. O kitur jokios alternatyvos nėra. Ir žmonės yra tiesiog priversti turėti automobilį.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr tokių yra nemažai. Štai tokį vieną pažįstu - 4 asmenų šeima, 2 nepilnamečiai vaikai. Gyvena 32 kv. bute su daliniais patogumais. Žmona nedirba. Bet kieme net trys automobiliai. Visi važiuojantys. Vairuoja abu.
Taip pat nebutina automobili pasistatyti centre prie pat darbovietes. Ne miesto gyventojams galima palikti ji priemiestyje, kur turi buti ikurtos stovejimo aiksteles ir turi patogiai kursuoti VT. O vietiniai gali i darba ir VT atvaziuot. O jei darbe butinas nuosavas auto - tegul darbdavys apmoka ir jo stovejima. Manau taip butu tikrai sazininga. Ir nereik verkt, jog verslas ir taip uzsmaugtas. Verslas daro piniga - todel privalo ir dalintis!.. Jei tikrai butinas automobilis verslui, tai ji itrauks i sanaudas ir tikrai pamastys ar butinas automobilis kokiam konsultantui nuvykti pas klienta - gal kartais labiau apsimokes VT, pestute-mobilis ar taksi ekstra atvejui. Gal uzteks 1 ar 2 automobiliu vietoje 10. Tiesiog ir cia reikalinga optimizacija...
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąKa reiskia del "nelygio"? Pats savo 50% visu kelioniu atliekate automobiuliu - del "nelygio" ar butinybes? Ka darysite jei mokescio "nepavesite" ir turesite atsisakyti automobilio? Taigi, nereik buti tokiam kategoriskam. Sita "nelygio" klausima galima isspresti ir kitais budais, ne tik uzdedant mokesti.
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąApie ka auksciau ir rasiau!.. Didelis mokestis (kuri kaikurie "ekonomistai" isivaizduoja nuo 300Lt ir daugiau) daugumai uzmiescio seimu bus nepakeliamas ir kokioje tada jie atsidurs padetyje?!
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąO cia ziauriai padetu parkavimo mokestis kiemuose: vienas auto butui uz simboline kaina metams, o sekantys pagal bendra tvarka: nori, moku uz valanda, nori- abonenta metams perki. Trys automobiliai dviems vairuotojams seimoje tikrai nera butini.
Taip pat nebutina automobili pasistatyti centre prie pat darbovietes. Ne miesto gyventojams galima palikti ji priemiestyje, kur turi buti ikurtos stovejimo aiksteles ir turi patogiai kursuoti VT. O vietiniai gali i darba ir VT atvaziuot. O jei darbe butinas nuosavas auto - tegul darbdavys apmoka ir jo stovejima. Manau taip butu tikrai sazininga. Ir nereik verkt, jog verslas ir taip uzsmaugtas. Verslas daro piniga - todel privalo ir dalintis!.. Jei tikrai butinas automobilis verslui, tai ji itrauks i sanaudas ir tikrai pamastys ar butinas automobilis kokiam konsultantui nuvykti pas klienta - gal kartais labiau apsimokes VT, pestute-mobilis ar taksi ekstra atvejui. Gal uzteks 1 ar 2 automobiliu vietoje 10. Tiesiog ir cia reikalinga optimizacija...
Comment
-
Pranešimai apie susisiekimą tarp Lentvario ir Vilniaus perkelti į temą Vilniaus apskrities viešasis transportas >>.
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąO cia ziauriai padetu parkavimo mokestis kiemuose: vienas auto butui uz simboline kaina metams, o sekantys pagal bendra tvarka: nori, moku uz valanda, nori- abonenta metams perki. Trys automobiliai dviems vairuotojams seimoje tikrai nera butini.
Taip pat nebutina automobili pasistatyti centre prie pat darbovietes. Ne miesto gyventojams galima palikti ji priemiestyje, kur turi buti ikurtos stovejimo aiksteles ir turi patogiai kursuoti VT. O vietiniai gali i darba ir VT atvaziuot. O jei darbe butinas nuosavas auto - tegul darbdavys apmoka ir jo stovejima. Manau taip butu tikrai sazininga. Ir nereik verkt, jog verslas ir taip uzsmaugtas. Verslas daro piniga - todel privalo ir dalintis!.. Jei tikrai butinas automobilis verslui, tai ji itrauks i sanaudas ir tikrai pamastys ar butinas automobilis kokiam konsultantui nuvykti pas klienta - gal kartais labiau apsimokes VT, pestute-mobilis ar taksi ekstra atvejui. Gal uzteks 1 ar 2 automobiliu vietoje 10. Tiesiog ir cia reikalinga optimizacija...
Kiemų apmokestinimas įdomi idėja, bet sudėtingai įgyvendinama. Viskas turi prasidėti nuo kiemų priskyrimo tam tikroms mokėjimo zonoms, mokėjimo automatų pastatymo ir efektyviai viską kontroliuojančios grandies įkūrimo. Visa tai ganėtinai brangiai kainuoja. Juo labiau tai visų nepaliestų, nes kai kurių namų kiemai yra privati nuosavybė.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKiemų apmokestinimas įdomi idėja, bet sudėtingai įgyvendinama. Viskas turi prasidėti nuo kiemų priskyrimo tam tikroms mokėjimo zonoms, mokėjimo automatų pastatymo ir efektyviai viską kontroliuojančios grandies įkūrimo. Visa tai ganėtinai brangiai kainuoja. Juo labiau tai visų nepaliestų, nes kai kurių namų kiemai yra privati nuosavybė.
Comment
-
Europos Komisijos 2011metais pateiktoje Transporto ateities ataskaitoje buvo paviešinta apklausa. Po 1000 žmonių iš kiekvienos šalies atsakė į klausimą “Kokia Jūsų pagrindinė transporto priemonė?“.
Šalis Dviratis (%) Automobilis (%) Viešasis transportas (%)
Nyderlandai 31,2 48,5 11
Vengrija 19,1 28,2 35,3
Danija 19 63,4 11,8
Vokietija 13,1 60,9 14,8
Slovakija 9,5 32,3 30,9
Italija 4,7 54,4 18,2
Airija 3,2 67,7 14,2
Prancûzija 2,6 63,7 20,1
Jungtinë Karalystė 2,2 57,6 22,1
Ispanija 1,6 47,4 30,2
ES vidurkis 7,4 52,9 21,8
Taigi, Europoje didesnė pusė gyventojų renkasi nuosavą transportą. Tik penktadalis - viesajį, ir tik kiek daugiau nei 7 procentai - ekologiškus dviračius... O mums Lietuviams, kaip sako rusai "сам Бог велел" (pats Dievas liepe) - tikrai daugiau nei 50proc. renkames nuosavus automobilius
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimądidesnė pusė
Bet didesnė pusė žmonių to vis vien nesupranta.
Comment
-
Idomų filmuką aptikau viename bloge, kuriame pristatoma Lietuva. Labai nustebino, jog mus pristato kaip 70proc. gyventojų vaikštančių pėsčiomis, važinėjančiais dviračiais bei viešuoju transportu: http://www.youtube.com/watch?feature...4tbV4UHk#t=134
Tai taip išeina, jog pas mus viena geriausių situacijų su nuosavu transportu - tipo tik 30proc. gyventojų važiuoja automobiliais! Tai nera taip jau tragiška, kad žūt būt reikėtu persodinti bent dalį automobilistų į VT?.. :S Taip ir likau nesupratęs kas čia meluoja...
O šiaip aplamai įdomus filmukas - siūlau nuo pradžių pažiūrėt...
Comment
-
Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąIdomų filmuką aptikau viename bloge, kuriame pristatoma Lietuva. Labai nustebino, jog mus pristato kaip 70proc. gyventojų vaikštančių pėsčiomis, važinėjančiais dviračiais bei viešuoju transportu: http://www.youtube.com/watch?feature...4tbV4UHk#t=134
Tai taip išeina, jog pas mus viena geriausių situacijų su nuosavu transportu - tipo tik 30proc. gyventojų važiuoja automobiliais! Tai nera taip jau tragiška, kad žūt būt reikėtu persodinti bent dalį automobilistų į VT?.. :S Taip ir likau nesupratęs kas čia meluoja...
O šiaip aplamai įdomus filmukas - siūlau nuo pradžių pažiūrėt...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTuo tarpu kai ES tikslas yra iki 2050 mieste išnaikinti lengvuosius automobilius, o iki 2030 CO2 emisiją iš transporto sumažinti iš esmės. Pas mus bus kišami dujiniai autobusai vietoje elektrinio transporto. Dar kartą kartoju, kad kol kas apie elektrobusus nėra ko ir kalbėti. Kai jie bus normalūs, tada pirmiausiai jie turėtų keisti pagrindinius autobusų maršrutus, o tik po to būtų galima kalbėti apie troleibusų likvidavimą.
Comment
Comment