Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Tokia problema egzistuoja tik keliuose didesniuose miestuose (tuose, kurie turi bent kokį normalesnį VT), o kitose teritorijose (kaimuose, mažose gyvenvietėse) automobilio naudojimas yra labai menkas. Tas labai matosi pažiūrėjus į eismo intensyvumo keliuose statistiką, ypač krašto bei rajoninių kelių.
Toks didelis mokestis gali turėti ir kiek kitokį efektą. Kadangi nemažai žmonių turi poreikį važinėti ne tik mieste, tai jie vis tiek ieškotų galimybių susimokėti ir išlaikyti automobilį. Jau tuomet galima pamiršti visokias P+R sistemas, nes mokant po 167 lt/mėn. niekas nežais su tokiais dalykais. Jeigu aš dabar dar pasinaudoju VT keliaudamas po miestą, tai mokėdamas nemažą sumą už automobilį naudočiausi tik juom, nes taip labiau atsipirktų jo turėjimas. Bet kokiu atveju nepamatuotai dideli mokesčiai turėti dideles socialines bei ekonomines pasekmes, ir prisidėtu prie emigracijos skatinimo.
Comment