Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kam nusivažiuot į absurdus?
Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.
Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ne aš pradėjau.
Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.
Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.
Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.
Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.
Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.
Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kaip taisyklė tie -20km/h atsiranda ties perėjom/šviesoforais/nuovažom. Kaip jau sakiau, turiu įtarimą, kad visur padarius tolygų greitį be tampymosi rezultatas būtų geresnis nei dabar. Aišku maloniau būtų pakelti greitį visur iki 80km/h be tampymosi. Bet jei reikia rinktis ar 60km/h, ar smaukytis, tai gal geriau lėčiau ir maloniai.
perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai
Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žiū, mano sugędusiu supratimu, GV vis dar pagydomas:
perėją iš niekur į niekur ties J, Kazlausko g. keliam ant tilto ir pastumiam link Skulo degalinės;
perėja su šviesoforu ties Baltupio g. irgi keliam ant tilto. Jis kirs ir Baltupio g. apendiksą;
Uždarom visus apsisukimus. Kam nepatinka, važiuoja kitomis gatvėmis.
Visas greitėjimo ar lėtėjimo juostas padarom padoraus ilgio, atskirtas kelio konstrukcijomis; nori šokti iškart į antrą GV juostą - tik per savo lavoną.
Mokslininkų g. perlipama 2 juostų estakada.
Santaros g. irgi turėtų kirti estakada, arba panaikinti keista sankryžą ir pateikimui į Santariškes naudoti senojo Molėtų pl, jungtį su Santaros gatve; pateikimas į Kairiūkščio g. - tik per Fizikų g. Bet tai jau Molėtų pl. iššūkiai
Tokiu būdu šioje gatvėje sumažėja konfliktinių taškų skaičius ir galima atstatyti jos projektinį greitį.
Comment
Comment