Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

      Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
      Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.

      Comment


        Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

        Šaltinis

        <...>
        Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
        priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
        Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
        keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
        reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
        Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
        vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
        patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
        Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
        teritorijoje.
        Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
        automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
        automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
        nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

            Šaltinis

            Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą

              Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
              Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
              O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

              Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
                O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

                Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
                Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                  Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)

                  Comment


                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
                    Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
                      Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.

                      Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                        Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
                        Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                          https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                          Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
                          Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 08:06.

                          Comment


                            Vienoje pusėje sumažinta iki 70 kmh, kitoje nuo 110 iki 90 tik? Matyt pestieji tik iki vidurio kelio eina.
                            -

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
                              Perėja kurioj vietoj? Tas perbėgimas iš erelių gatvės į tentą nusipirkt žemių? Kamera tuomet turėtų stovėt iškart už išsukimo iš Erelių g., o ne 160 metrų iki sankryžos. Visi iškart po kameros ten spaudžia dugnais.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
                                Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Tai nesismulkinam, iškart statom "Gyvenamoji zona" ir užsėjam veja.
                                  Kam nusivažiuot į absurdus?

                                  Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Kam nusivažiuot į absurdus?

                                    Šiaip nuo Vingio parko iki tunelio gerokai pagerėjo situacija padarius sektorinį. O laiko realiai užtrunka tiek pat pravažiuot. Apart gilios nakties kai buvo galima ramiai spaust120… Bet nedidelis nuostolis bendrai paėmus.
                                    Ne aš pradėjau.
                                    Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

                                    Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Ne aš pradėjau.
                                      Vieni įrengė įvažiavimus į jurtų rajonus, kiti ta proga sumažino greitį. Dabar ratas užsisuka iš naujo ir greitį norima sumažinti visame GV ilgyje.

                                      Taip, jeigu atsisakome magistralinės miesto gatvės, jos dabartinėje skiriamojoje juostoje galime įrengti vaikų žaidimo aikšteles.
                                      Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Nenutrūkstamas eismas be gazas-stabdis atkarpų duoda daugiau naudos ir magistrališkumo nei teorinis +20km/h dalyje atkarpų su chaotišku eismu kitur.

                                        Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
                                        Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

                                        Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą


                                          Gazas - stabdis atsiranda ne dėl -20 km/h, bet dėl perėjų, šviesoforų ir nezgrebnai suformuotų nuovažų bei įvažų.
                                          Todėl dar kartą, arba išlaikom GV magistraline gatve be VT eismo ir todėl 80 km/h, arba nuleidžiam rankas ir sakom, kad 50 km/h yra jai tinkamiausias greitis.

                                          Pirmu atveju reikia galvoti ką realaus galime padaryti su Ukmergės ir Čiurlionio g. mazgais. Antru - pakeliam rankas ir pripažįstame, kad miesto planuoti mes nemokame.
                                          visi seniausiai pakele, ne kitu atveju apie toki š. kaip GV aplamai nekas nediskutuotu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X