Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip, net ir po 50% padidinimo baudos liks juokingos. Ypač, kai faktinė tolerancija už greičio viršyjimą yra virš 20 km/h, nors turėtų būti 0 km/h. Aišku, geriau, nei nieko, nes dabartinė situacija tampa panaši į visišką Wild West, kur, atrodo, nebegalioja nei dvigubos ištisinės, nei šviesoforo signalai, nekalbant apie kažkokį ten greitį.
    Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.

    Comment


      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

      Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
      O kuo dabar netinkama infra?

      Ženklas per arti perėjos pastatytas?
      Ponas nelabai rimtas? Gatvė nelabai standartinė? "30" per daug panašu į "80"?

      Comment


        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

        Nulinei tolerancijai turi būti tinkama infra, o ne kai po 80kmh plente atsiranda nereguliuojama perėja ir 50kmh su matuokliu. Arba standartinės gatvės, kur dėl gyvenančio rimto pono padaroma 30kmh.
        Pvz Sveicarijoje 0% tolerancijos. Ten uz 1km virs greicio limito 40Francu susimoki. Taip butu gerai ir Lietuvoje

        Comment


          Gal ne visai susije, bet ar ne būna tokių atvėjų, kad Vilniuj darbuotojams ( ypač dirbantiems centre ) paprasčiausiai nėra stovėjimo vietų automobiliam, arba taip toli nuo darbo, kad greičiau su autobusu važiuoti.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            O kuo dabar netinkama infra?
            Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
              O kuo dabar netinkama infra?
              Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.

              Comment


                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                Kaip pvz. nutiesiamas keturių juostų kelias su metaliniais atitvarais, be šaligatvių, be perėjų, su plačiomis juostomis ir jame padaromas greičio ribojimas 50kmh.
                Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

                Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pavyzdžiui perėjos GV, tiek ties Baltupio gatve su šviesoforu, tiek savižudinė ties būsima Šiaurine gatve. Šviežiai asfaltuotuose žvyrkeliuose irgi būna vietų su labai griežtais ribojimais, kurie primena anekdotą apie policininkui gimusį sūnų.
                  O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
                    Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Kuo šaligatvių buvimas ar nebuvimas susijęs su greičio ribojimu? Greitį (dažniausiai) nustato savivaldybė, o ten eismo saugos kompetencija dažniausiai neblizga.

                      Su kuo galėčiau sutikti - pas mus greičio ribojimai sudėti pagal nebarstyto plikledžio oro sąlygas. Pvz jei pas italus stovi ženklas 40, tai nesitreniravęs ten greičiau ir nepravažiuosi
                      Jeigu kelias būtų su šaligatviais, kurie yra realiai naudojami pėsčiųjų, suprasčiau greičio ribojimą kaip priemonę juos apsaugoti. Tokiu keliu natūraliai norėtųsi važiuoti lėčiau. Visgi kai šalia važiuojamosios dalies yra metaliniai atitvarai, o iškart už jų pieva arba miškas, niekaip sau negaliu pateisinti 50kmh ribojimo.

                      Comment


                        Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

                        Šaltinis

                        <...>
                        Bendrai analizuojant nagrinėjamos teritorijos gatvių saugumo, patogumo ir patrauklumo kriterijus, nustatyta, kad keliautojai pėsčiomis, automobiliu ir mišriai skirtingai vertina pasirinktus kriterijus. Automobilių vairuotojai
                        priešingai negu pėstieji ar mišrių keliavimo priemonių naudotojai, nemato poreikio mažinti automobilių greičio.
                        Taip pat automobilių vairuotojai keliaudami analizuojamose gatvėse jaučiasi saugesni nei pėstieji bei mišrių
                        keliavimo būdų naudotojai. Daugiau nei penktadalis respondentų visose analizuojamose grupėse sutinka, kad
                        reikia gerinti gatvių apšvietimą bei matomumą sankryžose ir perėjose.
                        Vertinant patogumo kriterijus nustatyta, kad pėstieji bei mišriai keliaujantys respondentai labiau nei automobilių
                        vairuotojai norėtų daugiau saugių gatvės kirtimų pėstiesiems ir dviratininkams, platesnių pėsčiųjų takų bei
                        patogesnių pėsčiųjų takų (t. y. pašalinti kliūtis iš pėsčiųjų takų, pvz., stulpai, stovintys automobiliai, kt.).
                        Pažymėtina, kad pėstiesiems, priešingai negu kitoms dviem grupėms, mažiausiai patogu judėti nagrinėjamoje
                        teritorijoje.
                        Patrauklumo kriterijų vertinimas ryškiausiai išsiskiria vertinant automobiliais neužstatytus takus. Pažymėtina, kad
                        automobiliu nekeliaujantys respondentai norėtų daugiau gatvės želdinių, mažiau triukšmo ir švaresnio oro, o
                        automobilių vairuotai – geresnio apšvietimo. Be to, automobiliu keliaujantiems respondentams keliauti
                        nagrinėjamomis gatvėmis yra patrauklu, o keliaujantys pėsčiomis ar mišriais būdais norėtų pokyčių.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Aš tokio detalumo prašiau per susirinkimą dėl Viršuliškių ir kt. gatvių. Nes būtent tai atskleidžia visą esmę. Gerai, kad pasitaisė, ankstesnėse analizėse buvo tik bendriniai rezultatai pateikiami.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Iš Pilaitės REZ/modernizavimo ataskaitos. Vaizdelis iš apklausos rezultatų spektre "jaučiuosi saugus - ką saugumui" pagal kelionės būdus

                            Šaltinis

                            Po kiekvieno sakinio mintyse kartojosi frazė "no shit, Sherlock".

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              Taip. Turėtų būti 50-60 su nuline tolerancija ir greičio matuokliais, kaip centrinėje dalyje. Apskritai, kai kuriose vietose GV reikia humanizuoti, ypač prie ReVingio.
                              Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
                              O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

                              Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Ir štai čia atsiranda priešingos nuomonės, nes GV buvo sumanyta kaip greito eismo gatvė, skirta greitai įvažiuoti į centrinę miesto dalį.
                                O tada privažiavo visokių ir prisistatė palei ją jurtų.

                                Ką daryti? Viadukai ir tuneliai, akustinės sienutės ir jokių įvažiavimų į D kategorijos žvyrkelius.
                                Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                                  Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                    https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                                    Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
                                    Taigi Erelių g. priekyje. GMaps akivaizdžiai matosi kaip jie važiuoja.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      O morėtum kad visas GV iki Santariškių būtų 60? Arba 50…
                                      Variantas. Tik tada ir plotis bei visas flying as kaip sako klasikai turėtų bũt ne autostradinis.

                                      Blogiausia yra dabartinis nei skustas, nei luptas variantas.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Kaži, ar jau taip beįmanoma. Pvz. niekas nenaikins įvažiavimo į Ozą ar kitų pažeidžiant STR padarytų vietų. Veikiau priešingai – tokių bus tik daugiau. Tai greičio mažinimas ten neišvengiamas. Bet su tuo turėtų sekti ir humanizavimas. O jam tikimybė dar mažesnė.
                                        Galima būtų perkelt GV link centrinės ašies išnaudojant žalią skiriamąją juostą. Tada tilptų kokia privažiuojamoji gatvelė Ozo viadukui ir prekybcentrio nusukimui.

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                          https://www.google.com/maps/@54.8166...oASAFQAw%3D%3D

                                          Jeigu kas nors man paaiškins šitą vietą (pavažiuokit truputį į priekį ir pamatykit fotoradarą), nupirksiu ir įteiksiu auksinį medalį (aplink Vilnių <20km)
                                          Sankryža bei nežymėta perėja su įspėjimu apie pėsčiuosius. Čia pavyzdys kaip nepadarius gerai nuo pat pradžių, po to lipdoma vis daugiau nelogiškų priemonių
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2025.03.08, 08:06.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X