Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
Jis tepaprieštaravo teiginiui, kad už žiedo perėja mažiau daro kamščius nei prieš žiedą. Prieš žiedą kamštis tik toje eismo kryptyje. Už žiedo - kamštis gali susidaryti pačiame žiede ir tada jau gali stoti daugiau nei vieną į žiedą įvažiuojanti kryptis.
Jo pasakymas nebuvo prieš pėsčiuosius, tik pasakė, kad už žiedo perėja nėra mažiau kamščių daranti nei prieš žiedą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Siūlyčiau vietoje sušaudyti tuos nedrausmingus pėsčiuosius, kurie naudojasi savo teise eiti per perėją ir stabdo rimtus dėdes su x5ais. Tegu pėsti lochai palaukia kol visos mašinos pravažiuos ir tada eina.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nieko šaudyti nereikia, viskas tvarkoje su ta perėja, bet apsimesti kad ji nestabdo eismo žiede yra tiesiog realybės ignoravimas. Tiesiog reikia suprasti, kad pėsčiųjų prioritetas yra svarbenis, nei žiedo pralaidumas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Specialiai tokiems kaip Jūs ir Dainius Šalomskas (iš policijos jau išpirdolintas už girtavimą) esu tą perėją filmavęs.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ir dar nutiesti 2 papildomas juostas.
-
- 1 patinka
Comment
-
Rekomenduoju paklausyti. Juo labiau, kad šneka tam tikri familiar žmonės
Kas lemia keliavimo mieste įpročius? - Radioteka - LRT
Imho, Aidas viską suvardino daugiau mažiau spot on dėl nemažos dalies dalykų, kuriuos buvo spėta paminėti, ir kurie čia ir kitur išdiskutuoti jau daug kartų.
Ekspertė Kristina, daro kai kuriuos teisingus pointus, bet kai kur plaukioja kažkokiuose teoriniuose konceptuose ir half-baked teiginiuose, kurie iš esmės nelabai ką pasako, o tik rodo, kad žmogus kažką žino ir supranta, bet daug ko nežino ir nesupranta ir kartais elementariai nusišneka ar iš esmės sau pačiai prieštarauja.
Europos miestuose pastaraisiais dešimtmečiais vyksta intensyvūs mobilumo pokyčiai formuojant naujus gyventojų kelionių įpročius. Miestai skelbia, kad pertvarkydami mobilumo sistemas, ketina išspręsti taršos ir triukšmo problemas, užtikrinti sveiką aplinką gyventojams; siekia geresnės gyvenimo kokybės. Tačiau taiko skirtingas strategijas ir priemones. Šioje „Homo cultus. Žmogus ir miestas“ laidoje kalbėsimės apie užsienio ir Lietuvos miestų patirtis organizuojant mobilumą, apie tai, kaip miestai užsibrėžia tikslus ir nustato prioritetinius keliavimo mieste būdus, apie darnaus judumo planus ir viešosios komunikacijos strategijas siekiant pagrįsti pokyčius. Kalbėsime ir apie viešojo transporto plėtros galimybes, pėsčiųjų ir dviratininkų patirtis bei apie stovėjimo aikštelių kiemuose problemos formulavimą ir sprendimų kryptis.
Laidos svečiai: mobilumo konsultantė, Žaliojo susisiekimo ambasadorė dr. Kristina Gaučė ir architektas, tinklaraščio apie miestus „100 minčių“ autorius Aidas Kazakevičius.
Laidą veda miesto antropologė Jekaterina Lavrinec
- 13 patinka
Comment
Comment