Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ar nėra taip, kad tramvajų uždrausta įrengti Senamiestyje pagal UNESCO reikalavimus?
    Lietuvoje neabejotinai reikėtų įveikti paveldosaugos pasipriešinimą. Nes sovietiniai šaligatviai, ištisi sugriauti kvartalai ir krūūūvos parkingo nėra problema, o tramvajus – yra. Nes kažkas naujo, nesovietiško.

    Comment


      O taip, jau dabar einama iš proto dėl troleibusų stulpų “vibravimo”, kad net nukabint norima, baisu pagalvot koks pasipriešinimas dėl bėgių

      Comment


        Idėjo 150 mln. € 300-ams km dviračių infrai. Pilnai atėmė gatvę (ar atkarpą) palei upę, atidavė dviračiams. Daug kur pusę gatvės atskyrė bortais išilgai atiduodant dviratistams. Dviračių juostos su atskirtais bortais išilgai. Bortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Bortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.
          Tai kad dauguma bortų tame vaizdo įraše nebuvo dideli?

          Comment


            Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
            APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

            Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
            „Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“, – aiškino „Vilnius TECH“ Verslo vadybos fakulteto docentas Juozas Merkevičius.

            Esą reikia kaip tik didinti greitį ir platinti gatves, kad žmonės galėtų greičiau nuvažiuoti iš savo namų į darbo vietą ir atgal.

            „Tai yra greitųjų gatvių koncepcija, kuriose nebūtų reguliuojamų sankryžų ir perėjų, tai yra, įrengiant požemines perėjas, pėsčiųjų tiltelius, viadukus, taip pat praplatinant zonas, kuriose susidaro spūstys, sukuriant papildomas juostas“, – tęsė J. Merkevičius.

            Pasak docento, didesnis gatvių pralaidumas ir greitis kaip tik sumažintų taršą, nes automobiliai nestovėtų prie sankryžų arba perėjų.

            Comment


              Gaila, kad docentas nepasako, kokie aitvarai suneš pinigus tam 12 ar 4 kartus mažesnio tankio miestui viską išplatinti ir visas sankryžas padaryti dviejų lygių
              Ir dar svarbiausia, kad miesto planavimo klausimais pasisako ne miestų ar kelių katedros docentai, o Verslo vadybos fakulteto "ekspertai". T.y. pakomentuoja "ne savo daržą", o klausimus dėl finansavimo, kuriuos lyg ir galėtų pakomentuoti - pamiršta.
              Paskutinis taisė sleader; 2025.02.17, 12:56.

              Comment


                Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
                APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

                Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
                "Verslo vadybos fakulteto docentas Juozas Merkevičius" ta prasme klausia vadybininko apie eismo organizavimą. Čia jau Stano nuomonė tiek pat reikšminga. Tuoj kalbins psichologijos magistrus apie lietaus nuotekų sistemą Vilniuje. Kažkoks žurnalistinis dugnas.

                Comment


                  „Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“
                  O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
                  Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
                    Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?
                    Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?

                    Comment


                      Parašė Košutas Rodyti pranešimą
                      Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
                      APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?

                      Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.

                      Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	377
Size:	367,8 kB
ID:	2183911
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                        Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?
                        Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą


                          Click image for larger version

Name:	Picsart_25-02-17_14-36-12-487.jpg
Views:	377
Size:	367,8 kB
ID:	2183911
                          kam čia ta varpinė jei žmogus turi iš darbo namo nuvažiuoti?

                          Comment


                            Parašė Košutas Rodyti pranešimą

                            Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.
                            reik uždraust pėsčiuosius

                            Comment


                              Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                              reik uždraust pėsčiuosius
                              bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
                              Suprantu, kad nejuokavo.

                              Comment


                                Jeigu tankis yra 12 kartų mažesnis, tai ir gatvių juostų skaičius turėtu būt 12 kartų mažesnis.

                                Comment


                                  Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                  bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
                                  Suprantu, kad nejuokavo.
                                  Gal policijoje dirbi?

                                  Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
                                  „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
                                  https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296

                                  Comment


                                    Nebūtina pėsčiųjų uždrausti, užtenka pereiti prie paketinio trafiko valdymo.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                      Gal policijoje dirbi?

                                      Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
                                      https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
                                      budulis su uniforma

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                        Gal policijoje dirbi?

                                        Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
                                        https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
                                        Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.

                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.
                                          tos perėjos "jau už žiedo" ir yra baisiausios, nes blokuoja išvažiavimą iš žiedo ir visą žiedą.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X