Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Idėjo 150 mln. € 300-ams km dviračių infrai. Pilnai atėmė gatvę (ar atkarpą) palei upę, atidavė dviračiams. Daug kur pusę gatvės atskyrė bortais išilgai atiduodant dviratistams. Dviračių juostos su atskirtais bortais išilgai. Bortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBortai visgi užkliuvo, daryčiau, kaip pas mus Algirdo g., Vilniuje, su tokiu pat aukščiu, kaip įprasti gatvės bortai, bet 45° kampu, kad ekstra atveju būtų galima pasinaudot saugiai.
Comment
-
Gyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?
Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
„Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“, – aiškino „Vilnius TECH“ Verslo vadybos fakulteto docentas Juozas Merkevičius.
Esą reikia kaip tik didinti greitį ir platinti gatves, kad žmonės galėtų greičiau nuvažiuoti iš savo namų į darbo vietą ir atgal.
„Tai yra greitųjų gatvių koncepcija, kuriose nebūtų reguliuojamų sankryžų ir perėjų, tai yra, įrengiant požemines perėjas, pėsčiųjų tiltelius, viadukus, taip pat praplatinant zonas, kuriose susidaro spūstys, sukuriant papildomas juostas“, – tęsė J. Merkevičius.
Pasak docento, didesnis gatvių pralaidumas ir greitis kaip tik sumažintų taršą, nes automobiliai nestovėtų prie sankryžų arba perėjų.
- 13 patinka
Comment
-
Gaila, kad docentas nepasako, kokie aitvarai suneš pinigus tam 12 ar 4 kartus mažesnio tankio miestui viską išplatinti ir visas sankryžas padaryti dviejų lygių
Ir dar svarbiausia, kad miesto planavimo klausimais pasisako ne miestų ar kelių katedros docentai, o Verslo vadybos fakulteto "ekspertai". T.y. pakomentuoja "ne savo daržą", o klausimus dėl finansavimo, kuriuos lyg ir galėtų pakomentuoti - pamiršta.Paskutinis taisė sleader; 2025.02.17, 12:56.
- 17 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąGyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?
Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
- 20 patinka
Comment
-
„Pavyzdžiui, Manhetene gyventojų tankumas 1 kvadratiniame kilometre yra 18,5 tūkst. gyventojų, kai tuo tarpu Vilniuje – tik 1,5 tūkst. gyventojų, tai reiškia, kad tankumas čia 12 kartų mažesnis. Atitinkamai Stokholme gyventojų tankumas 4 kartus didesnis nei Vilniuje“
Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
O pavyzdžiui Veršupio kaime 6 trobose 10 arų plote gyvena 23 žmonės. Gyventojų tankis 23 000 gyv./kv.km. Statome metro ir hyperloop?
Jeigu rimtai, ko jie ties tuo tanku taip užsiciklino?
- 15 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimąGyventojai apklausiami ar turėtų būti vykdomas vairuotojų genocidas.
APKLAUSA: Ar Vilniuje reikėtų įvesti spūsčių mokestį?
Eisenhowerio epochos laikų prietaisas teikia siūlymus ir dalinasi išmintimi, vertina gyventojų tankį, platina reljefą ir didina pralaidumą.
- 18 patinka
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Eina 2025 metai, bet nei visuomenėje, nei žiniasklaidoje vis dar neegzistuoja VT klausimo flagmanas, kuris galėtų kontraargumentuoti ir formuoti nuomonę šiuo klausimu. Kol tokio neatsiras, tol ir murkdysimės ir postinsime anoniminiuose forumuose, kaip viskas degraduoja Vilniaus VT sektoriuje. Nejaugi teks laukti kol Kaunas paleis tramvajų, kad atsirastų kas galėtų užsiimti lobizmu dėl VT?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Košutas Rodyti pranešimą
Visuomenės ir žiniasklaidos tankis yra 7000 kartų mažesnis nei kitose vietose, todėl pradžiai gal bent pilnai išnaudokime egzistuojančią infrastruktūrą ir uždrauskime šviesoforus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
reik uždraust pėsčiuosius
Suprantu, kad nejuokavo.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
bendradarbis taip ir sako - "kamščiai darosi dėl pėsčiųjų. Reikia visur statyti viadukus vietoj perėjų".
Suprantu, kad nejuokavo.
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius„Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal policijoje dirbi?
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąGal policijoje dirbi?
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...s-1636-1244296
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neįtikėtina ant kiek policijos vadas nesigaudo eisme, čia net žiūrint iš automobilisto pusės tos perėjos naikinimas niekaip prlaidumo nepagerintų, nes perėja yra jau už žiedo, plius jei yra kamštis Konstitucijos pr., tai jis yra ir nusileidus toliau GV ar Ukmergės gatvėje.-
- 1 patinka
Comment
Comment