Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Net Šiaurės Korėja sugebėjo tramvajų nusitiesti. Nors 70 metų gyvena nuolatinio karo stovyje.
    Ir čia rodiklis? Karo stovis, tik nieks pult jų kaip ir nesiruošia tuos 70 metų... ar dėl tramvajaus pasiruošęs kaip ŠK truputį pabadaut? nieko pirma teks Nerimi pasiplaukioti, apmažins norą tramvajui

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Ir čia rodiklis? Karo stovis, tik nieks pult jų kaip ir nesiruošia tuos 70 metų... ar dėl tramvajaus pasiruošęs kaip ŠK truputį pabadaut? nieko pirma teks Nerimi pasiplaukioti, apmažins norą tramvajui
      Net bepročių valdoma šalis, kuri apdėta sankcijom ir visus pingus leidžia kariuomenei sugeba pasistatyt tramvajų. Tai jūsų virkavimai dėl pinigų trūkumo atrodo apgailėtinai.

      Jei takelių remontas atrodo bereikalingas pinigų taškymas, gal reiktų stabdyti visus kelių remontus? Tankai per duobes pravažiuos, o vairuotojai gali pakentėti.
      Paskutinis taisė acetonas; 2025.02.03, 11:41.

      Comment


        Parašė acetonas Rodyti pranešimą

        Net bepročių valdoma šalis, kuri apdėta sankcijom ir visus pingus leidžia kariuomenei sugeba pasistatyt tramvajų. Tai jūsų virkavimai dėl pinigų trūkumo atrodo apgailėtinai.

        Jei takelių remontas atrodo bereikalingas pinigų taškymas, gal reiktų stabdyti visus kelių remontus? Tankai per duobes pravažiuos, o vairuotojai gali pakentėti.
        Pakartosiu, ar pasiruošęs kaip bepročių valdomoje šalyje pabadauti (savanoriškai arba priverstinai)?

        TAIP ir dar kartą TAIP naujų takelių tiesimas buvusiose atliekų saugojimo baseinuose miesto pakraštyje šiuo metu yra bereikalingas pinigų taškymas, kaip ir VT gerinimas valčių pagalba.
        Būtent to pateisinimas labiau atrodo apgailėtinai.
        Ir nereik to pridenginėti demagogija.... kelias reikalingas visiems, net tam pačiam VT, o dėl tako sąvartyne ar valties Neryje neatsiradimo niekam PAKENTĖTI nereikės.

        Comment


          negalima taip primityviai skaiciuot - neturejimas normalaus VT irgi kainuoja - tarsa, kamsciais,mazesniu socialiniu mobilumu ir t.t. Tie 5-6 proc. gynybai ne savaime duota vertybe, o bus priklausoma nuo to kam jie isleisti. Zinau vienu zmogu, kuris dirbdamas valstybineje istaigoje turejo suruost komandiruote i viena is NATO centru, gavo pastaba, kad per pigius viesbucius bookina - gynybai skiriama tiek daug pinigu, kad daznai sunku sugalvot kam juos isleisti.

          Nemanau, kad turi buti "viskas arba nieko"- gynyba svarbu, bet svietimas, sveikatos apsauga ar VT irgi nemaziau svarbu.

          Comment


            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

            Pakartosiu, ar pasiruošęs kaip bepročių valdomoje šalyje pabadauti (savanoriškai arba priverstinai)?

            TAIP ir dar kartą TAIP naujų takelių tiesimas buvusiose atliekų saugojimo baseinuose miesto pakraštyje šiuo metu yra bereikalingas pinigų taškymas, kaip ir VT gerinimas valčių pagalba.
            Būtent to pateisinimas labiau atrodo apgailėtinai.
            Ir nereik to pridenginėti demagogija.... kelias reikalingas visiems, net tam pačiam VT, o dėl tako sąvartyne ar valties Neryje neatsiradimo niekam PAKENTĖTI nereikės.
            Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.


            Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
            Paskutinis taisė acetonas; 2025.02.03, 12:10.

            Comment


              Parašė acetonas Rodyti pranešimą

              Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.

              Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
              Na kaip gyvenimas rodo, tai dažnai turim nemažus iššūkius... stadionas, RailBaltica ir pan.

              Ir be to replika buvo ne apie tramvajų, o apie tai kur galim nemažai "grietinės nugriebt" neskausmingai, neieškant milijardų per papildomus mokesčius.

              Comment


                Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                Kai gynybai skolinamasi 2-3 proc. BVP (reiškia yra mirtina grėsmė) turi visur kitur būti minimizuotos išlaidos. O ne svajojama apie tramvajus, stadionus ir pan.
                Neturi. Lenkija skiria 5%, ar jie minimizuoja visur kitur?

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Neturi. Lenkija skiria 5%, ar jie minimizuoja visur kitur?
                  Jie jau įsitraukę į planus per ateinančius kelis metus raukti savo 5+ proc. biudžeto deficitą, patys supranta kad lįsti į vis didesnes skolas kasmet nėra tvaru.

                  Comment


                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                    Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.


                    Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
                    Tik klausimas ar norite tokio tramvajaus kaip Šiaurės Korėjoje? Beje jis statytas dar SSRS gyvavimo laikais už jų paramą broliškai šaliai, kuri buvo dalinama už iš naftos pardavimo gautus pinigus.
                    Taigi jeigu teikiate tokį pavyzdį kyla įtarimas, kad norite glaustis prie rusijos ir iš jos gautos paramos statytis tramvajų kuris būtų kartu su visu srautu ir naudotų panaudotus rusijoje vagonus. Bet už tai turėtume tramvajų?

                    Comment


                      Aš buvau labai prieš tramvajų Lunde. Atrodė kvaila investicija, – brangus įrengimas, senoviška transporto priemonė, garsiai važiuoja ir t.t.
                      Bet klydau. Šiandien tai yra mano mėgstamiausia transporto priemonė Lunde. Žinau kad daug forumiečių yra buvę Lunde, kai kitą kartą būsit, pamėginkit patys.

                      Nuotraukos iš interneto, sudėjau mažiukus thumbnail kad neužimtų vietos.
                      Click image for larger version  Name:	W3.jpg Views:	0 Size:	184,7 kB ID:	2181219 Click image for larger version  Name:	W9.jpeg Views:	0 Size:	167,7 kB ID:	2181220 Click image for larger version  Name:	W5.jpg Views:	0 Size:	129,3 kB ID:	2181221 Click image for larger version  Name:	Wą.jpg Views:	0 Size:	152,5 kB ID:	2181222 Click image for larger version  Name:	W2.jpg Views:	0 Size:	181,7 kB ID:	2181223 Click image for larger version  Name:	W6.jpg Views:	0 Size:	273,7 kB ID:	2181224
                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.04, 13:20.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                        Aš buvau labai prieš tramvajų Lunde. Atrodė kvaila investicija, – brangus įrengimas, senoviška transporto priemonė, garsiai važiuoja ir t.t.
                        Bet klydau. Šiandien tai yra mano mėgstamiausia transporto priemonė Lunde. Žinau kad daug forumiečių yra buvę Lunde, kai kitą kartą būsit, pamėginkit patys.
                        Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
                        Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
                          Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
                          Labai geras pastebėjimas dėl koridorių. Kai tramvajui sukuriama nauja trasa, gaunasi kad miestas turi papildomą sujungimą kurio seniau nebuvo. Pagerėja visas "interconnectedness". Lunde visaip tramvajus važiuoja, ir savo koridorium ir gatvėm kurios perdarytos iš automobilių į pesčiųjų+tramvajų ir šalia gatvių ir didelėm gatvėm.

                          Manau verta žvilgtelti kaip pasikeitė keleivių skaičiai įrengus tramvajų. Mėlyna yra autobusai (nauji ir patogūs), o raudona yra lygiai tie patys maršrutai tik autobusus pakeitė tramvajus. Ties 2020 nukritimas dėl covid, bet tendencija aiški. Po truputį priprato žmonės ir tris metus po įrengimo (statistikoje dar nesimato 2024) keleivių srautas išaugęs daugiau nei 3x.


                          Statistika paimta iš Infogram / UNT

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
                            Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
                            Labai geras pavyzdys, kai automatiškai preziumuojama, kad tramvajus turi važiuoti Pylimo gatve, kai tuo tarpu centrinė Senamiesčio dalis yra išvis be jokio viešojo transporto, į visas puses tenka nemažai eiti. O galėtų eiti trasa, pvz., iš Pilaitės Vytauto g.-A.Mickevičiaus g.-Gedimino pr.-Vilniaus g.- Vokiečių g. - Rūdninkų g. ir į Stotį, tikslingai vengiant dubliuoti esamus VT maršrutus.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
                              Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
                              Gal taip buvo galima kalbėti 2000-aisiais, kai dar buvo niekam nereikalingų sklypų, tai iš tiesų vienas iš maršrutų buvo svarstomas per naują tiltą pro Šnipiškes ir Ozą. Dabar jau sunkiai įsivaizduoju, kaip reiktų išsipirkti visas žemes su jau esamais ar suplanuotais statiniais

                              Comment


                                Ar nėra taip, kad tramvajų uždrausta įrengti Senamiestyje pagal UNESCO reikalavimus?

                                Comment



                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Ar nėra taip, kad tramvajų uždrausta įrengti Senamiestyje pagal UNESCO reikalavimus?
                                  Čia būtų nereikalinga biurokratinė problema kurią tikrai galima išspresti.
                                  Aišku, dar gali būti taip kad galima išspręsti visur, tik ne Lietuvoje.Bet jeigu Lenkijoje ir Latvijoje įmanoma, tai gal kaip nors ir Lietuvoje bus įmanoma.

                                  Click image for larger version

Name:	W102.jpg
Views:	271
Size:	123,3 kB
ID:	2181258 Click image for larger version

Name:	W100.jpg
Views:	226
Size:	222,2 kB
ID:	2181259 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-02-04 at 14.35.06.png
Views:	225
Size:	1,83 MB
ID:	2181260 Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-02-04 at 14.37.51.png
Views:	221
Size:	2,26 MB
ID:	2181261

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Gal taip buvo galima kalbėti 2000-aisiais, kai dar buvo niekam nereikalingų sklypų, tai iš tiesų vienas iš maršrutų buvo svarstomas per naują tiltą pro Šnipiškes ir Ozą. Dabar jau sunkiai įsivaizduoju, kaip reiktų išsipirkti visas žemes su jau esamais ar suplanuotais statiniais
                                    Priklauso apie kokį maršrutą ir kokią trasą kalbėsime. Šiaip pvz. Vilniuje, kad tramvajus efektyviai funkcionuotų, tai be to, kad jis turi būti greitas (nesivilkti su visu transportu ir nestoviniuoti sankryžose kas 200 metrų, kaip pvz. yra Varšuvoje, kur dalyje trasų jis juda lygiai tokiu pačiu greičiu kaip ir kitas transportas gatvėje), bet turėtų būti įrengiamos ir 4-5 jo linijos, kad judant įvairomis kryptimis būtų galimybę su persėdimu ten nuvykti. Tai čia priklauso kokias tas linijas dėlioti. Aišku, kad dalyje miesto nepavyks išvengti invazijos į esamas gatves, bet tai neturi būti ištisinis tramvajaus įrengimas esamose gatvėse, nes toks neduos kažkokio juntamo proveržio.

                                    Comment


                                      Parašė Kecal Rodyti pranešimą

                                      Labai geras pavyzdys, kai automatiškai preziumuojama, kad tramvajus turi važiuoti Pylimo gatve, kai tuo tarpu centrinė Senamiesčio dalis yra išvis be jokio viešojo transporto, į visas puses tenka nemažai eiti. O galėtų eiti trasa, pvz., iš Pilaitės Vytauto g.-A.Mickevičiaus g.-Gedimino pr.-Vilniaus g.- Vokiečių g. - Rūdninkų g. ir į Stotį, tikslingai vengiant dubliuoti esamus VT maršrutus.
                                      Būtent, aš irgi labai už tokį pasiūlymą. Senamiestyje tramvajus iškart sukurtų kur kas geresnį įvaizdį, nei stumdydamasis su autobusais ir troleibusais Pylimo gatve. Gal kažkiek problema yra Vilniaus g., iš kurios turėtų išsikelti tas restoranų alėjos vibe'as. Bet, manau, tai būtų akstinas gretimoms teritorijoms plėtotis, jei savivaldybė supras, kad reikia jas normaliai humanizuoti (Liejyklos, Totorių, šv. Ignoto g. ir kitos).
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.
                                        Miestuose kenksmingiausi ir taršiausi dyzeliniai automobiliai. Už kelis šimtus perkant dyzelį, gali būti garantuotas, kad jokios "ekologijos" ten nebelikę ir viskas seniai išpjauta, net jei gaminant ekologinės sistemos buvo.
                                        Kažkaip motociklų su dyzeliniais varikliais dar neteko sutikti.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                          Miestuose kenksmingiausi ir taršiausi dyzeliniai automobiliai. Už kelis šimtus perkant dyzelį, gali būti garantuotas, kad jokios "ekologijos" ten nebelikę ir viskas seniai išpjauta, net jei gaminant ekologinės sistemos buvo.
                                          Kažkaip motociklų su dyzeliniais varikliais dar neteko sutikti.
                                          Senam dyzeliui bent dalina patvirtins išmetimą TA metu. Motociklui ne. Pas motociklą tai garantuoti gali kad nebuvo technikos, nes ji nepriklauso pagal gamintoją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X