Net Šiaurės Korėja sugebėjo tramvajų nusitiesti. Nors 70 metų gyvena nuolatinio karo stovyje.
Ir čia rodiklis? Karo stovis, tik nieks pult jų kaip ir nesiruošia tuos 70 metų... ar dėl tramvajaus pasiruošęs kaip ŠK truputį pabadaut? nieko pirma teks Nerimi pasiplaukioti, apmažins norą tramvajui
Ir čia rodiklis? Karo stovis, tik nieks pult jų kaip ir nesiruošia tuos 70 metų... ar dėl tramvajaus pasiruošęs kaip ŠK truputį pabadaut? nieko pirma teks Nerimi pasiplaukioti, apmažins norą tramvajui
Net bepročių valdoma šalis, kuri apdėta sankcijom ir visus pingus leidžia kariuomenei sugeba pasistatyt tramvajų. Tai jūsų virkavimai dėl pinigų trūkumo atrodo apgailėtinai.
Jei takelių remontas atrodo bereikalingas pinigų taškymas, gal reiktų stabdyti visus kelių remontus? Tankai per duobes pravažiuos, o vairuotojai gali pakentėti.
Net bepročių valdoma šalis, kuri apdėta sankcijom ir visus pingus leidžia kariuomenei sugeba pasistatyt tramvajų. Tai jūsų virkavimai dėl pinigų trūkumo atrodo apgailėtinai.
Jei takelių remontas atrodo bereikalingas pinigų taškymas, gal reiktų stabdyti visus kelių remontus? Tankai per duobes pravažiuos, o vairuotojai gali pakentėti.
Pakartosiu, ar pasiruošęs kaip bepročių valdomoje šalyje pabadauti (savanoriškai arba priverstinai)?
TAIP ir dar kartą TAIP naujų takelių tiesimas buvusiose atliekų saugojimo baseinuose miesto pakraštyje šiuo metu yra bereikalingas pinigų taškymas, kaip ir VT gerinimas valčių pagalba.
Būtent to pateisinimas labiau atrodo apgailėtinai.
Ir nereik to pridenginėti demagogija.... kelias reikalingas visiems, net tam pačiam VT, o dėl tako sąvartyne ar valties Neryje neatsiradimo niekam PAKENTĖTI nereikės.
negalima taip primityviai skaiciuot - neturejimas normalaus VT irgi kainuoja - tarsa, kamsciais,mazesniu socialiniu mobilumu ir t.t. Tie 5-6 proc. gynybai ne savaime duota vertybe, o bus priklausoma nuo to kam jie isleisti. Zinau vienu zmogu, kuris dirbdamas valstybineje istaigoje turejo suruost komandiruote i viena is NATO centru, gavo pastaba, kad per pigius viesbucius bookina - gynybai skiriama tiek daug pinigu, kad daznai sunku sugalvot kam juos isleisti.
Nemanau, kad turi buti "viskas arba nieko"- gynyba svarbu, bet svietimas, sveikatos apsauga ar VT irgi nemaziau svarbu.
Pakartosiu, ar pasiruošęs kaip bepročių valdomoje šalyje pabadauti (savanoriškai arba priverstinai)?
TAIP ir dar kartą TAIP naujų takelių tiesimas buvusiose atliekų saugojimo baseinuose miesto pakraštyje šiuo metu yra bereikalingas pinigų taškymas, kaip ir VT gerinimas valčių pagalba.
Būtent to pateisinimas labiau atrodo apgailėtinai.
Ir nereik to pridenginėti demagogija.... kelias reikalingas visiems, net tam pačiam VT, o dėl tako sąvartyne ar valties Neryje neatsiradimo niekam PAKENTĖTI nereikės.
Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.
Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.
Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
Na kaip gyvenimas rodo, tai dažnai turim nemažus iššūkius... stadionas, RailBaltica ir pan.
Ir be to replika buvo ne apie tramvajų, o apie tai kur galim nemažai "grietinės nugriebt" neskausmingai, neieškant milijardų per papildomus mokesčius.
Kai gynybai skolinamasi 2-3 proc. BVP (reiškia yra mirtina grėsmė) turi visur kitur būti minimizuotos išlaidos. O ne svajojama apie tramvajus, stadionus ir pan.
Neturi. Lenkija skiria 5%, ar jie minimizuoja visur kitur?
Neturi. Lenkija skiria 5%, ar jie minimizuoja visur kitur?
Jie jau įsitraukę į planus per ateinančius kelis metus raukti savo 5+ proc. biudžeto deficitą, patys supranta kad lįsti į vis didesnes skolas kasmet nėra tvaru.
Mes lyg ir neesam bepročių valdoma valstybė (ar esam?). Š. Korėja ekstremaliausias viską į kariuomenę kišančios šalies pavyzdys. Net ir jie sugeba tramvajų nusitiesti. Mums pasistatyti tramvajų neturėtų būti didelis išūkis.
Koks skirtumas, kad VT gatvėmis važiuoja. Juk kariuomenei reikia pinigų. Benkunskas perasfaltavo 100km gatvių ir prištampavo naujų parkovkių - baisus pinigų taškymas. Šiaurinė g. tikras kosmodromas.
Tik klausimas ar norite tokio tramvajaus kaip Šiaurės Korėjoje? Beje jis statytas dar SSRS gyvavimo laikais už jų paramą broliškai šaliai, kuri buvo dalinama už iš naftos pardavimo gautus pinigus.
Taigi jeigu teikiate tokį pavyzdį kyla įtarimas, kad norite glaustis prie rusijos ir iš jos gautos paramos statytis tramvajų kuris būtų kartu su visu srautu ir naudotų panaudotus rusijoje vagonus. Bet už tai turėtume tramvajų?
Aš buvau labai prieš tramvajų Lunde. Atrodė kvaila investicija, – brangus įrengimas, senoviška transporto priemonė, garsiai važiuoja ir t.t.
Bet klydau. Šiandien tai yra mano mėgstamiausia transporto priemonė Lunde. Žinau kad daug forumiečių yra buvę Lunde, kai kitą kartą būsit, pamėginkit patys.
Nuotraukos iš interneto, sudėjau mažiukus thumbnail kad neužimtų vietos.
Aš buvau labai prieš tramvajų Lunde. Atrodė kvaila investicija, – brangus įrengimas, senoviška transporto priemonė, garsiai važiuoja ir t.t.
Bet klydau. Šiandien tai yra mano mėgstamiausia transporto priemonė Lunde. Žinau kad daug forumiečių yra buvę Lunde, kai kitą kartą būsit, pamėginkit patys.
Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
Labai geras pastebėjimas dėl koridorių. Kai tramvajui sukuriama nauja trasa, gaunasi kad miestas turi papildomą sujungimą kurio seniau nebuvo. Pagerėja visas "interconnectedness". Lunde visaip tramvajus važiuoja, ir savo koridorium ir gatvėm kurios perdarytos iš automobilių į pesčiųjų+tramvajų ir šalia gatvių ir didelėm gatvėm.
Manau verta žvilgtelti kaip pasikeitė keleivių skaičiai įrengus tramvajų. Mėlyna yra autobusai (nauji ir patogūs), o raudona yra lygiai tie patys maršrutai tik autobusus pakeitė tramvajus. Ties 2020 nukritimas dėl covid, bet tendencija aiški. Po truputį priprato žmonės ir tris metus po įrengimo (statistikoje dar nesimato 2024) keleivių srautas išaugęs daugiau nei 3x.
Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
Labai geras pavyzdys, kai automatiškai preziumuojama, kad tramvajus turi važiuoti Pylimo gatve, kai tuo tarpu centrinė Senamiesčio dalis yra išvis be jokio viešojo transporto, į visas puses tenka nemažai eiti. O galėtų eiti trasa, pvz., iš Pilaitės Vytauto g.-A.Mickevičiaus g.-Gedimino pr.-Vilniaus g.- Vokiečių g. - Rūdninkų g. ir į Stotį, tikslingai vengiant dubliuoti esamus VT maršrutus.
Tramvajus labai geras transporto sprendimas, tik reikia teisingai sudėlioti jo trasas. Lunde kaip matau, tas gerai įgyvendinta, nes didelė dalis trasos įrengta koridoriuose ne gatvėmis, arba ne pagrindinėse gatvėse. Kai tuo tarpu pas mus visos "vizijos" susiveda į tai, kad paimamos pagrindinėse gatvės, ant jų užbrėžiamos linijos ir sakoma - va čia reikia tramvajaus
Kai tokiuose ne tankiai apstatytuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, tikrai galima surasti geras trasas, kurios minimaliai konfliktuotų su ratiniu transportu.
Gal taip buvo galima kalbėti 2000-aisiais, kai dar buvo niekam nereikalingų sklypų, tai iš tiesų vienas iš maršrutų buvo svarstomas per naują tiltą pro Šnipiškes ir Ozą. Dabar jau sunkiai įsivaizduoju, kaip reiktų išsipirkti visas žemes su jau esamais ar suplanuotais statiniais
Gal taip buvo galima kalbėti 2000-aisiais, kai dar buvo niekam nereikalingų sklypų, tai iš tiesų vienas iš maršrutų buvo svarstomas per naują tiltą pro Šnipiškes ir Ozą. Dabar jau sunkiai įsivaizduoju, kaip reiktų išsipirkti visas žemes su jau esamais ar suplanuotais statiniais
Priklauso apie kokį maršrutą ir kokią trasą kalbėsime. Šiaip pvz. Vilniuje, kad tramvajus efektyviai funkcionuotų, tai be to, kad jis turi būti greitas (nesivilkti su visu transportu ir nestoviniuoti sankryžose kas 200 metrų, kaip pvz. yra Varšuvoje, kur dalyje trasų jis juda lygiai tokiu pačiu greičiu kaip ir kitas transportas gatvėje), bet turėtų būti įrengiamos ir 4-5 jo linijos, kad judant įvairomis kryptimis būtų galimybę su persėdimu ten nuvykti. Tai čia priklauso kokias tas linijas dėlioti. Aišku, kad dalyje miesto nepavyks išvengti invazijos į esamas gatves, bet tai neturi būti ištisinis tramvajaus įrengimas esamose gatvėse, nes toks neduos kažkokio juntamo proveržio.
Labai geras pavyzdys, kai automatiškai preziumuojama, kad tramvajus turi važiuoti Pylimo gatve, kai tuo tarpu centrinė Senamiesčio dalis yra išvis be jokio viešojo transporto, į visas puses tenka nemažai eiti. O galėtų eiti trasa, pvz., iš Pilaitės Vytauto g.-A.Mickevičiaus g.-Gedimino pr.-Vilniaus g.- Vokiečių g. - Rūdninkų g. ir į Stotį, tikslingai vengiant dubliuoti esamus VT maršrutus.
Būtent, aš irgi labai už tokį pasiūlymą. Senamiestyje tramvajus iškart sukurtų kur kas geresnį įvaizdį, nei stumdydamasis su autobusais ir troleibusais Pylimo gatve. Gal kažkiek problema yra Vilniaus g., iš kurios turėtų išsikelti tas restoranų alėjos vibe'as. Bet, manau, tai būtų akstinas gretimoms teritorijoms plėtotis, jei savivaldybė supras, kad reikia jas normaliai humanizuoti (Liejyklos, Totorių, šv. Ignoto g. ir kitos).
Dėl taršos, tai labai didelė tikimybė, kad tas senas automobilis mažiau taršėsnis, nebent ten taršos sistema yra visiškai išlupta ir idedama tik TA pravežti.
Miestuose kenksmingiausi ir taršiausi dyzeliniai automobiliai. Už kelis šimtus perkant dyzelį, gali būti garantuotas, kad jokios "ekologijos" ten nebelikę ir viskas seniai išpjauta, net jei gaminant ekologinės sistemos buvo.
Kažkaip motociklų su dyzeliniais varikliais dar neteko sutikti.
Miestuose kenksmingiausi ir taršiausi dyzeliniai automobiliai. Už kelis šimtus perkant dyzelį, gali būti garantuotas, kad jokios "ekologijos" ten nebelikę ir viskas seniai išpjauta, net jei gaminant ekologinės sistemos buvo.
Kažkaip motociklų su dyzeliniais varikliais dar neteko sutikti.
Senam dyzeliui bent dalina patvirtins išmetimą TA metu. Motociklui ne. Pas motociklą tai garantuoti gali kad nebuvo technikos, nes ji nepriklauso pagal gamintoją.
Comment