Lietiviška BMW X7 reklama. Tiesiog archetipinė, puikiai atskleidžianti mūsų supratimą, kas yra “gyvenimo kokybė” ir apie kokį transportą mieste svajoja tipinis naujasis lietuvis. Tobula, pradedant nuo pagrindinės klipo herojės tipažo parinkimo, baigiant šuniuku kambaryje.
Jei rimtai, tai klipas ant tiek megėjiškas, kad savo primityviu naivumu netyčia ( o gal ir tyčia) pataiko į 10.
Lietiviška BMW X7 reklama. Tiesiog archetipinė, puikiai atskleidžianti mūsų supratimą, kas yra “gyvenimo kokybė” ir apie kokį transportą mieste svajoja tipinis naujasis lietuvis. Tobula, pradedant nuo pagrindinės klipo herojės tipažo parinkimo, baigiant šuniuku kambaryje.
Jei rimtai, tai klipas ant tiek megėjiškas, kad savo primityviu naivumu netyčia ( o gal ir tyčia) pataiko į 10.
BMW dar nepradėjo gaminti troleibusų, tada galėtų adaptuoti reklamas "miestui"
Lietuviškoje reklamoje rodo kaip moteris važinėja su BMW, reiškia lietuviai yra amoralūs, kurių vertybės tik brangus auto, nes kitų šalių BMW reklamose tikrai ne brangūs automobiliai reklamuojami, o viešasis transportas ar dviračiai.
O aš tai suprantu ką Obi-Wan Kenobi nori pasakyti. Labai lietuviška reklama nuo herojės iki automobilio pasirinkimo. Manau, kad puikiai pataikė į target audience
O aš tai suprantu ką Obi-Wan Kenobi nori pasakyti. Labai lietuviška reklama nuo herojės iki automobilio pasirinkimo. Manau, kad puikiai pataikė į target audience
Tą labai "lietuvišką" reklamą pakeitus kalbą galima rodyti bet kurioje kitoje šalyje (na gal tik išskyrus kelias šalis, kur moterims nelabai galima vairuoti ir rodyti savo veidą).
Tikrai puikus klipas vaizduojantis tipinį vilnietį, kuris dirba taksistu ir kurjeriu su baisiai dideliu džipu, kurio dar ir nesugeba vairuoti bei valdyti.
Tą labai "lietuvišką" reklamą pakeitus kalbą galima rodyti bet kurioje kitoje šalyje (na gal tik išskyrus kelias šalis, kur moterims nelabai galima vairuoti ir rodyti savo veidą).
Parduodamas auto rodant jo pliusus, t.y. patogumas, telpa vaikai, daiktai, technologijos padeda parkuotis, nelabai įsivaizduoju, ką kažką kitaip akcentuoti reklamuojant būtent tokį patį auto kitose šalyse, čia juk ne koks sportinis auto skirtas lakstyti gatvėse.
Parduodamas auto rodant jo pliusus, t.y. patogumas, telpa vaikai, daiktai, technologijos padeda parkuotis, nelabai įsivaizduoju, ką akcentuoti kitur turėtų reklamuojant būtent tokį patį auto kitose šalyse, čia juk ne koks sportinis auto skirtas lakstyti gatvėse.
spėčiau Švedijoje ar Norvegijoje reklama būtų, kad gali susirinkt daiktus ir nuvažiuot iš miesto į savo namuką miške/gamtoje, o Lietuvoje atvirkščiai, gali iš savo namų į civilizacija nuvažiuot.
Comment