Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tada kolapsas ir be A juostų garantuotas, nes apsisukinėti bus galima sankryžose, kur ir taip problemos, nes suka į kairę visur. Kur jau kur, bet pirmiausiai reikėtų papildomų juostų prieš Žolyno g. sankryžą ir abiem kryptimis. Kažkaip pervarkyti į važiavimą į Antakalnio poliklinikos parkingą, nes dabar Žolyno g. dažnai užkemša stovintys prieš šlagbaumą į Antakalnio polikliniką ir laukiantys, kada atsilaisvins vieta... Taip pat pailginti juostą sukimui iš Antakalnio (kryptimi centro link) ant Šilo tilto. Čia pirmiausias minimumas, kurį reikėtų padaryti.
    Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:



      https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl

      https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
      Šią kadenciją ši komanda nėra pavojinga grandioziniais projektais, kai remontai suvalgo ir dar 2 metus suvalgys didžiąją dalį biudžeto. Pasiekus neblogą daugelio dangų stovį kitus rinkimus daug kas turbūt eis su gigantomanija, nes realiai bus galimybė pastabdyt remontus ir skirt kokį 20-40mln. ne paruoštom C/B kategorijų rekonstrukcijom su A juostom ir dvirtakiais, o kokiam tuneliui ar viadukui.

      Šią kadenciją dar net nepradėtos prioritetu planuotos Narbuto iš centro ir Ozo-Siesikų, kurios tikrai nemažai suvalgys kitų ambicijų.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:
        Nereiktų įsibėgėti. Skirtingų lygių Kalvarijų - Kareivių sankryžos idėja jau gyvena apie 40 metų.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.
          Kaip pats gyvenantis Antakalnyje, pilnai sutinku. Bet šiaip ten būtų galima sąlyginai nesunkiai ryškiai pagerinti esamą situaciją, įrengiant atskiras juostas posūkiams šiose vietose:
          https://maps.app.goo.gl/Rgk5xyTJk2x8Pkcv6
          https://maps.app.goo.gl/hXfTtsMjWqJ8t6sL8
          https://maps.app.goo.gl/WLYdgozg9Dx2Jeap6
          https://maps.app.goo.gl/MwDup6kFx6v4fNo99
          https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6

          Ir nesuprantu kodėl tas nėra padaroma - tose vietose tikrai nesunku būtų išplatinti gatvę, nepaaukojant pėsčiųjų takų, nes vietos daug. Ypač tai aktualu prie poliklinikos, nes ten net ir ne per piką formuojasi kamščiai. Labai gražu būna kai antra juosta pilna sukančių į kairę (kas būna praktiškai visada, nebent kokią naktį), o pirmoje juostoje kažkas sugalvoja sukti į dešinę, kur neprasilenkia su išvažiuojančiu statybų sunkvežimiu.

          Dar viena vieta, kur būtų galima pagerinti situaciją, būtų nusukimas į polikliniką aplenkiant šviesaforą ir stotelę, važiuojant nuo centro pusės: https://maps.app.goo.gl/a8mrxeuMFA8zTPxQ8
          Dabar ten stovi plyta, bet aš realiai nesuprantu, kodėl ji ten stovi. Taip, ten retkarčiais nusuka troleibusai važiuojantys į parką, bet nemačiau kad jei tą darytų dienomis, tik vakarais. Tai kokia problema leisti tą nusukimą darbo valandomis? O jeigu ten troleibusai stoja ir dieną (nestoja, bet jeigu), tai kokia problema susiaurinti aikštelę (užtektų sumažinti per 4 vietas) ir padaryti platesnį nuvažiavimą? Dabar gi piko metu judantys už miesto ten ilgam stoja, ypač jei pirmoje juostoja suka į dešinę ir praleidžia pėsčiuosius, o antroje juostoje kažkas sugalvoja važiuoti į kairę.

          Bet didžiausia problema tai sukantys į kairę, į Žolyno gatvę, prie poliklinikos. Net ją vieną sutvarkius eismas Antakalnyje pagreitėtų kokia 30 proc.

          Comment


            Eismas geriausiai pagerėtų, jei neliktų šviesoforų, sankryžų, kas 20 metrų ir vietoj dviejų juostų būtų atskirta centrinė juosta

            Comment


              https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
              Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.

              Comment


                Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.

                Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
                Kadangi Antakalnio gatve važinėja daug garbių ponų ir ponių, tai pat panelių, visi negaus policijos palydos, o stovėti totaliame kamštyje jie nenorės. Todėl jokių A juostų ir kamerų ten nebus, duodu dantį...

                Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

                Kai 90 proc. važiuos VT, nebus aktuali ši problema. Kas norės privažiuoti 30 metrų arčiau poliklinikos, galės pastovėti 15 min. prie šviesoforo arba gauti 100€ baudą už išlindimą į A juostą kelioms sekundėms.
                Kaip vienoje atskirai paimtoje šalyje komunizmo pastatyti negalima, tik planetiniu mastu, taip ir viena gatvė miesto mastu nepakeis padėties. Gausis tik blogiau. Savanorių pr. nuo žiedo iki Panerių irgi buvo kažkada centro link ištisa A juosta. Nepasiteisino. Antakalnio gatvė, pagal jos pralaidumą, apkrauta labiau nei Savanorių pr. minėtoje dalyje pagal savo pralaidumą.
                Paskutinis taisė Al1; Vakar, 19:38.

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
                  Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
                  Ar tikrai tai yra taisyklių pažeidimas, jei nekerti šviesoforo?
                  Stop juosta būtent tam ir atitraukta.

                  Comment


                    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                    https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
                    Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
                    Kuo pasireiškia taisyklių pažeidimas? Nesustoji ties pėsčiųjų perėja?

                    Comment


                      Tai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        https://maps.app.goo.gl/ZVfZCkc6jistntRv6
                        Šioje vietoje pasukti iš Antakalnio g. į kairę įmanoma tik degant raudonai šviesai, t.y. pažeidžiant taisykles.
                        Kas draudžia įvažiuoti į vidurį sankryžos ir užbaigti manevrą pasibaigus priešpriešiniam srautui? Ar taip ir stovite prie STOP linijos iki vakaro?
                        -

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Tai kai dega raudona šviesa, nei tiesiai negalima važiuot, nei sukt į kairę. Ar jūs per raudoną važinėjate?
                          Mes įvažiuojame į sankryžą ir užbaigiame manevrą tuomet, kai saugu. O dėl tokių vietų ir reiktų Antakalnyje uždrausti kairiuosius posūkius.

                          Comment

                          Working...
                          X