Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Vilniaus miesto taryba pritarė darnaus judumo planui: atsirastų daugiau parkavimo vietų, 8 viešojo transporto maršrutai
Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį pritarė darnaus judumo veiksmų planui iki 2027 m. Plane numatyta ambicija iki 2030 m. Vilniui tapti klimatui neutraliu miestu, pagerinti viešojo transporto pasiekiamumą, automobilių parkavimo infrastruktūrą. Siūlymui taryba pritarė bendru nutarimu.
Naujajame veiksmų plane iki 2027 m. numatoma plėsti viešojo transporto sistemos tinklą, sukuriant 8 naujus maršrutus, įrengiant 93 naujas stoteles ir didinant maršrutų kiekį mažiau urbanizuotose miesto teritorijose.
Savivaldybė žada kurti patogesnę viešojo transporto bilietų įsigijimo sistemą, plėsti bilietų pardavimo vietų tinklą, tęsti transporto priemonių modernizavimą.
Sostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių, kuriose vairuotojai gali palikti savo automobilį ir kelionę tęsti viešuoju transportu, tinklo plėtra. Šiuo metu veikia 3 tokios aikštelės, o iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių <..> tinklo plėtra. <..> iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.19, 06:45.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Nu negali sakyti, vis tik ambicinga per du metus įrengti stovėjimo aikštelę, kai jau 2023 metų pradžioje buvai numatęs projektinius pasiūlymus.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStatyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.19, 08:00.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStatyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
- 5 patinka
Comment
-
VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.Paskutinis taisė Al1; 2024.12.19, 19:14.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSavanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sekmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.19, 23:07.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę...
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?
Planuose yra visą Kareivių gatvę paversti SKIRTINGŲ LYGIŲ SANKRYŽOMIS, - sako meras Valdas Benkunskas. Citata: "Šviesoforinės sankryžos turi būti naikinamos ir visas eismas reguliuojamas viadukiniu arba tuneliniu principu".
https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.
- 5 patinka
Comment
Comment