Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.
    Nieko nereikia išmušinėti, pačiam teko dažyti kėbulą dėl subraižymų ir stiklą keisti, tai Hertz netgi atvežė auto iki Toyotos serviso ir iš ten pat pasiėmė, kai auto sutvarkė.
    Flickr

    Comment


      Vilniaus miesto taryba pritarė darnaus judumo planui: atsirastų daugiau parkavimo vietų, 8 viešojo transporto maršrutai

      Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienį pritarė darnaus judumo veiksmų planui iki 2027 m. Plane numatyta ambicija iki 2030 m. Vilniui tapti klimatui neutraliu miestu, pagerinti viešojo transporto pasiekiamumą, automobilių parkavimo infrastruktūrą. Siūlymui taryba pritarė bendru nutarimu.

      Naujajame veiksmų plane iki 2027 m. numatoma plėsti viešojo transporto sistemos tinklą, sukuriant 8 naujus maršrutus, įrengiant 93 naujas stoteles ir didinant maršrutų kiekį mažiau urbanizuotose miesto teritorijose.

      Savivaldybė žada kurti patogesnę viešojo transporto bilietų įsigijimo sistemą, plėsti bilietų pardavimo vietų tinklą, tęsti transporto priemonių modernizavimą.

      Sostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių, kuriose vairuotojai gali palikti savo automobilį ir kelionę tęsti viešuoju transportu, tinklo plėtra. Šiuo metu veikia 3 tokios aikštelės, o iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Sostinės savivaldybė numatoma „Statyk ir važiuok“ aikštelių <..> tinklo plėtra. <..> iki 2027 m. planuojama įrengti dar vieną – Nemenčinės pl. 2A.
        Nu negali sakyti, vis tik ambicinga per du metus įrengti stovėjimo aikštelę, kai jau 2023 metų pradžioje buvai numatęs projektinius pasiūlymus.
        Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.19, 06:45.

        Comment


          Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
          Paskutinis taisė Al1; 2024.12.19, 07:03.

          Comment


            Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

            Nu negali sakyti, vis tik ambicinga per du metus įrengti stovėjimo aikštelę, kai jau 2023 metų pradžioje buvai numatęs projektinius pasiūlymus.
            Tas "iki" dar gali būti iki 2027 Kalėdų, tai ir 3 metai nebūtų melas

            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
            Kad toliau ir nebėr jokių persėdimo mazgų. Aišku, kas atvažiuos nuo Nemenčinės automobiliu, tas tikrai nebepersėdinės į troleibusą, pasitampyt keletą stotelių dar lėtesniu tempu. Daugiau logikos būtų kur nors Bezdonyse persėsti į traukinį.
            Paskutinis taisė Ginthus; 2024.12.19, 08:00.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Statyk ir važiuok aikštelės neturi būti traktuojamos kaip parkavimo vietos aplamai ir jos turi būti įrengiamos ne giliai mieste, bet miesto pakraščiuose prie VT mazgų. Aikštelė prie Antakalnio mazgo yra visiška nesąmonė.
              Nieko nesupratau - kaip tai yra nesąmonė, jei ji yra (bus) miesto pakraštyje ir prie VT mazgo?

              Comment


                VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
                Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
                Paskutinis taisė Al1; 2024.12.19, 19:14.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
                  Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
                  Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.

                  Comment


                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                    Apskritai kokia racija vidury kelionės persėsti iš automobilio į VT? Vienintelis variantas, kurį sugalvoju, tai nebent jeigu prie darbo nėra vietos prisiparkuoti, bet tokiu atveju puikiai tinka ir park & ride aikštelės, esančios miesto gilumoje.
                    tokia tvarka būna miestuose, į kuriuos su ne euro6 net negali įvažiuoti.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau.
                      Ta Savanorių pr. šiaip idiotiškai padaryta, pasistatyt važiuojant link miesto - gerai, o norint apsisukti reikia apvažiuot visą Gerosios Vilties žiedą arba nusukt į Vilkpėdės gatvę ir ten bandyt įsukt kokiam Moki Veži ir apsisukt. Tikėtina, jog abiejuose variantuose teks ilgai palaukt dėl kamščių, jei važiuoji piko metu. Puiki vieta būtų buvus šalia esanti apleistų automobilių aikštelė, bet ką padarysi.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        VT mazgai gali būti ne miesto pakraštyje. Bet persėdimai į VT turi būti prie VT mazgų jo pakraščiuose, jei tokie yra. Idealiausiu atveju ir labiausiai paplitęs variantas yra prie geležinkelio stočių priemiesčiuose. Deja, Vilniuje geležinkelis neišvystytas. Potencialas yra tik Lentvaryje.
                        Jei nėra VT mazgų miesto pakraščiuose, tai giliai mieste įrenginėti tokį parkingą yra profanacija. Savanorių pr. padarė. Ir ką? kelios mašinos stovi. Ne daugiau. Tai ten aikštelė buvo, reikėjo tik šlagbaumus pastatyti, mokėjimo automatą ir viskas. Nemenčinės plente prie žiedo nėra jokios infrastuktūros, taigi, parkingą reikės įrengti nuo nulio. O rezultatas bus apgailėtinas, nes kas jau atvažiavo iki Antakalnio su automobiliu, tas ir toliau juo važiuos į miestą.
                        Nebent A juostos būtų padarytos visur kur yra 4 juostų gatvė ir važiuoja VT. Ir būtų 100 proc. nubaudavimas rimta bauda visiems kas per tas juostas važiuoja. Kai su VT nuvažiuosi nuo Antakalnio žiedo iki centro per 15 min, o su auto - per valandą, va tada gal ir sudomins ką nors tos aikštelės.

                        Comment


                          Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
                            Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sekmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.

                            Comment


                              Vilniuje Park&Ride praktiškai neturi prasmės be rimtesnio / bėginio transporto.

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                Turbūt, būtų geriausias A juostos projektas Vilniaus istorijoje. Plius fiziniai barjerai, kameros + baudos visiems pažeidėjams. Būtų nuostabi sekmės istorija, ant kiek pagreitėtų ten VT. Ir žinoma, to VT iškart reikės leisti minimum dukart daugiau.
                                Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę... O kitur nėra kur tiesti. Arba atlikti VT revoliuciją, bet ne atskirai paimtoje Antakalnio gatvėje, kuri būtų pasmerkta žlugti, o visame mieste ir aplinkui miestą rajonuose (priemiestinis susisiekimas su miestu) ir tuomet, kai automobilių srautų sumažės, Antakalnio gatvėje net nereikės A juostų.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
                                  Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
                                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.19, 23:07.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Būtų katastrofa visam Antakalniui ir ne tik jam. Daryti reikia protingai, o ne bukai. Antakalnis neturi absoliučiai jokios alternatyvos magistralinei Antakalnio gatvei. Antakalnyje yra tik kelios išeitys - platinti Antakalnio gatvę iki 5 ar 6 juostų, įrengiant VT juostas. Nutiesti naują magistralinę gatvę palei Nerį. Bet ten juk padarė gyvenamosios zonos privažiuojamąją gatvelę...
                                    Arba nuleisti VT juostas (?) po Antakalnio gatve. Laikinas transporto kolapsas ten garantuotas.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
                                      Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?
                                      nu ir ka as sakiau? kelios dienos tepraejo nuo mano pamastymo ir stai:

                                      Planuose yra visą Kareivių gatvę paversti SKIRTINGŲ LYGIŲ SANKRYŽOMIS, - sako meras Valdas Benkunskas. Citata: "Šviesoforinės sankryžos turi būti naikinamos ir visas eismas reguliuojamas viadukiniu arba tuneliniu principu".
                                      https://www.facebook.com/vilnius.wtf...XcUi7FJYaWYpUl

                                      https://www.delfi.lt/video/laidos/de...tyse-120073312

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Būtų galima uždrausti kairiuosius posūkius. Bet dalyje Antakalnio nėra kur organizuoti alternatyvų maršrutą. Nebent prieš transporto žiedą įrengti papildomą apsisukimą. Ir vistiek lieka Žolyno g. iššūkis.
                                        Tada kolapsas ir be A juostų garantuotas, nes apsisukinėti bus galima sankryžose, kur ir taip problemos, nes suka į kairę visur. Kur jau kur, bet pirmiausiai reikėtų papildomų juostų prieš Žolyno g. sankryžą ir abiem kryptimis. Kažkaip pervarkyti į važiavimą į Antakalnio poliklinikos parkingą, nes dabar Žolyno g. dažnai užkemša stovintys prieš šlagbaumą į Antakalnio polikliniką ir laukiantys, kada atsilaisvins vieta... Taip pat pailginti juostą sukimui iš Antakalnio (kryptimi centro link) ant Šilo tilto. Čia pirmiausias minimumas, kurį reikėtų padaryti.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Jau daug kartų buvo diskutuota, kad Antakalnio g. tą padarius, įvyks transporto kolapsas. Ten daugybė posūkių į kairę ir dešinę, ir jei daryti A juostas, tai visos kitos juostos stovės, į A juostas lįs vis tiek ir nieko ten neišspręsi net baudomis.
                                          Kai kasdieną gausi 100€ baudą, greit praeis noras landžioti į A juostą. Esmė, kad baudos 100 proc. ateitų ir, kad kad A juosta būtų visur, kur važiuoja VT - pvz. ir Žirmūnų, ir Olandų gatvėse - tada automobiliais važiuotų tik tie, kam būtina.

                                          Reikia tik politinės valios, išlaidos šio projekto, lyginant su visokiais metro, tramvajais ir laisvais Neryje - centai: dažai ir kameros.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X