Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Paskutinis taisė skyrma; Vakar, 13:09.
- 4 patinka
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Citybee ar Bolt Drive naudoti vietoje automobilio apsimoka tik jeigu ir savaitgaliais esi namuose. Jeigu mėgsti pakeliauti, nuvykti į kitus miestus, kaimą ar pajūrį, dalijimosi paslaugos yra žiauriai brangios ir vargu ar atsveria nuosavo automobilio išlaikymo kaštus (žinoma, nebent esi nusipirkęs lizinginį automobilį ne pagal savo kišenę ir kas mėnesį bašliuoji po pusę atlyginimo). Plius jau minėtos problemos - klaidžiojimas po rajoną ieškant automobilio, priterštos mašinos, spaudimas viską daryti kuo greičiau, nes kapsi pinigai ir t. t.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Jeigu jums techninė apžiūra kartą per du metus, remontas gal kartą per metus ir kitos smulkmenos kaip kuro pilimas, plovimas atrodo kaip kančia palyginus su KASDIENINE, galimai prišnerško, automomobilio paieška klaidžiojant mikrojajone, tai vėlgi džiaugiuosi už jus. Kiekvienam savo.Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 13:19.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
VT labiausiai reikalingas gyvenantiems šilainiuose, o ne centre ar šalia jo, kur viskas pasiekiama pėsčiomis/dviračiu, o auto reikalingas važiavimui kur nors už miesto ar kokią Megą.
Jeigu dirbi centre, poreikis kažkur važiuoti yra tikrai yra mažesnis, bet vis tiek yra. Tarkime, Piliamiestis-Akropolis pėsčiomis yra 50 min. Tikrai normalus atstumas savaitgalį pasivaikščioti ir parinkti žingsnius. Bet ką daryti, jeigu:- lyja?
- šalta?
- pučia vėjas?
- neturi laisvo pusdienio, o tik pusantros valandos?
- turi mažų vaikų, kurie pavargsta eiti?
- (galima prigalvoti daug atvejų)
o stotelėje dar gali tekti (miesto mastais) nemažai palaukti, pagalvoji, gal geriau įsėsiu į savo kibiriuką ir lengvai prašoksiu Karaliaus Mindaugo prospektu iki Akropolio. Ir Akropolis yra tik vienas iš pavyzdžių, tai gali būti ir geležinkelio/autobusų stotis, ir Laisvės al., ir mėgstama kirpykla, ir toliau nuo namų esantis paštomatas, kur kurjeris numetė tavo siuntą, nes šalia esančioje IKI nebuvo vietų. Jau nekalbu apie tai, kad ne visi dirba centre. Pabandykite nuo Piliamiesčio VT ar pėsčiomis nusigauti iki kokio nors LEZ'o arba Aleksoto.
Štai ir žlunga mitas, kad gyvenant centre teužtenka kojų ir dviračio. Taip, galbūt kada nors Piliamiesčio apylinkės bus sutvarkytos, bet problema yra ta, kad žmonės labai lengvai pripranta prie alternatyvų nebuvimo ir atprasti nuo sąlyginio komforto automobilyje yra labai labai sunku.
O dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.
- 3 patinka
Comment
-
Čia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia laikina problema kaip suprantu, nes pastačius pėsčiųjų tiltą, bus labai patogu ir malonu tiltą perėjus atsidurti pilies VT hub'e.
Beje, kartais atvažiuoju į Kauną tai centre irgi tenka sukinėti ratus ieškant vietos, tai pvz. iš piliamiesčio visai atrodo neprasminga būtų važiuoti iki centro su auto ir dar už parkavimą mokėti.
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąNuo Pilimiesčio iki Akropolio dviračiu 15-20min. Smagu, patogu, greita.Parašė eigh Rodyti pranešimąO dviračiai apskritai atskira tema - bijau, kad amžinos pliurzės šalyje dviratis dar ilgai išliks vasaros ir entuziastų transporto priemone.
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Na kad ponui patinka kabinėtis prie žodžių - žinau. Tai paaiškinsiu papildomai - taip man patinka, patinka ir mano žmonai lygiai taip pat. Ar dabar jau iki galo yra aišku?
.
Tai ką išvardinai būtent ir su 1 automobiliui pasiekiama.
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąeigh Nemeluokim, šaligatviai snieguoti gal tik max 30 dienų per metus.
Važiavau praeitą žiemą dviračių nemažai. Sakyčiau net geriau nei pėsčiomis eiti tokį patį laiką, nes smagiau, ir ne taip šalta. Vienintelė problema, kad dviratis visas surūdijo
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tikrai nenoriu veltis į beprasmius ginčus dėl dienų skaičiaus. Bet esmė paprasta - nepaisant savivaldybių bandymų gerinti dviračių infrastruktūrą, dviratis vis dar yra savaitgalių, vasaros ir entuziastų transporto priemonė. Vadinasi, priežasčių tam yra ir negalima visko nurašyti tik automaroziškumui ar tingumui. Tiesą sakant, net nepavykta sugalvoti miestų, kur klimatas panašus kaip Kaune ir dviratis yra populiari susisiekimo (ne laisvalaikio)priemonė.
Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
1. Infrastruktūra nėra tiek gera
2. Automobilis per daug patogus
3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nebesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąouj, pavyzdžių pilna, Kopenhaga, Oulu, Oslas ir t.t.
Žmonės Lietuvoje nevažiuoja dviračiu tik dėl to nes:
1. Infrastruktūra nėra tiek gera
2. Automobilis per daug patogus
3. Ir mano nuomone didžiausia - žmonės tiesiog nėra bandę važiuoti dviračiu nelaisvalaikiu ir net nemato, kad tokia opcija iš vis egzistuoja. Visi tie pasiteisinimai dingsta, kai žmogus tai pabando vieną kartą ir pamato, kad tikrai visai gerai. Net nesinori vaikščioti. Kai pradėjau važinėti dviračiu, ėjimas pėsčioms pradėjo atrodyti kaip laiko švaistymas ir universaliai blogesnis būdas kažkur nusigaut, kad ir iki parduotuvės už 300 ar 400 metrų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kopenhaga ar Amsterdamas plokšti ir ten žiemos nebūna, plius didžiulis gyventojų tankis, o vat Osle žiemą dviračių tik šiek tiek daugiau nei Lietuvos miestuose, realiai tai nėra masinė transporto priemonė kaip VT ar automobiliai.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąVisi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąVisi skaičiavimai tik idealiu atveju, bet jeigu pavyzdžiui pirmas automobilis sugenda, patenka į avariją ar pan. išeina tarkime savaitei iš rikiuotės, tada be antrojo automobiliu sunku. O pats pigiausiais variantas turėti du tarnybinius automobilius.
Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pigiausias variantas yra vienas naujas/garantinis auto (negenda, o jei ir sugenda nereikia išlaidų remontui taip pat duoda pakaitinį) ir antras citybee. Blogiausias variantas yra du seni auto.
Tarnybiniai auto aišku pigiausia, bet juos dažniausiai duoda, jei reikia daug važinėti darbo reikalais, dabar retai net vadovams duoda tik dėl atvažiavimo į ofisą.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Pakaitinį reikia labai stipriai išmušinėti ir dažniausiai iš autoserviso važiuoti pas draudėjus dėl jo.
- 1 patinka
Comment
Comment