Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikiu, kad puikiai išsiverčiate, nes aukojat savo laiką ir darot įvairius „fintus“, kad išsisukti su vienu automobiliu. Ne visi turi tam noro ir laiko. Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.

    Comment


      Parašė skyrma Rodyti pranešimą
      Ne visi turi tam noro ir laiko.
      Laiko turim visi tiek pat, 24 h per dieną, tai tik saviorganizavimo klausimas. O noras - čia jau manau labiau lošia "išlepimas" nei noras. Tokius "norėtojus" labai matau pasiimant dukrą iš mokyklos. Dažniausiai vienu metu pamokas baigia daug klasių ir, savaime suprantama, mokyklos aikštelė negali sutalpinti visų tėvų automobilių laukiančių pasiimti vaikų. Tad pirmosiomis mašinomis aikštelei užsipildžius prasideda žaidimas "tetris", nes visi tokie "norėtojai" būtinai turi pasistatyti prie pat vartelų, užstato kitas mašinas, jei jų vaikas vėluoja, trukdo kitom išvažiuoti ir pan. Atrodo, kad pasistačius auto šalia gatvelėje ir atėjus vaiko pasitikti pėsčiosmis tas 50 m paėjimas paralyžuos kojas. Tad manau šitas "noras" lygus sėdimosios įspaudo gyliui savo automobilio sėdynėje. Žinau žmonių, kurie net į restoraną/kavinę nevbažiuoja jei nėra galimybės pasitatyti auto prie jo durų.

      Daug patogiau tiesiog turėti antrą automobilį. Automobilio patogumui prilygsta tik Bolt. Didelių skaičiavimų nereikia kas būtų brangiau važinėjant kasdien. Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
      Patogiau - taip. Ar praktiškiau ir pigiau - ne.

      Paskaičiuokim LABAI GRUBIAI: Važinėji dažniausiai 20 d pe mėnesi, t.y. darbo dienomis, vidurkis Bolt/Citybee/VT būną apie 10 eur, dar pridėk kelis savaitgaluis, tad gausis 250 eur/mėn. Ok tarkim reikia daugiau. Tarkim 400 eur/mėn. Per 5 metus ~25 K.

      Imkime, kad automobilis žmogui tarnauja vidutiniškai 5 metus. Po to keičiamas. Geresnio dėveto auto kaina dabar 15K EUR. Kuras imkime 2-3 pilni bakai per mėnesį apie 200 eur, 12k per 5 m. Padangos, du komplektai per 5 metus, 1500 eur. Dar pridėkime tepalu keitimus, kitus remontus (net jei tarkim jis nebutu sugedes ir reikalimgi tik tepalai, filtrai ir dirzai) - 2000 Eur. Kasco ir civilinis per 5m - 3000. Priežiūra - 1500 pvz plovykla). Tad labai grubiai auto kaštai per 5 metus yra ~35K eur. O kur dar tas toks brangus laikas rūpinantis visais šiais dalykais.

      Tad skirtumas apie 10K. Ar po 5 metų už 15k pirktą auto parduotum už 10 K?

      Dar dėl patogumo, auto patogumui prilygsta ir CItybee, nebent paėjimas kelis šimtus metru iki Citybee yra tragedija. Tiek Kauno, tiek Vilniaus centre CItybee visada galima rasti keliu šimtų metrų atstumu. Tad čia jau ne patogumo, o "išpy*dėjimo" reikalas.
      Paskutinis taisė taspac; Vakar, 09:44.

      Comment


        Fantastiniai skaičiavimai Jei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.

        Comment


          Parašė skyrma Rodyti pranešimą
          Fantastiniai skaičiavimai Jei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.
          tiesiog vietoje to, kad parašyt "turiu šaibų todėl važinėju su dviem mašinom, (o jei turėčiau daugiau nusipirkčiau sraigtasparnį)" rašot kažkokias nesąmonės apie sutaupymą.
          Paskutinis taisė Stadionas; Vakar, 11:13.

          Comment


            Parašė skyrma Rodyti pranešimą
            Fantastiniai skaičiavimai Jei taip gyvenčiau neturėčiau turbūt nei vieno automobilio.
            Šitie skaičiavimai negalioja pirmam automobiliui. Neturint nė vieno auto, Bolt/Citybee/VT kaštai iškyla tikrai nuosavo auto naudai. Bet jau žvelgiant į antrą, trečia ir t.t. laimi tikrai ne auto.

            Comment


              Galim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
              O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
              Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
              Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
              Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                Galim skaičiuoti kaip norim ir ką norim, bet man automobilis nėra vien tik susisiekimo priemonė nuo namų iki darbo. Jei automobilis būtų tik susisiekimo priemonė pagrįsta paprastais skaičiavimais, tai turėtume visi važinėti su pigiausiom Dacijom ar senutėliais pasatais kurie pigiai kainuoja, pigi eksploatacija ir t.t.
                O bet tačiau... Automobilis yra ir komfortas. Automobilis yra ir emocija (taip, mes dažnai pirkdami kitą automobilį sakome jis bus ekonomiškesnis ir t.t. nors realiai jokiais skaičiavimais tai nepagrįsi). Bet mes ir gyvename dėl emocijų,joms leidžiame pinigus ir t.t. Ir nesvarbu, jei vienam žmogui emocija yra nukeliauti į Tailandą o kitam nusipirkti gerą automobilį. Kiekvienas leidžiame savo uždirbtus pinigus ten kur norime, toms emocijoms kurioms norime.
                Ir nelabai suprantu, kodėl aš turėčiau kažką kažkam įrodyti skaičiais kad su boltu pigiau nei su antru automobiliu. Ne, ne viskas yra gyvenime apie pinigus. Reikia mėgautis dalykais kurie mums teikia džiaugsmą (taip man teikia džiaugsmą mano automobilis ir tikiu tokių yra netaip mažai), reikia mokėti pinigus už patogumą.
                Man yra svarbiau mano komfortas ir patogumas nei sutaupytas 100 ar 200 € per mėnesį.
                Nežinau kodėl sunku kažkam priimti tai, kad kitų žmonių prioritetai yra kitokie, kad kiti žmonės turi kitokį gyvenimo būdą ir t.t.
                Čia kalbėjo apie antro automobilio reikalingumą, tavo pranešime tris kartus kartojo kaip tau patinka vienas automobilis.

                Comment


                  Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                  tiesiog vietoje to, kad parašyt "turiu šaibų todėl važinėju su dviem mašinom, (o jei turėčiau daugiau nusipirkčiau sraigtasparnį)" rašot kažkokius nesąmonės apie sutaupymą.
                  Tai, kad priešingai... 35K per 5 metus vienam automobiliui tikrai sau neleisčiau, o su Boltu privažinėčiau tikrai gerokai didesnę sumą. Tai tame ir sutaupymas. Gyvenu patogiau ir išleidžiu mažiau nei tuose skaičiavimuose su savo gyvenimo būdu. Jei jums patinka taupyti atsisakant komforto ir aukojant savo laiko dalį, tai puiku. Tai jūsų pasirinkimas.

                  Comment


                    Diskusijos pradžioj esmė tokia:
                    Šiandien daug kam patogiausia yra važiuoti automobiliu ir turėti jų kad ir du ar tris šeimoje. Normalu elgtis kaip patogiausia ir niekas jų nesustabdys ir nekaltina. Tačiau jei gyvena mieste, ypač centre, jie neturi jokios teisės verkšlenti, kad nėra vietos ar trūksta parkovkių. Miesto centre gyvenant niekam nėra garantuota erdvė automobiliui ir jei ten kuriesi, turi būti pasiruošęs apsieiti be jo, jei matai kad tavo automobilis netelpa, vieta per brangi, ar juostų per mažai, kadangi automobilizacija turi būti ir bus mažinama. Šitą kreivę ir tendenciją jau turi būti įskaičiuota ir su ja susitaikyta kuomet perki būstą mieste, ypač centre, kad po to neverkšlentum apie parkavimo vietas. Miesto centre natūraliai jų turi būti kuo mažiau.
                    Paskutinis taisė Wintautas; Vakar, 11:13.

                    Comment


                      Tai mokesčiai su laiku ištaisys antro automobilio bėda, 1 automobilį išlaikyti bus brangu, o 2 jau prabanga. Čia ne, o bet tačiau, manau tik laiko klausimas.

                      Comment


                        Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
                        Tai mokesčiai su laiku ištaisys antro automobilio bėda, 1 automobilį išlaikyti bus brangu, o 2 jau prabanga. Čia ne, o bet tačiau, manau tik laiko klausimas.
                        kai vidutinio Lietuvio pusė asmenybės sudaro mašina o kitą pusė suformuota JAV filmų, tai gal ir užtruks dar

                        Comment


                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                          kai vidutinio Lietuvio pusė asmenybės sudaro mašina o kitą pusė suformuota JAV filmų, tai gal ir užtruks dar
                          Yep, bet dar, senėjanti visuomene, kariuomenės stiprinimas. didėjančios išlaidos, mokesčių kėlimo klausimas, "Kuriuos didinti?". O čia galima suversti ES reikalavimams ir tt.

                          Comment


                            Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                            Yep, bet dar, senėjanti visuomene, kariuomenės stiprinimas. didėjančios išlaidos, mokesčių kėlimo klausimas, "Kuriuos didinti?". O čia galima suversti ES reikalavimams ir tt.
                            spiečiau dabartinė vyriausybė apmokestins labiau milijonierius gaunančius po 3tūkst. "ant popieriaus". O paprasto žmogaus su mašina nelies.
                            Paskutinis taisė Stadionas; Vakar, 12:43.

                            Comment


                              Parašė taspac Rodyti pranešimą

                              Šitie skaičiavimai negalioja pirmam automobiliui. Neturint nė vieno auto, Bolt/Citybee/VT kaštai iškyla tikrai nuosavo auto naudai. Bet jau žvelgiant į antrą, trečia ir t.t. laimi tikrai ne auto.
                              Būtent, todėl manau taip ir išpopuliarėjo citybee, kad pakeitė poreikį antram automobiliui.

                              Parašė skyrma Rodyti pranešimą
                              Citybee/VT tik tiems kurie nemato (arba nenori matyti) tame nepatogumų lyginant su nuosavu automobiliu.
                              Kalbant apie antrą automobilį, kuris naudojamas tik trumpoms kelionėms mieste, tai visų pirma citybee yra gerokai pigiau, visų antra ir patogiau, nors jis ir nestovi po langais, bet nereikia sukti galvos apie automobilio remontus, techninius aptarnavimus, draudimus, padangas ir t.t. Net plauti ir degalų ar langų skysčio nereikia pilti.
                              Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 12:09.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Būtent, todėl manau taip ir išpopuliarėjo citybee, kad pakeitė poreikį antram automobiliui.



                                Kalbant apie antrą automobilį, kuris naudojamas tik trumpoms kelionėms mieste, tai visų pirma citybee yra gerokai pigiau, visų antra ir patogiau, nors jis ir nestovi po langais, bet nereikia sukti galvos apie automobilio remontus, techninius aptarnavimus, draudimus, padangas ir t.t. Net plauti ir degalų ar langų skysčio nereikia pilti.
                                Sunku įsivaizduoti kaip kažkam yra patogiau kasdien lijant lietui prie +3C klaidžioti po rajoną bent pusės kilometro spinduliu ieškant automobilio vietoje to, kad įsėsti į išanksto pašildytą automobilį prie namų durų. Džiaugiuosi, kad tame matote kasdieninį patogumą. Kuo daugiau tokių tuo geriau.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Čia kalbėjo apie antro automobilio reikalingumą, tavo pranešime tris kartus kartojo kaip tau patinka vienas automobilis.
                                  Na kad ponui patinka kabinėtis prie žodžių - žinau. Tai paaiškinsiu papildomai - taip man patinka, patinka ir mano žmonai lygiai taip pat. Ar dabar jau iki galo yra aišku?

                                  Kas jau dėl pačių automobilių - tai manau statytojai eina teisinga linkme ir iš karto numato daugiau parkavimo vietų kurios yra parduodamos ir taip yra sprendžiama problema. Kai nusiperki aiškiai vieną dvi ar tris parkavimo vietas, tada nekyla problemų.
                                  Rinkoje yra tikrai būstų kur neparsiduoda butai dėl to kad pvz neturi dviejų parkavimo vietų ir t.t.
                                  Aš nepalaikau, kad reikia nepirkti parkingo vietų, prisipirkti po 3 automobilius visiem ir juos laikyti kažkur kur papuola.
                                  Lygiai taip pat, mažame mieste niekada nebus viešasis transportas patogiau nei nuosavas automobilis. Jei kažkam pigiau gaunasi su Boltu ar citybee - džiaugiuosi dėl to, reikia ir tokių alternatyvų. Bet neturėkim iliuzijų kad visi taip gyvens ir taip naudosis.

                                  Comment


                                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                    wau, kiek čia šmaikštuolių ir viską suprantančių būrelis susirinko.
                                    gyvenimo būdas - tai yra tiek darbas kuriame abiem su žmona yra dažnai reikalingi automobiliai tiek veiklos į kurias su viešuoju transportu neprivažinėsi.
                                    Ir tokių žmonių, kurie turi verslus, kurie turi hobius, sportus ir t.t. čia gyvena daug. Taip jau yra, kad tai yra kaune vienas iš kelių kvartalų kur yra brangesnis būstas, taip čia dėl to žmonės perka būstą uždirbantys daugiau nei vidurkis ir taip dažnu atveju tie žmonės turi visokių veiklų, ne tik darbas namai. Dėl to ir reikalingi automobiliai. Bet tikrai ne visiem.
                                    Nesuprantu pasipiktinimo, kad kažkas turi dvi mašinas ir t.t. Jei man reikia, jei aš galiu jas turėti dvi, jei aš galiu turėti dvi parkingo vietas kur problema?

                                    Šiandien dienai, rinka diktuoja tai, kad jei butas yra didesnis jis privalo turėti dvi parkavimo vietas.
                                    Prabangiuose projektuose ko gero yra kur ir po 4 vietas butai turi.

                                    Viešasis transportas su asmeninėmis mašinomis gali konkuruoti tik tada, kai su mašina yra neefektyvu važiuoti, brangu parkuotis, ilgiau keliauji ir t.t. Reik suprasti, kad mes gyvename tikrai mažame mieste, kuriame su automobiliu yra ženkliai patogiau pasiekti viską ko reikia.
                                    Aš tai sutinku, tik problemą apversčiau kitaip. Du automobiliai Kaune (ir kituose Lietuvos miestuose) bus reikalingi tol, kol bus ignoruojamos VT problemos. Būtina kuo greičiau drastiškai siaurinti gatves ir tiesti tramvajų (o Vilniuje ir metro). Tuomet bus galima kaltinti ne blogą infrastruktūrą, o automobilių vairuotojus. Dabar net miesto centre statomi rajonai principe yra bulvių laukai be viešojo transporto (Piliamiestis, Minkovskių g. kvartalai Kaune, ReVingis Vilniuje).

                                    O Citybee ar Bolt Drive yra alternatyva tik ant popieriaus - buvo laikotarpis kai aktyviai naudojausi šiomis paslaugomis ir nieko gero apie jas negaliu pasakyti. Automobilio paieškos yra loterija, jų vidus dažnai šiukšlinas, žiemą problemos su langų valymo skysčiu (pamenu, vieną kartą stojau ir valiau su sniegu, nes buvo neįmanoma). O kainos aspektas irgi nežaidžia, nes jos didelės.
                                    Paskutinis taisė eigh; Vakar, 12:53.

                                    Comment


                                      Parašė skyrma Rodyti pranešimą

                                      Sunku įsivaizduoti kaip kažkam yra patogiau kasdien lijant lietui prie +3C klaidžioti po rajoną bent pusės kilometro spinduliu ieškant automobilio vietoje to, kad įsėsti į išanksto pašildytą automobilį prie namų durų. Džiaugiuosi, kad tame matote kasdieninį patogumą. Kuo daugiau tokių tuo geriau.
                                      Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.
                                      Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 12:52.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                        Aš tai sutinku, tik problemą apversčiau kitaip. Du automobiliai Kaune (ir kituose Lietuvos miestuose) bus reikalingi tol, kol bus ignoruojamos VT problemos. Būtina kuo greičiau drastiškai siaurinti gatves ir tiesti tramvajų (o Vilniuje ir metro). Tuomet bus galima kaltinti ne blogą infrastruktūrą, o automobilių vairuotojus. Dabar net miesto centre statomi rajonai principe yra bulvių laukai be viešojo transporto (Piliamiestis, Minkovskių g. kvartalai Kaune, ReVingis Vilniuje).
                                        VT labiausiai reikalingas gyvenantiems šilainiuose, o ne centre ar šalia jo, kur viskas pasiekiama pėsčiomis/dviračiu, o auto reikalingas važiavimui kur nors už miesto ar kokią Megą.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Lyja tik kelias dienas per mėn., tai čia mažiausia problema užsidėti kapišoną kartais. Kur kas didesnė problema nuosavo auto parkavimo ir išlaikymo kaštai, kuriuos minėjau, tiek laiko prasme, tiek finansine.
                                          Citybee ar Bolt Drive naudoti vietoje automobilio apsimoka tik jeigu ir savaitgaliais esi namuose. Jeigu mėgsti pakeliauti, nuvykti į kitus miestus, kaimą ar pajūrį, dalijimosi paslaugos yra žiauriai brangios ir vargu ar atsveria nuosavo automobilio išlaikymo kaštus (žinoma, nebent esi nusipirkęs lizinginį automobilį ne pagal savo kišenę ir kas mėnesį bašliuoji po pusę atlyginimo). Plius jau minėtos problemos - klaidžiojimas po rajoną ieškant automobilio, priterštos mašinos, spaudimas viską daryti kuo greičiau, nes kapsi pinigai ir t. t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X