Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar tik nebus siandienos kamščiai dirbtiniai ir sukelti pacios policijos? Nesu samokslo teoriju šalininkas, bet kad zmones sake lauke policijos po kelias valandas kai ivyko tik 11 iskvietimu i ivykius visam mieste, skamba keistai.
    Primenu, kad Seime stumiamas istatymo pakeitimas, kurio esme nuimti nuo policijos atsakomybe nustatineti kaltininkus, o ja perkloti ant draudiku. Tuo atveju policijos kviesti ivykio dalyviai apskritai negaletu. Pasifotkintu kaip gali ir issiskirstytu. Numanau, kad policijai tai butu super naudingas "patobulinimas".

    Sio istatymo priemimo ar nepriemimo eigos neseku. Bet negaleciau atmesti to, kad ivykus siandienos keliems papildomiems ivykiams policija specialiai ilgai nevyko i iskvietimus taip sukeldama kamscius puseje miesto kad pakreipti visuomenes nuomone del minetos pareigos nuemimo nuo jos galvos.

    O istatymo priemimo pasekmes bus labai liudnos, bus uzkrautas papildomas darbas draudikams, abu draudikai tures spresti situacija ir labai daznu atveju nesutars del to kas is tikruju kaltas, tad tukstanciai papildomu bylu keliaus i teismus ir apkraus teismu sistema. O jei neturi Kasko, taip ir sedesi kelis metus kol vyks teismai be zalos atlyginimo vien laukiant sprendimo kas visgi kaltas.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Ar tik nebus siandienos kamščiai dirbtiniai ir sukelti pacios policijos? Nesu samokslo teoriju šalininkas, bet kad zmones sake lauke policijos po kelias valandas kai ivyko tik 11 iskvietimu i ivykius visam mieste, skamba keistai.
      Primenu, kad Seime stumiamas istatymo pakeitimas, kurio esme nuimti nuo policijos atsakomybe nustatineti kaltininkus, o ja perkloti ant draudiku. Tuo atveju policijos kviesti ivykio dalyviai apskritai negaletu. Pasifotkintu kaip gali ir issiskirstytu. Numanau, kad policijai tai butu super naudingas "patobulinimas".

      Sio istatymo priemimo ar nepriemimo eigos neseku. Bet negaleciau atmesti to, kad ivykus siandienos keliems papildomiems ivykiams policija specialiai ilgai nevyko i iskvietimus taip sukeldama kamscius puseje miesto kad pakreipti visuomenes nuomone del minetos pareigos nuemimo nuo jos galvos.

      O istatymo priemimo pasekmes bus labai liudnos, bus uzkrautas papildomas darbas draudikams, abu draudikai tures spresti situacija ir labai daznu atveju nesutars del to kas is tikruju kaltas, tad tukstanciai papildomu bylu keliaus i teismus ir apkraus teismu sistema. O jei neturi Kasko, taip ir sedesi kelis metus kol vyks teismai be zalos atlyginimo vien laukiant sprendimo kas visgi kaltas.
      Aš irgi nesu sąmokslo teorijų šalininkas, bet manau, kad šiandienos situaciją sukėlė besaikė miesto plėtra, efektyvios VT sistemos nebuvimas ir prie žmonių poreikių niekaip neprisitaikantis mokyklų, darželių tinklas.

      Comment


        Situacijai dar yra kur blogėti ir, tikėkimės, ji blogės greit ir smarkiai, kad VMS nevykėliai imtų galvoti, kad kažką gal visgi reikia daryti tiek su VT, tiek su darželiais/mokyklom, tiek su gatvių eismo saugumu ir tvarkos laikymusi.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą

          Aš irgi nesu sąmokslo teorijų šalininkas, bet manau, kad šiandienos situaciją sukėlė besaikė miesto plėtra, efektyvios VT sistemos nebuvimas ir prie žmonių poreikių niekaip neprisitaikantis mokyklų, darželių tinklas.
          ne tinklas neprisitaikantis, o Savivaldybes darzeliu problemos ignoravimas, kuris tesesi desimtmecius. Tik pries kelis metus pradejo aktyviau statyti naujus valstybinius darzelius. Matyt labai tikejosi, kad viska perims privatininkai, o sklypuku atkatus pasidalins su vystytojais.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Situacijai dar yra kur blogėti ir, tikėkimės, ji blogės greit ir smarkiai, kad VMS nevykėliai imtų galvoti, kad kažką gal visgi reikia daryti tiek su VT, tiek su darželiais/mokyklom, tiek su gatvių eismo saugumu ir tvarkos laikymusi.
            Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
            Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?

            Comment


              Šiandien per LRT buvo paversta dar krūva problemų:
              Homo cultus. Žmogus ir miestas

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Situacijai dar yra kur blogėti ir, tikėkimės, ji blogės greit ir smarkiai, kad VMS nevykėliai imtų galvoti, kad kažką gal visgi reikia daryti tiek su VT, tiek su darželiais/mokyklom, tiek su gatvių eismo saugumu ir tvarkos laikymusi.
                Jie ims galvoti, kai bus atleisti iš darbo be galimybės grįžti į valstybės tarnybą, o vadovai - galimai būtų teisiami už lėšų švaistymą.

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Šiandien per LRT buvo paversta dar krūva problemų:
                  Homo cultus. Žmogus ir miestas
                  Oooouch. Su žemėm sumaišė JUDU! Nors jie ir tiek neverti.
                  VMS ir JUDU gyvena alternatyviame studijų ir vizijų pasaulyje, tuo metu kai VVT yra toks, kad niekas, turintis finansų, viešuoju nesinaudoja.
                  Paskutinis taisė Nikas; 2024.12.09, 21:44.

                  Comment


                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                    Būtų gatves praplatinę - menkas autoįvykis neužkištų miesto.
                    Pritariu, siūlyčiau pagrindines gatves gerokai praplatint. Maždaug taip:
                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241209_214807_Facebook.jpg
Views:	195
Size:	196,0 kB
ID:	2170052

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      tuo metu kai VVT yra toks, kad niekas, turintis finansų, viešuoju nesinaudoja.
                      Aš naudojuos, mano žmona irgi. Finansų turime.

                      Comment


                        Ne prikolas, bet Vilniuj tokio pločio aplinkelis/pagrindinės gatvės išspręstų eismo kamščius kažkuriam laikui. Čia Ontario Highway 401. Kažkur nuo Detroito iki Toronto. Toronte gyvena 3mln žmonių.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                          Ar tikrai nori kad sitie kurie dabar ten dirba pradetu sprest? Pagrindinis ju sprendimas bus milzinisku lesu ismetimas beprasmiu tiltu statybai, pvz tilto nuo Konstitucijos i Narbuto bei gatviu platinimas.
                          Na ir Zuokas per sekancius rinkimus islis su tramvajumi (taip vel diskredituojant ji pradedant nuo idejos), nes esu beveik tikras nei vienam is kandidatu vistiek nedais nafig tie begiai reikalingi. Tai ar tikrai norim, kad butu dar daugiau kamsciu?
                          Yra posakis it gets worse before it gets better. Turės taip nutikti, ir geriau, kad nutiktų greičiau, nei vėliau. Kitu atveju būtų verdamos varlės efektas, kuris, tiesą sakant, jau ir dabar gana toli pažengęs, kai žmonės pripranta prie esamos situacijos ir priima tai kaip normą. Problema su verdamos varlės situacija, kad miestas ilgainiui praras konkurencingumą, o tai pakeisti reiks vis daugiau ir daugiau pinigų, priklausomai nuo to, kiek dar lauksim ir apsimesim, kad viskas čia daugmaž ok.

                          Comment


                            Daugiau juostų = daugiau laisvumo = daugiau nuperkama mašinų = daugiau dalyvauja eisme = daugiau/dažniau eismo ivykių = daugiau užkemšam juostų. Jei ne šių tai kitų.

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                              Oooouch. Su žemėm sumaišė JUDU! Nors jie ir tiek neverti.
                              VMS ir JUDU gyvena alternatyviame studijų ir vizijų pasaulyje, tuo metu kai VVT yra toks, kad niekas, turintis finansų, viešuoju nesinaudoja.
                              Tiems, kas pabrėžia finansinį aspektą, paprastai labiau groja ne patys finansai, o insecurities, susiję su vaikystės traumomis ar nepritekliumi. Šitos kategorijos kontingentas įsivaizduoja, kad VT naudojasi tik tokie, kokie jie patys ar jų tėvai buvo vaikystėje/jaunystėje (sovietmečiu ar ankstyvojoje nepriklausomybėje) kai mašinos turėjimas/neturėjimas dažnai buvo sąlygojamas žmogaus finansinės situacijos ir socialinės pozicijos visuomenėje. Dabar taip seniai nebėra ir kam važiavimas mašina vis dar kažkaip galvoje siejasi su "finansais", rodo nebent vidines to žmogaus psichologines naštas.

                              Pagrindinė ir reali priežastis, kodėl Vilniuje (Kaune, Klaipėdoje) tiek mažai žmonių naudojasi VT, yra elementarus VT neadekvatumas, susijęs su transporto priemonių talpa, kelionės trukme, tinklo aprėptimi, maršrutų dažniu, komfortu, accessibility ir t.t. Su retomis išimtimis, naudotis Vilniaus VT yra elementarus hassle, o dažnai ir žmogaus orumą žeminantis, skurdžiausių Afrikos šalių 3rd world lygio experience. Vilniuje nėra įmanomas miesto erdvinis suvokimas pagal VT t.y. negali galvoje įsivaizduoti miesto paveikslo, įsivaizduodamas jo VT tinklą, kaip Londone, Paryžiuje, Varšuvoje, Krokuvoje ir t.t.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Ar tik nebus siandienos kamščiai dirbtiniai ir sukelti pacios policijos? Nesu samokslo teoriju šalininkas, bet kad zmones sake lauke policijos po kelias valandas kai ivyko tik 11 iskvietimu i ivykius visam mieste, skamba keistai.
                                Primenu, kad Seime stumiamas istatymo pakeitimas, kurio esme nuimti nuo policijos atsakomybe nustatineti kaltininkus, o ja perkloti ant draudiku. Tuo atveju policijos kviesti ivykio dalyviai apskritai negaletu. Pasifotkintu kaip gali ir issiskirstytu. Numanau, kad policijai tai butu super naudingas "patobulinimas".

                                Sio istatymo priemimo ar nepriemimo eigos neseku. Bet negaleciau atmesti to, kad ivykus siandienos keliems papildomiems ivykiams policija specialiai ilgai nevyko i iskvietimus taip sukeldama kamscius puseje miesto kad pakreipti visuomenes nuomone del minetos pareigos nuemimo nuo jos galvos.

                                O istatymo priemimo pasekmes bus labai liudnos, bus uzkrautas papildomas darbas draudikams, abu draudikai tures spresti situacija ir labai daznu atveju nesutars del to kas is tikruju kaltas, tad tukstanciai papildomu bylu keliaus i teismus ir apkraus teismu sistema. O jei neturi Kasko, taip ir sedesi kelis metus kol vyks teismai be zalos atlyginimo vien laukiant sprendimo kas visgi kaltas.
                                Daug girtu ir apsinarkasinusiu tokiu budu issisuks, kas su pinigais. Jei Zmonems patiems bus leidziama "issiaiskinti" .
                                "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                - George W. Bush President of the USA

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Ar tik nebus siandienos kamščiai dirbtiniai ir sukelti pacios policijos? Nesu samokslo teoriju šalininkas, bet kad zmones sake lauke policijos po kelias valandas kai ivyko tik 11 iskvietimu i ivykius visam mieste, skamba keistai.
                                  Primenu, kad Seime stumiamas istatymo pakeitimas, kurio esme nuimti nuo policijos atsakomybe nustatineti kaltininkus, o ja perkloti ant draudiku. Tuo atveju policijos kviesti ivykio dalyviai apskritai negaletu. Pasifotkintu kaip gali ir issiskirstytu. Numanau, kad policijai tai butu super naudingas "patobulinimas".
                                  Gal padėtų mokamas policijos iškvietimas kaltininko sąskaita?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tiems, kas pabrėžia finansinį aspektą, paprastai labiau groja ne patys finansai, o insecurities, susiję su vaikystės traumomis ar nepritekliumi. Šitos kategorijos kontingentas įsivaizduoja, kad VT naudojasi tik tokie, kokie jie patys ar jų tėvai buvo vaikystėje/jaunystėje (sovietmečiu ar ankstyvojoje nepriklausomybėje) kai mašinos turėjimas/neturėjimas dažnai buvo sąlygojamas žmogaus finansinės situacijos ir socialinės pozicijos visuomenėje. Dabar taip seniai nebėra ir kam važiavimas mašina vis dar kažkaip galvoje siejasi su "finansais", rodo nebent vidines to žmogaus psichologines naštas.

                                    .
                                    Jo, atsiprašau, nepridėjau: tų kurie dar negali vairuoti - vaikai. Tų, kurie jau negali vairuoti - senjorai. Ir tų, kurie tiesiog negali - neturi vair. pažymėjimo ir pan. Ir svarbiausia, kas neturi finansinės galimybės važiuoti ne VT. John vardina kodėl VVT yra lievas, o aš vardinu žmonių motivaciją nesinaudoti VVT dėl tų pačių priežasčių + asmenines priežastis, kodėl žmonėms tenka naudotis VVT. Plius, kaip pasakyta interviu, jeigu žmogus turi galimybę, jis važiuos taksi/pavežėjais, bet tik ne VVT. Kol VT nebus patogesnis ir visoks geresnis už automobiį, niekas savo noru vien dėl vidinių "securities" jo nesirinks.

                                    Comment


                                      Dar kartą kartoju - kai automobilis bus 100 kartų brangesnis už VT, tai baigsis visas tas durnumas su automobiliais. Kol to nebus, gali VT būti auksinis, ne labai daug keleivių padaugės. Apie kokius "turtuolius" kalbame? Dabar beveik kiekvienas snarglėtas studentas, alkoholikas sandėlio darbininkas į darbą gali sau leisti važiuoti automobiliu. Ne, ne dėl to, kad VT yra toks jau ir blogas (geras jis nėra, bet ir blogas nėra), bet jei gali leisti sau automobilį, tai ir leidžia sau... Automobilis turi tapti prabangos priemone, tada bus tvarka.

                                      Comment


                                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                        Jo, atsiprašau, nepridėjau: tų kurie dar negali vairuoti - vaikai. Tų, kurie jau negali vairuoti - senjorai. Ir tų, kurie tiesiog negali - neturi vair. pažymėjimo ir pan. Ir svarbiausia, kas neturi finansinės galimybės važiuoti ne VT. John vardina kodėl VVT yra lievas, o aš vardinu žmonių motivaciją nesinaudoti VVT dėl tų pačių priežasčių + asmenines priežastis, kodėl žmonėms tenka naudotis VVT. Plius, kaip pasakyta interviu, jeigu žmogus turi galimybę, jis važiuos taksi/pavežėjais, bet tik ne VVT. Kol VT nebus patogesnis ir visoks geresnis už automobiį, niekas savo noru vien dėl vidinių "securities" jo nesirinks.
                                        Jei įdėmiai klauseisi pokalbio, neregiai vengia naudotis VVT ne todėl, kad jis nepaauksuotas, bet todėl, kad neregiui jis nepritaikytas ir niekaip nepritaikomas.

                                        Tarkim dar stotelės ar privažiuojantį transportą įmanoma kažkaip įgarsinti, bet priversti vairuotoją ir VVT išvažiuoti ne anksčiau nei nurodyta tvarkaraštyje, laiku perjungti informavimo sistemą, sekti kad ji veiktų, garsu pažymėti durų vietą - misija neįmanoma.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Dabar beveik kiekvienas snarglėtas studentas, alkoholikas sandėlio darbininkas į darbą gali sau leisti važiuoti automobiliu. Ne, ne dėl to, kad VT yra toks jau ir blogas (geras jis nėra, bet ir blogas nėra), bet jei gali leisti sau automobilį, tai ir leidžia sau... Automobilis turi tapti prabangos priemone, tada bus tvarka.
                                          Automobilis - ne prabanga, o susisiekimo priemonė. Pavažinėk su VT į miesto juodąsias skyles, kitaip čiulbėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X