Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.
- 2 patinka
Comment
-
Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Alga teigia kažką keisto. Tankį reikia skaičiuoti, ne matyti.
- 1 patinka
Comment
-
Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Comment
-
Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Ir kol savivaldybės bei VT transporto įmonės turės parkavimo vietas darbuotojams bei tarnybinį transportą, jokiu pozityvių pasiekimu VT srityje nesitikėkite. O kad nebūtų nori važinėti savo transportu ir užgrūsti gatves, aplink šias įstaigas privalo būti pati žydriausia apmokęstinimo zona ir jokiu stovėjimo leidimų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.03, 00:33.
- 4 patinka
Comment
-
Ke? Kalnėnai paminėti, nes apie juos dabar yra kalbama kaip apie sparčiausiai plėtojamą rajoną. Čia juk net ir Mortos mokyklos filialas jau stovi.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.
O duomenų šaltiniai naudojami tie patys, kaip ir anksčiau. Ir jie buvo paminėti: VRK puslapis ir maps.vilnius.lt sluoksnis su rinkimų apylinkėmis.
Comment
-
Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
-
Taip, toks variantas yra. Tik tai siūlantys jo ilgai nepatemptų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
-
Kodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
- 1 patinka
Comment
-
Geriau būtų skatinti organizuoti darbą iš namų, tada išvis nereiktų niekur važiuoti - 0 kamščių, jokios taršos. Ofisai būtų konvertuoti į gyvenamąsias patalpas, atpigtų NT. Vieni pliusai.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
Comment
-
Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai ką siūlote daryti savivaldybei? Nebeišduoti statybos leidimų individualiems namas, o tik daugiabučiams? Ar įsivaizduojate, kokie teismai prasidėtų?
Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.
Comment
-
Taip, buvo ir yra.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKaltinti priemiesčių gyventojus yra pati juodžiausia demagogija ir greenwashing. Taip, jie patys nusprendė persikelti ir ten įsikurti. Bet ar buvo, ar yra alternatyvų?
Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O pačiam nejuokinga? Kai tiesiog keletas forumiečių praeito amžiaus ūsuoto diktatoriaus stiliumi pastoviai pila pamazgas ant vienos gyventojų grupės? Kokie variantai pasiūlyti, negirdžiu.
Neapmoka.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Priemiesčio gyventojai apmoka savo užgaidas per infrastruktūros mokestį, kuro akcizą, GPM.
Comment
-
Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, buvo ir yra.
Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.
Neapmoka.
Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
Vėlgi, turime visai neseną patirtį, kai nebuvo nei kamščių, nei automobilių ir blogą VT - galime laisvai sugrįžti. Ir viskas tarytum veikė! Ir prie to buvo (anot pseudopatriotų) geriau!
Kaip liberalios demokratijos pavyzdį teikiame JAV, bet nesuvokiame, kad judėjimo laisvės, t.t ir mašinos turėjimas yra laisvos visuomenės dalis. Blogai tai ar gerai aplinkos požiūriu, yra kitas klausimas. Ir visuomenė pati tai turėtų spręsti, o ne kažkokie žaliairudieji komisarai-gauleiteriai.Paskutinis taisė Sula; 2024.12.03, 11:00.
- 4 patinka
Comment
-
Užgaidų turi, bet už jas neapmoka arba apmoka tik dalinai. Apie gyventojų genocidą niekas nekalba.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??
Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
JAV nėra siektinas pavyzdys transporte ar apgyvendinime.
- 1 patinka
Comment
-
Ką tai keistų juridinių ribų nustatymas? Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuojant? Šiaip net žiauriai tankioje ir labai gerą VT turinčioje Olandijoje be problemų gali įvažiuoti į Amsterdamo senamiestį ir netgi požeminių garažų ten dar daugiau, tik aišku už tai reikia mokėti, kaip ir Vilniuje.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.
Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:15.
- 3 patinka
Comment
-
Žemėlapiukas:Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuoti?
https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map
- 3 patinka
Comment
-
Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.Parašė felar Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:22.
Comment
-
Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bomParašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.
Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.
Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.03, 12:07.
- 2 patinka
Comment
-
Bet mažas niuansas, Trumsė nėra sostinė ir joje nėra to, ką gali gauti tik sostinėje... Pavyzdžiui aukštojo mokslo įstaigos, ligoninė, gimdymo namai ir t.t. kas Lietuvoje sukišta į Vilnių.Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom
Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.
Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.
Comment
Comment