Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Faktas, kad į kosmosą šautų vienbučių namų ar sklypų su jau išduotais statybų leidimais vertė, bet aš nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai savivaldybė galėtų pagrįsti, kad toje pačioje suplanuotoje teritorijoje ir toje pačioje gatvėje kaimynui leidimas išduotas, o man jau ne.
    Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.
      Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.

      Comment


        Parašė KEdas Rodyti pranešimą

        Alga teigia kažką keisto. Tankį reikia skaičiuoti, ne matyti.
        Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.
          Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.
          Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
          Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.
            Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
            Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
            Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.
            Ir kol savivaldybės bei VT transporto įmonės turės parkavimo vietas darbuotojams bei tarnybinį transportą, jokiu pozityvių pasiekimu VT srityje nesitikėkite. O kad nebūtų nori važinėti savo transportu ir užgrūsti gatves, aplink šias įstaigas privalo būti pati žydriausia apmokęstinimo zona ir jokiu stovėjimo leidimų.
            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.03, 00:33.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.
              Ke? Kalnėnai paminėti, nes apie juos dabar yra kalbama kaip apie sparčiausiai plėtojamą rajoną. Čia juk net ir Mortos mokyklos filialas jau stovi.
              O duomenų šaltiniai naudojami tie patys, kaip ir anksčiau. Ir jie buvo paminėti: VRK puslapis ir maps.vilnius.lt sluoksnis su rinkimų apylinkėmis.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.
                Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?
                Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
                Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.


                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?
                  Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
                  Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
                  Taip, toks variantas yra. Tik tai siūlantys jo ilgai nepatemptų.

                  Comment


                    Kodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                      Kodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
                      Geriau būtų skatinti organizuoti darbą iš namų, tada išvis nereiktų niekur važiuoti - 0 kamščių, jokios taršos. Ofisai būtų konvertuoti į gyvenamąsias patalpas, atpigtų NT. Vieni pliusai.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tai ką siūlote daryti savivaldybei? Nebeišduoti statybos leidimų individualiems namas, o tik daugiabučiams? Ar įsivaizduojate, kokie teismai prasidėtų?
                        Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.
                        Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Kaltinti priemiesčių gyventojus yra pati juodžiausia demagogija ir greenwashing. Taip, jie patys nusprendė persikelti ir ten įsikurti. Bet ar buvo, ar yra alternatyvų?
                          Taip, buvo ir yra.
                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          O pačiam nejuokinga? Kai tiesiog keletas forumiečių praeito amžiaus ūsuoto diktatoriaus stiliumi pastoviai pila pamazgas ant vienos gyventojų grupės? Kokie variantai pasiūlyti, negirdžiu.
                          Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.
                          Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                          Priemiesčio gyventojai apmoka savo užgaidas per infrastruktūros mokestį, kuro akcizą, GPM.
                          Neapmoka.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Taip, buvo ir yra.

                            Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.

                            Neapmoka.
                            Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??

                            Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?

                            Vėlgi, turime visai neseną patirtį, kai nebuvo nei kamščių, nei automobilių ir blogą VT - galime laisvai sugrįžti. Ir viskas tarytum veikė! Ir prie to buvo (anot pseudopatriotų) geriau!
                            Kaip liberalios demokratijos pavyzdį teikiame JAV, bet nesuvokiame, kad judėjimo laisvės, t.t ir mašinos turėjimas yra laisvos visuomenės dalis. Blogai tai ar gerai aplinkos požiūriu, yra kitas klausimas. Ir visuomenė pati tai turėtų spręsti, o ne kažkokie žaliairudieji komisarai-gauleiteriai.
                            Paskutinis taisė Sula; 2024.12.03, 11:00.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??

                              Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
                              Užgaidų turi, bet už jas neapmoka arba apmoka tik dalinai. Apie gyventojų genocidą niekas nekalba.

                              JAV nėra siektinas pavyzdys transporte ar apgyvendinime.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.
                                Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.
                                Ką tai keistų juridinių ribų nustatymas? Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuojant? Šiaip net žiauriai tankioje ir labai gerą VT turinčioje Olandijoje be problemų gali įvažiuoti į Amsterdamo senamiestį ir netgi požeminių garažų ten dar daugiau, tik aišku už tai reikia mokėti, kaip ir Vilniuje.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:15.
                                Flickr

                                Comment


                                  Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuoti?
                                  Žemėlapiukas:
                                  https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map

                                  Comment


                                    Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:22.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Reikia atstatyti miesto ginybinę sieną ir iš likusių imti įėjimo mokestį,
                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.
                                        Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom
                                        Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
                                        Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.

                                        Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.
                                        Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.12.03, 12:07.

                                        Comment


                                          Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                                          Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom
                                          Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
                                          Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.

                                          Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.
                                          Bet mažas niuansas, Trumsė nėra sostinė ir joje nėra to, ką gali gauti tik sostinėje... Pavyzdžiui aukštojo mokslo įstaigos, ligoninė, gimdymo namai ir t.t. kas Lietuvoje sukišta į Vilnių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X