Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kaltinti priemiesčių gyventojus yra pati juodžiausia demagogija ir greenwashing. Taip, jie patys nusprendė persikelti ir ten įsikurti. Bet ar buvo, ar yra alternatyvų?
    Taip, buvo ir yra.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O pačiam nejuokinga? Kai tiesiog keletas forumiečių praeito amžiaus ūsuoto diktatoriaus stiliumi pastoviai pila pamazgas ant vienos gyventojų grupės? Kokie variantai pasiūlyti, negirdžiu.
    Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.
    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

    Priemiesčio gyventojai apmoka savo užgaidas per infrastruktūros mokestį, kuro akcizą, GPM.
    Neapmoka.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Taip, buvo ir yra.

      Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.

      Neapmoka.
      Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??

      Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?

      Vėlgi, turime visai neseną patirtį, kai nebuvo nei kamščių, nei automobilių ir blogą VT - galime laisvai sugrįžti. Ir viskas tarytum veikė! Ir prie to buvo (anot pseudopatriotų) geriau!
      Kaip liberalios demokratijos pavyzdį teikiame JAV, bet nesuvokiame, kad judėjimo laisvės, t.t ir mašinos turėjimas yra laisvos visuomenės dalis. Blogai tai ar gerai aplinkos požiūriu, yra kitas klausimas. Ir visuomenė pati tai turėtų spręsti, o ne kažkokie žaliairudieji komisarai-gauleiteriai.
      Paskutinis taisė Sula; Vakar, 11:00.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??

        Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
        Užgaidų turi, bet už jas neapmoka arba apmoka tik dalinai. Apie gyventojų genocidą niekas nekalba.

        JAV nėra siektinas pavyzdys transporte ar apgyvendinime.

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

          Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.
          Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.
          Ką tai keistų juridinių ribų nustatymas? Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuojant? Šiaip net žiauriai tankioje ir labai gerą VT turinčioje Olandijoje be problemų gali įvažiuoti į Amsterdamo senamiestį ir netgi požeminių garažų ten dar daugiau, tik aišku už tai reikia mokėti, kaip ir Vilniuje.
          Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 11:15.
          Flickr

          Comment


            Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuoti?
            Žemėlapiukas:
            https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map

            Comment


              Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.
              Paskutinis taisė Lettered; Vakar, 11:22.
              Flickr

              Comment


                Reikia atstatyti miesto ginybinę sieną ir iš likusių imti įėjimo mokestį,
                -

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.
                  Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom
                  Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
                  Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.

                  Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.
                  Paskutinis taisė Julius.ste; Vakar, 12:07.

                  Comment


                    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                    Šiek tiek kita situacija, nes Norvegijoje visi keliai mokami. Perki vinjetę arba pagal numerį. Bet pavyzdys Tromso https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom
                    Nori įvažiuoti į tam tikrą teritoriją, važiuoji pro kameras. BAM ~1.5€ (Kaip užsieniečiui be abonento). Važiuoji atgal, BAM, dar tiek pat. Ties oro uostu yra didelių prekybos centrų (atitikmuo būtų koks Vikingų slėnis), važiuoji apsipirkti iš miesto centro, du kartus susimoki.
                    Panašiai ir Bodo teko išvažiuoti truputį iš zonos nuklydus, tai ~3€.

                    Tromso piko valandos - pirmadieniais - penkatadieniais 06:30-09:00, 15:00-17:00. Mokestis trigubas.
                    Bet mažas niuansas, Trumsė nėra sostinė ir joje nėra to, ką gali gauti tik sostinėje... Pavyzdžiui aukštojo mokslo įstaigos, ligoninė, gimdymo namai ir t.t. kas Lietuvoje sukišta į Vilnių.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ką tai keistų juridinių ribų nustatymas? Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuojant? Šiaip net žiauriai tankioje ir labai gerą VT turinčioje Olandijoje be problemų gali įvažiuoti į Amsterdamo senamiestį ir netgi požeminių garažų ten dar daugiau, tik aišku už tai reikia mokėti, kaip ir Vilniuje.
                      Olandija (kaip ir bendrai, vakarai) yra turtinga šalis, ji gali sau leisti subsiduoti suburbijas per viešąjį transportą. Aš jau net nekalbu apie gyventojų įpročius ir klimatą, kuris, ką besakytumėte, turi reikšmės ir įtakoja, kiek žmonės renkasi alternatyvias transporto priemones. Mes gi, manau, tokia turtinga šalis nesame (pažiūrėkite kokie mūsų keliai, galiausiai), todėl turime kitais būdais mažinti suburbijų gyventojų automobilių keliamą žalą. Įvažiavimo apmokestinimas yra vienas iš tų būdų.

                      Comment


                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                        Olandija (kaip ir bendrai, vakarai) yra turtinga šalis, ji gali sau leisti subsiduoti suburbijas per viešąjį transportą. Aš jau net nekalbu apie gyventojų įpročius ir klimatą, kuris, ką besakytumėte, turi reikšmės ir įtakoja, kiek žmonės renkasi alternatyvias transporto priemones. Mes gi, manau, tokia turtinga šalis nesame (pažiūrėkite kokie mūsų keliai, galiausiai), todėl turime kitais būdais mažinti suburbijų gyventojų automobilių keliamą žalą. Įvažiavimo apmokestinimas yra vienas iš tų būdų.
                        Vienas iš būdų kam? Pasipinigauti? Apmokestinam nesuteikdami alternatyvos, nes mes gi nesam tokie turtingi.

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                          Olandija (kaip ir bendrai, vakarai) yra turtinga šalis, ji gali sau leisti subsiduoti suburbijas per viešąjį transportą. Aš jau net nekalbu apie gyventojų įpročius ir klimatą, kuris, ką besakytumėte, turi reikšmės ir įtakoja, kiek žmonės renkasi alternatyvias transporto priemones. Mes gi, manau, tokia turtinga šalis nesame (pažiūrėkite kokie mūsų keliai, galiausiai), todėl turime kitais būdais mažinti suburbijų gyventojų automobilių keliamą žalą. Įvažiavimo apmokestinimas yra vienas iš tų būdų.
                          Bet jūs siūlot apmokestinti ne tuos, kurie su senais BMW važinėja po miestą ir jį teršia, o kaimiečius, kurie tik kartais atvažiuoja į Vilnių ir neturi alternatyvų, arba važinėja į darbovietes kokiuose paneriuose.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                            Olandija (kaip ir bendrai, vakarai) yra turtinga šalis, ji gali sau leisti subsiduoti suburbijas per viešąjį transportą. Aš jau net nekalbu apie gyventojų įpročius ir klimatą, kuris, ką besakytumėte, turi reikšmės ir įtakoja, kiek žmonės renkasi alternatyvias transporto priemones. Mes gi, manau, tokia turtinga šalis nesame (pažiūrėkite kokie mūsų keliai, galiausiai), todėl turime kitais būdais mažinti suburbijų gyventojų automobilių keliamą žalą. Įvažiavimo apmokestinimas yra vienas iš tų būdų.
                            Ar ežiai, ispaniški arkliai, piramidės, priešautomobiliniai grioviai irgi bus išstatyti aplink sostinę?
                            Mes ant tiek turtingi, kad tarpmiestinį ir priemiestinį VT baigiam pasmaugt... ir dar sugebam nustebusiais veidais stebėtis, o kodėl juo nieks nesinaudoja. Ten sostinėje kas, sienų pelėsis ar dar kas taip visiems galvas susuka?

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                              Bet mažas niuansas, Trumsė nėra sostinė ir joje nėra to, ką gali gauti tik sostinėje... Pavyzdžiui aukštojo mokslo įstaigos, ligoninė, gimdymo namai ir t.t. kas Lietuvoje sukišta į Vilnių.
                              Aukštojo mokslo įstaigos? Tiek Tromso https://en.wikipedia.org/wiki/University_of_Troms%C3%B8 tiek Bodo https://en.wikipedia.org/wiki/University_of_Nordland turi universitetus. Abu miestai yra regionų centrai. Taip, populiacija ne Vilniaus dydžio.

                              Na bet galime mokėjimo taškus pažiūrėt ir sostinėje. Oslas: https://www.vegvesen.no/trafikk/kart...m=11&layer=bom

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Bet jūs siūlot apmokestinti ne tuos, kurie su senais BMW važinėja po miestą ir jį teršia, o kaimiečius, kurie tik kartais atvažiuoja į Vilnių ir neturi alternatyvų, arba važinėja į darbovietes kokiuose paneriuose.
                                Dėl to kad mašinų išmetamos dujos nėra vienintelė jų žala miestui. Ar senas BWM ar naujas SUV'as, deja, kelius užkiša vienodai.
                                Kaimiečiai ir kiti mažiau pasiturintys, beje, visada gali pasinaudoti P+R aikštelėmis ir išvengti mokesčio.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  Ar ežiai, ispaniški arkliai, piramidės, priešautomobiliniai grioviai irgi bus išstatyti aplink sostinę?
                                  Mes ant tiek turtingi, kad tarpmiestinį ir priemiestinį VT baigiam pasmaugt... ir dar sugebam nustebusiais veidais stebėtis, o kodėl juo nieks nesinaudoja. Ten sostinėje kas, sienų pelėsis ar dar kas taip visiems galvas susuka?
                                  Kaip visada - kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą. Dar kartelį (skaitykite lėtai, gal iš kelinto karto suprasite) - miestui kenkia perteklinis automobilių skaičius. Tame tarpe ir atvykėlių, kurie dėl savo noro turėti papildomą komfortą dabar kasdien visiems užkiša kelius. Todėl kartu su parkingo ribojimais miestiečių gyvenamuosiuose rajonuose (kartu, tai labai svarbu) reikia kažkaip riboti ir atvykėlių automobilius. Per ką juos riboti - kitas klausimas, čia yra skirtingų variantų (vinjetė tik pirmas šovęs į galvą dalykas). Bet riboti reikia.

                                  P.S. Mažiau pasiturintys gali pasinaudoti P+R.
                                  P.P.S. Atsiperkančio viešojo transporto suburbijoje, deja, neįvesi (per mažas tankis). O subsiduoti valstybė turėtų socialiai remtinus, o ne turtuolius.

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                    Kaip visada - kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą. Dar kartelį (skaitykite lėtai, gal iš kelinto karto suprasite) - miestui kenkia perteklinis automobilių skaičius. Tame tarpe ir atvykėlių, kurie dėl savo noro turėti papildomą komfortą dabar kasdien visiems užkiša kelius. Todėl kartu su parkingo ribojimais miestiečių gyvenamuosiuose rajonuose (kartu, tai labai svarbu) reikia kažkaip riboti ir atvykėlių automobilius. Per ką juos riboti - kitas klausimas, čia yra skirtingų variantų (vinjetė tik pirmas šovęs į galvą dalykas). Bet riboti reikia.

                                    P.S. Mažiau pasiturintys gali pasinaudoti P+R.
                                    P.P.S. Atsiperkančio viešojo transporto suburbijoje, deja, neįvesi (per mažas tankis). O subsiduoti valstybė turėtų socialiai remtinus, o ne turtuolius.
                                    Labiausiai miestui kenkia prastas planavimas (ar planavimo nebuvimas) ir prastas VT. Jeigu jau kyla reikalas kažką riboti, reiškiasi ribotas kažkieno protas ar galimybės. Bėginiu transportu ir aplinkelių sistema galima gražiai suformuoti miesto skeletą, suplanuoti kvartalų statybų koncepsijas ir pasiųsti nx visokius žaliuosius. Gyventojai patys prisitaikys prie diktuojamų sąlygų, o ne jau po laiko spręsti problemas visokiais durnais ribojimais ar parkingo kainų kėlimais. Kadangi geras meras Vilniuje atsiras dar negreitai, todėl ir todėl gatvėse bus chaosas, tik su brangesniais įkainiais (kas gali pakenkti miesto patrauklumui regioniniu lygmeniu).
                                    P.S. Fak atsiperkantis VT. VT turi būti patogus ir teikti socialines funkcijas, o ne atsipirkinėti.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Tiesos dėlei, mieste irgi didžioji dalis VT yra subsidijuojama.
                                      Kažkada buvo tyrimas. Vos 4-5 maršrutai yra "pelningi".
                                      Ir tankis kokioje Zuikių g. nekažką.

                                      Comment


                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                        Kaip visada - kai nėra ką pasakyti į temą, prasideda suvedimas į absurdą. Dar kartelį (skaitykite lėtai, gal iš kelinto karto suprasite) - miestui kenkia perteklinis automobilių skaičius. Tame tarpe ir atvykėlių, kurie dėl savo noro turėti papildomą komfortą dabar kasdien visiems užkiša kelius. Todėl kartu su parkingo ribojimais miestiečių gyvenamuosiuose rajonuose (kartu, tai labai svarbu) reikia kažkaip riboti ir atvykėlių automobilius. Per ką juos riboti - kitas klausimas, čia yra skirtingų variantų (vinjetė tik pirmas šovęs į galvą dalykas). Bet riboti reikia.

                                        P.S. Mažiau pasiturintys gali pasinaudoti P+R.
                                        P.P.S. Atsiperkančio viešojo transporto suburbijoje, deja, neįvesi (per mažas tankis). O subsiduoti valstybė turėtų socialiai remtinus, o ne turtuolius.
                                        Kaip visada absurdo pridengimui pasiūlomas dar didesnis. Norint pasinaudoti P+R turi į miesto teritoriją įvažiuoti 3,6km? Genijai

                                        Vienas plikis jau irgi siūlė apmokestinam auto, alternatyva - naudokitės VT, kurio kažkaip nėra.... nu tai tada iš mokesčio ateity nupirksim. Ar čia ne absurdas?

                                        Tai gal pradžiai pasvajok apie normalų VT nuo miesto ribos į centro pusę

                                        Comment


                                          Vilniuje P+R galima sakyti neegzistuoja. Visų pirma tai turėtų būti dengtos aikštelės monitorinamos videokameromis, visų antra integruotos su VT sustojimu. Aikštelės turėtų būti pačiuose miesto pakraščiuose, pavyzdžiui Trakų Vokėje, netoli Maxima bazės, už Pilaitės, netoli Vakarinio aplinkelio atsišakojimo prie Tarandės, prie Visorių, prie Saulėtekio ir Žirnių Liepkalnio g. sankryžoje. Bent pradžiai. Ir dar viena būtina sąlyga iš šių P+R turėtų važiuoti ekspresai, užtektų ir autobusų, kurie galėtų visi važiuoti iki Europos aikštės apvažiuodami G.Vilko tiltu, Konstitucijops pr., Žaliuoju tiltu, Goštauto gatve. Aišku visiems reiktų įrengti A juostas ir turėtų turėti sustojimus po P+R tik didesniuose mazguose (po 2-3 maršrute iki centro) toliau prie Lukiškių a.ir toliau visose stotelės centre iki Lukiškių a. Pavyzdžiui Maximos bazės P+R, toliau Žemieji Paneriai, Savanorių st. ir Tumo-Vaižganto. Tarandės P+R, Fabijoniškės, Šeškinė, Sąjūdžio kelias ir pan. Nes jeigu nebus greitojo transporto tai P+R irgi nieks nesinaudos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X