Verslo teisė statyti ką nori ir kur nori yra šventa ir nekvestionuojama! Tokios atsilikusios šalys kaip Olandija ar Vokietija mums ne pavyzdys. Nigerija ir Bangladešas yra mūsų ateitis!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Visame civilizuotame pasaulyje ekstensyvi plėtra jau seniai praeitas etapas. Ekstensyvi plėtra tai tik bananinių respublikų ir postsocializmo su iškreiptu kapitalizmo, verslo laisvės, privačios nuosavybės naudojimo ir t.t. suvokimu, plėtra...
Nematau, kodėl turėtume miesto teritorijoje saugoti šabakštynus ir neleisti ten vystyti projektų, jeigu alternatyva yra tų pačių projektų pasislinkimas dar 5-10km tolyn nuo miesto centro. Kam būtų geriau, jeigu šituos Launagius statytų ne Užusienyje, o kur nors Pagiriuose arba Keturiasdešimt Totorių? Apkrova infrastruktūrai nuo to tik padidėtų.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVerslo teisė statyti ką nori ir kur nori yra šventa ir nekvestionuojama! Tokios atsilikusios šalys kaip Olandija ar Vokietija mums ne pavyzdys. Nigerija ir Bangladešas yra mūsų ateitis!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Ekstensyvi plėtra niekur pasaulyje nėra praeitas etapas, nes ji vyksta visur. Gerai, sutinku, Vakarų Europoje beveik visur ji vyksta daug mažiau intensyviai, nei Vilniuje, bet taip yra iš dalies dėl to, kad ji ten intensyviai vyko prieš 30-60 metų.
Nematau, kodėl turėtume miesto teritorijoje saugoti šabakštynus ir neleisti ten vystyti projektų, jeigu alternatyva yra tų pačių projektų pasislinkimas dar 5-10km tolyn nuo miesto centro. Kam būtų geriau, jeigu šituos Launagius statytų ne Užusienyje, o kur nors Pagiriuose arba Keturiasdešimt Totorių? Apkrova infrastruktūrai nuo to tik padidėtų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Atsilikęs pasaulis todėl ir yra atsilikęs, kad ten valdžia per mažai kontroliuoja ir reguliuoja ekonomiką ir ypač infrastruktūrą.
Vilniuje tai vyksta ne dėl to, kad kažkada vyko intensyvi plėtra, o dėl to, kad pasikeitė santvarka ir tapo viskas galima, beveik nereguliuojama, kas anksčiau buvo reguliuojama ar net draudžiama. Šabakštynų nereikia, bet plėtra turi būti visaapimanti. Verslui tai nenaudinga. Bet kodėl savivaldybė turėtų kišti pinigus ten į infrastuktūrą? Ji neprivalo. O jei verslas nori statyti, tegul įgyvendina visus reikalavimus dėl infrastuktūros už savo lėšas. O tai dabar gaunasi verslui pelnas, ir nemenkas, o miestui, taigi ir visuomenei tik nuostoliai... Pelno privatizacija ir nuostolių nacionalizacija. Tokius verslus reikia naikinti neleidžiant jiems veikti. Geriau tegul nieko nestato, nei stato problemas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVerslo teisė statyti ką nori ir kur nori yra šventa ir nekvestionuojama! Tokios atsilikusios šalys kaip Olandija ar Vokietija mums ne pavyzdys. Nigerija ir Bangladešas yra mūsų ateitis!
Tik problema, kad planuodamas teritorijas, tas pats miestas visiškai nenumatė transporto sprendinių, VT sprendimų ir kt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Miestas savo BP ten yra numatęs teritorijas būtent tokiai plėtrai. Kuom čia grindžiama tada "ką nori ir kur nori"?
Tik problema, kad planuodamas teritorijas, tas pats miestas visiškai nenumatė transporto sprendinių, VT sprendimų ir kt.
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąNesutinku su tokiu supaprastinimu. Paprasčiausias palyginimas - JAV prieš SSRS šaltojo karo metais, bet čia jau gaunasi offtopic.
Norint gauti statybų leidimą, yra mokamas infrastruktūros mokestis. Taip pat galimi susitarimai, kai vystytojas savo lėšomis įrengia infrastruktūrą. Jeigu savivaldybė nesugeba suvaldyti procesų ir ima per mažą infra mokestį arba net neturi minčių kokios infrastruktūros galima būtų užsiprašyti iš vystytojo, tai čia jau savivaldybės problema. Ją reikia spręsti, o ne "naiktinti" NT verslus ir išvis drausti statybas.
Infrastuktūros mokestis yra kapeikos. Realybėje už jį nieko normalaus įrengti negalima...
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Nesilankysiu, kaip nesilankau ir Paupyje. Bet jeigu prireiktų, nematau skirtumo ar važiuoti į Paupį, ar į Launagius. Pagal Google maps, be eismo į abi vietoves nuvykčiau per 13 minučių, o, esant tipinėms darbo dienos 18 valandos eismo sąlygoms, Paupin nusigaučiau per 14-35 minutes, į Launagius - per 14-23 minutes.
Kasdien. Pamainos pradžiai.
- 1 patinka
Comment
-
Beprasmiška skaičiuoti kelionės laiką į Launagius dabar, kol ten plyti laukai. Kai bus dar 20 tukst. keliaujančių, tai iš 20min dabartinio piko metu gali pasidaryti ir 40-50 min. Ir kas blogiausia, kad Ilgės kelione ne tik į Launagius, bet ir į aplinkines teritorijas, netgi tą patį oro uostą.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sprendimai numatyti, numatyta ir gatvių plėtra, ir VT, ir net tramvajai, pribraižyta yra visko, tik realybė tokia, kad net miesto centre šnipiškėse naujakuriams reikia suv'ų, kad galėtų iš namų išvažiuoti.
Tai kol nėra, jokių statybų. O va tada atsiras Darnų interesas neiieškot "Durnų" o spaust savivaldybę, kad visa tai pajudėtų. O dabar, koks tikslas spaust? Numetei betono dėžes tarp miškų, pelną pasiemei ir fsio!
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia reik klausimą žinot, gal klausimas - ar bent kartą per metus važiuojate į darbą dviračiu.
Comment
-
Piko metu Paryžiuje vietomis dviratininkų daugiau nei automobilistų.
Bicycle Usage Soars in Paris, Doubles Since 2022 – Report
https://discerningcyclist.com/bicycl...eyuQT8mhCnYFBA
The utilization of bicycle lanes in Paris has witnessed a remarkable doubling between 2022 and 2023 during peak hours <...>
Paris, once trailing behind other major cities in becoming a global cycling hub, experienced a significant shift in 2019 during public transport strikes that brought the city to a standstill. <...>
Gradually, the city has invested in cycling-specific infrastructure, including expanded bike lanes and routes. <...>
Paris boasts approximately 700km of cycle paths and routes throughout the city which is set to drastically increase. <...>
2023 data, gathered by bike and road counters in the City of Paris, reveals that cycling has even tripled in certain parts of the city. During peak hours, bikes reportedly outnumber cars on specific representative axes of the capital, such as Avenue de Flandre, Boulevard Voltaire, and Boulevard Magenta.
Le Monde reported that the average vehicle count on these roads does not surpass 384 motorized vehicles per hour, while the bike count on the designated lanes reaches 537 in September and October.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 8 patinka
Comment
-
Visada tikėjau, kad miestus nuo kamščių gali išgelbėti tik nemokamas VT ir daug daug įkalbinėjimų nepažeidinėti taisyklių.
Akurat, taip ir yra!
Nors Sluškų ir Škirpos gatvėse visos įmanomos, vietos ir buvo užimtos pažeidėjų, bet jie juk iš tiesų sudarė menkutę į kirtiklio perjungimo šventę atvykusiųjų dalį.
Numanau, kad visų nelegaliai stovinčiųjų automobilių turinys nesunkiai būtų tilpęs į 2 troleibusus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąVisada tikėjau, kad miestus nuo kamščių gali išgelbėti tik nemokamas VT ir daug daug įkalbinėjimų nepažeidinėti taisyklių.
Akurat, taip ir yra!
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Dar tik įžiebimas, Kalėdų stebuklas neįvyko, nenustok tikėti Vien tik žodžiu nemokamas taip greit situacijos nepakeisi. Įpročiai atsiranda tik ilgai kartojant tą patį veiksmą
Comment
Comment