Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    O kur Vilniuje yra kitaip?
    Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.

    Comment


      Tai va retoriškai ir akcentuoju, kad nėra ko ten labai išskirti Lazdynėlių, kai viskas miestas toks. Artimiausioje perspektyvoje nenusimato jokių papildomų ar naujų infrastruktūrinių jungčių. Kai kur perdarys sankryžą, kai kur išasfaltuos keliuką, bet tik tiek. Rasose, ties stotimi, 2 km spinduliu pristatys apie 3000 naujų butų, atsidarys krūva įstaigų, o visa infrastruktūra liks sena. Po poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.

      Comment


        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
        Po poros metų vakarinės piko valandos bus ne nuo 16, o nuo 13 val., o gal ištisai bus kaip dabar vakarinio piko metu.
        Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.

        Comment


          Nu matai kaip gražiai pataikiau, net neskaitęs, tiesiog Nostradamus.

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą

            Čia apie Vašingtono Beltway kažkur kažkada skaičiau, kad rytiniai kamščiai ten baigiasi 15:00, o vakariniai prasideda 13:00.
            kažkur kažkada skaičiau kad ten padidino greičio limitą kad sumažinti kamščius. Gal tiktų ir Lazdynėliams.
            -

            Comment


              Kai automobilių gerokai per daug, tai greitis automatiškai krenta, nepriklausomai nuo leistino maksimalaus. Ypač jei sankryžos, perėjos kas kelis šimtus metrų...

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Visur tas pats. Darnu paskelbė apie Launagių kvartalą su 15 tūkst. gyventojų ir 7 tūkst. darbuotojų (grubiai 20 tūkst. žmonių judančių pirmyn-atgal), kuris turi vienintelę jungti su miestu - Eišiškių pl. Ir? Iš miesto pusės dėl infrastruktūros, VT ar kt. visiška tyla. Turbūt bus susisgribta kai bus įteikti paskutiniai raktai gyventojui ir visas Eišiškių pl. piko metu bus nepravažiuojamas. Jokių vizijų šiuo atveju pvz. dėl jungties su Žemaisiais paneriais, Savanorių pr. nėra, nors tai būtų reikalinga ne tik automobilių, bet ir VT atžvilgiu.
                O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo? Čia mes dabar turim visi pultį apopleksiją iš laimės? Kad Darnu sugalvojo kažkur laukuose sukišt 15 000 gyventojų? Dėl 7 000 darbo vietų labai abejoju, tai labai didelis skaičius dabartiniame technologijų kontekste, kur darbo jėgos reikia mažai.
                Kodėl Vilnius turi dabar kurti specialiai jiems naują VT variantą? Aišku, kad tie žmonės tuose laukuose be efektyvaus VT bus pasmerkti savo automobiliuose. Bet juos ten ką, per jėgą suvarys? Čia pas mus kas bus disaster management, žmonių gelbėjimo operacija?

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo?
                  Nauda mokami miestui mokesčiai, tiek vystytojo, tiek gyventojų, tiek po to ten esančio verslo. Kur bus vystoma komercija ar gyvenamoji statyba tai ne Darnu sugalvoja, o pati savivaldybė rengdama bendrąjį planą ir ta pati VT tinklo plėtra yra numatyta savivaldybės planuose.
                  Flickr

                  Comment


                    Paleis porą autobusų maršrutų su 2, nu maks. 3 reisais per valandą ir viskas tuo apsiribos. Visi smaukysis automobiliais. Nes daugumos darbo vietos bus kitose miesto vietose. Ten atsirasiančios naujos darbo vietos taip pat bus užpildytos tais, kurie gyvens kituose miesto galuose. Šikna gausis ir tiek. Tarybiniais laikais statė gamyklas su tūkstančiais darbuotojų ir trijų ar dviejų pamainų darbu, o prie jų (gamyklų) statė daugiabučius. 70-80 proc. dirbančiųjų niekur nereikėjo važiuoti, į darbą ateidavo maks puskilometrį... Kiti atvykdavo su VT. Bet 60-ųjų pabaigoje tai jau daryti nelabai išėjo, nes tiesiog nebeliko vietos naujai pramonei, įmonėms ir šalia gyvenamiems pastatams. Nors dar buvo galima kai kur padaryti, bet jau masiškai neišeidavo. Tada ėmė statyti miegamuosius rajonus ir vėlgi, didieji darbdaviai (įmonės) gaudavo ištisus kvartalus savo darbuotojų butams, kas paskui palengvindavo VT maršrutų organizavimą link darbo vietų. O ir pramonė buvo koncentruojama atitinamuose miesto rajonuose, o ne bet kur, kur dabar nori savininkas... Kad ir už miesto, o paskui darbuotojus vežioti problema... Va, su "Vilniaus baldais" kas gavosi. Pirmus kelis metus automobilių prie gamyklos Šventininkuose buvo labai nedaug, daugumą darbuotojų buvo vežami autobusais. Dabar automobilių aikštelė jau užkišta daugiau nei 50 proc. Darbuotojai dar vežami, bet, matyt ne iš visur... Anksčiau važinėjo autobusai ir vienas ar du mikrobai, dabar daugumą darbuotojų jau veža mikrobai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2024.11.16, 17:35.

                    Comment


                      Išties Eišiškių pl. jau dabar vakarinio piko metu užsikišęs į abi puses. Baisu net pagalvoti, kaip bus, jei ten pastatys daugiabučių. Reiks paspirtuką pirkt ir važiuot mišku pro Burbiškes ir geležinkelio viaduką.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                        O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo? Čia mes dabar turim visi pultį apopleksiją iš laimės?
                        Kadangi dėl fundamentalių dalykų nelabai yra prasmės diskutuoti, tai tiesiog paliksiu šią nuorodą čia ir daugiau ta tema nebeatrašysiu
                        https://lt.m.wikipedia.org/wiki/Miest%C5%B3_planavimas

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                          O kokia nauda miestui iš to Launagių (nu blt ir pavadinimas) kvartalo? Čia mes dabar turim visi pultį apopleksiją iš laimės?
                          O kokia nauda miestui iš bet kurio kito rajono ar kvartalo?

                          Comment


                            Paupio kvartalo konversiją laikyčiau nauda miestui. a) atgaivinta, rekonstruota apleista teritorija miesto centre; b) sukurtos gana kokybiškos viešosios erdvės; c) komercijos taškai (Paupio food hall, restoranai, kavinės) tapo nauju traukos tašku miesto centre.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Paupio kvartalo konversiją laikyčiau nauda miestui. a) atgaivinta, rekonstruota apleista teritorija miesto centre; b) sukurtos gana kokybiškos viešosios erdvės; c) komercijos taškai (Paupio food hall, restoranai, kavinės) tapo nauju traukos tašku miesto centre.
                              Konkretizuokime. Reiškia nauda gali būti:
                              a) apleistų teritorijų sutvarkymas (gerinamas bendras miesto vaizdas)
                              b) naujų viešųjų erdvių sukūrimas
                              c) naujų komercijos taškų sukūrimas

                              Kadangi Launagių kvartale yra planuojamos viešosios erdvės ir komercijos taškai, kaip suprantu vienintelis jūsų priekaištas yra tai, kad kvartalas statomas naujai, o ne rekonstruojami seni pastatai. Reiškia, naudą miestui pagal jus gali nešti tik konversijos, o ne nauja statyba. Tikrai radikali nuomonė, bet ją gerbiu. Kas netelpa Vilniuje, tegul važiuoja į provinciją ir ją gaivina, o ne užkimšinėja gatves savo kledarais ir taip trukdo buržuazijai laisvai judėti mieste.

                              Comment


                                Bet koks naujas projektas, neišsprendus su jo pastatymu ir tolimesne eksploatacija susijusios transporto infrastuktūros problemų ir socialinės (jei tai gyvenamasis projektas), yra žalingas ir neturėtų būti vystomas. Vvandentiekis, kanalizacija, elektra, ryšiai ir šildymas būna plėtojami, be jų tiesiog nei kas gyventi, nei veikti gali, o susisiekimas paliekamas tik ant automobilio ratų, ir tai neatsižvelgiant į potencialius srautus, į gretimų teritorijų ir susisiekimo su likusiu miestu reikalus. Socialinė infrastuktūra iš viso yra nuostolinga bet kokiam projektui...

                                Comment


                                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                  Konkretizuokime. Reiškia nauda gali būti:
                                  a) apleistų teritorijų sutvarkymas (gerinamas bendras miesto vaizdas)
                                  b) naujų viešųjų erdvių sukūrimas
                                  c) naujų komercijos taškų sukūrimas

                                  Kadangi Launagių kvartale yra planuojamos viešosios erdvės ir komercijos taškai, kaip suprantu vienintelis jūsų priekaištas yra tai, kad kvartalas statomas naujai, o ne rekonstruojami seni pastatai. Reiškia, naudą miestui pagal jus gali nešti tik konversijos, o ne nauja statyba. Tikrai radikali nuomonė, bet ją gerbiu. Kas netelpa Vilniuje, tegul važiuoja į provinciją ir ją gaivina, o ne užkimšinėja gatves savo kledarais ir taip trukdo buržuazijai laisvai judėti mieste.
                                  Nieko ypatingai radikalaus. Alternatyva yra miesto užstatymo tankinimas, o ne naujų bulvių laukų užstatymas. Plius tarybinių mikrorajonų konversija. Ir tilptų visi norintys, ir “buržuazija” liktų patenkinta.
                                  O Darnų Group elgiasi kaip parazitai. Numes bulvių lauke kvartalus ir viso gero. Pelnas jiems, problemos miestui. Problema tame, kad taip veikti yra legalu ir leidžiama. Juk tai verlas, juk bus mokami mokėsčiai! Nei vienoje civilizuotoje šalyje tokia plėtra neleidžiama. Taip vyksta gal kokios Nigerijos Lagose ir kitose trečiojo pasaulio šalyse.
                                  Kažkas čia minėjo miestų planavimą. Taigi, jei tikrai būtų vykdomas miesto planavimas, taisyklės būtų aiškios. Jokių 15 000 gyventojų kvartalų laukuose, kur nėra atitinkamų gatvių jungčių ir VT.


                                  Comment


                                    Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                    Konkretizuokime. Reiškia nauda gali būti:
                                    a) apleistų teritorijų sutvarkymas (gerinamas bendras miesto vaizdas)
                                    b) naujų viešųjų erdvių sukūrimas
                                    c) naujų komercijos taškų sukūrimas

                                    Kadangi Launagių kvartale yra planuojamos viešosios erdvės ir komercijos taškai, kaip suprantu vienintelis jūsų priekaištas yra tai, kad kvartalas statomas naujai, o ne rekonstruojami seni pastatai. Reiškia, naudą miestui pagal jus gali nešti tik konversijos, o ne nauja statyba. Tikrai radikali nuomonė, bet ją gerbiu. Kas netelpa Vilniuje, tegul važiuoja į provinciją ir ją gaivina, o ne užkimšinėja gatves savo kledarais ir taip trukdo buržuazijai laisvai judėti mieste.
                                    Kaip į tuos komercijos taškus ar viešąsias vietas lankysiesi? Į Paupį esu tik ėjęs pėsčiom ir mynęs su dviračiu, penkios minutės nuo Katedros, o Launagiai bus į miestą daugmaž tiek integruoti, kiek Vismaliukų industrinis parkas. Beje, konversijos ten irgi yra, juk planuojamo ploto pačiam vidury yra kažkokie autolaužynai ir gamybos įmonės.

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

                                      Nieko ypatingai radikalaus. Alternatyva yra miesto užstatymo tankinimas, o ne naujų bulvių laukų užstatymas. Plius tarybinių mikrorajonų konversija. Ir tilptų visi norintys, ir “buržuazija” liktų patenkinta.
                                      O Darnų Group elgiasi kaip parazitai. Numes bulvių lauke kvartalus ir viso gero. Pelnas jiems, problemos miestui.

                                      Tai tada reikia atitinkamai keisti bendrąjį planą, užkonservuojant bulvių laukus miesto teritorijoje ir leidžiant naują statybą tik tarp senų sovietinių daugiabučių įspraudžiant naujus kartonkiemius ar konvertuojant kitos paskirties pastatus/teritorijas į gyvenamąsias.
                                      Žinoma tam reiktų nuryti dvi karčias piliules - nesveikas NT kainas mieste ir suburbų išsiplėtimą apytiksliai iki Ukmergės šiaurėje bei Šalčininkų pietuose. Nežinau, kam tai būtų naudinga, bet tebūnie.
                                      ​​​​​​Aš pats balsuočiau už ekstensyvią plėtrą Vilniaus miesto ribose plius naujos infrastruktūros kūrimą. Kaip ir visur civilizuotame pasaulyje.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Kaip į tuos komercijos taškus ar viešąsias vietas lankysiesi? Į Paupį esu tik ėjęs pėsčiom ir mynęs su dviračiu, penkios minutės nuo Katedros, o Launagiai bus į miestą daugmaž tiek integruoti, kiek Vismaliukų industrinis parkas. Beje, konversijos ten irgi yra, juk planuojamo ploto pačiam vidury yra kažkokie autolaužynai ir gamybos įmonės.
                                        Nesilankysiu, kaip nesilankau ir Paupyje. Bet jeigu prireiktų, nematau skirtumo ar važiuoti į Paupį, ar į Launagius. Pagal Google maps, be eismo į abi vietoves nuvykčiau per 13 minučių, o, esant tipinėms darbo dienos 18 valandos eismo sąlygoms, Paupin nusigaučiau per 14-35 minutes, į Launagius - per 14-23 minutes.

                                        Comment


                                          Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                          Tai tada reikia atitinkamai keisti bendrąjį planą, užkonservuojant bulvių laukus miesto teritorijoje ir leidžiant naują statybą tik tarp senų sovietinių daugiabučių įspraudžiant naujus kartonkiemius ar konvertuojant kitos paskirties pastatus/teritorijas į gyvenamąsias.
                                          Žinoma tam reiktų nuryti dvi karčias piliules - nesveikas NT kainas mieste ir suburbų išsiplėtimą apytiksliai iki Ukmergės šiaurėje bei Šalčininkų pietuose. Nežinau, kam tai būtų naudinga, bet tebūnie.
                                          ​​​​​​Aš pats balsuočiau už ekstensyvią plėtrą Vilniaus miesto ribose plius naujos infrastruktūros kūrimą. Kaip ir visur civilizuotame pasaulyje.
                                          Visame civilizuotame pasaulyje ekstensyvi plėtra jau seniai praeitas etapas. Ekstensyvi plėtra tai tik bananinių respublikų ir postsocializmo su iškreiptu kapitalizmo, verslo laisvės, privačios nuosavybės naudojimo ir t.t. suvokimu, plėtra...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X