Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Spėju Paryžiuj mašinas išlaikyt irgi brangu, tai išnaikino parkingą visoj (kad ir ne ilgoj) Rue du Docteur Paquelin gatvėj Šiaip miesto prioritetas ne turistai turi būti, ką rodo koks Venecijos pavyzdys ar protestai Ispanijoje, kad apriboti turizmą. Kaip Mozūriškių g., Vilniuje, naujai projektuojamoje gatvės atkarpoje, gyentoja sako savivaldybei, kad jausis nesaugiai paleidusi vaikus žaisti šalia žemiausios D kat. gatvės, bet pats VMS dyrikas atrašo, kad ten reikia didžiųjų fūrų eismą organizuoti, todėl projektuoja net plačiau (!) nei nurodomas paties pateiktas fūrų gabaritas. Žinoma pažeidžiant įstatymą.

    Paryžius prieš ir po. 2024:
    https://www.reddit.com/r/ArabalariSikeyim/comments/1gi4zcw/onlar_gittikten_sonra_rue_du_docteur_paquelinparis/
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	2,09 MB ID:	2164545
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2164546
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (7).png Views:	0 Size:	2,26 MB ID:	2164547
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (6).png Views:	0 Size:	1,32 MB ID:	2164548
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

      Parkingo mokestis turi būti progresinis. Varguoliams 4 eur už valandą, ponams - 40, ar 400, priklausomai nuo poniškumo.
      AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.


      Comment


        Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

        AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.

        Taip, kažkas panašaus. Tik ne nuo auto kainos priklausytų parkingo įkainis, o nuo žmogaus / įmonės pajamų. Elektromobiliams jokių lengvatų neturėtų būti.

        Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.

        Comment


          Mintis gal ir nebloga, deja, tai stumtų žmones ir įmones į šešėlį. Veikia nebent ten, kur yra atitinkamas mentalitetas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

            Taip, kažkas panašaus. Tik ne nuo auto kainos priklausytų parkingo įkainis, o nuo žmogaus / įmonės pajamų. Elektromobiliams jokių lengvatų neturėtų būti.

            Tą pačią praktiką reiktų taikyti baudoms. Pvz. vargulis gauna 400€ baudą (pusė mėnesio pajamų), o ponas - 40000€ (irgi pusė mėnesio pajamų). Panašiai ir su įmonių auto.
            Per daug sudėtinga, viskas kas sudėtinga ...atveria galimybes eiti į šėšėlį, registruoti panameras ant savo (arba ne savo) bobutės ir tt. Atsirastų pensininkių iš Paberžės katros turėtų Ferrari.
            Neveikia taip pasaulis.

            Comment


              Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

              Per daug sudėtinga, viskas kas sudėtinga ...atveria galimybes eiti į šėšėlį, registruoti panameras ant savo (arba ne savo) bobutės ir tt. Atsirastų pensininkių iš Paberžės katros turėtų Ferrari.
              Neveikia taip pasaulis.
              Esmė stovėjimo rinklaivoje atlaisvinti miestą, o ne susirinkti pinigus. Tas pats su baudomis - esmė, kad važinėtų tvarkingai, o ne kuo daugiau nubauduotų. Aišku kad kažkas išsisuks, bet 1) reiks suktis, ir gan nemažai 2) pats rinkliavų/baudų principas tampa sąžiningesnis

              Comment


                Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

                AI detektina mašiną, nustato jos rinkos kainą ir pagal tai parkinkas/įvažiavimas į senamiestį pagal atitinkamus rėžius. LSDP (pala VLN jie nevaldo) kaip socialistinė partija galėtu stumti tokias rekomendacijas. Dar atsižvelgia ar elektromobilis, kiek teršia ty diedukas su savo 1991 golf II gauna kokius 8 eur/val, panamera 400 eur/val. Koks nebrungus elektromobilis (nisan leaf) 3eur, Tesla S - 10. Labai patiktų partijų rėmėjam. Galima teismuose ginčytis, kad senas Porshe Cayen kainuojantis 5k turi mokėti 6eur/val o ne 300eur/val. Palikai tokį parai ir gali nebepasiimti.
                Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.
                  Baisius kledarus nubauduosim už dūminimą. Liks tik netaršūs seni kledarai, kaip dujiniai Prius.
                  Jie pasidarys populiarūs ir jų kainos kils. Geras verslo planas užpirkti dešimtį senų Priusų investicijai.
                  Bet palauk....kai jie pabrangs, teks jų vairuotojams irgi brangiai mokėti ir ateis priusų krizė...
                  -

                  Comment


                    Nesąmonė. Per didelis parkavimo apmokestinimas centrinėje miesto dalyje ir kiti automobilio naudojimo suvaržymai tik padidins ekstensyvią miesto plėtrą, kas ir yra pagrindinė transporto problemos priežastis. Miręs ar merdintis centras ir nauji kvartalai miesto pakraščiuose - štai ką duos neapgalvoti sprendimai. Ir lyginti su užsienio šalimis negalima. Ten miestų plėtra nėra ekstensyvi ir chaotinė, ypač V. Europoje. Dėl JAV ar Kanados nelabai žinau.
                    Taip, dabartiniam parkavimo kainų didinimui aš pritariu, jie nėra drastiški.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Puikus planas, jei nori, kad miestas būtų pilnas baisių kledarų.
                      Panamera ne kledaras, o kainuoja kokį 100k, o bet tačiau gal ir yra logikos, diedukas su golf II, tikėtina ir nevažiuos į senamiestį išgerti kavutės ar papietauti michelin`o restoranuose ty jis ten ir nereikalingas, vat panera tikėtina važiuos. Žiaurusis kapitalizmas. Betgi tauta išsirinko komunistus, tai matyt tikisi svieto lyginimo, ty kažko ma atrodo šitiems komunistams, tie su paneromis arčiau prie širdies

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Nesąmonė. Per didelis parkavimo apmokestinimas centrinėje miesto dalyje ir kiti automobilio naudojimo suvaržymai tik padidins ekstensyvią miesto plėtrą, kas ir yra pagrindinė transporto problemos priežastis. Miręs ar merdintis centras ir nauji kvartalai miesto pakraščiuose - štai ką duos neapgalvoti sprendimai. Ir lyginti su užsienio šalimis negalima. Ten miestų plėtra nėra ekstensyvi ir chaotinė, ypač V. Europoje. Dėl JAV ar Kanados nelabai žinau.
                        Taip, dabartiniam parkavimo kainų didinimui aš pritariu, jie nėra drastiški.
                        Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?
                        Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.11.11, 21:39.

                        Comment


                          Tame reikale sukasi dideli pinigai. O valstybės ar miestų interesai nerūpi. Deja, bet tai yra visoje Rytų Europoje, gal išskyrus Baltarusiją, nes žemės ten niekam negrąžino, vienur daugiau, kitur mažiau. Lietuvoje ypač daug.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            Tiesą sakant nelabai suprantu kaip iš viso leidžiama lengva ranka periferijoje keisti žemės paskirtį ir statyti ištisus kvartalus vienbučių namų su nuliniu tankiu. Ten gi nei mokyklų, nei darželių, net šaligatvių nebūna, o tam kad užpildyti nors vieną centrinę mokyklą reikia vežantis vaikus iš 15+ km. Negi valdininkams nedašunta, kad tokie rajonai skurdina visą savivaldybę?
                            Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Deje vis dar populiaru yra neketi p askirties, pristatyti "viešbučių" ir parduoti kaip butus/namus. Giminaitis šiemet ieškosi kaip tik būtent nuosavo namo tai 4/5 pasiūlymai yra "nu čia iforminta kaip komercinės patalpos poto susitvarkysit"
                              Šis dalykas būtų išsprendžiamas, pekeitus įstatymus, kuriuose viešbučiai/bendrabučiai/prieglaudos pas mus stebuklingai laikomi "ne gyvenamosiomis patalpomis".

                              Kita vertus, statyti tikrai gyvenamus namus priemiesčiuose uždrausti yra sudėtingiau.

                              Comment


                                O tai ir nėra gyvenamosios patalpos. Tai komercinės patalpos. Priemiesčiuose irgi statybą galima sureguliuoti. Bet nėra tam valios ir sureguliavus bei sugriežtinus nebus galima gešefto padaryti.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Prisipirkim butų miesto užkampyje, kuriame praktiškai neegzistuoja VT. What could go wrong.
                                  Toks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.

                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Taigi tuose pačiuose Lazdynuose kasdien iš/į troleibusą vaikšto ~1 km.
                                  Ne visi yra jauni ir bevaikiai ar dirbantys ten, kur tiesiai važiuoja viešasis transportas.

                                  Pasižiūrim stops.lt, kiek viešuoju transportu iš Lazdynėlių paėjus kilometrą iki Lazdynų ligoninės užtruks darbo kelionė į Kirtimus, Aukštuosius Panerius ar Saulėtekį rytoj ryte nuo 7:30 (neskaitant galimų kamščių ir praleisto persėdimo):
                                  Lazdynų ligoninė - Meistrų st. Kirtimuose: 3 autobusai (22, 3G, 3) Greičiausias 7:35 — 8:21, kelionės trukmė 0:46
                                  Lazdynų ligoninė - Graičiūno st. A.Paneriuose: 3 VT priemonės (54, Tr.4 , 25) Greičiausias 7:44 — 8:30, kelionės trukmė 0:46
                                  Lazdynų ligoninė - VU st. Saulėtekyje. 2 autobusai (59, 4G) Greičiausias 7:31 — 8:29, kelionės trukmė 0:58
                                  Lazdynų ligoninė - Chemijos institutas Visoriuose: 3 autobusai (59, 2G, 57 ) 7:31 — 8:34, kelionės trukmė 1:03
                                  Lazdynų ligoninė - Arimų st. N.Vilnioje: 3 VT priemonės (22, Tr.17, 27 ) 7:35 — 8:43, kelionės trukmė 1:08

                                  Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                                  Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                                    Tas tam lygus - vieni begalviai projektuoja, kiti begalviai perka.

                                    Comment


                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Toks šimašinis požiūris - kas gyvena ne miesto centre, tie jau nebe žmonės.
                                      Ką?

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Lazdynėlių eismo problema buvo užprogramuota jau projektuojant tą rajoną, kai yra tik viena gatvės ir ta dabar perkasta.
                                        Iš savivaldybės atsakymų matosi, kad kažką eismo organizavime galima bus patobulinti. Tik neaišku, kodėl kodėl tai nebuvo padaryta prieš pradedant darbus.
                                        Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).

                                        Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                          Na projektuojant rajoną nebuvo planuose tiek daugiabučių - o nuosavų namų rajonui tos gatvės buvo per akis (pats ten pusmetį gyvenau ir kelis metus dažnai lankydavausi).

                                          Bėda ta, kad leido pristatyti daugiabučių negerinant susisiekimo infrastruktūros.
                                          O kur Vilniuje yra kitaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X