Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko
Comment
-
Paklausiau ChatGPT, kaip atsakyti į A|1 komentarą. Sako dauguma urbanist'inių kelionių yra iki 5 km, o Kompenhagoj dviračių kelionių dalis sudaro 62 %:
Here’s a possible response to that forum comment:
"While cycling may not be a perfect alternative for everyone, it actually can serve as a viable option for more people than one might think, especially for shorter urban trips. Studies show that a significant percentage of car trips in urban areas are under 5 km, a distance easily covered by bike. When combined with improvements in cycling infrastructure, safe bike lanes, and bike-sharing programs, cycling can become a practical and efficient choice for many.
It’s true that not everyone will switch to cycling, and cars are essential for longer commutes, certain jobs, and specific needs. But cities across Europe have seen success with encouraging cycling as a part of a broader, multi-modal transit system. In Copenhagen, for example, around 62% of residents commute by bike, showing that when cities support cycling, it can become a popular and effective part of daily transportation. Integrating cycling with other forms of public transport can relieve road congestion, reduce pollution, and promote healthier lifestyles.
While it may not be the answer for everyone or every trip, cycling certainly has more potential than many assume when supported by proper infrastructure and policies."
This could be an open-minded way to engage the person in considering cycling as part of a diverse transportation ecosystem rather than a one-size-fits-all solution.
https://en.wikipedia.org/wiki/Toronto
Winters are cold, with frequent snow.[132] During the winter months, temperatures are usually below 0 °C (32 °F).[132] Toronto winters sometimes feature cold snaps when maximum temperatures remain below −10 °C (14 °F), often made to feel colder by wind chill. Occasionally, they can drop below −25 °C (−13 °F).[132] Snowstorms, sometimes mixed with ice and rain, can disrupt work and travel schedules while accumulating snow can fall anytime from November until mid-April. However, mild stretches also occur in most winters, melting accumulated snow.
Ontario government plans to remove downtown Toronto bike lanes
2 Nov 2024
Paskutinis taisė dondc; 2024.11.10, 10:10.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą.
Gal yra tikslesni matavimai?
Comment
-
Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
Gal yra tikslesni matavimai?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
Ką pats sakai, gaunasi, jog turi būti tik VT ir antroj vietoj mašinos. Man nei to nei to nereikia. Nereiktų net skraidančio metro.
Torontas skaitosi atsilikęs. Pagal juos sektinas pavyzdys jau net ne Amsterdamas su Kopenhaga, bet jų kitas miestas Montrealis, kur gyventojų mažiau už Torontą ir važiuotojų daugiau:
video prieš 2 dienas
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Mašina ir bus antroje vietoje. O siaube, bet taip buvo net išsivysčiusio socializmo laikais. Tik proporcijos turi būti apie 70 proc. VT, apie 30 proc. automobiliu (įskaitant taksi). Pėsčiomis aš iš viso neskaitau, skaitau tik tokį judėjimą, kuriam reikia transporto priemonių. Taigi, visam kitam (dviračiai, paspirtukai (jei neuždraus visiškai), mopedai (elektriniai) ir kt.) - palieku apie 1-2 proc.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
Gal yra tikslesni matavimai?"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten buvo šneka apie Torontą.
Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema
https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891
Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
- 1 patinka
Comment
-
Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti. Ką jau kaip ir galima daryti...
Parašė dondc Rodyti pranešimą2020 m.:
— Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?
Vilnius:
— Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.
2024 m. Vilnius:
— Atnaujinkime miestą.
Monrealis:
— Already did.
https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti.
Comment
-
Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMan kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai . Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąMan kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
Comment
Comment