Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.
    du iš trijų išsprendžiami elektriniu dviračiu. o VT taip pat yra būtinas, dėl to nesiginčiju.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko
      Čia aš bendrai, o ne apie jus asmeniškai.

      Comment


        Paklausiau ChatGPT, kaip atsakyti į A|1 komentarą. Sako dauguma urbanist'inių kelionių yra iki 5 km, o Kompenhagoj dviračių kelionių dalis sudaro 62 %:

        Here’s a possible response to that forum comment:

        "While cycling may not be a perfect alternative for everyone, it actually can serve as a viable option for more people than one might think, especially for shorter urban trips. Studies show that a significant percentage of car trips in urban areas are under 5 km, a distance easily covered by bike. When combined with improvements in cycling infrastructure, safe bike lanes, and bike-sharing programs, cycling can become a practical and efficient choice for many.

        It’s true that not everyone will switch to cycling, and cars are essential for longer commutes, certain jobs, and specific needs. But cities across Europe have seen success with encouraging cycling as a part of a broader, multi-modal transit system. In Copenhagen, for example, around 62% of residents commute by bike, showing that when cities support cycling, it can become a popular and effective part of daily transportation. Integrating cycling with other forms of public transport can relieve road congestion, reduce pollution, and promote healthier lifestyles.

        While it may not be the answer for everyone or every trip, cycling certainly has more potential than many assume when supported by proper infrastructure and policies."

        This could be an open-minded way to engage the person in considering cycling as part of a diverse transportation ecosystem rather than a one-size-fits-all solution.
        Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą. Žiemą tik per pus mažiau nors klimatas spėju atšiauresnis nei pvz. Vilniuj, kur nėra jūrinės drėgmės, taip pat ten turėtų būti daug atlydžių:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Toronto
        Winters are cold, with frequent snow.[132] During the winter months, temperatures are usually below 0 °C (32 °F).[132] Toronto winters sometimes feature cold snaps when maximum temperatures remain below −10 °C (14 °F), often made to feel colder by wind chill. Occasionally, they can drop below −25 °C (−13 °F).[132] Snowstorms, sometimes mixed with ice and rain, can disrupt work and travel schedules while accumulating snow can fall anytime from November until mid-April. However, mild stretches also occur in most winters, melting accumulated snow.
        Nepaisant to, ten dabar bandys išardyti esamas brangiai įrengtas apsaugotas dviračių jungtis trijose pagrindinėse gatvėse, nes automobilistai stovi kamsčiuose ir kaip sakoma: "Tai yra beprotybė!":
        Ontario government plans to remove downtown Toronto bike lanes
        2 Nov 2024
        Paskutinis taisė dondc; 2024.11.10, 10:10.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Toronto senamiestyje, Kanadoje, labiausiai apkrautoje atkarpoje vasara 4 100 dviračių per valandą.
          Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
          Gal yra tikslesni matavimai?

          Comment


            Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
              „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

              https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

              Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
              Šitos paslaugos poreikį labai gerai išsprendžia 10 pinigų investicija Ikėjoje. Su naujom kainom atsipirks per pirmą pasimatymą su panele.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
                Gal yra tikslesni matavimai?
                Video darytas jų nacionalinio radio ir tv transliuotojo "Canadian Broadcasting Corporation". Čia, kaip tikrinti LRT šaltinius, ko nieks šiaip nedaro.

                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Na ir kas tie 2000 oer valandą? Kur gyventojų 2,6 mln. Kiti gyvena ir palapinėse, komunalkėse... Bet ar tai gyvenimas? Dviratis nėra ir netaps masine susisiekimo priemone, kuri tenkintų daugumą. VT - taip, gali vėl tokia tapti. Tuo labiau, kad jau buvo. Sprendžiant transporto problemą reikia daryti tai, kas duoda efektą (tik geras VT), o paskui galima užsiimti ir visokiomis nišinėmis priemonėmis kaip dviračiai.
                Aš nesakiau, kad turi būti tik dviračių infra (pats per lietų kartais imdavau Škodą į darbą). 10 mėn. laikotarpiu myniau net per 2 visiškus plikledžius. Tik kartą nukritau. Būčiau nekritęs ir nesusiplėšęs Italijoj siūtus džinsus, jei raudonas asfaltas nebūtų turėjęs seno šaligatvio intarpo su atsikišusiu vejos bortu. Sekančiam plikledžiui turėjau minkšto mišinio padangas.

                Ką pats sakai, gaunasi, jog turi būti tik VT ir antroj vietoj mašinos. Man nei to nei to nereikia. Nereiktų net skraidančio metro.

                Torontas skaitosi atsilikęs. Pagal juos sektinas pavyzdys jau net ne Amsterdamas su Kopenhaga, bet jų kitas miestas Montrealis, kur gyventojų mažiau už Torontą ir važiuotojų daugiau:
                video prieš 2 dienas
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Mašina ir bus antroje vietoje. O siaube, bet taip buvo net išsivysčiusio socializmo laikais. Tik proporcijos turi būti apie 70 proc. VT, apie 30 proc. automobiliu (įskaitant taksi). Pėsčiomis aš iš viso neskaitau, skaitau tik tokį judėjimą, kuriam reikia transporto priemonių. Taigi, visam kitam (dviračiai, paspirtukai (jei neuždraus visiškai), mopedai (elektriniai) ir kt.) - palieku apie 1-2 proc.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Kažkaip sunkiai tikisi, kad yra 2000 dviračių per val. eismas žiemą.
                    Gal yra tikslesni matavimai?
                    Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                      Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
                      Ten buvo šneka apie Torontą.
                      Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Ten buvo šneka apie Torontą.
                        Šiaip jau daug kas priklauso nuo takų valymo.
                        stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema

                        https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto
                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                        - George W. Bush President of the USA

                        Comment


                          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                          stebetinai klimatas panasus, tik surprise.. Vilniui 60 proc daugiau sniego ziema

                          https://weatherspark.com/compare/y/9...us-and-Toronto
                          Ir dar mentalitetas 24proc. skiriasi. Netinka.

                          Comment


                            Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                            „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                            https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                            Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
                            Parkingo mokestis turi būti progresinis. Varguoliams 4 eur už valandą, ponams - 40, ar 400, priklausomai nuo poniškumo.

                            Comment


                              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

                              Kopenhagoje nebuna sniego beveik (marinistinis klimatas), o ir zemu labai temperaturu kaip Vilniuje, taigi 2-3 menesiai... yra problemos.
                              Vilniaus klimatas ir reljefas panašiausias iš Europos sostinių į Oslą, tai su juom geriausia ir būtų lyginti, o ten nors dviratininkų žiemą ir šiek tiek daugiau nei Vilniuje, bet realiai tik entuziastų transportas tokiu metu.
                              Flickr

                              Comment


                                Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti. Ką jau kaip ir galima daryti...


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                2020 m.:
                                — Ei, Vilniau, atnaujinkime miestą?

                                Click image for larger version  Name:	roger3.png Views:	312 Size:	726,2 kB ID:	2111364

                                Vilnius:
                                — Ai, tai geriau 2030 m. rekonstruosim visą mazgą, kuris iki dabar dar nebaigtas statyti.

                                2024 m. Vilnius:
                                — Atnaujinkime miestą.

                                Click image for larger version  Name:	roger2.png Views:	308 Size:	724,6 kB ID:	2111365

                                Monrealis:
                                Already did.

                                Click image for larger version  Name:	roger1.png Views:	311 Size:	679,5 kB ID:	2111366
                                https://youtu.be/HiPKDfBNoVU?t=526


                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Oslai ir pan. turi visokius VT. Tuo tarpu Amerikos pagrinde turi tik plačias gatves ir daug mašinų, kaip Vilnius. Taigi reiktų lygintis su Amerikomis, o jei ten pravažiuoja dviračių daugiau nei Vilniuj, tai reikėtų susirūpinti.
                                  O jūs pažiūrėkite, kiek kainuoja išlaikyti automobilį Vilniuje ir Toronte. Tada ir atšoks klausimai, kodėl dviračių ten daugiau.

                                  Comment


                                    Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                      Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
                                      Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai . Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Razvisote šalyse prie aeroportų laukia bombylos. Prišnerkštais avtobusais važiuoja tik bomžai . Paryžiuje teko matyti rusakalbius, siūlančius davežti iki miesto su "taksi"... Gal yra ir visokių arabų, bet kai kalbos nesupranti, tai neaišku, ko jie nori...
                                        Na kadangi aš važiuoju pažinti šalies, o ne kuo skubiau kaip ruonis prie baseino ant gulto su kokteiliu išsidrėbt, tai VT puikiai tam tinka. Ir civilizuotame VT nereikėjo niekad bomžu jaustis.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Man kaip eiliniam vartotojui, atskridus ar nuvažiavus į bet kurį miestą, pirmiausia reikalingas normaliai funkcionuojantis VT. Juk ne paspirtuko ar dviračio pirmiausia ieškome, kaip ir dauguma to miesto gyventojų. Čia lygiai taip pat, kaip asmeninėmis patirtimis įrodinėti, kad galim visi prasimaitinti vien tik salotos lapais, nors neturim pakankamai paprastos duonos(VT).
                                          Na manau visiems aišku, kad jūs su lagaminais dviračiu nevažiuosit. Bet iš ir į oro uostą vykstama tik du kartus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X