Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

    Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

      Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
      O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.

      Comment


        Įdomus pono Bužinsko supratimas apie VT eismo "paspartinimą". Eiliniam keleiviui nėra didelio kokybinio skirtumo stovėti kamštyje perpildytoje senoje Škodoje ar perpildytame naujam elektrobuse.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
          Skirtumas didelis, troleibusai pigesni nei elektrobusai, jei neperkant su 20 km autonomine eiga, kas yra visiškai nereikalinga. Pinigų atlyginimams nėra iš kur paimti? Tai gal nereikia kloti naujo asfalto ten, kur jo dar tikrai nereikia, siaurinti gatvių, keisti KT stulpų ten, kur jie dar gali tarnauti, visokių autonominių elektrinių nesąmonių nefinansuoti, mažiau piarintis, o pajamas iš parkavimo, atmetus eksploatacines išlaidas, 100 proc. skirti VT.

          Comment


            Jūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
              Jūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
              sakyčiau ten įrasyta "2027 kadencija"

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                „Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“

                Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
                Vienas prie vieno kartoja Maskvos scenarijų. Iš svetimų klaidų mokintis niekaip nesigauna

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Vienas prie vieno kartoja Maskvos scenarijų. Iš svetimų klaidų mokintis niekaip nesigauna
                  Šiaip tai jiems reikėtų tai viešai į akis prie žurnalistų pasakyti. Oi kaip neskanu būtų su Maskva sulyginti... Gal tada iš tikrųjų biški į adekvatą grįžtų, nes nuolat Maskvos ranka vaidentųsi ir žurnalistai turėtų ką priminti, kai tik kalba apie VT užeitų...

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
                    Vilniuje bėda abu. Ir abu bėda dėl to kad nėra skiriama pakankamai tam pinigų.

                    Comment


                      Tiksliau net ir esamus pinigus būtų galima panaudoti racionaliau. O šiaip tai norint geresnio VT reikia jo finansavimą bent dvigubai padidinti. Tada bus ir konkurencingesni atlyginimai, ir naujos trasporto priemonės, ir nauji maršrutai, dažnesni esami. Su sąlyga, kad lėšos nebus iššvaistomos visokiems niekams ne be naudos asmeninėms kišenėms... Neįmanoma padidinti finansavimo? Įmanoma. Pinigų savivaldybė turi, tiksliau reikia susidėlioti kitaip prioritetus. Transportas, visų pirma VT, turi būti aukštas prioritetas, nes miestas iš tiesų neturi normalios transporto sistemos ir situacija su metais tik blogės. Asfaltas ir elektromobiliai, dviračiai čia nieko neišspręs.
                      Paskutinis taisė Al1; 2024.11.09, 11:05.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Dviračiai čia nieko neišspręs.
                        Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.
                        Paskutinis taisė dondc; 2024.11.09, 19:53.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Tai netaps masiniu reiškiniu. Dviratis 99 proc. nėra alternatyva automobiliui. VT būtų, net jei ir per prievartą. O dviratis - ne.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą

                            Nuo 2016 m. mašiną kasdien ir "iš būtinumo" naudojau tik 1 mėnesį 2017 m. ir 3 mėnesius 2021–2022 m. žiemą. Prieš mėnesį pardaviau 16 m. turėtą mašiną. Liko sportinis "miesto" dviratis pirktas 2015 m., šiandien su juo važiavau į "Lidl" čipsų ir žuvies pirštelių pirkt. Pirštelių nebuvo.
                            Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.

                            Comment


                              Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                              Žiemą su dviračiu važinėti į darbą, tai tas pats kaip kiekvieną rytą išsimaudyti eketėje. Taip, gal ir sveika, gal ir įmanoma prie to priprasti ar net tai pamėgti, bet visgi tai yra siauro entuziastų rato užsiėmimas. Mažai kas savo noru iškeis šilumą ir komfortą į šaltį ir vėją.
                              nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
                                Elektriniu nežinau, neturiu, bet paprastai minti 20 km Vilniaus reljefu yra nelabai.
                                Galvojau, kad tik man, bet kolega yra sportuojantis dviratininkas ir yra tos pačios nuomonės.

                                Nors gal tai kažkoks psichologinis momentas, nes šiaip pramogai pavažiuoti neskubant nėra problemų

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  nenustebčiau kad nemažai daliai miestiečių važiuoti į darbą elektriniu ar paprastu dviračiu būtų netgi greičiau, nes nereikia gramdyti langų bei stovėti kamštyje. o ir tos žiemos tokios, kad ne kiekviena diena yra pūga į veidą.
                                  Kažin kodėl Kinijoje, kur dar kokiais 80-aisiais masiškai važinėjo dviračiais į darbą ir ne tik, buvo atsisakyta dviračių ir imtas vystyti VT, nors ir automobilizacija vyko?

                                  Šiaip dviračiu nebent tik jauniems. Ir geru oru. Ir jei atstumas nedidelis.

                                  Comment



                                    „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                                    https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                                    Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina

                                    Comment


                                      Varguoliai, ubagai... Neturite fantazijos. Kavos išgerti tik į Italiją ar Paryžių!

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        „Visada galima kavos puodelį išgerti šalia namų, nebūtinai visiems reikia iš Pilaitės ar Žirmūnų važiuoti į centrą tų paslaugų gauti“, – mano Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.

                                        https://www.delfi.lt/verslas/verslas...ntra-120062891

                                        Su rajonais jau baigiam susutvarkyti, nes ko ten kaimiečiams važiuot į sostinę. Dabar ir vietiniams eilė ateina
                                        Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksi

                                        Comment


                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

                                          Jei verki dėl kelių centų parkingui vadinasi kavos taip ar taip neįpirksi
                                          Šiaip kavos apskritai negeriu, tad ir nevažiuočiau dėl jos, tad ir verkimo nėra.... šovei kaip šiaurės korėjos raketa... bet iki taikinio nedaskrido... dar pasitobulink, pasimokyk is tomciuko

                                          Comment

                                          Working...
                                          X