Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių -
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių - Išsiaiškino, kas pigau – turėti automobilį ar važinėti autobusais: nustebintų ne vieną-
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Norėtųsi tikrai normalesnių straipsnių, kuriuose vietoje " eilinio vilniečio" galėtų taip pasakoti koks zarašiškis, rokiškietis, biržietis ir t. t. pagal pasienį
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau?
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai kokie lankosi čia?Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau?
- 12 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...3?komentarai=3
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinės
Comment
-
A. Bužinskas: norime, kad vilniečiai rinktųsi kitas transporto priemones
Vilniaus miesto tarybai pristatyto rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo tikslas yra paskatinti žmones rinktis alternatyvias keliavimo į senamiestį priemones, teigia savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
A. Bužinskas tikino, kad siūlomi nauji parkavimo įkainiai yra žemi, lyginant su kitomis Vakarų Europos sostinėmis, kurios parkavimo kainą nustato atsižvelgdamos į kelionės kaštus važiuojant taksi.
„Šiaip Vakarų Europos sostinėse parkavimo kaina dažniausiai skaičiuojama taip, kad su taksi automobiliu atvažiuoti ir išvažiuoti į miesto centrą būtų pigiau nei pastatyti savo automobilį. Pas mus toli gražu taip nėra ir nebūtinai tuo keliu eisime, bet parkavimas, lyginant su likusiomis sostinėmis dar yra vienas pigiausių, netgi po pabrangimo“, – aiškino jis.
Anot jo, Vilnius pasirinko nekelti parkavimo įkainių drastiškai atsižvelgdamas į tai, kad viešasis transportas mieste nėra pakankamai išvystytas. Visgi jis tikisi, kad nuo 2027 metų susisiekimas tarp miegamųjų rajonų ir senamiesčio viešuoju transportu kokybe prilygs kelionei automobiliu.
„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“, – teigė A. Bužinskas.ELTA primena, kad trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės tarybai buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną.
Savivaldybė siūlo mėlynojoje zonoje parkavimo mokestį didinti nuo 2,5 euro iki 4 eurų už valandą, raudonojoje – nuo 1,5 iki 2,5 euro, geltonojoje – nuo 0,60 iki 1 euro, žaliojoje – nuo 0,30 iki 0,50 euro už valandą.
Visą kitą miesto teritoriją, nepatenkančią į kitas keturias parkavimo zonas savivaldybė siūlo apibrėžti kaip baltąją zoną.
Numatoma, kad automobilių statymas baltojoje zonoje galėtų būti apmokestinamas valandiniu 0,20 euro įkainiu, jei vietos bendruomenė šio apmokestinimo pageidautų.
- 1 patinka
Comment
-
Ir kas gi čia tokio 2027 m. įvyks, kad kelionė VT bus kokybiškai aukštame lygyje? Nupirks dar troleibusų ir autobusų? Daugiau nieko nežadama. Ai, dar apie 10-20 naujų maršrutų su kursavimu 1-2 kartai per valandą į visokius užkampius... Taip pat dalies VT prichvatizacija - pryvątus viarslas viską išspręs...
- 7 patinka
Comment
-
„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O Vilniuje bėda VT priemonių trūkumas, ar vairuotojų trūkumas? Spėju tas kainų skirtumas tarp batareikinio ir paprasto nėra toks didelis, lyginant su visos sistemos atlyginimais ir jų kėlimo kaina.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąJūs žiūrite iš vartotojo pusės. O savivaldybė siekia savo strateginių tikslų. O ten galimai įrašyta "inovacijos" ir "humanizavimas", o ne nuobodus VT gerinimas.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“
Nu taip, Vilniuje kur nėra pinigų pakeisti 30 metų senumo troleibusus jie renkasi patį brangiausią įmanomą variantą - elektrinius autobusus.
- 6 patinka
Comment
Comment