Gatvių siaurinimas tampa naujojų LGBT, paprastam žmogui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Bet tai Panevėžiui visai pasisekė. Tikiuosi vedėjas atstovės savo poziciją ir toliau:
Miesto Savivaldybės Statybos skyriaus vedėjo Dariaus Linkono tikinimu, bet kurios gatvės rekonstrukcija projektuojama atsižvelgiant į sklypą ir kitus faktus.
<..>
Iš esmės, aiškina D. Linkonas, gatvės plotį lemia jos kategorija. Panevėžyje yra tik B, C ir D kategorijų gatvės. Žvaigždžių gatvė priskirta pastarajai, vadinasi, jos važiuojamasis plotas turi būti 5,5 metro. „Gatvių ir pėsčiųjų bei dviračių takų pločiai yra labai aiškiai reglamentuojami ir interpretacijų čia negali būti, – komentavo Statybos skyriaus vedėjas. – Visi projektai privalo atitikti šiuos reikalavimus, saugumo auditus.“
- 7 patinka
Comment
-
Yra kita problema - jei Vilniuje, nors ir keikiamas, bet yra VT, tai tokiame Panevėžyje jis visiškai neadekvatus. Autobusai važiuoja 1-2 kartus per valandą, išskyrus arterines gatves, kur bent keli maršrutai pravažiuoja. Panevėžyje VT baigia darbą praktiškai apie 20 val. Po to lieka po vieną reisą per valandą ar per pusantros... Išeiginėmis irgi retas kursavimas. Vilnius prieš Panevėžį atrodo vos ne labai gero VT miestas...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNepaywallinta nuoroda - https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...no-gyventojus/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąSorry, net nesupratau kodėl teksto negalima nukopint iš straipsnio.
- 1 patinka
Comment
-
Paskaitai įžanga ir nesupranti, tai kodėl net po viešų pažadų nebuvo sujungti abu dviratkio galai aplink stotelę L. Asanavičiųtės prie trūlų žiedo?
Kviečiame dalyvauti apklausoje apie Jūsų keliones Vilniaus mieste.
Apklausos tikslas: išsiaiškinti Vilniaus miesto savivaldybės gyventojų atliekamas įprastas darbo dienos keliones, keliavimo įpročius bei jų keliones padaryti dar patogesnėmis, mažinant sugaištamą laiką. Tyrimų duomenis naudojami susisiekimo sistemos tobulinimui bei planavimui.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Pagaliau atsiranda normalesnių straipsnių - Išsiaiškino, kas pigau – turėti automobilį ar važinėti autobusais: nustebintų ne vieną
Šiais laikais daugelis neįsivaizduoja savo gyvenimo be greitas keliones suteikiančių ir patogių automobilių. Visgi, vilnietis Aurelijus Miciulis išdrįso atsisakyti šio malonumo ir jau devintus metus iš eilės pagrindine savo transporto priemone renkasi viešąjį transportą.
„Daugiausiai keliauju viešuoju transportu, tačiau dar šią vasarą įsigijau dviratį, kuriuo važiuoju į darbą ir atgal. Anksčiau juo važinėdavausi tik mokyklos laikais. Taip pat naudojuosi trumpalaikės automobilių nuomos programėlėmis“, – pasakojo jis.
Paklaustas apie tai, ar dažnai renkasi kelionės tikslus pasiekti pėsčiomis, Aurelijus tikino, jog ne. Jis pasakojo, kad dažniausiai pėsčiomis keliauja iki autobusų stotelės arba parduotuvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių -
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPagaliau atsiranda normalesnių straipsnių - Išsiaiškino, kas pigau – turėti automobilį ar važinėti autobusais: nustebintų ne vieną-
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Norėtųsi tikrai normalesnių straipsnių, kuriuose vietoje " eilinio vilniečio" galėtų taip pasakoti koks zarašiškis, rokiškietis, biržietis ir t. t. pagal pasienį
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
ne ten parašėte, paprasti žmonės renkasi komentaruose po straipsniu.
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...viena-n1372083
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai kokie lankosi čia? Tikriausiai ne į tą kompaniją papuoliau?
- 12 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
https://www.tv3.lt/naujiena/gyvenima...3?komentarai=3
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą"trintuk sakyk tiesiai, esu ubagas dirbu uz minimalke ir auto ne mano snargliui. Jis cia vardija kazkokius privalumus matai. Kas dirba ir uzdirba tai zino kad be masinos kaip be ranku siais laikais."
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
na taip, plytelščikas strojkėse velocipiedu nevažinės
Comment
-
A. Bužinskas: norime, kad vilniečiai rinktųsi kitas transporto priemones
Vilniaus miesto tarybai pristatyto rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo tikslas yra paskatinti žmones rinktis alternatyvias keliavimo į senamiestį priemones, teigia savivaldybės administracijos direktorius Adomas Bužinskas.
A. Bužinskas tikino, kad siūlomi nauji parkavimo įkainiai yra žemi, lyginant su kitomis Vakarų Europos sostinėmis, kurios parkavimo kainą nustato atsižvelgdamos į kelionės kaštus važiuojant taksi.
„Šiaip Vakarų Europos sostinėse parkavimo kaina dažniausiai skaičiuojama taip, kad su taksi automobiliu atvažiuoti ir išvažiuoti į miesto centrą būtų pigiau nei pastatyti savo automobilį. Pas mus toli gražu taip nėra ir nebūtinai tuo keliu eisime, bet parkavimas, lyginant su likusiomis sostinėmis dar yra vienas pigiausių, netgi po pabrangimo“, – aiškino jis.
Anot jo, Vilnius pasirinko nekelti parkavimo įkainių drastiškai atsižvelgdamas į tai, kad viešasis transportas mieste nėra pakankamai išvystytas. Visgi jis tikisi, kad nuo 2027 metų susisiekimas tarp miegamųjų rajonų ir senamiesčio viešuoju transportu kokybe prilygs kelionei automobiliu.
„Tas pabrangimas dėl to ir nuosaikus, nes miestas visų alternatyvų kaip patogiai atkeliauti kitais transporto būdais nepasiūlo, bet nuo 2027 metų, kai mes tikimės, jog dauguma autobusų bus elektriniai, bus smarkiai paspartintas viešojo transporto eismas iš miegamųjų rajonų iki miesto centro“, – teigė A. Bužinskas.ELTA primena, kad trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės tarybai buvo pristatytas rinkliavos už automobilių stovėjimą mieste įkainių didinimo planas. Kartu siūloma pakoreguoti parkavimo zonų ribas ir pristatyti naująją – baltąją zoną.
Savivaldybė siūlo mėlynojoje zonoje parkavimo mokestį didinti nuo 2,5 euro iki 4 eurų už valandą, raudonojoje – nuo 1,5 iki 2,5 euro, geltonojoje – nuo 0,60 iki 1 euro, žaliojoje – nuo 0,30 iki 0,50 euro už valandą.
Visą kitą miesto teritoriją, nepatenkančią į kitas keturias parkavimo zonas savivaldybė siūlo apibrėžti kaip baltąją zoną.
Numatoma, kad automobilių statymas baltojoje zonoje galėtų būti apmokestinamas valandiniu 0,20 euro įkainiu, jei vietos bendruomenė šio apmokestinimo pageidautų.
- 1 patinka
Comment
-
Ir kas gi čia tokio 2027 m. įvyks, kad kelionė VT bus kokybiškai aukštame lygyje? Nupirks dar troleibusų ir autobusų? Daugiau nieko nežadama. Ai, dar apie 10-20 naujų maršrutų su kursavimu 1-2 kartai per valandą į visokius užkampius... Taip pat dalies VT prichvatizacija - pryvątus viarslas viską išspręs...
- 7 patinka
Comment
Comment