Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Panašu, kad nesulauks. Kažkaip manau, kad projektą sustabdė iki tol, kol galės išnaikinti KT ten.
    Nieko ten nenaikins, bet kaip jau tapo norma Vilniuje, pilna pradėtų ir nebaigtų remontuoti gatvių stovi po pusmetį ar porą metų, kol vėl pradedami tęsti darbai...

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
      P.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
      Jeigu tie žmonės nesugeba psicholigškai susitvardyt išgirdę epitetą, tai nekviesk.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        P.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
        Norit virti savo feizbukų tiktokuose - virkit. Bet norit sužinoti ką įdomaus, teks išsiplauti burną ir baigti plėšyt maikes.
        Matant, kas vyksta su miestu, nesikeikti tiesiog neįmanoma. O jei kažkoks snaigiukas užsitriggerins pamatęs keiksmažodį, tai gal tokiam snaigiukui čia ne vieta. Jau turim vieną forumo narį, kuris apsipila putomis perskaitęs žodžius aftamabilystai arba automarozai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Nieko ten nenaikins, bet kaip jau tapo norma Vilniuje, pilna pradėtų ir nebaigtų remontuoti gatvių stovi po pusmetį ar porą metų, kol vėl pradedami tęsti darbai...
          Aha, į rinkos konsultaciją įtraukė šiaip sau.
          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-10-11 114936.png
Views:	476
Size:	26,3 kB
ID:	2157969

          Džiugu, kad visuose žieduose šiemet pakeitė KT atramas naujomis, juk išmesti naują daiktą daug lengviau nei seną.

          Comment


            O kur jie kiš virš 40 turimų troleibusų be autonominės eigos, jei troleibusų tinklas iš esmės bus padalintas į dvi dalis be jokios sąsajos, jei naikinti Žirmūnų žiedo KT.? Ir beveik visiems iš esamų maršrutų didesnė ar mažesnė trasos dalis bus be KT. Jei imti visas išvardintas gatves, tai gaunasi, kad pilnai po KT lieka tik 18 ir 21 maršrutai. Iš esmės tai yra troleibusų naikinimas, sakykit ką norit. Palaipsniui jie bus pakeisti autobusais. Nes autonominės eigos nesugebės palaikyti veikiančios ir po kelių metų dalyje troleibusų ji nebeveiks.
            Kažkada prieš kelis metus jau buvo konsultacija - anal-izė ir joje buvo rekomenduota KT naikinti Savanorių pr. pramoninėje dalyje... Taip kad ką jie čia prašo, nereiškia, kad bus visa apimtimi įgyvendinta.
            Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 13:15.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kur jie kiš virš 40 turimų troleibusų be autonominės eigos, jei troleibusų tinklas iš esmės bus padalintas į dvi dalis be jokios sąsajos, jei naikinti Žirmūnų žiedo KT.? Ir beveik visiems iš esamų maršrutų didesnė ar mažesnė trasos dalis bus be KT. Jei imti visas išvardintas gatves, tai gaunasi, kad pilnai po KT lieka tik 18 ir 21 maršrutai.
              Kažkur buvo minėta, kad į Solarius galima sudėt baterijas, yra palikta tam vieta.
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Iš esmės tai yra troleibusų naikinimas, sakykit ką norit. Palaipsniui jie bus pakeisti autobusais. Nes autonominės eigos nesugebės palaikyti veikiančios ir po kelių metų dalyje troleibusų ji nebeveiks.
              Kažkada prieš kelis metus jau buvo konsultacija - anal-izė ir joje buvo rekomenduota KT naikinti Savanorių pr. pramoninėje dalyje... Taip kad ką jie čia prašo, nereiškia, kad bus visa apimtimi įgyvendinta.
              Bet negalima kitaip paaiškinti Žygimantų g. dvirtakio projekto sustojimo. Atramų, skirtų KT, yra - galima būtų sudėti nors ir šiandien.
              Bet pagal pamatus atramoms ir pagal tai, kad darbai sustoję, kažkaip panašu, kad laukia kol atvyks daugiau troleibusų ir bus galima nurinkti KT toje atkarpoje.

              Comment


                Kažkur lyg teko girdėt, kad čia norima statyt gražesnes atramas, ne standartines. Ir kiek užtruko su jų gavimu.

                Comment


                  Būtent jau labiau tikėtina, kad statys panašias kaip Gedimino pr.
                  Kas dėl Solarių, tai į senus troleibusus niekas nedės akumuliatorių. Juos nurašys. O į Škodos irgi niekas nedės akumuliatorių, nes tai kainuos tiek, kiek nupirkti kokius 20 naujų troleibusų... Nes jei gamykloje to nepadarė, garažo sąlygomis pigiai ir gerai neišeis.
                  Vilniuje iš viso nereikalinga autonominė eiga. KT gali būti visur, o kad keliems iškrypėliams estetams tai maišo, tai tik vienintelis argumentas, kodėl daromos tokios nesąmonės. Švaistomi pinigai. Dabar tas Škodas-SOR buvo galima nupirkti pigiau ar negi kokiais 5 vnt. daugiau, jei būtų užsakyti troleibusai su autonomine eiga maks. 5 km, o ne 20 km... Nes būtent nedideli akumuliatoriai reikalingi, kad apvažiuoti kelių šimtų metrų ar 1 km ruožą, jei pakeista trasa dėl kažkokių tai priežasčių, įvyksta avarija. KT nelėtina eismo, reikia tik jį normaliai įrengti. KT gadina vaizdą tik iškrypusio suvokimo "estetams". O vat man automobilių jūros gatvėse, užkišti kiemai ir debiliškai siaurinamos gatvės gadina viesto vaizdą... Ir ne šiaip gadina vaizdą, o trukdo normaliai gyventi.

                  Comment


                    2018 metais įsigytų Solarių niekas nenurašinės artimiausius metus, apie juos ir kalbama kaip galinčius būti su baterija.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Ten ir apšvietimas ant jų numatytas. Važiavau nesenai: vietos paruoštos, o esami stulpai kaip tik stabdo darbus dviračių take.


                      P.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
                      Norit virti savo feizbukų tiktokuose - virkit. Bet norit sužinoti ką įdomaus, teks išsiplauti burną ir baigti plėšyt maikes.
                      Dalbajobas tai čia sakyčiau komplimentas tiems veikėjams.

                      Comment


                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                        2018 metais įsigytų Solarių niekas nenurašinės artimiausius metus, apie juos ir kalbama kaip galinčius būti su baterija.
                        Gal ir galima, bet didelės talpos į juos tikriausiai nesudės, o porai kilometrų akumuliatorius sudėjus, jų vis tieke nebus galima naudoti dalyje maršrutų, nes tai, ką siūlo, būtų vos ne pusės KT demontavimas... Ir kaip tokioje sistemoje su skylėmis kelių kilometrų normaliai dirbti, jei akumuliatorius mažos talpos? O didelės talpos akumuliatoriai kainuos tiek, kiek kainuotų kokie 20 visiškai naujų troleibusų. Kol sugalvos sukišti akumuliatorius, jei sugalvos, tai tiems 2018 m troleibusams stuktels ir dešimtmetis. Ne tokie ir nauji bus, kad tiek į juos kišti vien dėl akumuliatorių... Vienžo, visas tas žadimas su autonomine eiga, KT "neestetiškumas" dvokia dideliu šūdu ir aferomis, kurių tikslas sunaikinti troleibusu ir išparduoti maršrutus privatininkams. Ką jau šiemet darys su dalimi autobusų maršrutų, atimdami juos iš VVT ir parduodami privatininkui... Va tai valdiški pinigai keliaus į privačias kišenes...

                        Comment


                          Na tai juo labiau tada mažiau tikėtina, kad tikrai KT bus išmontuotas visose vietose, kur skelbiama. Tikrai 41 troleibusas tik 18 ir 21 maršrutam yra per daug.

                          Comment


                            Užuot užsiiminėjus profanacija, savivaldybė galėtų priimti realiai naudingą sprendimą grąžinti troleibusus į Gedimino pr. Būtent su autonomine eiga: 2, 3, 4. Su 2 viskas aišku. 3 reikėtų pratęsti iki Žirmūnų ir sutankinti bent iki 6 reisų per valandą. Na o 4 maršrutą reikėtų paleisti per Gedimino pr. iki Lukiškių a., ten pasuktų į Kudirkos gatvę ir važiuotų toliau dabar įprasta trasa. 20 naikinti ir nuo jo atlikusiais troleibusais sustiprinti 3 maršrutą.
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.10.12, 08:24.

                            Comment


                              Šiaip autonominė eiga turėtų būti skirta G maršrutų troleibuzacijai. Nors ilgainiui ten ir KT turėtų atsirasti dėl efektyvumo. O visi kiti variantai dalbajobizmas.

                              Comment


                                G marštutai nepakankamai po KT, kad būtų galima troleibusus jais leisti. Be to jie tuomet neaplenktų paprastų troleibusų ruožuose su KT. Greitieji maršrutai turi būti reformuoti. Iš dabar esamų neturi likti nei vieno tokiu pavidalu, kokiu yra.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.10.13, 11:19.

                                Comment


                                  Autonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                    Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
                                    Tai, kad stotelių išdėstymas reikalauja peržiūros, yra dar viena problema Vilniuje. Kai kur stotelės per toli viena nuo kitos, o kai kur net per arti (nors tokių atvejų žymiai mažiau). Kai kur stoteles tiesiog galima būtų „pastumti“ į vieną ar kitą pusę ir visiems būtų kur kas patogiau.

                                    Gerai pagalvojus būtų galima rasti ne vieną tokią vietą. Pvz. trūksta stotelių Konstitucijos – Kalvarijų g. sankryžoje, o Žaliojo tilto stotelės turbūt geriau būtų kitoje pusėj Neries (operos žiede). Taip persėdimai tarp skirtingų maršrutų taptų žymiai patogesni. Pamenu stotelę Žygimantų g. prie pat Žaliojo tilto, kur stodavo 44 autobusas – buvo velniškai patogu. Kudirkos st. geriau būtų prie pat Gedimino – Jogailos g. sankryžos, o Trakų st. Pylimo gatvėje – arčiau Naugarduko gatvės. Gėlių stotelė geriau būtų arčiau Rūdninkų gatvės ir pan.

                                    Nekalbu jau apie daugybė tokių vietų toliau nuo centro. Pvz. Antakalnis – trūksta stotelės ties Sapiegų parku ir Antakalnio gimnazija, kai Vileišio stotelė yra per arti Šilo tilto stotelės. Antakalnio st. ir Nemenčinės pl. st. iš esmės dubliuoja viena kitą. Ir t.t.

                                    Yra daug variantų padaryti geriau, bet, turint omeny kitas problemas, tai smulkmena (bet visgi žymiai svarbesnė nei KT „vizualinė tarša“).
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                      Autonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
                                      Troleibusai turi kursuoti pagrindiniais maršrutais, t.y. su grafiku 6 ir daugiau reisų per valandą, o ne palaikiais maršrutais ir dar po senamiestį. Gedimino prospektas iki rekonstrukcijos buvo svarbi VT arterija. Paleidus juos vėl per prospektą netgi sutrumpėtų kelionės laikas, nes dabar pro Žaliojo tilto žiedą sugaištama daugiau. Be to Vilniaus senamiestis yra paliktas begėdiškai be VT, o tas aplink apvažiavimas yra per toli. Todėl troleibusai Gedimino pr. nors kiek prartintų VT prie senamiečio. Dabar artimiausia daliai senamiesčio stotelė yra Karaliaus Mindaugo, o būtų Arkikatedra is ji būtų 300 metrų arčiau. Nedaug, bet ir nemažai. O taip švaistantis po kelis šimtus metrų dar tarybiniais laikais senamiestis pamažu buvo paliekamas be VT. Tada automobilių buvo mažai, žmonės eidavo pėsčiomis, o dabar ne tie laikai. Žmonės tingi vaikščioti.

                                      Comment


                                        https://www.delfi.lt/miestai/panevez...vyle-120056989

                                        Jau ir Panevėžyje seurina gatves.

                                        Comment


                                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                          https://www.delfi.lt/miestai/panevez...vyle-120056989
                                          Jau ir Panevėžyje seurina gatves.
                                          Nepaywallinta nuoroda - https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...no-gyventojus/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X