Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąP.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąP.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
Norit virti savo feizbukų tiktokuose - virkit. Bet norit sužinoti ką įdomaus, teks išsiplauti burną ir baigti plėšyt maikes.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nieko ten nenaikins, bet kaip jau tapo norma Vilniuje, pilna pradėtų ir nebaigtų remontuoti gatvių stovi po pusmetį ar porą metų, kol vėl pradedami tęsti darbai...
Džiugu, kad visuose žieduose šiemet pakeitė KT atramas naujomis, juk išmesti naują daiktą daug lengviau nei seną.
Comment
-
O kur jie kiš virš 40 turimų troleibusų be autonominės eigos, jei troleibusų tinklas iš esmės bus padalintas į dvi dalis be jokios sąsajos, jei naikinti Žirmūnų žiedo KT.? Ir beveik visiems iš esamų maršrutų didesnė ar mažesnė trasos dalis bus be KT. Jei imti visas išvardintas gatves, tai gaunasi, kad pilnai po KT lieka tik 18 ir 21 maršrutai. Iš esmės tai yra troleibusų naikinimas, sakykit ką norit. Palaipsniui jie bus pakeisti autobusais. Nes autonominės eigos nesugebės palaikyti veikiančios ir po kelių metų dalyje troleibusų ji nebeveiks.
Kažkada prieš kelis metus jau buvo konsultacija - anal-izė ir joje buvo rekomenduota KT naikinti Savanorių pr. pramoninėje dalyje... Taip kad ką jie čia prašo, nereiškia, kad bus visa apimtimi įgyvendinta.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.11, 13:15.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur jie kiš virš 40 turimų troleibusų be autonominės eigos, jei troleibusų tinklas iš esmės bus padalintas į dvi dalis be jokios sąsajos, jei naikinti Žirmūnų žiedo KT.? Ir beveik visiems iš esamų maršrutų didesnė ar mažesnė trasos dalis bus be KT. Jei imti visas išvardintas gatves, tai gaunasi, kad pilnai po KT lieka tik 18 ir 21 maršrutai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš esmės tai yra troleibusų naikinimas, sakykit ką norit. Palaipsniui jie bus pakeisti autobusais. Nes autonominės eigos nesugebės palaikyti veikiančios ir po kelių metų dalyje troleibusų ji nebeveiks.
Kažkada prieš kelis metus jau buvo konsultacija - anal-izė ir joje buvo rekomenduota KT naikinti Savanorių pr. pramoninėje dalyje... Taip kad ką jie čia prašo, nereiškia, kad bus visa apimtimi įgyvendinta.
Bet pagal pamatus atramoms ir pagal tai, kad darbai sustoję, kažkaip panašu, kad laukia kol atvyks daugiau troleibusų ir bus galima nurinkti KT toje atkarpoje.
Comment
-
Būtent jau labiau tikėtina, kad statys panašias kaip Gedimino pr.
Kas dėl Solarių, tai į senus troleibusus niekas nedės akumuliatorių. Juos nurašys. O į Škodos irgi niekas nedės akumuliatorių, nes tai kainuos tiek, kiek nupirkti kokius 20 naujų troleibusų... Nes jei gamykloje to nepadarė, garažo sąlygomis pigiai ir gerai neišeis.
Vilniuje iš viso nereikalinga autonominė eiga. KT gali būti visur, o kad keliems iškrypėliams estetams tai maišo, tai tik vienintelis argumentas, kodėl daromos tokios nesąmonės. Švaistomi pinigai. Dabar tas Škodas-SOR buvo galima nupirkti pigiau ar negi kokiais 5 vnt. daugiau, jei būtų užsakyti troleibusai su autonomine eiga maks. 5 km, o ne 20 km... Nes būtent nedideli akumuliatoriai reikalingi, kad apvažiuoti kelių šimtų metrų ar 1 km ruožą, jei pakeista trasa dėl kažkokių tai priežasčių, įvyksta avarija. KT nelėtina eismo, reikia tik jį normaliai įrengti. KT gadina vaizdą tik iškrypusio suvokimo "estetams". O vat man automobilių jūros gatvėse, užkišti kiemai ir debiliškai siaurinamos gatvės gadina viesto vaizdą... Ir ne šiaip gadina vaizdą, o trukdo normaliai gyventi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ten ir apšvietimas ant jų numatytas. Važiavau nesenai: vietos paruoštos, o esami stulpai kaip tik stabdo darbus dviračių take.
P.S: forumiuko epitetai aukštumoje. Kol kas tiesiog negaliu kviesti žmogų į šią nuostabią oponentų ir kalbos mylėtojų kertelę.
Norit virti savo feizbukų tiktokuose - virkit. Bet norit sužinoti ką įdomaus, teks išsiplauti burną ir baigti plėšyt maikes.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą2018 metais įsigytų Solarių niekas nenurašinės artimiausius metus, apie juos ir kalbama kaip galinčius būti su baterija.
- 1 patinka
Comment
-
Užuot užsiiminėjus profanacija, savivaldybė galėtų priimti realiai naudingą sprendimą grąžinti troleibusus į Gedimino pr. Būtent su autonomine eiga: 2, 3, 4. Su 2 viskas aišku. 3 reikėtų pratęsti iki Žirmūnų ir sutankinti bent iki 6 reisų per valandą. Na o 4 maršrutą reikėtų paleisti per Gedimino pr. iki Lukiškių a., ten pasuktų į Kudirkos gatvę ir važiuotų toliau dabar įprasta trasa. 20 naikinti ir nuo jo atlikusiais troleibusais sustiprinti 3 maršrutą.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.12, 08:24.
- 1 patinka
Comment
-
Autonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąGedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
Gerai pagalvojus būtų galima rasti ne vieną tokią vietą. Pvz. trūksta stotelių Konstitucijos – Kalvarijų g. sankryžoje, o Žaliojo tilto stotelės turbūt geriau būtų kitoje pusėj Neries (operos žiede). Taip persėdimai tarp skirtingų maršrutų taptų žymiai patogesni. Pamenu stotelę Žygimantų g. prie pat Žaliojo tilto, kur stodavo 44 autobusas – buvo velniškai patogu. Kudirkos st. geriau būtų prie pat Gedimino – Jogailos g. sankryžos, o Trakų st. Pylimo gatvėje – arčiau Naugarduko gatvės. Gėlių stotelė geriau būtų arčiau Rūdninkų gatvės ir pan.
Nekalbu jau apie daugybė tokių vietų toliau nuo centro. Pvz. Antakalnis – trūksta stotelės ties Sapiegų parku ir Antakalnio gimnazija, kai Vileišio stotelė yra per arti Šilo tilto stotelės. Antakalnio st. ir Nemenčinės pl. st. iš esmės dubliuoja viena kitą. Ir t.t.
Yra daug variantų padaryti geriau, bet, turint omeny kitas problemas, tai smulkmena (bet visgi žymiai svarbesnė nei KT „vizualinė tarša“).Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąAutonominė eiga turėtų būti naudojama maršrutų pratęsimui. Pavyzdžiui nuo Pašilaičių į Fabijoniškes ar Perkūnkiemį. Ten kur nutiesti laidus užtruktų, o troleibusų eismo reikėtų. Arba ten kur srautus galima būtų tarkime patikrinti ir jeigu nepasiteisintų tiesiog maršruto pratęsimą panaikinti. Pavyzdžiui kokį 21 į Dvarčionis. Gal būt dar 2 ar 21 maršrutą į Stotį nukreipti ne Pylimo g., o pro Katedrą, Maironio g., Aušros vartus. Seniau buvusia į Paupį linija. Gedimino pr. nematau troleibusų reikalingumo, gal tik galima būtų pasvarstyti Pamėnkalnio g. apie sustojimą tarp Senamiesčio poliklinikos ir Pamėnkalnio st.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąhttps://www.delfi.lt/miestai/panevez...vyle-120056989
Jau ir Panevėžyje seurina gatves.
- 2 patinka
Comment
Comment