Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aukščiau esanti diskusija yra pavyzdys Šimašiaus tragiškai ir fragmentiškai vykdytos gatvių humanizavimo politikos, kuri nebuvo normaliai paaiškinta žmonėms. Gatvės Lietuvoje ir visoje Europoje siaurinamos pirmiausia dėl saugumo ir taršos mažinimo (siauresnė važiuojamoji dalis - malonesni šaligatviai, daugiau žalumos, atsiranda vieta dviračių takams). Tuo metu mūsuose visi įtikėję, kad leftistinis Šimašius seurindamas gatves kovoja su klimato kaita arba seurina gatves šiaip sau.

    Ačiū buvusiam merui už progreso sustabdymą ilgam. Besipiktinantiems Benkunsko politika priminsiu, kad garsiausiai nuskambėjęs jo pažadas, veikiausiai padėjęs laimėti rinkimus, buvo stabdyti gatvių siaurinimą. Baisiausia tai, kad Šimašiaus žaidimų padariniai pereina ir į kitus miestus - yra žiniasklaidos antraščių, kad ir Kaunas seurina gatves!!1!
    Paskutinis taisė eigh; 2024.10.07, 13:48.

    Comment


      Parašė eigh Rodyti pranešimą
      Aukščiau esanti diskusija yra pavyzdys Šimašiaus tragiškai ir fragmentiškai vykdytos gatvių humanizavimo politikos, kuri nebuvo normaliai paaiškinta žmonėms. Gatvės Lietuvoje ir visoje Europoje siaurinamos pirmiausia dėl saugumo ir taršos mažinimo (siauresnė važiuojamoji dalis - malonesni šaligatviai, daugiau žalumos, atsiranda vieta dviračių takams). Tuo metu mūsuose visi įtikėję, kad leftistinis Šimašius seurindamas gatves kovoja su klimato kaita arba seurina gatves šiaip sau.

      Ačiū buvusiam merui už progreso sustabdymą ilgam. Besipiktinantiems Benkunsko politika priminsiu, kad garsiausiai nuskambėjęs jo pažadas, veikiausiai padėjęs laimėti rinkimus, buvo stabdyti gatvių siaurinimą. Baisiausia tai, kad Šimašiaus žaidimų padariniai pereina ir į kitus miestus - yra žiniasklaidos antraščių, kad ir Kaunas seurina gatves!!1!
      Eilinį kartą, kas konkrečiai negerai buvo su komunikacija (saugumas ir visa kita BUVO akcentuojama), ir ką reikėjo kitaip daryt?
      ​​​

      Comment


        Kažkaip paveikti žurnalistus ir infuencerius, kurie varė į vienus vartus.

        Comment


          Parašė rmss Rodyti pranešimą

          Eilinį kartą, kas konkrečiai negerai buvo su komunikacija (saugumas ir visa kita BUVO akcentuojama), ir ką reikėjo kitaip daryt?
          ​​​
          • Mano nuomone, klaida buvo pateikti pokyčius kaip revoliuciją - galima pokyčius vykdyti palengva, leidžiant žmonėms apsiprasti.
          • Antra, daug kam juoką sukėlė keistos medinės struktūros Naujamiestyje, kurios ne tik nepasiteisinusios supuvo, bet dar ir sukėlė įtarimų dėl ryšių su naująja buvusio mero žmona. Per daug hipsteriška, neimponuoja paprastam žmogui.
          • Trečia, pokyčiai buvo vykdomi be jokios atsvaros, kuria galėjo tapti viešojo transporto revoliucija - maždaug: taip, sąlygos automobiliams galbūt kiek pablogės, bet pertvarkome viešojo transporto tinklą, dažniname autobusų eismą, tad yra alternatyva automobiliui. Kaip alternatyva buvo pateikiami dviračių takai ir paspirtukai, bet akivaizdu, kad tai nežaidžia paprastam žmogui.
          • Ir ketvirta, bet, turbūt, svarbiausia - mero komunikacija. Pradėjęs revoliuciją, gavęs kritikos ir supratęs vilniečių nuotaikas, meras užsisklendė ir neatstovėjo savo nuomones viešojoje erdvėje. Vietoje to kalbėjo jo patarėjai, vicemerai ir savivaldybės atstovai.

          Comment


            Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

            O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?
            Šiaip pagal statybos reglamentą A juosta privalo būti 3,5 metro. Reikia nepamiršti kad A juosta mieste dar yra manevruojama (į, iš stotelės), o ne tik tiesiai važiuojama. Sunkvežimiai važiuoa į įsukimus, ir t.t.

            Parašė acetonas Rodyti pranešimą

            Tai jau buvo kelios žiemos ar buvo atvejų kai netilpo? Kiek teko matyti, žiemos metu susiaurėja tik gatvės su perplačiom juostom. Gatvės su siaurom juostom nuvalomos iki bordiūrų ir iš kur ten didelės fūros? Juk ten jokios pramonės, be lazerių, nėra.
            Buvo atvejų kad dėl prasto kelių valymo pirma juosta buvo nenaudojama. Bet čia problema ne plotyje, o priežiūroje.

            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            O dėl „magistralinės gatvės“, tai mes gal alternatyviose visatose gyvenam? Nuo kada C kategorijos gatvė yra magistralinė?
            Saulėtekio alėja yra B kategorijos nepriklausomai kokios nesąmonės yra tame plane. Ten daug kur yra pagrindinės gatvės pažymėtos kaip C ar VT gatvės pažymėtos kaip D (D kategorijoje yra draudžiama VT ir sunkiasvoris eismas)

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Šiaip pagal statybos reglamentą A juosta privalo būti 3,5 metro. Reikia nepamiršti kad A juosta mieste dar yra manevruojama (į, iš stotelės), o ne tik tiesiai važiuojama. Sunkvežimiai važiuoa į įsukimus, ir t.t.
              A juostoje neturi būti įvažų, tad ir manevravimas nereikalingas.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                A juostoje neturi būti įvažų, tad ir manevravimas nereikalingas.
                Teoriškai taip, bet turim ką turim. O pas mus įvažos dar kai kur pateisinamos dėl maršrutų kurie ne kiekvienoje stotelėje stoja.

                Comment


                  O štai kokioje Maskvoje ar Petetrburge A juostos yra 5-6 metrų pločio ir ten VT gali važiuot dviem juostomis (pati A juosta nėra padalinta smulkiau). Geriau gatvė su plačia juosta VT ir mažiau juostų kitam transportui (proto ribose, o ne sakant, kad visi turi sutilpti į vieną juostą ir dar iš jos sukti į kairę).

                  Comment


                    Jo, maskva ir kitos kacapyno šiknaskylės yra būtent tai, į ką mes turime lygiuotis. Nors ir bandai laikytis, tačiau vidinis vatnikas vis prasimuša.

                    Comment


                      Reikia imtis kas gerai iš visų, o kas blogai irgi lygiai taip pat atmesti, kad ir kokias "šventais" Vakarais tai būtų.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Jo, maskva ir kitos kacapyno šiknaskylės yra būtent tai, į ką mes turime lygiuotis. Nors ir bandai laikytis, tačiau vidinis vatnikas vis prasimuša.
                        Kai turėsime maskvos dydžio miestų, irgi taip darysime.
                        -

                        Comment


                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ntai-120053186

                          Tam antrina ir vairavimo instruktorė Olga Židovlenkova, dabartinę eismo situaciją apibūdindama paprasčiausiai siaubinga. Instruktorė su mokiniais po miestą važinėja bene visą dieną, tad pastebi, kad tam tikri remonto darbai pradėti didžiojoje dalyje miesto, tačiau niekas netvarkoma. Vairavimo instruktorė spėja, kad taip bandoma aprėpti kuo daugiau objektų.

                          „Puikiai matosi, kad vienoje vietoje brigada iškasė gatvę, nuvažiavo į kitą vietą išrausė ir paliko. Tas neracionalus gatvių projektavimas ir masiškas remontas tikrai sukelia nepatogumų visiems“, – komentuoja O. Židovlenkova. Ji taip pat išskiria ir toliau siaurinimas sostinės gatves – anot jos, nors savivaldybė teigė, kad visi gatvių siaurinimo darbai pasibaigs, keliai ir toliau yra siaurinami.

                          Šitie žmonės moko vairuoti naujus vodytėlius.

                          Ji taip taip pat pabrėžia, kad lietuviai vairuotojai mėgsta užlįsti, lyg pasirodyti, kad yra geresni už kitus. Jei informaciniai ženklai rodo, kad kelias susiaurės, nereikia važiuoti iki galo ir tuomet bandyti įlįsti pirmiau, tvirtina vairavimo instruktorė
                          Paskutinis taisė MartynasT; 2024.10.07, 20:25.

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                            https://www.delfi.lt/verslas/transpo...ntai-120053186


                            Ji taip pat išskiria ir toliau siaurinimas sostinės gatves – anot jos, nors savivaldybė teigė, kad visi gatvių siaurinimo darbai pasibaigs, keliai ir toliau yra siaurinami.

                            Šitie žmonės moko vairuoti naujus vodytėlius.
                            O kurią čia gatvę susiaurino prie Benkunsko?

                            Comment


                              Kad ir Savanorių pr. šiemet tęsė ir susiaurino.

                              Comment


                                Ačiū instruktorei už pravertas akis! O aš visada galvojau, kad kamščius sukelia nusikalstamai apleistas VT, Vilniaus suburbizacija ir nieko nedarymas statant mokyklas ir darželius. Pasirodo, dėl visko kaltas gatvių seurinimas.

                                AI1, gal žinote kiek juostų neliko Savanorių pr. po susiaurinimo?

                                Comment


                                  Gal nereikia demagogijos. Prospektas (kiekviena iš abiejų važiuojamųjų dalių abiem kryptimis) buvo susiaurintas apie 1,5 m. Beje, pernai rekonstruota dalis nebuvo susiaurinta ar labai jau nežymiai. O tai, kas padaryta 2022 ir šiemet - susiaurinta. Ir gatvės plotis ne tik juostomis skaičuojamas, bet ir jų pločiu metrais. Dar daugiau - siaurinant nuvažiavimą nuo Savanorių pr. žiedo į Savanorių pr. Kauno kryptimi troleibusų kontaktinis tinklas liko ant šviežios žolytės ir troleibusai tą vietą turėdavo įveikti labai lėtai judėdami. Tai tęsėsi virš metų ir tik šiemet KT buvo perkeltas virš važiuojamosios dalies. Ir tai tik dalinai, bet jau bent netrukdo greičiau judėti pro tą vietą.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.10.07, 22:41.

                                  Comment


                                    Ir kiek papildomų automobilių telpa į tą 1,5 metro?

                                    Comment


                                      Tau ką nors saugus juostos plotis sako? Ir kas be ko, skirtingoms transporto rūšims jis yra skirtingas. O pas mus viską daro atsižvelgiant tik į lengvuosius automobilius ir visiškai užsimerkiant, kad dauguma gatvių vyksta intensyvus VT ir sunkiasvorio transporto eismas. Dar daugiau, dėl susiaurintų juostų tampa pavojingesniu ir sunkiojo transporto įsukimas ar apsisukimas (kas aktualu Savanorių pr.), nes tenka įvažiuoti į gretimą (o kartais ir priešpriešinę (ne Savanorių pr. atvejis)) juostą.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.10.07, 23:07.

                                      Comment


                                        Kaip suprantu, juostų liko tiek pat, tai nesudarys naujų kamščių. O kurioje vietoje čia? Gal užteko proto humanizuoti dalį prie naujo Akropolio, kur stato naują rajoną su literaliai 0 viešojo transporto. Galės žmonės bent iki Gerosios vilties nueiti.
                                        Paskutinis taisė eigh; 2024.10.07, 23:20.

                                        Comment


                                          Ok, pažaiskim.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tau ką nors saugus juostos plotis sako?
                                          Taip, sako.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ir kas be ko, skirtingoms transporto rūšims jis yra skirtingas.
                                          Žinoma - jei skaičiuot du beprasilenkinėjančius tankus, neužteks ir 6 metrų.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          O pas mus viską daro atsižvelgiant tik į lengvuosius automobilius ir visiškai užsimerkiant, kad dauguma gatvių vyksta intensyvus VT ir sunkiasvorio transporto eismas.
                                          Ne, daroma atsižvelgiant į STR.
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Dar daugiau, dėl susiaurintų juostų tampa pavojingesniu ir sunkiojo transporto įsukimas ar apsisukimas (kas aktualu Savanorių pr.), nes tenka įvažiuoti į gretimą (o kartais ir priešpriešinę (ne Savanorių pr. atvejis)) juostą.
                                          Tokiu atveju reikia peržiūrinėti posūkių spindulius, o ne vpizdų asfaltuot 6 metrų juostas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X