Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką vadini sunkvežimiu? Vilkiką su puspriekabe ar kokią polutorkę (mikrobo bazėje su bortais ar būda)? Tai ko žiūrėti į blogus pavyzdžius. Vokiečiai iš ubagiškumo ar gobšumo nesugeba net normalaus pločio kelių nusitiesti. O Lietuvoje nevertinama tai, ką paliko tarybų valdžia, kuri darė viską kur kas apgalvočiau, jau kas liečia kelių pločius ir turint omenyje to meto žemą, lyginant su dabartiniu, automobilizacijos lygį... O dabar viskas gadinama ir sakoma, kad taip geriau... Kur jau kur, bet Saulėtelio al. asfaltas dar buvo geros būklės ir iš viso nereikėjo jokios rekonstrukcijos, išskyrus didesnes normalias (ne gumines) saleles ties perėjomis įrengti...

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Jo neltilps. Jau viena žiema po darbų pabaigos praėjo, ar buvo kas netilpo? Kažkaip negirdėjau, kad maigstralinė Saulėtekio al. žiemos metu buvo nepravažiuojama. Sėkmingai ja teko važiuoti ir pačiam.

    Nežinau kam čia reikia toliau tiražuoti tas pasakas su keistais argumentais, tarsi čia mes tik Lietuvoje turime autobusus ir automobilius, kuriems kažkur reikia pravažiuoti. Jau net iš Lenkijos parvažiavus į Lietuvą, kai kuriose gatvėse darosi nejauku važiuoti dėl eismo juostų platesnių nei automagistralėje, jau nekalbant apie pėsčiuosius ir kt. pažeidžiamus eismo dalyvius.
    Tikrai? Pravažiuojama ji buvo, bet siauroje gatvėje slidžiu metu iš vairuotojo reikia papildomų pastangų ir sugebėjimo nepaslysti. Kame čia gėris, jei šonais susdaužti labai lengva ar persibraukti šonais? Ne kartą slidžiame kelyje neteko būti sumėtytam? Ir tik nereikia pasakų, kad per greitai važiuojama ir t.t. Tai gali įvykti ir judant lėtai. Plačiame kelyje to neatsitiks. O kas atsitinka, kai iš dviejų juostų kelio lieka vienas, reikia aiškinti? Spūstys susidaro. Ana, vakar, be jokio sniego sugedęs stovintis pirmoje juostoje mikrobas Geležinio Vilko gatvėje netoli G. Vilties sankryžos sudarė spūstį ne piko metu net iki Goštauto g.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    ...iš kur ten didelės fūros? Juk ten jokios pramonės, be lazerių, nėra.

    Tai ir padarė salelę per visą gatvės ilgį.
    Iš kur?. O jų ten yra. Ir pakankamai daug. Į N. Vilnią nuo Nemenčinės pusės (ir atgaline kryptimi) kito kelio gi nėra. Plius vietinės statybos kaimuose - statybinės medžiagos, malkos ir t.t.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.10.04, 18:38.

    Comment


      Mestelėjau skundą statybos inspekcijai dėl Mozūriškių g.

      Buvo PP → parašiau Bužinskui → atsakė infros vedėjas → pritarė PP → parašiau Bužinskui → neapraėjus 20 d. d. terminui atsakymo dar nėra, bet ką tik parašiau statybos inspekcijai, kad pasirūpintų staybos leidimo neišdavimu, nes neatitinka STR.

      Naujas video, kaip UK ir Kanadoje naikina mašinų tranzitą D kat., bet va net tokiame užkampyje, kaip Mozūriškių g. tas neįmanoma – vadinasi niekur Vilniuje nebus įmanoma.
      ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Poteisybės dėlei, buvo situacija kai turistinis autobusas neišsuko iš Šaltinių į Algirdo g. Nors ir tai, turbūt neišsuko, nes po draudžiama sustoti ir stovėti ženklu buvo priparkuota. Ko ten jam reikėjo, velnias žino, gal Janina pasiklydo.
        Tai ne dėl susiaurinimo, o tiesiog dėl to, kad užblokuota gatvė buvo, kaip pats ir paminėjai. Net nekalbant, ką tokioje šalutinėje ir mažoje gatvėje, kaip Šaltinių, apskritai veikė turistinis autobusas.

        Comment


          Vat man kai kas įdomu. Nu daug lietuvių visgi buvo išemigravę į JK ar Airiją, dar daugiau turi ar turėjo giminių ten emigravusių, vat kaip jie neišprotėjo nuvažiavę ir pamatę, kad 2 juostų keliai ten šiaip yra standartas net ir absoliučiai pagrindinėse miestų arterijose? Ir kažkaip nedaug kas ten tuo skundžiasi, ir VT sutelpa, ir net kamščių kažkaip baisių nėra? Ir abi šalys netgi sugeba turėti vienus žemiausių žuvusiųjų keliuose rodiklių pasaulyje.

          Comment


            Nes automobiliacijos mastai mažesni. VT išvystytas ir žmonės per mokesčius yra verčiami juo naudotis. Didmiesčiai turi normalius aplinkkelius, todėl tranzito mieste nėra. Išvežiojantis, prekes pristatantis, komunalinių tarnybų transportas (didelės šiukšliavežės ir kitokie ne avarinių tarnybų) nevažinėja kada nori ir dienos metu. Be to nereikia trenktis dėl vaikų į kitą miesto galą, ar dėl sporto salės, ar dėl apsipirkimo. T.y. socialinė infrastruktūra yra arčiau namų. O kaimuose spūsčių nėra.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ką vadini sunkvežimiu? Vilkiką su puspriekabe ar kokią polutorkę (mikrobo bazėje su bortais ar būda)? Tai ko žiūrėti į blogus pavyzdžius. Vokiečiai iš ubagiškumo ar gobšumo nesugeba net normalaus pločio kelių nusitiesti. O Lietuvoje nevertinama tai, ką paliko tarybų valdžia, kuri darė viską kur kas apgalvočiau, jau kas liečia kelių pločius ir turint omenyje to meto žemą, lyginant su dabartiniu, automobilizacijos lygį... O dabar viskas gadinama ir sakoma, kad taip geriau... Kur jau kur, bet Saulėtelio al. asfaltas dar buvo geros būklės ir iš viso nereikėjo jokios rekonstrukcijos, išskyrus didesnes normalias (ne gumines) saleles ties perėjomis įrengti...



              Tikrai? Pravažiuojama ji buvo, bet siauroje gatvėje slidžiu metu iš vairuotojo reikia papildomų pastangų ir sugebėjimo nepaslysti. Kame čia gėris, jei šonais susdaužti labai lengva ar persibraukti šonais? Ne kartą slidžiame kelyje neteko būti sumėtytam? Ir tik nereikia pasakų, kad per greitai važiuojama ir t.t. Tai gali įvykti ir judant lėtai. Plačiame kelyje to neatsitiks. O kas atsitinka, kai iš dviejų juostų kelio lieka vienas, reikia aiškinti? Spūstys susidaro. Ana, vakar, be jokio sniego sugedęs stovintis pirmoje juostoje mikrobas Geležinio Vilko gatvėje netoli G. Vilties sankryžos sudarė spūstį ne piko metu net iki Goštauto g.



              Iš kur?. O jų ten yra. Ir pakankamai daug. Į N. Vilnią nuo Nemenčinės pusės (ir atgaline kryptimi) kito kelio gi nėra. Plius vietinės statybos kaimuose - statybinės medžiagos, malkos ir t.t.
              Vėl gi buvo kelios žiemos ar buvo spūstys per jas? Dar karta kartoju žiemą susiaurėja tik per plačios gatvės. Normalaus pločio gatvės nuvalomos iki bordiūrų. Juk sniego valytuvo plotas nepriklauso nuo gatvės ploto.

              Juk yra Kairėnų g. į kurią įsilieja Plytinės g. Galgiuose Centrinė g. irgi nėra plati. Tik nejuokink dėl statybos kaimuose. Manai Dvarčionų gatvelės ar miško keliukai labiau tinka fūrom?

              Comment


                Kas čia per tokie nurodymai, kad siauras gatves valyti, o per plačias prasčiau nevalyti? Kas čia per fantastika ar paralelinė realybė? Visos gatvės susiaurėja, kol nėra normaliai nuvalomos. O tai atsitinka kartais ir kitą dieną.
                Prie ko čia tos gatvelės, jei Saulėtekio alėja yra MAGISTRALINĖ gatvė, jungianti Antakalnį su N. Vilnia, o taip pat vienintelė gatvė, trumpiausiu keliu jungianti visą Rytų iš Š. Rytų Lietuvą (paribio) su N. Vilnia, ir teritorija į rytus nuo Vilniaus iki pat sienos. Taip pat ir tarptautinis eismas į Baltarusiją. O visa tai dėl to, kad Vilnius neturi normalaus aplinkkelio. Todėl tranzitas vyksta per miestą.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kas čia per tokie nurodymai, kad siauras gatves valyti, o per plačias prasčiau nevalyti? Kas čia per fantastika ar paralelinė realybė? Visos gatvės susiaurėja, kol nėra normaliai nuvalomos. O tai atsitinka kartais ir kitą dieną.
                  Gatvė susiaurėja tik tuomet, kai sniegas yra sustumiamas į kelkraštį.
                  Jei gatvė nevalyta, ji nebus siauresnė, nes sniego danga bus tolygi visame plote.
                  Jei normalaus pločio gatvė yra valoma, ji bus valoma iki borto, sniegą suverčiant ant vejos ir techninio šaligatvio, jei jis egzistuoja.
                  Jei perteklinio pločio gatvė yra valoma, ji bus valoma nuo vidurio tiek, kiek ima peilis. Niekas nevažiuos antrą kart pravalyti nenaudojamo papildomo metro.
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Prie ko čia tos gatvelės, jei Saulėtekio alėja yra MAGISTRALINĖ gatvė, jungianti Antakalnį su N. Vilnia, o taip pat vienintelė gatvė, trumpiausiu keliu jungianti visą Rytų iš Š. Rytų Lietuvą (paribio) su N. Vilnia, ir teritorija į rytus nuo Vilniaus iki pat sienos. Taip pat ir tarptautinis eismas į Baltarusiją. O visa tai dėl to, kad Vilnius neturi normalaus aplinkkelio. Todėl tranzitas vyksta per miestą.
                  O dėl „magistralinės gatvės“, tai mes gal alternatyviose visatose gyvenam? Nuo kada C kategorijos gatvė yra magistralinė?

                  Ir iš kur ten „tarptautinis eismas į baltarusiją“? Nuo Nemenčinės logiškiau sukt į Kairėnų g., nuo miesto - S. Batoro g.
                  Vienintelis paaiškinimas, kad šiaurinė Antakalnio dalis su fūromis kasdien raižo iki baltarusijos ir atgal.

                  Visas cituotas pranešimas yra vertas kelionės į Kristupo temą.

                  Comment


                    Kaip ten savivaldybės valdininkai prifantazuoja su gatvių kategorijomis, yra viena. O faktai kalba ką kitą. Ne visi važiuoja Kairėnų g. Be to dar ir atvažiavę per Valakampių tiltą į N. Vilnią važiuoja per Saulėtekio al.

                    Comment


                      Tai yra kas ir per senamiestį važiuoja, nors turi alternatyvą. Gal ir ten reikėtų 4 juostų po 4 metrus?

                      Comment


                        Saulėtekis ne senamiestis ir nereikia lyginti.

                        Comment


                          Aukščiau esanti diskusija yra pavyzdys Šimašiaus tragiškai ir fragmentiškai vykdytos gatvių humanizavimo politikos, kuri nebuvo normaliai paaiškinta žmonėms. Gatvės Lietuvoje ir visoje Europoje siaurinamos pirmiausia dėl saugumo ir taršos mažinimo (siauresnė važiuojamoji dalis - malonesni šaligatviai, daugiau žalumos, atsiranda vieta dviračių takams). Tuo metu mūsuose visi įtikėję, kad leftistinis Šimašius seurindamas gatves kovoja su klimato kaita arba seurina gatves šiaip sau.

                          Ačiū buvusiam merui už progreso sustabdymą ilgam. Besipiktinantiems Benkunsko politika priminsiu, kad garsiausiai nuskambėjęs jo pažadas, veikiausiai padėjęs laimėti rinkimus, buvo stabdyti gatvių siaurinimą. Baisiausia tai, kad Šimašiaus žaidimų padariniai pereina ir į kitus miestus - yra žiniasklaidos antraščių, kad ir Kaunas seurina gatves!!1!
                          Paskutinis taisė eigh; 2024.10.07, 13:48.

                          Comment


                            Parašė eigh Rodyti pranešimą
                            Aukščiau esanti diskusija yra pavyzdys Šimašiaus tragiškai ir fragmentiškai vykdytos gatvių humanizavimo politikos, kuri nebuvo normaliai paaiškinta žmonėms. Gatvės Lietuvoje ir visoje Europoje siaurinamos pirmiausia dėl saugumo ir taršos mažinimo (siauresnė važiuojamoji dalis - malonesni šaligatviai, daugiau žalumos, atsiranda vieta dviračių takams). Tuo metu mūsuose visi įtikėję, kad leftistinis Šimašius seurindamas gatves kovoja su klimato kaita arba seurina gatves šiaip sau.

                            Ačiū buvusiam merui už progreso sustabdymą ilgam. Besipiktinantiems Benkunsko politika priminsiu, kad garsiausiai nuskambėjęs jo pažadas, veikiausiai padėjęs laimėti rinkimus, buvo stabdyti gatvių siaurinimą. Baisiausia tai, kad Šimašiaus žaidimų padariniai pereina ir į kitus miestus - yra žiniasklaidos antraščių, kad ir Kaunas seurina gatves!!1!
                            Eilinį kartą, kas konkrečiai negerai buvo su komunikacija (saugumas ir visa kita BUVO akcentuojama), ir ką reikėjo kitaip daryt?
                            ​​​

                            Comment


                              Kažkaip paveikti žurnalistus ir infuencerius, kurie varė į vienus vartus.

                              Comment


                                Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                Eilinį kartą, kas konkrečiai negerai buvo su komunikacija (saugumas ir visa kita BUVO akcentuojama), ir ką reikėjo kitaip daryt?
                                ​​​
                                • Mano nuomone, klaida buvo pateikti pokyčius kaip revoliuciją - galima pokyčius vykdyti palengva, leidžiant žmonėms apsiprasti.
                                • Antra, daug kam juoką sukėlė keistos medinės struktūros Naujamiestyje, kurios ne tik nepasiteisinusios supuvo, bet dar ir sukėlė įtarimų dėl ryšių su naująja buvusio mero žmona. Per daug hipsteriška, neimponuoja paprastam žmogui.
                                • Trečia, pokyčiai buvo vykdomi be jokios atsvaros, kuria galėjo tapti viešojo transporto revoliucija - maždaug: taip, sąlygos automobiliams galbūt kiek pablogės, bet pertvarkome viešojo transporto tinklą, dažniname autobusų eismą, tad yra alternatyva automobiliui. Kaip alternatyva buvo pateikiami dviračių takai ir paspirtukai, bet akivaizdu, kad tai nežaidžia paprastam žmogui.
                                • Ir ketvirta, bet, turbūt, svarbiausia - mero komunikacija. Pradėjęs revoliuciją, gavęs kritikos ir supratęs vilniečių nuotaikas, meras užsisklendė ir neatstovėjo savo nuomones viešojoje erdvėje. Vietoje to kalbėjo jo patarėjai, vicemerai ir savivaldybės atstovai.

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                  O del ko pvz kitose salyse toks plotis nera per mazas? Pvz Vokietijoje landesstraße dvi juostu gatves kuriuose vaziuoja visoks transportas - autobusai, sukvezimiai, traktoriai, etc - yra 3m plocio juostos ir maksimalus greitis yra 100km/h. Kodel Lietuvoje visi vairuotojai apsimeta slangomis ir atseit jiems visi plociai per mazi jeigu nevirsija 4+ metru?
                                  Šiaip pagal statybos reglamentą A juosta privalo būti 3,5 metro. Reikia nepamiršti kad A juosta mieste dar yra manevruojama (į, iš stotelės), o ne tik tiesiai važiuojama. Sunkvežimiai važiuoa į įsukimus, ir t.t.

                                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                  Tai jau buvo kelios žiemos ar buvo atvejų kai netilpo? Kiek teko matyti, žiemos metu susiaurėja tik gatvės su perplačiom juostom. Gatvės su siaurom juostom nuvalomos iki bordiūrų ir iš kur ten didelės fūros? Juk ten jokios pramonės, be lazerių, nėra.
                                  Buvo atvejų kad dėl prasto kelių valymo pirma juosta buvo nenaudojama. Bet čia problema ne plotyje, o priežiūroje.

                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  O dėl „magistralinės gatvės“, tai mes gal alternatyviose visatose gyvenam? Nuo kada C kategorijos gatvė yra magistralinė?
                                  Saulėtekio alėja yra B kategorijos nepriklausomai kokios nesąmonės yra tame plane. Ten daug kur yra pagrindinės gatvės pažymėtos kaip C ar VT gatvės pažymėtos kaip D (D kategorijoje yra draudžiama VT ir sunkiasvoris eismas)

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Šiaip pagal statybos reglamentą A juosta privalo būti 3,5 metro. Reikia nepamiršti kad A juosta mieste dar yra manevruojama (į, iš stotelės), o ne tik tiesiai važiuojama. Sunkvežimiai važiuoa į įsukimus, ir t.t.
                                    A juostoje neturi būti įvažų, tad ir manevravimas nereikalingas.

                                    Comment


                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      A juostoje neturi būti įvažų, tad ir manevravimas nereikalingas.
                                      Teoriškai taip, bet turim ką turim. O pas mus įvažos dar kai kur pateisinamos dėl maršrutų kurie ne kiekvienoje stotelėje stoja.

                                      Comment


                                        O štai kokioje Maskvoje ar Petetrburge A juostos yra 5-6 metrų pločio ir ten VT gali važiuot dviem juostomis (pati A juosta nėra padalinta smulkiau). Geriau gatvė su plačia juosta VT ir mažiau juostų kitam transportui (proto ribose, o ne sakant, kad visi turi sutilpti į vieną juostą ir dar iš jos sukti į kairę).

                                        Comment


                                          Jo, maskva ir kitos kacapyno šiknaskylės yra būtent tai, į ką mes turime lygiuotis. Nors ir bandai laikytis, tačiau vidinis vatnikas vis prasimuša.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X