Parašė Stadionas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Pats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimąPats esu nuolat tame gale miesto ir pastoviai važiuoju Saulėtekio alėja. Jokių nuolatinių kamščių ten nėra. Kažkiek srautas piko metu padidėja, bet niekad ten neteko ilgai stovėti. Toje alėjoje iki šviesoforų atsiradimo buvo nuolatinės avarijos dėl partrenktų studentų, ypač ties transporto žiedu.
Pylimėlių gyventojamas aka parketinių visureigių asociacijai aišku, jog norėtųsi kaip senais laikais praskristi per Saulėtekį ant 80, bet oh well, laikai keičiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu nori būti perrinktas, tai neturėtų planuoti tramvajaus linijų į tą patį saulėtekį, kad būtų rinkėjams, ką parodyti??
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąhttps://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija tokių plūgų dauguma, ką tu su tramvajumi nustebinsi, sakys tik kad trukdo pravažiuot.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąPasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija
tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
Jei žiūrėti logiškai, tai Vilniui trūksta rytinio "aplinkkelio", kuris jungtų Nemenčinės pr. su S.Batoro g., aplenkiant Saulėtekį ir Antakalnį, kad toje pačioje Antakalnio g. būtų galima įrengti A juostas abiejomis kryptimis.Paskutinis taisė sleader; 2024.10.03, 13:55.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet meras turėtų būti priekyje jų, o ne lakstyti iš paskos. Daug kur, kur tramvajaus pastatytas ir pasiteisinęs, iš pradžių buvo daug priešininkų, kaip bet kurioms naujovėms, bet tam ir reikalingi politiniai lyderiai.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
laikai keičiasi, bet kai meras yra kaip tas "skaitytojas", kurio vienitelis tikslas būti perinktam (toks mini Nausėda), tai visko gali būti.
Comment
-
Yra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.
Parašė digital Rodyti pranešimąBet studentų mažiau nukenčia ar daugiau?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSaulėtekio al. juostos plotis 3,25m, A juostos - 3,5m. Skraidyt 90 kmh gal ir nėra labai patogu, bet 50 kmh važiuot per akis. Tai kur čia tas sudarkymas?
Antroj juostoj telpa "6" zebrai, A juostoj "6,5". Vienos juostos / tarpo plotis 0,5 m.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.418377/asr
Paskutinis taisė dondc; 2024.10.04, 08:35.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra skirtumas 5 m ar 3 m juostos. Gatvės pralaidumas tampa mažesnis, nes kuo siauresnė gatvė, tuo greitis mažesnis. Ir jei vietoj to, kad būtų galima važiuoti 50, yra velkamasi ant 40 ar net 30, tai kur čia pralaidumui nėra poveikio? Kitas momentas, kad Saulėtekio al. pakankamai intensyvus sunkiojo transporto ir VT eismas, o visiems jiems 3 metrai yra per mažai saugiai važiuoti leistinu 50 km/h. Kitas momentas, kad debilai susiaurino gatvę, bet nepadarė bent papildomų juostų posūkiui į kairę įsukimui į Niujorko parkingą, kuriame dar turi apsisukinėti ir iš NTFMC išvažiuojantys ir norintys važiuoti Nemenčinės plentan (abiem kryptimis, tiek iš miesto, tiek į Antakalnį). Analogiškai, įsukimui iš Saulėtekio al. (nuo Kamčiatkos pusės) į NTFMC būtų ne pro šalį juosta.
Nežinau, daugiau ar mažiau, bet pėstiesiems niekas nepasikeitė, išskyrus tai, kad viena juosta susiaurėjo nereguliuojama perėja ties "Viada" (likviduota stotelės įvaža).
Dėl nusukimo juostų sutinku. Su jomis būtu sklandesnis eismas ir mažiau kritikos iš vairuotojų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDeja, sunkvežimiams ir VT toks juostų plotis per mažas. Tuo labiau, kad beveik visa ta dalis yra kreivėje. Ypač žiemą, kai dėl sniego susiaurėja važiuojamoji dalis.Taip pat įvykus avarijai apvažiavimo gali ir nebūti... Dėl skiriamosios juostos.
- 12 patinka
Comment
Comment