Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car
Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)
tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)
Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
- 6 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?
O dėl provincijos, tai manau kad žmonės toliau kraustytųsi ten, kur geriau gyventi.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nueikime į tikrus Danijos portalus:
Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)
tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)
Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
- 9 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
Nuo 1981 m. mokestis paliktas tik motorinėms priemonėms, lengviesiems automobiliams sudarė:
25 kap. už AG sostinėse
15 kap. už AG kituose miestuose
10 kap. už AG kitose vietoviese,
motociklams ir motoroleriams mažesnis mokestis.
Comment
-
Nežinau gal jau buvo čia įdėta, bet netyčia užmačiau: Eurostat Judumo savaitės proga paskelbė naujieną apie kelionių pasiskirstymą ES šalyse 2022 m. (pagal keleivio km). Lietuva tvirtai pirmauja kelionėmis automobiliu, o pagal keliones traukiniu - antra nuo galo po Graikijos (žinoma, neskaitant Maltos ir Kipro, kuriose apskritai nėra geležinkelių):
https://ec.europa.eu/eurostat/en/web...ddn-20240916-1
Visas dataset'as: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...00d5c6?lang=en
- 7 patinka
Comment
-
Na taip. Buvo čia kiek anksčiau kitokia statistika - 94 proc. Lietuvoje tenka automobiliams. Čia žiūrint kaip skaičuojama. Įtariu, kad 96 proc. tai vidaus kelionės. Įskaičius tarptautinį susisiekimą, kuris paprastai dažniausiai (ir didžiausias kiekis) lėktuvais, kažkiek keltais ir kitu viešuoju transportu, automobiliams tenka kiek mažiau.
Comment
-
Šiaip atidžiau pažiūrėjus įdomesnė statistika, ypač kroatų 40 proc. lėktuvu - tai reiškia, kad 4 iš 10 kartų, kai kroatas kažkur keliauja, jis sėda į lėktuvą? Kuo tuomet naudojasi maltiečiai - salos gyventojai? Nelenda laukan iš savo valstybės?
Visgi kur veikiausiai pataikyta - tai su Lietuvos meile automobiliams
Comment
-
Parašė dronthego Rodyti pranešimąVilniaus svajonė ir pavyzdys kaip statyti tramvajų tinklą iš naujo: Tamperės tramvajus.
https://youtu.be/vFCy6UsUz7M?si=ojUa64vLTKm9-BV6
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje
O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.
O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti
- 5 patinka
Comment
-
Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija
tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.Paskutinis taisė Stadionas; 2024.10.03, 12:31.
- 3 patinka
Comment
Comment