Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

    Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
    Keliaklūpsčiavimas tai kai viskas perimama ar ketinama įdiegti pas mus, neatsižvelgiant į vietines realijas, nepermąstant, o dažniausiai pasiimant ne tai kas geriausia, o kas labai abejotina ar netgi yra blogis.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
      https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

      Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
      Nueikime į tikrus Danijos portalus:
      Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
      Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

      tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
      Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
      Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

      Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka

      Comment


        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

        Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?
        Pasikeistu tokie dalykai, kaip pvz Vilniaus biudžetas padvigubėtu, kas reiškia atsirastų pinigų ne tik 30 metų troleibuso pakeitimui.

        O dėl provincijos, tai manau kad žmonės toliau kraustytųsi ten, kur geriau gyventi.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Nueikime į tikrus Danijos portalus:
          Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
          Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

          tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
          Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
          Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

          Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
          Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
          Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
            Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
            Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.
              Be abejo, ir ne tik Seimo. Svarbiausia yra asmeninė gerovė. O visuomenei svarbiausia, kad nebūtų jokių mokesčių ir būtų visos nemokamos paslaugos.

              Comment


                Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
                  Kokios nemokamos paslaugos buvo tarybiniais laikais, kurios dabar mokamos?

                  Comment


                    Tema ne apie tai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.26, 13:15.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.
                      SSRS buvo transporto priemonės mokestis. Net už arklius ir dviračius iki 70-ųjų.
                      Nuo 1981 m. mokestis paliktas tik motorinėms priemonėms, lengviesiems automobiliams sudarė:
                      25 kap. už AG sostinėse
                      15 kap. už AG kituose miestuose
                      10 kap. už AG kitose vietoviese,
                      motociklams ir motoroleriams mažesnis mokestis.

                      Comment


                        Dviračiai nebuvo registruojami, taip kad mokesčio surinkti buvo neįmanoma ir sukontroliuoti taip pat. Nebent buvo mokestis fiksuotas ir mokamas perkant dviratį (įtrauktas į jo kainą).

                        Comment


                          Nežinau gal jau buvo čia įdėta, bet netyčia užmačiau: Eurostat Judumo savaitės proga paskelbė naujieną apie kelionių pasiskirstymą ES šalyse 2022 m. (pagal keleivio km). Lietuva tvirtai pirmauja kelionėmis automobiliu, o pagal keliones traukiniu - antra nuo galo po Graikijos (žinoma, neskaitant Maltos ir Kipro, kuriose apskritai nėra geležinkelių):

                          https://ec.europa.eu/eurostat/en/web...ddn-20240916-1

                          Visas dataset'as: https://ec.europa.eu/eurostat/databr...00d5c6?lang=en

                          Click image for larger version

Name:	6f5f6b39-faa5-1949-4596-22d936cdc074?t=1726230879253.jpg
Views:	457
Size:	576,8 kB
ID:	2154594

                          Comment


                            Na taip. Buvo čia kiek anksčiau kitokia statistika - 94 proc. Lietuvoje tenka automobiliams. Čia žiūrint kaip skaičuojama. Įtariu, kad 96 proc. tai vidaus kelionės. Įskaičius tarptautinį susisiekimą, kuris paprastai dažniausiai (ir didžiausias kiekis) lėktuvais, kažkiek keltais ir kitu viešuoju transportu, automobiliams tenka kiek mažiau.

                            Comment


                              Šiaip atidžiau pažiūrėjus įdomesnė statistika, ypač kroatų 40 proc. lėktuvu - tai reiškia, kad 4 iš 10 kartų, kai kroatas kažkur keliauja, jis sėda į lėktuvą? Kuo tuomet naudojasi maltiečiai - salos gyventojai? Nelenda laukan iš savo valstybės?
                              Visgi kur veikiausiai pataikyta - tai su Lietuvos meile automobiliams

                              Comment


                                Ne, čia kažkokia mūtna statistika. Dėl Lietuvos tai pilnai sutinku. Bet dėl Kroatijos - nesąmonė, jei net salose gerokai (dvigubai) mažesnis skaičius kelionių lėktuvu...
                                Ir dėl Bulgarijos nesąmonė...

                                Comment


                                  Parašė dronthego Rodyti pranešimą
                                  Vilniaus svajonė ir pavyzdys kaip statyti tramvajų tinklą iš naujo: Tamperės tramvajus.

                                  https://youtu.be/vFCy6UsUz7M?si=ojUa64vLTKm9-BV6
                                  Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje

                                  Comment


                                    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

                                    Vilniečių svajonė. Vilnius svajoja apie gondolas Kučkuriškės-Pilis Vilnelėje
                                    Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.

                                    O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Su gondolomis, šiaip, viskas būtų ok. Nišinis transportas nišinėms aplikacijoms. Vilniuje tokia aplikacija galima ir netgi tra nurodyta bendrąjame plane. Druskininkai turi, daug kitų miestų turi. Viskas čia tvarkoje.

                                      O jeigu kalbėti apie realias vilniečių svajones, tai turbūt dominuojanti statistinio vilniečio svajonė, susijusi su transportu, būtų gatvių platinimas ir daugiau parkofkių, kurios, žinoma, turėtų išspręsti transporto problemas visame mieste
                                      Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti

                                      Comment


                                        Parašė TIME Rodyti pranešimą

                                        Kalnuotoje ir skurdzioje Gruzijoje gondolas turi net miesteliai uz Tbilisio, Chiaturoje, pvz, mieste, kuris dar neseniai primine postakopolipsine postpramonine distopija, nesenriai atidarytos 4 naujos gondolu linijos, niekas nebankrutavo, zmones naudojasi, miestuo suteikimas identitetas. Juk viska galima gerokai pigiau, pergrustas autobusiukas kas 20 minuciu oficialiai ir boltas realiai, kam cia kazko geriau prasyti
                                        Raktinis žodis - kalnuotoje. Vilnius nėra kalnuotas miestas, kur ta gondola kels? Nuo stadiono į Konstitucijos pr? T. y. iš vietos, kur žmonės negyvena, į vietą, kur gyvena mažai žmonių? Niekas iš Šeškinės komiblokų neis per miesto greitkelius ir parkingus iki gondolos, kuri juos nukels... realiai į niekur.

                                        Comment


                                          Pasipiktino gatvės atnaujinimu sostinėje: anksčiau ten niekada nebūdavo kamščių

                                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...2307/diskusija

                                          tulas "Vilnėtis" iš kokių Galgių: A juosta yra klaida.
                                          Paskutinis taisė Stadionas; 2024.10.03, 12:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X