Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką reiškia urbanizuotis kaimui? Visiems pabėgti į miestą? Kaimai buvo, yra ir bus. Čia globalistų fanatikų noras visus suvaryti į betono ir asfalto džiungles.
    Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ką reiškia urbanizuotis? Nuo kokio gyv. skaičiaus vietovę vadini urbanizuota? Ar Vilnius ar Kaunas yra ar bus pasiruošęs priimti besiurbanizuojančius? Ar tiesiog turės toliau kurtis palei magistralę link Ukmergės be VT ? Ir forume, toliau lietųsi verkimo paklodės, kaip čia viskas blogai.
    Vilnius ir Kaunas būtų pasiruoše, jeigu nebūtų pavogiama puse pajamų ir atiduodama dirbtiniam kolūkių trinkelizavimui.


    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Kas norėjo, urbanizavosi senai. Dabar atvirkštinis procesas- miestiečiai palieka butus atžaloms, o patys kraustosi po truputį į priemiesčius ir vienkiemius, kas to nepadarė anksčiau. Nei vienas VT nepasigenda, nes turi automobilius. Kai sveikata nebeleis , migruos vėl arčiau civilizacijos (o gal senelių prieglaudas ir kapines).
    Taip, dabar reikia skatinti urbanizaciją, nes natūraliai nebevyksta.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      Tuojaus užsidedu rožinius akinius ir jau matau, kaip rajono gyventojas po keliolika km pradeda vaikščioti arba nusiperka sau autobusą VT. Siūlymas kraustytis arčiau darbo, čia apskritai neatremiamas argumentas, ar pats tuo tiki ir taip darytum? Gal jau pasivaikštom kartais toliau nei Gedimino prospektas su tokiais pasiūlymais.
      Čia labiau apie miestus kalbėjo, nors ir rajone nemažai kosmonautų, kurie ten kraustosi iš miesto nes kvadrato kaina mažesnė, o po to gadina orą stovėdami kamštyje nuo 6 ryto.

      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
      Ale taršos mokestis juk ir statistiškai turi poveikį, bet ar praktiškai ką nors pakeitė?
      Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.
        Kaip dirbtinai palaikomi "kolūkiai"?

        Comment


          @Al1
          Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
          Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.

          Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
          Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.
          Paskutinis taisė Riedutis; 2024.09.25, 09:56.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Čia labiau apie miestus kalbėjo, nors ir rajone nemažai kosmonautų, kurie ten kraustosi iš miesto nes kvadrato kaina mažesnė, o po to gadina orą stovėdami kamštyje nuo 6 ryto.

            Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
            Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai. Tai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?
            Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
            Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.

            Comment


              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

              Na tai ir įvardykite, kad kad pateikiami siūlymai dėl 2-3 miestų, bet jų problemas norima spręsti, sukeliant problemas ir užkraunant dar papildomą finansinę naštą visai likusiai šalies teritorijai.
              Teršia visi automobiliai, ne tik kaimo ir ne tik miesto. Yra ir netaršių 15 metų senumo, pilnai įperkamų. Tik ne trijų litrų dyzelis.

              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
              Tai gal tada ir sostinės gyventojai neprieštarautų susimokėti už bilietėlius brangiau, kad rajonai turėtų VT normaliai atvykti į Vilnių, o ne su automobiliu?
              Nes kažkaip labai neskaniai skamba: judėk, kaip nori, VT nėra... įsigyji transportą, tai dabar dar mokėk už Vilniaus kamščius...
              Sakai pvz. Danija.... tai gal tuo ir pabaikim... kai mūsų VT bus bent kaip pusės Danijos lygio, tada ir galėsim tęsti apie tai.
              Taršos mokestis tėra tik pirmas žingsnis tvarkos įvedime. Šitame žingsnyje niekas neatims iš kaimiečių automobilio ir nesuvarys į VT. Lygiai taip pat esu už parkavimo apmokestinimą miestiečiams, kad taip pat būtų nenaudojamų tr. priemonių mažinimas iš kiemų.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.

                Taip, dabar reikia skatinti urbanizaciją, nes natūraliai nebevyksta.
                Globalistai fanatikai surado derlingą dirva kai kurių smegenyse...

                Comment


                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                  @Al1
                  Taip jau gavosi, kad pastarasias kelias savaites teko PVM įstatyma perskaityti nuo pradžios iki pabaigos du kartus, ir dar teks bent kelis perskaityti.
                  Pasakysiu tik tiek: tu aiškiai nesupranti, nei kas tai per mokestis, nei kaip jis veikia. Eilinės diletanto sapalionės.

                  Jeigu tu nori, kad fiziniai asmenys nuo parduodamo auto skaičuotų pardavimo PVM, pagal absoliučiai bazinius PVM veikimo principus, privalai leisti jiems atskaityti sumokėtą PVM pirkimo atveju. Dėl ko tu visiškai nieko neišloštum. Tai, arba absoliučiai nuo pamatų keisti PVM veikimo principus.
                  Tai, apie ką tu čia rašinėji, yra ne PVM, o kažkoks menamas "turto pardavimo mokestis", kuris nieko bendro su PVM neturi.
                  Kiek dar kartų reikia kartoti, kad naudoto automobilio kaip prekės apmokestinimas PVM visus beveik 30 metų nebuvo sutvarkytas. Pradžioje iš viso jokio PVM niekas nemokėjo, visi sukčiavo, nors PVM buvo, bet jo surinkti už parduodamus naudotus automobilius valstybė nesugebėjo (o tiksliau buvo stiprus lobizmas ir sprendimų priimančių asmenų debilizmas šiuo klausimu). Paskutiniais metais situacija kiek pagerėjo, bet vis tiek, vieni moka už automobilį PVM'ą, kiti moka mokesčius tik už vykdomą autoverslą ir kitus mokesčius (sodrai, ir t.t.), o ne už parduodamus automobilius, treti iš viso nieko nemoka.
                  Todėl aš ir sakau, apibendritai, kad parduodami automobiliai nėra normaliai apmokestinami, vieni pardavėjai moka, kiti nemoka. Nors turėtų mokėti visi ir vienodai, ir konkrečiai už kiekvieną parduotą automobilį, o ne bendrai už gautas pajamas (ir dar skirtingu tarifu, nei PVM'as).
                  Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 11:20.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


                    Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.
                    Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                    https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                    Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                    -

                    Comment


                      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                      Kaip dirbtinai palaikomi "kolūkiai"?
                      Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
                        Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruoti Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...

                        Comment


                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                          Tai vis dar laukiu matematine išraiška, kiek čia mes turim tų ale miestų, kuria čia kryptimi dabar emigruoti Net sąžinę užgraužė, pasijaučiau išlaikytiniu...
                          Miestų turim 5, kas yra ir aklam aišku. Bet migruoti gali ir į miestelius, taip vadinamus rajonų centrus.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Paskirstant miestų pajamos miesteliams, kaimams ir rajonams.
                            Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                              https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                              Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                              Keliaklūpsčiavimas tai kai viskas perimama ar ketinama įdiegti pas mus, neatsižvelgiant į vietines realijas, nepermąstant, o dažniausiai pasiimant ne tai kas geriausia, o kas labai abejotina ar netgi yra blogis.

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Tūkstančiai didžiatūrių , įskaitant penkialitrius antrinėje rinkoje Danijoje (ir tai čia vokiškas portalas, vietoje rastum daugiau)
                                https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...&sb=rel&vc=Car

                                Gal užtenka keliaklūpsčiauti prieš įsivaizduojamus "švytinčius Vakarus"?
                                Nueikime į tikrus Danijos portalus:
                                Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
                                Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

                                tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
                                Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
                                Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

                                Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka

                                Comment


                                  Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                                  Supratau. O jeigu ši praktika būtų sustabdyta, kas pasikeistų? Ar nebūtų taip, kad žmonės ir toliau gyventų provincijoje, tik daugiau jų mirtų nuo pagydomų ligų, mažiau žmonių turėtų tualetą su nuleidžiamu vandeniu, o VT apskritai išnyktų?
                                  Pasikeistu tokie dalykai, kaip pvz Vilniaus biudžetas padvigubėtu, kas reiškia atsirastų pinigų ne tik 30 metų troleibuso pakeitimui.

                                  O dėl provincijos, tai manau kad žmonės toliau kraustytųsi ten, kur geriau gyventi.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Nueikime į tikrus Danijos portalus:
                                    Biltorvet - 7379 iš 37819 (19,51% 2l ir daugiau)
                                    Bilbasen - 3984 iš 47572 (8.37% 2l ir daugiau)

                                    tuomet apsižvalgykime Lietuvoje:
                                    Autoplius - 28631 iš 44749 (63,98%)
                                    Autogidas - 5861 iš 11709 (50,06%)

                                    Nesistebiu, kad mobile.de turi tiek daug didžiatūrių automobilių iš Danijos - namų rinkoje jų niekas neperka
                                    Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
                                    Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Grįžtant prie esmės. Kodėl pas mus taip ir neįvedami mokesčiai, priklausomai nuo kubatūros/galingumo?
                                      Seimo nariai nenori mokėti už savo "bumerius"?
                                      Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Seimo nariam svarbiau perrinkimas nei sveika visuomenė.
                                        Be abejo, ir ne tik Seimo. Svarbiausia yra asmeninė gerovė. O visuomenei svarbiausia, kad nebūtų jokių mokesčių ir būtų visos nemokamos paslaugos.

                                        Comment


                                          Nemokamos buvo tarybiniais laikais. Bet už automobilius vis tiek reikėjo mokėti. Nepamenu kiek, bet metinis mokestis priklausė nuo automobilio markės ir modelio. Kadangi modelių buvo nedaug, tai šitaip buvo gan paprasta apmokestinti automobilius.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X