Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Tai sumokės Boltas tuos mokesčius, bet jie tikrai tik rankomis trins, kad klientų padaugėjo. Kaip draudimą sumoka taip ir tą sumokės ir tikrai savo auto skaičiaus nemažins.
    Tai labai puiku, taip ir turi būti - vienas taksi automobilis, pastoviai teikiantis paslaugas, yra daug geriau už dešimt automobilių, kurie per dieną atlieka vieną - dvi keliones ir likusį laiką stovi.

    Comment


      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
      Bet juk automobilių naudojimas jau ir dabar yra apmokestintas, ir tas apmokestinimas yra proporcingas automobilio dydžiui, taršumui bei nuvažiuojamam atstumui. Kol elektromobilių dalis keliuose yra nedidelė, vargu ar verta automobilių apmokestinimą pergalvoti.
      ​​​​​
      O aš dar daugiau pasakysiu - visuomeninio transporto naudotojas sumoka daugiau mokesčių nei tas, kas važiuoja automobiliu. Ne, absoliutine išraiška ne daugiau, bet kaip paslaugos gavėjas, jis sumoka procentaliai daugiau.
      Automobilis nėra pirmo būtinumo prekė. Tuo tarpu maistas ar vaistai yra apmokestinti. Už automobilį nemokami jokie mokesčiai, jei tai naudotas automobilis. Tik naujo automobilio pirkėjas sumoka mokesčius - PVM. Todėl automobilių mokestis yra BŪTINAS IR PRIVALOMAS. Arba bent tegul įveda pradžiai PVM už naudotus automobilius. Čia greitai išlįs aiškintojai, kad tai nelogiška, kad tai negalima ir t.t. O siaube, už naudotus skudurus visokiose Humanose irgi sumokamas PVM'as! Taip, naudotas automobilis tokia pati prekė ir už jį turi būti mokamas PVM. Realiai, o ne ta parodija, kuri dabar įstatymuose yra, ir realiai turbūt pagal tai nesurenkama nei cento.
      Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 17:15.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        O aš dar daugiau pasakysiu - visuomeninio transporto naudotojas sumoka daugiau mokesčių nei tas, kas važiuoja automobiliu. Ne, absoliutine išraiška ne daugiau, bet kaip paslaugos gavėjas, jis sumoka procentaliai daugiau.
        Automobilis nėra pirmo būtinumo prekė. Tuo tarpu maistas ar vaistai yra apmokestinti. Už automobilį nemokami jokie mokesčiai, jei tai naudotas automobilis. Tik naujo automobilio pirkėjas sumoka mokesčius - PVM. Todėl automobilių mokestis yra BŪTINAS IR PRIVALOMAS. Arba bent tegul įveda pradžiai PVM už naudotus automobilius. Čia greitai išlįs aiškintojai, kad tai nelogiška, kad tai negalima ir t.t. O siaube, už naudotus skudurus visokiose Humanose irgi sumokamas PVM'as! Taip, naudotas automobilis tokia pati prekė ir už jį turi būti mokamas PVM.
        Iš kur ši naujiena? Kad naudotas automobilis neapmokestinamas PVM?
        -

        Comment


          PVM moka PVM mokėtojai, absoliuti dauguma naudotų pardavėjai tokiais nėra, moka GPM nuo skirtumo, jei toks yra.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            PVM moka PVM mokėtojai, absoliuti dauguma naudotų pardavėjai tokiais nėra, moka GPM nuo skirtumo, jei toks yra.
            Buvo VMI statistikos, kad labai padaugėjo surenkamo PVM iš pirikupų. Aišku jei eilinis petras parduoda savo pačio panaudotą mašiną, tai natūralu, kad PVM nėra.

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Iš kur ši naujiena? Kad naudotas automobilis neapmokestinamas PVM?
              Oi, laba diena. Tikrai? Kas gi moka? Kiek kartų pirkau ir nei cento nemokėjau. Užtat, kai pridaviau seną mašiną į metalo laužą, tai VMI numelžė mokestį...
              PVM turi mokėti pirkėjas, kaip yra su visomis prekėmis.
              Ir kiekviename pirkimo-pardavimo atvejyje, nesvarbu, kad jei automobilis parduodamas ir 10 kartų. Sakot, negalima sukontroliuoti sumos, tipo nurodys, kad mokėjo 100 eurų, o realiai mokėjo 1000 eurų. Galima, galima.
              Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 20:09.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Oi, laba diena. Tikrai? Kas gi moka? Kiek kartų pirkau ir nei cento nemokėjau.
                PVM turi mokėti pirkėjas, kaip yra su visomis prekėmis. Ir kiekviename pirkimo-pardavimo atvejyje, nesvarbu, kad jei automobilis parduodamas ir 10 kartų.
                PVM nebūtinai ir už kitas prekes moki. Jei perki agurkus pas bobutę turguje, tikėtina ji nėra PVM mokėtoja. Nors ir viską darytų legaliai.

                Comment


                  Taip. Bet naudotų automobilių biznyje sukasi dideli pinigai ir jie per mažai apmokestinami.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taip. Bet naudotų automobilių biznyje sukasi dideli pinigai ir jie per mažai apmokestinami.
                    Tam atsirado SDK kodas ir jis duoda rezultatų. Buvo VMI reklaminių straipsnių kaip didėja PVM iš automobilių prekybos.

                    O eilinis petras, nusipirkęs mašiną ir pardavęs po 5 metų natūralu, kad nemoka ir nemokės PVM.

                    Comment


                      Ir tai yra blogai. Nes dabar vis tiek apmokestinamas autoverslas (kas šiaip yra gerai), bet prekė iš esmės lieka neapmokestinta ir toliau.

                      Comment


                        Petras parduos po 5 metų pigiau negu pirko, kur čia pridėtinė vertė, kurią reikėtų apmokestinti? Kliedėti reikia su saiku.
                        -

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ir tai yra blogai. Nes dabar vis tiek apmokestinamas autoverslas (kas šiaip yra gerai), bet prekė iš esmės lieka neapmokestinta ir toliau.
                          Šito minties vingio nesuprantu.

                          Prekė pinigų neturi ir mokesčįų nemoka.

                          Comment


                            Nes už naudotus automobilius normalaus PVM taip ir nėra mokama kaip už prekę. Kas čia neaiškaus? Tiesiog privertė autoverslą (naudotų automobilių) mokėti mokesčius, kuriuos anksčiau jie tiesiog neprivalėjo mokėti ar lengvai nuslėpdavo.

                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                            Petras parduos po 5 metų pigiau negu pirko, kur čia pridėtinė vertė, kurią reikėtų apmokestinti? Kliedėti reikia su saiku.
                            Čia automobiliams prigalvota tokia išimtis, kad tik neapmokestinti? Tai kodėl autolaužas (nors dar galbūt pilnai važiuojantis, bet jau priduodamas utilizuoti) apmokestinamas PVM, o automobilis, tegul ir 5 kartus perparduodamas, nėra apmokestinamas? Čia kas per tokia strateginė, gyvybinė prekė, kurios, oi, siaube, negalima apmokestinti.
                            Pridėtinės vertės mokestis neapmokestina pridėtinės vertės. Jis apmokestina pirkimo-pardavimo sandorio metu mokamą sumą už prekę ar paslaugą ir visiškai neaktualu, ar ta prekė ir paslauga turi kokią tai vertę, ar, galbūt, parduodama pigiau už savikainą...
                            Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 23:05.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nes už naudotus automobilius normalaus PVM taip ir nėra mokama kaip už prekę. Kas čia neaiškaus? Tiesiog privertė autoverslą (naudotų automobilių) mokėti mokesčius, kuriuos anksčiau jie tiesiog neprivalėjo mokėti ar lengvai nuslėpdavo.



                              Čia automobiliams prigalvota tokia išimtis, kad tik neapmokestinti?
                              kur ta išimtis aprašyta? Tik automobiliams galioja, ar ir dviračiams?
                              -

                              Comment


                                Faktas lieka faktu - už naudotą automobilį nėra mokamas PVM.

                                Comment


                                  Jei parduoda įmonė PVM mokėtoja, tai mokamas. Pilna skelbimų.
                                  Šiaip fizinių asmenų pardavimams PVM netaikomas niekam, nei automobiliui, nei šaldytuvui ar baldų komplektui. Viskas surašyta mokestiniuose įstatymuose. Nesuprantu iš kur ta profanacija?

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Automobilis turi neigiamų išorinių padarinių (negative externalities), visai sąžininga būtų tą žalą visuomenei atlyginti. Automobilius apmokestinus reliatyviai taptų skatinamos alternatyvos, nuo VT iki vaikščiojimo, iki kraustymosi arčiau darbo. Gal mokestis kažkokio konkretaus individo elgesio nepakeis, bet statisitškai tikrai turės poveikį.
                                    Paspirtukas irgi turi neigiamų padarinių rankoms, kojoms, žandikauliams. Gal tada ir reikėtų žalą visuomenei (finansinę ir gydymo įstaigų užimtumą) atlyginti už jų gydymą?
                                    Tuojaus užsidedu rožinius akinius ir jau matau, kaip rajono gyventojas po keliolika km pradeda vaikščioti arba nusiperka sau autobusą VT. Siūlymas kraustytis arčiau darbo, čia apskritai neatremiamas argumentas, ar pats tuo tiki ir taip darytum? Gal jau pasivaikštom kartais toliau nei Gedimino prospektas su tokiais pasiūlymais.
                                    Ale taršos mokestis juk ir statistiškai turi poveikį, bet ar praktiškai ką nors pakeitė?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Jei parduoda įmonė PVM mokėtoja, tai mokamas. Pilna skelbimų.
                                      Šiaip fizinių asmenų pardavimams PVM netaikomas niekam, nei automobiliui, nei šaldytuvui ar baldų komplektui. Viskas surašyta mokestiniuose įstatymuose. Nesuprantu iš kur ta profanacija?
                                      Įstatymuose surašyta ir kas iš to? Pagal įstatymus didelė dalis naudotų automobilių pirkimo-pardavimo sandorių lieka už apmokestinimo ribų. Tai teisinga? Tai valstybei naudinga? Ar teisinga, kai ta pačiai prekei, parduodama skirtingų rinkos subjektų, taikomas skirtingas apmokestinimas?

                                      Kokią rinkos dalį sudaro įmonių parduodami naudoti automobiliai ir kokią dalį fizinių asmenų? Kokią apimtį milijonais eurais sudaro naudotų automobilių rinka ir kokią naudoti baldai ar šaldytuvai, parduodami fizinių asmenų? Todėl tai visgi skirtingi dalykai, įskaitant ir finansinius srautus tame prekybos segmente, ir kai valstybėje karštligiškai ieškoma pinigų, kažkaip dešimtmečiais visi tampa akli ir nemato, kur jie voliojasi...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 08:48.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ką reiškia urbanizuotis kaimui? Visiems pabėgti į miestą? Kaimai buvo, yra ir bus. Čia globalistų fanatikų noras visus suvaryti į betono ir asfalto džiungles.
                                        Taip, kraistytis į miestą. Kaimai gali būti savo sultyse verdantys ir niekam neriekalingi, reikia tik nustoti kišti į juos pinigus ir dirbtinai palaikyti kolūkius.
                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        Ką reiškia urbanizuotis? Nuo kokio gyv. skaičiaus vietovę vadini urbanizuota? Ar Vilnius ar Kaunas yra ar bus pasiruošęs priimti besiurbanizuojančius? Ar tiesiog turės toliau kurtis palei magistralę link Ukmergės be VT ? Ir forume, toliau lietųsi verkimo paklodės, kaip čia viskas blogai.
                                        Vilnius ir Kaunas būtų pasiruoše, jeigu nebūtų pavogiama puse pajamų ir atiduodama dirbtiniam kolūkių trinkelizavimui.


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                        Kas norėjo, urbanizavosi senai. Dabar atvirkštinis procesas- miestiečiai palieka butus atžaloms, o patys kraustosi po truputį į priemiesčius ir vienkiemius, kas to nepadarė anksčiau. Nei vienas VT nepasigenda, nes turi automobilius. Kai sveikata nebeleis , migruos vėl arčiau civilizacijos (o gal senelių prieglaudas ir kapines).
                                        Taip, dabar reikia skatinti urbanizaciją, nes natūraliai nebevyksta.

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Tuojaus užsidedu rožinius akinius ir jau matau, kaip rajono gyventojas po keliolika km pradeda vaikščioti arba nusiperka sau autobusą VT. Siūlymas kraustytis arčiau darbo, čia apskritai neatremiamas argumentas, ar pats tuo tiki ir taip darytum? Gal jau pasivaikštom kartais toliau nei Gedimino prospektas su tokiais pasiūlymais.
                                          Čia labiau apie miestus kalbėjo, nors ir rajone nemažai kosmonautų, kurie ten kraustosi iš miesto nes kvadrato kaina mažesnė, o po to gadina orą stovėdami kamštyje nuo 6 ryto.

                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                          Ale taršos mokestis juk ir statistiškai turi poveikį, bet ar praktiškai ką nors pakeitė?
                                          Pasižvalgykite šalyse kurios jį turi - pvz. kokioje Danijoje, kur žmonės važinėja su tokia tr. priemone, kokios jiems iš tikrųjų reikia, nes niekas nenori per metus mokėti šimtų ar tūkstančių eurų „nu nes o jei sugalvosiu sofą parsivežti ir netilps“. Antrinėje rinkoje pas juos gerokai mažiau didžiatūrių variklių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X