Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Primaišei ko buvo ir ko nebuvo.
    Kas dėl boltų ir kitokių, tai mokestis už lengvąjį automobilį turi būti visuotinis ir praktiškai be išimčių. Išimtys galėtų būti tik spec. tarnybų transportui (lengvieji automobiliiai greitoji pagalba, policijos patruliniai automobiliais ir pan., socialiniai taks ir pan.) ir invalidams su rankinio valdymo automobiliais. Taip pat visi kiti invalidai ar pensininkai mokėtų šiek tiek mažiau. Vėlgi, kad senelių ar močiučių vardu anūkėliai neregistruotų savo prabangių tačkių, mažesnis mokestis pensininkams ar invalidams turėtų būti tik ekonominės klasės automobiliams iki 1.8 l. Ir lengvata turėtų būti grąžinamojo tipo - iš pradžių susimoki pilnai, paskui atgauni.
    Mokėtų ir boltai, ir voltai, ir eiliniai dėdės jonai ar vasios už taksi barankos.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 14:39.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Primaišei ko buvo ir ko nebuvo.
      Kas dėl botų ir šmoltų, tai mokestis už lengvąjį automobilį turi būti visuotinis ir praktiškai be išimčių. Išimtys galėtų būti tik spec. tarnybų transportui (lengvieji automobiliiai greitoji pagalba, policijos patruliniai automobiliais ir pan., socialiniai taks ir pan.) ir invalidams su rankinio valdymo automobiliais. Taip pat visi kiti invalidai ar pensininkai mokėtų šiek tiek mažiau. Vėlgi, kad senelių ar močiučių vardu anūkėliai neregistruotų savo prabangių tačkių, mažesnis mokestis pensininkams ar invalidams turėtų būti tik ekonominės klasės automobiliams iki 1.8 l.
      Mokėtų ir boltai, ir voltai, ir eiliniai dėdės jonai ar vasios už taksi barankos.
      Ir koks to visuotinio mokesčio argumentas? Kad ir kiti ale tokį turi ar visgi kažką nori pasiekti? Ar bus tik mokestis dėl mokesčio? Na geriausiu atveju pasieksi, kad atimsi iš pensininko, nuvažiuojančio į sodą vasarą, arba iš provincijos mažiau pasiturinčių galimybę judėti toliau kaimo ar miestelio. VISKAS. Vilniuje, tai situacijos niekuo nepakeis. Na uždėk tą mokestį man ir ką? Manai aš dėl to mesiu darbą ir nebevažiuosiu į jį? Na nebent mokestį padarysi puse algos, tada kadangi finansinių įsipareigojimų neturiu, pereisim drąsiai ant pašalpų. Rezultate nieko nesumoku valstybei ir valstybė moka man.
      Taip, kad kalbėkim paprastai ir aiškiai - toks mokestis skirtas tik papildomam pajamų surinkimui į biudžetą, bet ne problemų sprendimui. Nuo didėjančių kuro akcizų, deja kelių būklė negerėja

      Comment


        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

        Ir koks to visuotinio mokesčio argumentas? Kad ir kiti ale tokį turi ar visgi kažką nori pasiekti? Ar bus tik mokestis dėl mokesčio? Na geriausiu atveju pasieksi, kad atimsi iš pensininko, nuvažiuojančio į sodą vasarą, arba iš provincijos mažiau pasiturinčių galimybę judėti toliau kaimo ar miestelio. VISKAS. Vilniuje, tai situacijos niekuo nepakeis. Na uždėk tą mokestį man ir ką? Manai aš dėl to mesiu darbą ir nebevažiuosiu į jį? Na nebent mokestį padarysi puse algos, tada kadangi finansinių įsipareigojimų neturiu, pereisim drąsiai ant pašalpų. Rezultate nieko nesumoku valstybei ir valstybė moka man.
        Taip, kad kalbėkim paprastai ir aiškiai - toks mokestis skirtas tik papildomam pajamų surinkimui į biudžetą, bet ne problemų sprendimui. Nuo didėjančių kuro akcizų, deja kelių būklė negerėja
        Vienas pagrindinių argumentų - sumažinti auto skaičių gatvėse ir parkinguose. Taip pat taršos mažinimas, skatinimas naudotis mažesnėmis mašinomis, ES taršos normų įgyvendinimas ir t.t. Daug tų argumentų.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Ir koks to visuotinio mokesčio argumentas? Kad ir kiti ale tokį turi ar visgi kažką nori pasiekti? Ar bus tik mokestis dėl mokesčio? [...]
          Taip, kad kalbėkim paprastai ir aiškiai - toks mokestis skirtas tik papildomam pajamų surinkimui į biudžetą, bet ne problemų sprendimui. Nuo didėjančių kuro akcizų, deja kelių būklė negerėja
          Automobilis turi neigiamų išorinių padarinių (negative externalities), visai sąžininga būtų tą žalą visuomenei atlyginti. Automobilius apmokestinus reliatyviai taptų skatinamos alternatyvos, nuo VT iki vaikščiojimo, iki kraustymosi arčiau darbo. Gal mokestis kažkokio konkretaus individo elgesio nepakeis, bet statisitškai tikrai turės poveikį.

          Comment


            Bet juk automobilių naudojimas jau ir dabar yra apmokestintas, ir tas apmokestinimas yra proporcingas automobilio dydžiui, taršumui bei nuvažiuojamam atstumui. Kol elektromobilių dalis keliuose yra nedidelė, vargu ar verta automobilių apmokestinimą pergalvoti.
            ​​​​​

            Comment


              Vakarų europoje yra valstybių kuriose registracijos mokestis galingiems automobiliams siekia dešimtis tūkstančių, metiniai kelių mokesčiai keliolika tūkstančių. Tiesa būna išimtys neįgaliesiems, taksi ir pan.
              Tačiau tai negelbėja nuo neigiamų išorinių padarinių, gal tik atfiltruoja visiškas šiukšles iš gatvių.


              Click image for larger version  Name:	Belgium_cars.jpg Views:	0 Size:	60,4 kB ID:	2153955
              -

              Comment


                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                Bet juk automobilių naudojimas jau ir dabar yra apmokestintas, ir tas apmokestinimas yra proporcingas automobilio dydžiui, taršumui bei nuvažiuojamam atstumui. Kol elektromobilių dalis keliuose yra nedidelė, vargu ar verta automobilių apmokestinimą pergalvoti.
                ​​​​​
                Degalų akcizas, taip (46 ct už litrą benzino ir 41 ct už litrą dyzelio); bet daugiabučio kieme priparkuotos ir nenaudojamos mašinos jis niekaip neliečia.

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Vakarų europoje yra valstybių kuriose registracijos mokestis galingiems automobiliams siekia dešimtis tūkstančių, metiniai kelių mokesčiai keliolika tūkstančių. Tiesa būna išimtys neįgaliesiems, taksi ir pan.
                  Tačiau tai negelbėja nuo neigiamų išorinių padarinių, gal tik atfiltruoja visiškas šiukšles iš gatvių.
                  gelbėja nuo
                  • visureigių miestuose (nes ten poros metų mokesčiai kaip 15 metų senumo visureigio savikaina, vidutinis muziejinio X3/X5/X7 fanas sėda į universalą)
                  • mašinų su per dideliais varikliais (nes mokesčiai irgi kosmosas)

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Primaišei ko buvo ir ko nebuvo.
                    Kas dėl boltų ir kitokių, tai mokestis už lengvąjį automobilį turi būti visuotinis ir praktiškai be išimčių. Išimtys galėtų būti tik spec. tarnybų transportui (lengvieji automobiliiai greitoji pagalba, policijos patruliniai automobiliais ir pan., socialiniai taks ir pan.) ir invalidams su rankinio valdymo automobiliais. Taip pat visi kiti invalidai ar pensininkai mokėtų šiek tiek mažiau. Vėlgi, kad senelių ar močiučių vardu anūkėliai neregistruotų savo prabangių tačkių, mažesnis mokestis pensininkams ar invalidams turėtų būti tik ekonominės klasės automobiliams iki 1.8 l. Ir lengvata turėtų būti grąžinamojo tipo - iš pradžių susimoki pilnai, paskui atgauni.
                    Mokėtų ir boltai, ir voltai, ir eiliniai dėdės jonai ar vasios už taksi barankos.
                    Tai sumokės Boltas tuos mokesčius, bet jie tikrai tik rankomis trins, kad klientų padaugėjo. Kaip draudimą sumoka taip ir tą sumokės ir tikrai savo auto skaičiaus nemažins.

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Tai sumokės Boltas tuos mokesčius, bet jie tikrai tik rankomis trins, kad klientų padaugėjo. Kaip draudimą sumoka taip ir tą sumokės ir tikrai savo auto skaičiaus nemažins.
                      Tai labai puiku, taip ir turi būti - vienas taksi automobilis, pastoviai teikiantis paslaugas, yra daug geriau už dešimt automobilių, kurie per dieną atlieka vieną - dvi keliones ir likusį laiką stovi.

                      Comment


                        Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                        Bet juk automobilių naudojimas jau ir dabar yra apmokestintas, ir tas apmokestinimas yra proporcingas automobilio dydžiui, taršumui bei nuvažiuojamam atstumui. Kol elektromobilių dalis keliuose yra nedidelė, vargu ar verta automobilių apmokestinimą pergalvoti.
                        ​​​​​
                        O aš dar daugiau pasakysiu - visuomeninio transporto naudotojas sumoka daugiau mokesčių nei tas, kas važiuoja automobiliu. Ne, absoliutine išraiška ne daugiau, bet kaip paslaugos gavėjas, jis sumoka procentaliai daugiau.
                        Automobilis nėra pirmo būtinumo prekė. Tuo tarpu maistas ar vaistai yra apmokestinti. Už automobilį nemokami jokie mokesčiai, jei tai naudotas automobilis. Tik naujo automobilio pirkėjas sumoka mokesčius - PVM. Todėl automobilių mokestis yra BŪTINAS IR PRIVALOMAS. Arba bent tegul įveda pradžiai PVM už naudotus automobilius. Čia greitai išlįs aiškintojai, kad tai nelogiška, kad tai negalima ir t.t. O siaube, už naudotus skudurus visokiose Humanose irgi sumokamas PVM'as! Taip, naudotas automobilis tokia pati prekė ir už jį turi būti mokamas PVM. Realiai, o ne ta parodija, kuri dabar įstatymuose yra, ir realiai turbūt pagal tai nesurenkama nei cento.
                        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 17:15.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                          O aš dar daugiau pasakysiu - visuomeninio transporto naudotojas sumoka daugiau mokesčių nei tas, kas važiuoja automobiliu. Ne, absoliutine išraiška ne daugiau, bet kaip paslaugos gavėjas, jis sumoka procentaliai daugiau.
                          Automobilis nėra pirmo būtinumo prekė. Tuo tarpu maistas ar vaistai yra apmokestinti. Už automobilį nemokami jokie mokesčiai, jei tai naudotas automobilis. Tik naujo automobilio pirkėjas sumoka mokesčius - PVM. Todėl automobilių mokestis yra BŪTINAS IR PRIVALOMAS. Arba bent tegul įveda pradžiai PVM už naudotus automobilius. Čia greitai išlįs aiškintojai, kad tai nelogiška, kad tai negalima ir t.t. O siaube, už naudotus skudurus visokiose Humanose irgi sumokamas PVM'as! Taip, naudotas automobilis tokia pati prekė ir už jį turi būti mokamas PVM.
                          Iš kur ši naujiena? Kad naudotas automobilis neapmokestinamas PVM?
                          -

                          Comment


                            PVM moka PVM mokėtojai, absoliuti dauguma naudotų pardavėjai tokiais nėra, moka GPM nuo skirtumo, jei toks yra.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              PVM moka PVM mokėtojai, absoliuti dauguma naudotų pardavėjai tokiais nėra, moka GPM nuo skirtumo, jei toks yra.
                              Buvo VMI statistikos, kad labai padaugėjo surenkamo PVM iš pirikupų. Aišku jei eilinis petras parduoda savo pačio panaudotą mašiną, tai natūralu, kad PVM nėra.

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                Iš kur ši naujiena? Kad naudotas automobilis neapmokestinamas PVM?
                                Oi, laba diena. Tikrai? Kas gi moka? Kiek kartų pirkau ir nei cento nemokėjau. Užtat, kai pridaviau seną mašiną į metalo laužą, tai VMI numelžė mokestį...
                                PVM turi mokėti pirkėjas, kaip yra su visomis prekėmis.
                                Ir kiekviename pirkimo-pardavimo atvejyje, nesvarbu, kad jei automobilis parduodamas ir 10 kartų. Sakot, negalima sukontroliuoti sumos, tipo nurodys, kad mokėjo 100 eurų, o realiai mokėjo 1000 eurų. Galima, galima.
                                Paskutinis taisė Al1; 2024.09.24, 20:09.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Oi, laba diena. Tikrai? Kas gi moka? Kiek kartų pirkau ir nei cento nemokėjau.
                                  PVM turi mokėti pirkėjas, kaip yra su visomis prekėmis. Ir kiekviename pirkimo-pardavimo atvejyje, nesvarbu, kad jei automobilis parduodamas ir 10 kartų.
                                  PVM nebūtinai ir už kitas prekes moki. Jei perki agurkus pas bobutę turguje, tikėtina ji nėra PVM mokėtoja. Nors ir viską darytų legaliai.

                                  Comment


                                    Taip. Bet naudotų automobilių biznyje sukasi dideli pinigai ir jie per mažai apmokestinami.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Taip. Bet naudotų automobilių biznyje sukasi dideli pinigai ir jie per mažai apmokestinami.
                                      Tam atsirado SDK kodas ir jis duoda rezultatų. Buvo VMI reklaminių straipsnių kaip didėja PVM iš automobilių prekybos.

                                      O eilinis petras, nusipirkęs mašiną ir pardavęs po 5 metų natūralu, kad nemoka ir nemokės PVM.

                                      Comment


                                        Ir tai yra blogai. Nes dabar vis tiek apmokestinamas autoverslas (kas šiaip yra gerai), bet prekė iš esmės lieka neapmokestinta ir toliau.

                                        Comment


                                          Petras parduos po 5 metų pigiau negu pirko, kur čia pridėtinė vertė, kurią reikėtų apmokestinti? Kliedėti reikia su saiku.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X