Tai, kad rajonuose ar pakraščiuose nieko (infrastuktūros) nėra, tai nėra jokia centralizacija. Ir tarybinės insfrastuktūros (gydymo įstaigų, mokyklų, pašto, kitų paslaugų ir t.t., tame tarpe susisiekimo VT) panaikinimas nėra centralizacija. Sakykime atvirai, tai socialinis genocidas.
Galima apimti visas gretimas savivaldybes. Statytis leisti tik ten, kur teritorija jau urbanizuota. Jokių plyno lauko gyvenamųjų statybų ir kuo arčiau didmiesčio (ne tik Vilniaus tai problema, Kauno irgi, Klaipėdos irgi. Šiaulių taip pat. Panevėžio kiek mažiau), tuo reikalavimai griežtesni. Kitas klausimas, kad jau tiek pristatyta, kad net jei dabar kažkaip uždraudus ekstensyvią plėtrą, reikėtų daugybės metų ir lėšų kažkaip sutvarkyti jau užstatytų laukų infrastruktūrą... Iš gretimų rajonų žmonės visada važinėjo į Vilnių dirbti. Automobilio mokesčiai turi būti visuotiniai, nepriklausomai nuo gyvenamos vietos. Tai viena. Antra, priemiestinis VT ir visų Lietuvos savivaldybių VT turi būti gerinamas, ne tik Vilniaus. Geriausia būtų apmokestinti verslą parkavimo mokesčiais - jų turimose, naudojamose verslui teritorijose (visose savivaldybėse) automobilių parkingai turi būti tvarkingi, suskaičiuotos visos vietos ir imamas už jas mokestis į biudžetą. Verslas tegul spendžia, ar imti vežti darbuotojus samdomu autobusu, ar įrenginėti tvarkingas aikšteles (kurios turėtų būti privalomos ir jokio nemokamo parkavimo gatvėse ar ant pievų šalia) ar imti mokestį iš darbuotojo, ar jam kompensuoti stovėjimą. Dar daugiau, tokį verslo parkavimo mokestį reikia apmokestinsi pajamų mokesčiu.
Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Comment