Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Pas mane sename 1960-tų daugiabutyje tas pats. Ir dar pas mane plytinis, ten su garso izoliacija geriau, nei blokiniuose.
Garso izoliaciją rekia dėti.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Demokratinė valstybė ir yra žmonės. Aišku būna ir kitokių valdymo formų
Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
* Didinant kuro akcizą
* Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
* Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
* Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
* Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )
Kelių mokestis ar mokestis už automobilį turi būti. Lietuva bene vienintelė ES šalis ir aplamai šalis Europoje, kur tokio mokesčio NĖRA. Visur kitur jis yra vienokia ar kitokia forma.
Autotaršos mokestis - žiūrėti aukščiau esantį sakinį. Galima apjungti į vieną, susiejant mokesčio dedamąją su automobilio amžiumi, variklio galia ir kuri tipu.
Mieste taršos mokestis - kaip jį paimti? Kameromis apmokestinti visus iš eilės? Ne visi vairuotojai naudojasi internetu ir ne visus surasi. O kaip visokie užsieniečiai ir t.t.? Todėl geriausia išeitis mieste yra parkavimo mokestis. Taip, didelis ir su mažai išimčių.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.19, 20:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąNori gyventi didmiestyje susimokėk 300€/mėn papildomai...
Nesenai teko girdėti gan subjektyvų konkrečios vertinimą: šeimos pajamos, tenkinančios minimalius poreikius ir mokant paskolą už naują butą Lazdynėliuose turi būti apie 2500 €/mėn.
Užpelkiuose, senoje sodyboje ko gero užtektų 1300 €/mėn.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.09.19, 22:32.
Comment
-
Jokie mokesčiai nieko neprivers, nes upside pirkimo namo laukuose palyginus su tokio pat namo kaina mieste yra kosminis (200-400k€). Už tą skirtumą galima nusipirkti du naujus automobilius ir dar belenkiek metų kurui užteks (arba solar instaliacijai įsirengti).
Problema yra miesto/šalies planavime (jo nebuvime) - turi būti neįmanoma pastatyti namo nesant infrastruktūrai. To suvaldyti niekam kol kas nepavyko. Laukuose pusiau pastatytų namų su išvagotais žvyrkeliais masyvai yra totalus Eastern Europe atributas ir aplink Vilnių jų pilna. Va Judu kaip tik prie kažkokio straipsnio apie VT papostino asociatyvinę drono nuotrauką: https://judu.lt/wp-content/uploads/2024/09/tarande.jpg Pažįstu žmonių kurie jau 20 metų čia gyvena, kartais žiemą samdosi kažkokius traktorius kad nuvalytų sniegą, kad galėtų išvažiuoti iš namų. Bet čia kainuoja namas 200-400k, kai tuo tarpu kur nors Antakalnyje, Žvėryne arba Baltupiuose toks pats dvigubai arba daugiau. Dalį "sutaupytų" pinigų pirkėjas laukuose išleis susisiekimo problemoms spręsti, o likusi dalis faktiškai "sutaupyta" kitų miesto gyventojų sąskaita, kurie dabar turi dotuoti tą pirkėją nemokama infrastruktūra ir dealinti su jo keliamais kamsčiais ir tarša.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąO tai kuo skiriasi Lazdynėliai ir Užpelkiai? Ir ten, ir ten žp’a. Draugas klausia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
A, tai reiškia savanaudiški vienų (mažumos) interesai yra demokratija? Pelno privatizacija ir nuostolių socializacija tai vadinasi.
Kelių mokestis ar mokestis už automobilį turi būti. Lietuva bene vienintelė ES šalis ir aplamai šalis Europoje, kur tokio mokesčio NĖRA. Visur kitur jis yra vienokia ar kitokia forma.
Autotaršos mokestis - žiūrėti aukščiau esantį sakinį. Galima apjungti į vieną, susiejant mokesčio dedamąją su automobilio amžiumi, variklio galia ir kuri tipu.
Mieste taršos mokestis - kaip jį paimti? Kameromis apmokestinti visus iš eilės? Ne visi vairuotojai naudojasi internetu ir ne visus surasi. O kaip visokie užsieniečiai ir t.t.? Todėl geriausia išeitis mieste yra parkavimo mokestis. Taip, didelis ir su mažai išimčių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąBet čia kainuoja namas 200-400k, kai tuo tarpu kur nors Antakalnyje, Žvėryne arba Baltupiuose toks pats dvigubai arba daugiau.
Tad į ką aš ir lenkiau: negali būti taikomi ekstensyvus užstatymo (1 sodyba / 1+ ha žemės) užstatymo reikalavimai urbanizuojamai teritorijai.
Jei statais savo turimuose 12 a namą, jis privalo būti prijungtas prie komunalinių nuotekų ir vandentiekio tinklų. Ne vietinis gręžinys su .ūdo išgriebimo duobe, bet geriamo vandens kokybę ir nuotekų tvarkymą užtikrinantys tinklai. Ach nėra...? Pastatyk.
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąKodel kitos salys sugeba tokius dalykus gana efektvyiai igyvendinti
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTarandė berods rajono teritorija? Čia kiti reikalai: rajonui šios teritorijos nerūpi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tarandė berods rajono teritorija? Čia kiti reikalai: rajonui šios teritorijos nerūpi.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Elementarus įvažaivimo mokestis šita išspręstų. Automobilių sumažėtu, nes priemiestiniai važiuotu tik tada, kai reikia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
Pvz.: pažįstamas gyvena Gedimino pr. ir kasdieną važiuoja į/iš darbo... Konstitucijos prospekte. (Ir negaliu teisti, nes turi šiokių tokių judėjimo problemų)
Beje, ir ten ir ten parkingai yra užrezervuoti. Jei moka, tai tik simboliškai.
Pvz. iš Viršuliškių dangoraižių važiuojant į Lazdynų Business Garden, kur būtų renkamas?
Comment
-
Automobilių mokesčių reiktų nepriklausomai nuo gyvenamos vietos. Dar klausimas kas daugiau kamščių prigeneruoja - ar užmiestiečiai, ar komiblokiečiai. Vien dėl komiblokiečių kiekiio.
Su keliamais reikalavimais užmiestiečių statybai viskas tvarkoj. Tik kažkur riba baigsis ir ten prasidės pigios statybos. Nes visiškoje provincijoje tokių reikalavimų niekada nebus ir jiems poreikio nėra. Tai klausimas kuo skiriasi ar turim tarandes ten kur turim, ar tos tarandės maišiagalų vietoje.
Žinant kiek žmonių važinėja į darbus iš maišiagalų, širvintų ir ukmergių, klausimas ar pigios ekstensyvos statybos nustūmimas nuo miesto per 5 ar 10 kilometrų pakeistų tendencijas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
As gyvenu Vokietijoje ir cia yra ir tarsos mokesciai, ir metinis gatves naudojimosi mokestis. Pilna umwelt zonu miestuose ir miesteliuose kur be tam tikro tarsos lipduko neivaziuosi nes baudom nuskalpuos. Kodel kitos salys sugeba tokius dalykus gana efektvyiai igyvendinti o Lietuvoje pastoviai kas atsiranda su atmazais kad cia neveiks, netinkama, ar reljefas ir klimatas ne tam skirtas.
Comment
-
Paprasčiausias tik retkarčiais atvykstančio į Vilniaus burbulą pastebėjimas:
1. Kur normalios P+R aikštelės? Įvažiuojant į miestą, o ne pusiaukelėje per miestą.
2. Kur ženklai, vizualiai matoma vaizdinė informacija atvykstantiems, o ne iš anksto pasidomėjusiems kur jos ieškoti.
3. Kodėl bilietas viešajam tik vairuotojui? O kur kiti kartu keliaujantys?
4. Kur aikštelėje patogus nežinančiam VVT sistemos maršrutų susidėliojimas.
4. Kur kiek įmanoma tiesesni maršrutai link pagrindinių atvykstančiųjų tikslinių taškų? Na bent į patį centrą yra.
Todėl ir yra žymiai paprasčiau sėdint auto navigacijoje užsidėti tašką ir judėti iki tikslo.
Žinoma tai per daug sudėtinga, geriau siūlyti didinimą, įvažiavimo mokesčius uždėti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąPaprasčiausias tik retkarčiais atvykstančio į Vilniaus burbulą pastebėjimas:
1. Kur normalios P+R aikštelės? Įvažiuojant į miestą, o ne pusiaukelėje per miestą.
2. Kur ženklai, vizualiai matoma vaizdinė informacija atvykstantiems, o ne iš anksto pasidomėjusiems kur jos ieškoti.
3. Kodėl bilietas viešajam tik vairuotojui? O kur kiti kartu keliaujantys?
4. Kur aikštelėje patogus nežinančiam VVT sistemos maršrutų susidėliojimas.
4. Kur kiek įmanoma tiesesni maršrutai link pagrindinių atvykstančiųjų tikslinių taškų? Na bent į patį centrą yra.
Todėl ir yra žymiai paprasčiau sėdint auto navigacijoje užsidėti tašką ir judėti iki tikslo.
Žinoma tai per daug sudėtinga, geriau siūlyti didinimą, įvažiavimo mokesčius uždėti.
- 9 patinka
Comment
-
Pasakysiu tik tiek, darykite ką norite, bet kol bus laukinė centralizacija, tol niekada kamščių problemos Vilniuje neišspręsite. Tai nereiškia, kad nereikia tobulinti VT. Dėl A juostų, tiesiog Vilniuje per minkšti kiaušiniai, kad jas visur sudėtų. Jeigu Pilies gatvės nesugebėjo padaryti pilnai pėsčiųjų gatve, nes gi kažkam reikia su džipu iki savo buto privažiuoti, tai ir A juostas kurios blogins sąlygas elitui pamirškite.
Nesinori ir labai nemalonu save plakti, bet tenka pripažinti, kad lietuviai VT srityje yra tamsuoliai. Nesvarbu, ką be paimsi ar miestų, ar priemiestinį, ar tarpmiestinį transportą, jau nekalbu apie rajoninį, ar net geležinkelius su aviacija visur blogai. Gal vienintelis teigiamesnis šito pavyzdys būtų Druskininkai. Bet ir tai tik kiek Kautra aptarnauja. Nebent dar kas nors kokį pavyzdį duosite.
- 3 patinka
Comment
Comment