Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kuo garso izoliacija susijusi su tema?
    Tuo kad kažkas čia siūlo prievarta “skatinti” žmones susigrūsti į butus, kur už namo kokiam Nemėžyje ar Eišiškių plente kainą gauni mažesnį plotą su nuline garso izoliacija kur nors Lazdynuose.

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

      Pas mane sename 1960-tų daugiabutyje tas pats. Ir dar pas mane plytinis, ten su garso izoliacija geriau, nei blokiniuose.
      Garso izoliaciją rekia dėti.
      Kaina didelė, plotas sumažėja, o jei blogai namas pastatytas, eina garsas per konstrukcijas, nelabai padės. Komiška situacija kur pasakojo apdailininkas kai kažkokie mokslininkai atvažiavo, matavo ką ten kur dėti, sudėjo už daug pinigų, o kaimynų radijas ir toliau girdėjosi…

      Comment


        Prašome neberašyti šioje temoje apie garso izoliaciją, bus pražangos.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Demokratinė valstybė ir yra žmonės. Aišku būna ir kitokių valdymo formų
          A, tai reiškia savanaudiški vienų (mažumos) interesai yra demokratija? Pelno privatizacija ir nuostolių socializacija tai vadinasi.

          Parašė bim_bam Rodyti pranešimą

          Tai galima padaryti per mokesčius ( čia kai kurie persidengia, bet išvardinu tam , kad būtų aiškiau matyti, kiek yra tų priemonių ):
          * Didinant kuro akcizą
          * Įvedant kelių mokestį visiems auto ( kaip yra uk )
          * Įvedant kasmetinį kasmetinį auto taršos mokestį
          * Mieste įvedant mažos taršos ir kamščių mokestį ( Londono congestion charge )
          * Adekvatus parkavimo mokestis mieste ( t.y. didelis ir be didelių išimčių )
          Kuro akcizo didinimas niekaip nepadės, nes muš per visus ir viską.
          Kelių mokestis ar mokestis už automobilį turi būti. Lietuva bene vienintelė ES šalis ir aplamai šalis Europoje, kur tokio mokesčio NĖRA. Visur kitur jis yra vienokia ar kitokia forma.
          Autotaršos mokestis - žiūrėti aukščiau esantį sakinį. Galima apjungti į vieną, susiejant mokesčio dedamąją su automobilio amžiumi, variklio galia ir kuri tipu.
          Mieste taršos mokestis - kaip jį paimti? Kameromis apmokestinti visus iš eilės? Ne visi vairuotojai naudojasi internetu ir ne visus surasi. O kaip visokie užsieniečiai ir t.t.? Todėl geriausia išeitis mieste yra parkavimo mokestis. Taip, didelis ir su mažai išimčių.
          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.19, 20:58.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
            Nori gyventi didmiestyje susimokėk 300€/mėn papildomai...
            Manau lyginant sodybą Užpelkiuose ir gyvenimą miesto periferiniame rajone, suma dabar labai panaši.
            Nesenai teko girdėti gan subjektyvų konkrečios vertinimą: šeimos pajamos, tenkinančios minimalius poreikius ir mokant paskolą už naują butą Lazdynėliuose turi būti apie 2500 €/mėn.
            Užpelkiuose, senoje sodyboje ko gero užtektų 1300 €/mėn.
            Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.09.19, 22:32.

            Comment


              O tai kuo skiriasi Lazdynėliai ir Užpelkiai? Ir ten, ir ten žp’a. Draugas klausia.

              Comment


                Jokie mokesčiai nieko neprivers, nes upside pirkimo namo laukuose palyginus su tokio pat namo kaina mieste yra kosminis (200-400k€). Už tą skirtumą galima nusipirkti du naujus automobilius ir dar belenkiek metų kurui užteks (arba solar instaliacijai įsirengti).

                Problema yra miesto/šalies planavime (jo nebuvime) - turi būti neįmanoma pastatyti namo nesant infrastruktūrai. To suvaldyti niekam kol kas nepavyko. Laukuose pusiau pastatytų namų su išvagotais žvyrkeliais masyvai yra totalus Eastern Europe atributas ir aplink Vilnių jų pilna. Va Judu kaip tik prie kažkokio straipsnio apie VT papostino asociatyvinę drono nuotrauką: https://judu.lt/wp-content/uploads/2024/09/tarande.jpg Pažįstu žmonių kurie jau 20 metų čia gyvena, kartais žiemą samdosi kažkokius traktorius kad nuvalytų sniegą, kad galėtų išvažiuoti iš namų. Bet čia kainuoja namas 200-400k, kai tuo tarpu kur nors Antakalnyje, Žvėryne arba Baltupiuose toks pats dvigubai arba daugiau. Dalį "sutaupytų" pinigų pirkėjas laukuose išleis susisiekimo problemoms spręsti, o likusi dalis faktiškai "sutaupyta" kitų miesto gyventojų sąskaita, kurie dabar turi dotuoti tą pirkėją nemokama infrastruktūra ir dealinti su jo keliamais kamsčiais ir tarša.

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  O tai kuo skiriasi Lazdynėliai ir Užpelkiai? Ir ten, ir ten žp’a. Draugas klausia.
                  Užpelkiuose vaikus rytais į mokyklą nuveža geltonas autobusiukas, o daržovių galima užsiauginti metams.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    A, tai reiškia savanaudiški vienų (mažumos) interesai yra demokratija? Pelno privatizacija ir nuostolių socializacija tai vadinasi.

                    Kelių mokestis ar mokestis už automobilį turi būti. Lietuva bene vienintelė ES šalis ir aplamai šalis Europoje, kur tokio mokesčio NĖRA. Visur kitur jis yra vienokia ar kitokia forma.
                    Autotaršos mokestis - žiūrėti aukščiau esantį sakinį. Galima apjungti į vieną, susiejant mokesčio dedamąją su automobilio amžiumi, variklio galia ir kuri tipu.
                    Mieste taršos mokestis - kaip jį paimti? Kameromis apmokestinti visus iš eilės? Ne visi vairuotojai naudojasi internetu ir ne visus surasi. O kaip visokie užsieniečiai ir t.t.? Todėl geriausia išeitis mieste yra parkavimo mokestis. Taip, didelis ir su mažai išimčių.
                    As gyvenu Vokietijoje ir cia yra ir tarsos mokesciai, ir metinis gatves naudojimosi mokestis. Pilna umwelt zonu miestuose ir miesteliuose kur be tam tikro tarsos lipduko neivaziuosi nes baudom nuskalpuos. Kodel kitos salys sugeba tokius dalykus gana efektvyiai igyvendinti o Lietuvoje pastoviai kas atsiranda su atmazais kad cia neveiks, netinkama, ar reljefas ir klimatas ne tam skirtas.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Bet čia kainuoja namas 200-400k, kai tuo tarpu kur nors Antakalnyje, Žvėryne arba Baltupiuose toks pats dvigubai arba daugiau.
                      Tarandė berods rajono teritorija? Čia kiti reikalai: rajonui šios teritorijos nerūpi.

                      Tad į ką aš ir lenkiau: negali būti taikomi ekstensyvus užstatymo (1 sodyba / 1+ ha žemės) užstatymo reikalavimai urbanizuojamai teritorijai.
                      Jei statais savo turimuose 12 a namą, jis privalo būti prijungtas prie komunalinių nuotekų ir vandentiekio tinklų. Ne vietinis gręžinys su .ūdo išgriebimo duobe, bet geriamo vandens kokybę ir nuotekų tvarkymą užtikrinantys tinklai. Ach nėra...? Pastatyk.

                      Comment


                        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                        Kodel kitos salys sugeba tokius dalykus gana efektvyiai igyvendinti
                        Nes jie ordnung ir skundikai.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Tarandė berods rajono teritorija? Čia kiti reikalai: rajonui šios teritorijos nerūpi.
                          Konkrečiai šitoj nuotraukoj pavaizduota Tarandės g. važiuojant nuo Ukmergės pl. į gilumą. Pagal Vilniaus mapsus tai yra miesto teritorija. Bet tokių žvyrkeliais išraizgytų teritorijų yra pilna - Kalnėnų giluma, Didieji/Mažieji Gulbinai, Gureliai/Kulokiškės, teritorija tarp Aukštojo Pavilnio ir Naujosios Vilnios, "Naujasis Antakalnis" - viskas tai Vilniaus miestas. Iš tikrųjų Eastern Europe kaimas su kažkokiais alia skandinaviškais nameliais (iki tol kol kojos nekeli už durų).

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
                            Elementarus įvažaivimo mokestis šita išspręstų. Automobilių sumažėtu, nes priemiestiniai važiuotu tik tada, kai reikia.

                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Tarandė berods rajono teritorija? Čia kiti reikalai: rajonui šios teritorijos nerūpi.
                            Tarandė priklauso miestui, už tarandės jau rajonas.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Elementarus įvažaivimo mokestis šita išspręstų. Automobilių sumažėtu, nes priemiestiniai važiuotu tik tada, kai reikia.
                              Įdomu kiek tokių kur keliasi anksti ryte ir važiuoja piko metu į miestą šiaip sau, be reikalo, tiesiog kad pastovėti kamščiuose?

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.
                                Kurioje vietoje turi būti renkamas mokestis?
                                Pvz.: pažįstamas gyvena Gedimino pr. ir kasdieną važiuoja į/iš darbo... Konstitucijos prospekte. (Ir negaliu teisti, nes turi šiokių tokių judėjimo problemų)
                                Beje, ir ten ir ten parkingai yra užrezervuoti. Jei moka, tai tik simboliškai.
                                Pvz. iš Viršuliškių dangoraižių važiuojant į Lazdynų Business Garden, kur būtų renkamas?

                                Comment


                                  Automobilių mokesčių reiktų nepriklausomai nuo gyvenamos vietos. Dar klausimas kas daugiau kamščių prigeneruoja - ar užmiestiečiai, ar komiblokiečiai. Vien dėl komiblokiečių kiekiio.

                                  Su keliamais reikalavimais užmiestiečių statybai viskas tvarkoj. Tik kažkur riba baigsis ir ten prasidės pigios statybos. Nes visiškoje provincijoje tokių reikalavimų niekada nebus ir jiems poreikio nėra. Tai klausimas kuo skiriasi ar turim tarandes ten kur turim, ar tos tarandės maišiagalų vietoje.

                                  Žinant kiek žmonių važinėja į darbus iš maišiagalų, širvintų ir ukmergių, klausimas ar pigios ekstensyvos statybos nustūmimas nuo miesto per 5 ar 10 kilometrų pakeistų tendencijas.

                                  Comment


                                    Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                    As gyvenu Vokietijoje ir cia yra ir tarsos mokesciai, ir metinis gatves naudojimosi mokestis. Pilna umwelt zonu miestuose ir miesteliuose kur be tam tikro tarsos lipduko neivaziuosi nes baudom nuskalpuos. Kodel kitos salys sugeba tokius dalykus gana efektvyiai igyvendinti o Lietuvoje pastoviai kas atsiranda su atmazais kad cia neveiks, netinkama, ar reljefas ir klimatas ne tam skirtas.
                                    Nieko tas lipdukas nereiškia, nebent su savaitgaliniu oldtimeriu negali į centrą įvažiuot. Euro 4 atitikimas privalomas visoms transporto priemonėms parduotoms po 2005 metų. Taigi, lipdukai tapo tiesiog beprasmiška vokiška biurokratija.

                                    Comment


                                      Paprasčiausias tik retkarčiais atvykstančio į Vilniaus burbulą pastebėjimas:
                                      1. Kur normalios P+R aikštelės? Įvažiuojant į miestą, o ne pusiaukelėje per miestą.
                                      2. Kur ženklai, vizualiai matoma vaizdinė informacija atvykstantiems, o ne iš anksto pasidomėjusiems kur jos ieškoti.
                                      3. Kodėl bilietas viešajam tik vairuotojui? O kur kiti kartu keliaujantys?
                                      4. Kur aikštelėje patogus nežinančiam VVT sistemos maršrutų susidėliojimas.
                                      4. Kur kiek įmanoma tiesesni maršrutai link pagrindinių atvykstančiųjų tikslinių taškų? Na bent į patį centrą yra.
                                      Todėl ir yra žymiai paprasčiau sėdint auto navigacijoje užsidėti tašką ir judėti iki tikslo.

                                      Žinoma tai per daug sudėtinga, geriau siūlyti didinimą, įvažiavimo mokesčius uždėti.

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                        Paprasčiausias tik retkarčiais atvykstančio į Vilniaus burbulą pastebėjimas:
                                        1. Kur normalios P+R aikštelės? Įvažiuojant į miestą, o ne pusiaukelėje per miestą.
                                        2. Kur ženklai, vizualiai matoma vaizdinė informacija atvykstantiems, o ne iš anksto pasidomėjusiems kur jos ieškoti.
                                        3. Kodėl bilietas viešajam tik vairuotojui? O kur kiti kartu keliaujantys?
                                        4. Kur aikštelėje patogus nežinančiam VVT sistemos maršrutų susidėliojimas.
                                        4. Kur kiek įmanoma tiesesni maršrutai link pagrindinių atvykstančiųjų tikslinių taškų? Na bent į patį centrą yra.
                                        Todėl ir yra žymiai paprasčiau sėdint auto navigacijoje užsidėti tašką ir judėti iki tikslo.

                                        Žinoma tai per daug sudėtinga, geriau siūlyti didinimą, įvažiavimo mokesčius uždėti.
                                        Jo, apie tuos P+R svajoti kol nuo jų iki miesto kas kelias minutes nevažiuoja talpūs, nepergrūsti ir A juostom lekiantys bent jau autobusai - net neverta. Vienas prasčiausiai Vilniuje įgyvendintų tokio tipo projektų.

                                        Comment


                                          Pasakysiu tik tiek, darykite ką norite, bet kol bus laukinė centralizacija, tol niekada kamščių problemos Vilniuje neišspręsite. Tai nereiškia, kad nereikia tobulinti VT. Dėl A juostų, tiesiog Vilniuje per minkšti kiaušiniai, kad jas visur sudėtų. Jeigu Pilies gatvės nesugebėjo padaryti pilnai pėsčiųjų gatve, nes gi kažkam reikia su džipu iki savo buto privažiuoti, tai ir A juostas kurios blogins sąlygas elitui pamirškite.
                                          Nesinori ir labai nemalonu save plakti, bet tenka pripažinti, kad lietuviai VT srityje yra tamsuoliai. Nesvarbu, ką be paimsi ar miestų, ar priemiestinį, ar tarpmiestinį transportą, jau nekalbu apie rajoninį, ar net geležinkelius su aviacija visur blogai. Gal vienintelis teigiamesnis šito pavyzdys būtų Druskininkai. Bet ir tai tik kiek Kautra aptarnauja. Nebent dar kas nors kokį pavyzdį duosite.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X