Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labiau tiktų į "Šiaip linksma" gal, bet net jei išverksite kad būtų "kaip Olandijoje", teks verkti ir toliau...


    Click image for larger version

Name:	NL_Screenshot 2024-09-16 223246.png
Views:	381
Size:	55,0 kB
ID:	2152375
    -

    Comment


      Keista, o pas mus net Vilnius su 700 t. gyv. iki tramvajaus "nedaaugo", "nėra srautų".

      Comment


        Vilniuje vos 600 tūkst. Aglomeracijoje, jei ją galima taip vadinti, įtraukiant visą Vilniaus rajoną, Letvarį, Trakus, dalį Šalčininkų rajono gal ir susidarys apie 800-850 tūkst. Atvykėliai ir kitur - kitas klausimas. Visokie migrantai ne tik Vilniuje nusėda, nors čia jų daugiausiai. Bet ir jie nelabai noriai naudojasi VT, daug tenka matyti nusipirkusių visokių laužų, ypač mėgsta Prius'us..

        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        Rajonų centruose ir gyvenvietėse save gerbiantis bachūras turi važinėti tik su tačke. Su BMW “chuliganke”, blogiausiu atveju su stpriai paturbintu Golfu (tonuoti langai, išplatinti ratai, neoniai purkštukai). Kad būtų su kuo atvaryt į strelkes, paišyt “saulutes” pakofkėj prie Maximos.
        Tai yra jų subkultūros esminis elementas. Ten nors metro nutiesk, nieks juo nevažiuos. Tačkė yra atributas ir statuso reikalas.
        Įveskite mokesčius ir tokie gaidžiai neįpirks laužo. O jei ir bus įperkančių, tai mažai.
        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 09:08.

        Comment


          Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

          Viskas yra daroma, ir nereikia čia pastoviai ir įkyriai (kiekvienus metus) to priminti.
          Daroma priešingai norėjai pasakyti?

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Tai aš gi ir sakau jau ne vieną kartą, kad dabartinis VT gali veikti gerai, jei bus automobilių kiekis gatvėse sumažintas per pusę. To nepadarysi vien tik juostų paišymu. Be to savo noru iš automobilio į VT masiškai persėsta nebus. Todėl lygiagrečiai turi būti presingas automobiliams (draudimai, mokesčiai ir t.t.), ir VT gerinimas staigiai. Tai įmanoma tik gerinant esamą VT, o ne tiesiant tramvajų ar metro kelis metus, realiai minimu 5. Taip, bus skausmingi pora pereinamųjų metų... Bet po to bus geriau.
          Dabartinis VT gali veikti gerai jeigu jo būtų 10 kartų daugiau. Koks skirtumas kiek automobilių gatvėje jeigu fiziškai neįmanoma įliptį į troleibusą?

          Kad be tramvajaus ar kito bėginio VT net negalima kalbėti apie gerai veikiančią VT sistemą.

          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Paprastas apmokęstinimas... pirmiausia kerta ir kirs ten kur VT nebėra ir panašu niekados nebeatsiras. Labai keista, kai stumiamos idėjos Vilniaus problemas spręsti, visuotiniu būdu, lendant į rajonų VT apleistų gyventojų kišenes.
          Metas kraustytis į miestą. 19 amžius jau seniai pasibaigė.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Įveskite mokesčius ir tokie gaidžiai neįpirks laužo. O jei ir bus įperkančių, tai mažai.
            Aha žinoma kuo didesnius, nes Vilniaus "negaidžiams" su Q7 ar X6 Maximos aikštelėje dvigubų parkavimo vietų trūksta Darnus judumas

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Įveskite mokesčius ir tokie gaidžiai neįpirks laužo. O jei ir bus įperkančių, tai mažai.
              Ne visos "chuligankės" laužai. "50 centų" 3 metų senumo oficialus klipas: visgi ant vienos iš chuligankių valst. Nr. nėra – spėju be TA, tai galvoju ir aš nusiimt, nes Vilniuj daug fotikų pristatė. Visgi tik pusę min. baudos gaunasi 30 Eur be numerio, tiek kiek ir be draudimo pvz., tai apsimoka visai be Nr. važinėt. Tik maskuot neapsimoka, ten apie pora šimtų bauda.
              Click image for larger version  Name:	Screenshot (12).png Views:	0 Size:	633,7 kB ID:	2152420 Click image for larger version  Name:	Screenshot (13).png Views:	0 Size:	661,7 kB ID:	2152421
              Click image for larger version  Name:	Screenshot (11).png Views:	0 Size:	38,6 kB ID:	2152422
              https://www.reddit.com/r/E30/comment...eaturing_e30s/


              Beje, gal žinot, Justiniškių g. tarp Lūžių g. ir Rygos g. pastatė iš galo filmuojančius sektorinius matuoklius – iš galo mocam gaudyt, tai šitie fiksuoja ir TA / draudimus ar tik greitį? Dizainas, kaip Narbuto g. prie Sietyno g. estakados (Sėlių g. link).
              Paskutinis taisė dondc; 2024.09.17, 10:06.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Dabartinis VT gali veikti gerai jeigu jo būtų 10 kartų daugiau. Koks skirtumas kiek automobilių gatvėje jeigu fiziškai neįmanoma įliptį į troleibusą?

                Kad be tramvajaus ar kito bėginio VT net negalima kalbėti apie gerai veikiančią VT sistemą.
                Nereikia 10 kartų daugiau. Niekur VT neveža vien tik sėdinčių ir dar po vieną ant dviejų sėdynių. Maks. dvigubai daugiau reikėtų transporto priemonių.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Nereikia 10 kartų daugiau. Niekur VT neveža vien tik sėdinčių ir dar po vieną ant dviejų sėdynių. Maks. dvigubai daugiau reikėtų transporto priemonių.
                  Dvigubai daugiau gal ir sutalpinitu visus norinčius su dabartiniais srautais, bet mes kalbame apie srautų padidėjimą 3-4 kartus iki 2030 pagal VMS planus.

                  Comment


                    VMS planai yra kliedesiai. Iki to laiko įvyks rinkimai arba kils karas. Greičiau jau pastarasis... Deja... Gal ir kitų rinkimų į savivaldybes nesulaukus...

                    Comment


                      Kol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.

                      Netolimoje ateityje laukia ir dar viena naujovė – nemokamas parkavimas pietų metu. Siekiant klaipėdiečius paskatinti aktyviau lankytis senamiestyje, nuo sausio 1 dienos, kiekvieną dieną nuo 12.00 val. iki 14.00 val. numatyta atsisakyti rinkliavos senamiestyje ir centrinėje miesto dalyje nuo Danės upės iki Liepų ir Naujojo Sodo gatvių. Šie pakeitimai numatyti įvertinus Klaipėdos verslininkų senamiesčio sąjungos bei Klaipėdos viešbučių ir restoranų asociacijos pasiūlymus.
                      LRT https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tovejimo-zonos

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Vilniuje vos 600 tūkst. Aglomeracijoje, jei ją galima taip vadinti, įtraukiant visą Vilniaus rajoną, Letvarį, Trakus, dalį Šalčininkų rajono gal ir susidarys apie 800-850 tūkst.
                        800 tūkst. nesusidarys, nes tiek gyvena visoje Vilniaus apskrityje įskaitant Ukmergės ir Švenčionių raj., Elektrėnų sav. kurių tikrai Vilniaus priemiesčiais nepavadinsi. kaip ir Trakų, Šalčininkų raj. didesnės dalies. realiai su priemiesčiai apie 700 tks. gal ir bus.
                        O dėl mokesčio, kodėl turi būti įvestas mokestis jeigu savivaldybės nesugeba užtikrinti susisiekimo rajono centruose. Čia kaip nesena istorija, kai sena moteris negali šeštadienį nuvažiuoti iš rajono centro į seniūnijos centrą aplankyti kapų, nes autobusai važiuoja tik darbo dienomis. Ir autobusų parko direktorius pakomentavo, kad šeštadieniais autobuso ir nebus nes neapsimoka dėl 4-6 keleivių jo leisti, kai atstumas į vieną pusę 40 km.

                        Comment


                          Vikipedija Vilniaus aglomeracijai duoda dar daugiau nei 800 tūkst. Ką jie įskaičiuoja, nesidomėjau. Vilnius oficialiai apie 600 tūkst. Aglomeracija tai ne priemiestis.

                          Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                          Kol jūs čia ginčyjates apie VT užpildymą, tramvajus ir kt. Klaipėda įveda nemokamą stovėjimą senamiestyje.



                          LRT https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tovejimo-zonos
                          Čia tiems, kurie mano, kad vien tik persodinus dalį į VT ir vien tik apribojus, apmokestinius automobilių naudojimą, bus viksas OK su susisiekimu. Ne, kol nebus sustabdyta ekstensyvi urbanizacija, tol bet koks automobilių transporto presavimas ves prie dar didesnės ektensyvios plėtros ir verslo, įstaigų, o vėliau ir gyventojų bėgimo iš senamiesčio ir centrinių miestų dalių...
                          Paskutinis taisė Al1; 2024.09.17, 20:30.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                            800 tūkst. nesusidarys, nes tiek gyvena visoje Vilniaus apskrityje įskaitant Ukmergės ir Švenčionių raj., Elektrėnų sav. kurių tikrai Vilniaus priemiesčiais nepavadinsi. kaip ir Trakų, Šalčininkų raj. didesnės dalies. realiai su priemiesčiai apie 700 tks. gal ir bus.
                            Planuojant eismą tikrai reikėtu priskaičiuoti. Pvz pažystu ne vieną kuris iš Trakų kasdien į darbą Vilniuje važinėja.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Planuojant eismą tikrai reikėtu priskaičiuoti. Pvz pažystu ne vieną kuris iš Trakų kasdien į darbą Vilniuje važinėja.
                              Lentvaryje, Trakų raj. važiuoja netgi VVT autobusas.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Ne, kol nebus sustabdyta ekstensyvi urbanizacija, tol bet koks automobilių transporto presavimas ves prie dar didesnės ektensyvios plėtros ir verslo, įstaigų, o vėliau ir gyventojų bėgimo iš senamiesčio ir centrinių miestų dalių...
                                Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.

                                Comment


                                  Aš jau seniai apie tai kalbu, kad priemiesčiuose gyvenantys turėtų kaip nors mokėti už savo automobiliais užkišamas miestų gatves. Nes dėl jų asmeninio patogumo (visada patogiau gyventi be kaimynų, su privačia BBQ ir pievute) kenčia tankiau gyvenantys miestiečiai.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Koks kieno reikalas kur žmogus nori gyventi, jei jis sumoka adekvačius kaštus už savo norą? Reikia kelio? Nusitiesk. Asfaltuoto? Sumokėk, išasfaltuos. Reikia su savo auto atvažiuoti iki kontoros durų? Stovėjimas 5€/val.
                                    Nebūtų ir diskusijos, jei nebūtų "jei".

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Nebūtų ir diskusijos, jei nebūtų "jei".
                                      Būtų. Dalis norėtų paaiškinti kur gyventi be jokių galimybių susimokėt už kitokį gyvenimo būdą.

                                      Comment


                                        Įdomumo dėlei įdedu auto srautų 2023 09 žemėlapį ir trūkstamų jungčių schemą.
                                        https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė spekas; 2024.09.18, 16:54.

                                        Comment


                                          Mano manymu trūkstamos VT jungtys (ilgai negalvojau tad gali būti ko nereikia arba vertėtų kitaip daryti).
                                          https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X