Parašė acetonas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
kas turi masina, aisku, kad ja jau naudos daugeli atveju, isskyrus commutinimui i darba centre, kur parkavimas brangus, o tramvajus greitas ir patogus. Taciau, reikia mastyt apie ateiti - dabar visi 18meciai, kuriu tevai iperka gauna masina, kuriu, neiperka nusiperka ja 21-28 metu kai patys gauna pajamas. Jeigu egzistuotu alternatyva, tokiu jaunuoliu butu gerokai maziau, nes kam mesti pinigus i toki pinigu rijika kaip automobilis kai galima patogiau vaziuoti VT o sutaupytus pingus skirti kelionems, festivaliams ir panasiems dalykams ka jaunimas siais laivais preferina labiau nei materialus dalykai.
- 7 patinka
Comment
-
Nuosavų namų kvartaluose niekada ir nebuvo tokio VT kaip mieste, nes tai nėra įmanoma. Net ir sovietmečiu gyvenvietė turėjo vieną stotelę iki kurios visi pėdindavo, ir važiuodavo daug lėčiau negu galima su asmeniniu automobiliu.
Tikslas turėtų būti sutramdyti nuosavų namų rajonų plėtrą, versti vystytojus didinti tokių vietų tankį, kad būtų galima padaryti normalų VT.
- 2 patinka
Comment
-
Kamščių problema ne vien dėl vilniečių, bet ir dėl supercentralizacijos kuri intensyviai tęsiama. Dabar kai rajonuose panaikinta daugybė ligoninių skyrių ir toliau tęsiamas intensyvus jų naikinimas, tai logiška, kad didžiajai daliai tenka į Vilnių vykti automobiliu. Nes su tokiu tarpmiestiniu VT tai tikrai niekas į Vilnių į ligoninę nevažiuos. Ta pati situacija su studentais, nėra patogaus tarpmiestinio ir priemiestinio (čia net ne Vilniuje, o aplinkiniuose rajonuose ar net visoje Lietuvoje) transporto, visi važiuoja su savo automobiliais ir joks tramvajus čia nepadės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Nifiga. Gal tik vilniečiai. Antrame kurse studentų dauguma jau turi automobilius. Iš provincijos studentų gera pusė jau į pirmą kursą atvyksta automobiliu. Nes iš jų kaimų, o dabar jau ir iš eilės rajonų centrų į Vilnių nėra jokio ar nėra normalesnio susisiekimo. Rajonuose prie gimnazijų stovį koks desėtkas tų invalidkių su motociklų varikliais. Atspėkite, kas jomis važinėja. O kiek dar stovi automobilių. Net gimnazistai rajonuose jau automobilizuojasi... Lietuvoje pasiektas visiškas VT dugnas.
P.S. Kartais būnu universitetų aikštelėse, tai ohoho su kokiais automobiliais tie studentai važinėja, mano mašina senesnė. Stereotipas apie vargšus studentus, kurie duoną vandenį valgo jau yra labai pasenęs.Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.16, 18:22.
- 1 patinka
Comment
-
Atvirai kalbant, man kiek keistokas noras kirsti automobiliams kuomet nėra net normalaus VT tinklo Vilniuje. Pirma verta nutiesti VT tinklą, padaryti VT juostas tokias, kad jos padėtų išvengti kamščių, stoteles sustatyti žmoniškai kuo arčiau viena šalia kitos (pvz Kalvarijų ir Konstitucijos sankryžos stotelių disfunkcija puiki iliustracija disfunkcinio VT), turint išvystytą vientisą VT tinklą stebėti kur VT transporto trūkumas ir ten papildyti.
Tik tuomet imtis automobilių nepatoginimo. O kai bus VT tinklas (tuo pačiu reiškia bus baigta tiesti ir daug trūkstamų juostų skirtų ir kitam transportui), ir žiūrėk gal gan daug kamščių išsisspręs.
Jei sakysit, kad tada dar bus daugiau automobilių, tuomet klausiu - iš kur jų gali būti reikšmingai daugiau be populiacijos augimo kuomet mes ir taip viena labiausiai automobilizuotų populiacijų Europoje?
Be to, kamščių vertinimas be gatvių tinklo užbaigimo (pabrėžiu - jų reikia ir VT linijoms) mano manymu yra ydingas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąAtvirai kalbant, man kiek keistokas noras kirsti automobiliams kuomet nėra net normalaus VT tinklo Vilniuje. Pirma verta nutiesti VT tinklą, padaryti VT juostas tokias, kad jos padėtų išvengti kamščių, stoteles sustatyti žmoniškai kuo arčiau viena šalia kitos (pvz Kalvarijų ir Konstitucijos sankryžos stotelių disfunkcija puiki iliustracija disfunkcinio VT), turint išvystytą vientisą VT tinklą stebėti kur VT transporto trūkumas ir ten papildyti.
Tik tuomet imtis automobilių nepatoginimo. O kai bus VT tinklas (tuo pačiu reiškia bus baigta tiesti ir daug trūkstamų juostų skirtų ir kitam transportui), ir žiūrėk gal gan daug kamščių išsisspręs.
Jei sakysit, kad tada dar bus daugiau automobilių, tuomet klausiu - iš kur jų gali būti reikšmingai daugiau be populiacijos augimo kuomet mes ir taip viena labiausiai automobilizuotų populiacijų Europoje?
Be to, kamščių vertinimas be gatvių tinklo užbaigimo (pabrėžiu - jų reikia ir VT linijoms) mano manymu yra ydingas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Dėl studentų sutinku, bet taip vyksta toli gražu ne vien dėl to, kad nėra normalaus susisiekimo. O dėl to kad why not, automobilį nuperka ir padeda išlaikyti tėvai, tai ko nevažiuosi, kai parkingas Vilniuje vis tiek nemokamas? Pas mane namų aikštelėje, pvz, beveik visos vietos užimtos studentų, nors yra atvažiuojančių iš Marijampolės, kur normalus susisiekimas.
P.S. Kartais būnu universitetų aikštelėse, tai ohoho su kokiais automobiliais tie studentai važinėja, mano mašina senesnė. Stereotipas apie vargšus studentus, kurie duoną vandenį valgo jau yra labai pasenęs.
Marijampolėje nėra normalaus VT. Dominuoja mikrobai. Taip, į Vilnių važiuoja ir autobusai. Bet Lietuvoje jau nuo pat vaikystės vaikas mato, kad jokios alternatyvos važiuoti nėra, VT arba nėra, arba skirtas, tik lochams. Ir jam jau 18, ir jis jau ne lochas, perfrazuojant šių dienų herojų...Paskutinis taisė Al1; 2024.09.16, 20:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tarybiniais laikais autobusai perveždavo daugiau dėl to, kad automobilių keliuose buvo labai mažai. Paprastos A juostos to negali fiziškai imituoti, nes jos kertasi su srautais, sukančiais į dešinę bei dažnai naudojamais įvažiavimais ir išvažiavimais iš kiemų. Vienintelis būdas reikšmingai atlaisvinti gatves autobusams ir sukurti reikšmingai greitesnę paslaugą būtų A juostų perkėlimas į vidurį gatvių, o tai jau reikštų naują A juostų, stotelių ir kt. standartą (būtų galima jį vadinti BRT). Tokio naujo standarto įgyvendinimas (kelių pertvarka, naujos stotelės ir kt.) kainuotų labai panašius pinigus į tramvajaus standarto įgyvendinimą, tačiau praktikoje, toks standartas būtų mažiau išbaigtas, su daug nukirstų kampų (vėl gi 'BRT creep', apie tai prirašyta ir prikalbėta yra itin daug).
Realiausia kieta VT priemonė Vilniaus dydžio ES sostinei yra būtent kuo labiau izoliuotas Light Rail ir Vilnius (išskyrus senamiestį) tam yra, turbūt, geriausiai tinkantis miestas pasaulyje. Kaip matai ir šioje temoje tavo idėja 'pirma išnaudoti autobusus' jau sulaukė palaikymo iš automarozinės faunos, palaikančios net Benkunsko per plačias gatves.
P.S. Pirmoje eilėje reikia suvaldyti ekstensyvią miesto plėtrą. Kitaip bandymas persodinti į VT sukels tik miesto išskydimą į periferiją. Kas dar labiau pablogins susisiekimo problemą...
Lygiagrečiai reikia plėtoti ne tik miesto VT, bet ir priemiestinį susisiekimą, nes didelę srauto dalį sudaro į miestą suvažiuojantys aplinkinių kaimų, miestelių ir rajonų gyventojai. Gi priemiestinis susisiekimas nėra adekvatus, o daug kur jo nėra iš viso. Kiek geresnė situacija tik susisiekti su gretimais rajonų centrais, bet ir ten visokie mikrobai važinėja, nėra mėnesinių bilietų ir t.t. ir tai taip pat neskatina naudotis VT...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
paprastas pigusis apmokestinimas kerta per tuos, kurie laiko mašiną bet niekur su ja nevažiuoja. nuo tokio apmokestinimo pradėti būtų puiku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąA stoteles sustatyti žmoniškai kuo arčiau viena šalia kitos (pvz Kalvarijų ir Konstitucijos sankryžos stotelių disfunkcija puiki iliustracija disfunkcinio VT),
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Paprastas apmokęstinimas... pirmiausia kerta ir kirs ten kur VT nebėra ir panašu niekados nebeatsiras. Labai keista, kai stumiamos idėjos Vilniaus problemas spręsti, visuotiniu būdu, lendant į rajonų VT apleistų gyventojų kišenes.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai aš gi ir sakau jau ne vieną kartą, kad dabartinis VT gali veikti gerai, jei bus automobilių kiekis gatvėse sumažintas per pusę. To nepadarysi vien tik juostų paišymu. Be to savo noru iš automobilio į VT masiškai persėsta nebus. Todėl lygiagrečiai turi būti presingas automobiliams (draudimai, mokesčiai ir t.t.), ir VT gerinimas staigiai. Tai įmanoma tik gerinant esamą VT, o ne tiesiant tramvajų ar metro kelis metus, realiai minimu 5. Taip, bus skausmingi pora pereinamųjų metų... Bet po to bus geriau.
P.S. Pirmoje eilėje reikia suvaldyti ekstensyvią miesto plėtrą. Kitaip bandymas persodinti į VT sukels tik miesto išskydimą į periferiją. Kas dar labiau pablogins susisiekimo problemą...
Lygiagrečiai reikia plėtoti ne tik miesto VT, bet ir priemiestinį susisiekimą, nes didelę srauto dalį sudaro į miestą suvažiuojantys aplinkinių kaimų, miestelių ir rajonų gyventojai. Gi priemiestinis susisiekimas nėra adekvatus, o daug kur jo nėra iš viso. Kiek geresnė situacija tik susisiekti su gretimais rajonų centrais, bet ir ten visokie mikrobai važinėja, nėra mėnesinių bilietų ir t.t. ir tai taip pat neskatina naudotis VT...
- 1 patinka
Comment
-
Kito kelio nėra. Nėra čia vietos jokiai demokratijai. Arba darome, arba ne. Arba ir toliau smaukomės, arba važiuojame be kamščių. Visas pasaulis tai perėjo. Tai skausminga, bet išeities nėra. Dar blogiau, kad pas mus viskas užleista daug labiau, nei tai buvo Vakarų Europoje. Todėl skausminga bus. Bet alternatyvos nėra. Dar kartą - nereikia čia švaistytis, viena metro ar tramvajaus linija nieko nepakeis. Persodinti jėga reikės. O milijardų nėra. Nors kai kas sako, kad yra. Ne, jų NĖRA.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.16, 21:36.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
O tėvai nuperka, nes nėra alternatyvos VT pavidale. Aišku, kas turi pinigų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Marijampolėje nėra normalaus VT. Dominuoja mikrobai. Taip, į Vilnių važiuoja ir autobusai. Bet Lietuvoje jau nuo pat vaikystės vaikas mato, kad jokios alternatyvos važiuoti nėra, VT arba nėra, arba skirtas, tik lochams. Ir jam jau 18, ir jis jau ne lochas, perfrazuojant šių dienų herojų...
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
rajone niekada nebus normalaus VT kaip mieste. tiesiog buvo leista pristatyti tokio mažo tankio būstų, kad aplinkui normaliu atstumu nebeįmanoma pastatyti nei stotelės, nei parduotuvės, nei mokyklos, nei darželio. tam reikia tankio, o tankio ten nėra.
600-700 m aptarnavimo spindulys stotelei gan neblogai dengia teritoriją, kaip kad pvz Riešėje. Tik yra kita problema: dėl nedidelio gyventojų tankio šie maršrutai yra brangūs, o piko metu reikia leisti didesnes transporto priemones.
Comment
-
O tas "taip tiesiog patogiau" irgi ne iš oro atsiranda. Jei tėvai VT nesinaudoja, namie automobiliai, vaikas niekur ir niekada VT nevyksta, neskaitant ten kokią mokyklinę ekskursiją užsakytu autobusu ar mokykliniu mikrobu... Į Vilnių ar Kauną, ar kitą didmiestį su tėvais atvykdavo VT, tai jis net nesvarsto jokio kito keliavimo būdo, kaip tik automobilis. Žinoma, jei nėra pinigų, tai kurį laiką važinėja VT, o paskui bėga iš jo kaip nuo velnio... Nes jis juk ne lochas...
- 1 patinka
Comment
-
Rajonų centruose ir gyvenvietėse save gerbiantis bachūras turi važinėti tik su tačke. Su BMW “chuliganke”, blogiausiu atveju su stpriai paturbintu Golfu (tonuoti langai, išplatinti ratai, neoniai purkštukai). Kad būtų su kuo atvaryt į strelkes, paišyt “saulutes” pakofkėj prie Maximos.
Tai yra jų subkultūros esminis elementas. Ten nors metro nutiesk, nieks juo nevažiuos. Tačkė yra atributas ir statuso reikalas.
- 3 patinka
Comment
Comment