Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    tai aisku, tikriausiai juk zinot kad Vilnius isipareigojo automobiliu kelioniu skaiciu iki 2030 sumazinti nuo 45 iki 22%. Juk butent ta linkme ir judame, tikrai tikrai. Na o jei netycia nesigaus, tai aplinka kalta. Tiesiog per gerai gyvename.
    Viskas yra daroma, ir nereikia čia pastoviai ir įkyriai (kiekvienus metus) to priminti.
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Kas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.

      Comment


        Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

        Ir šiaip visi mieste su savo automobiliu turi Popiežiaus palaiminimą - aukščiausia kąsta. Jų liesti negalima. Žemiau jų yra motociklai - jie važiuoja mažiau svarbiais reikalais (nes taip savaime aišku).
        Motociklai dažniausia yra dviračiai, tad 99,9% jų važiuoja tik pasivažinėti. Ar vėl taikoma dvigubus standartus?

        O dėl palaiminimo, tai ne tik Popiežiaus, bet ir maskolių bei Konstantinopolio metropolitų, o taip pat Višnaus ir Didžiojo Spageti Monstro.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.
          Šiuo metu atnaujinamas ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ viešojo transporto parkas. Dabar „Vilniaus viešojo transporto“ sistemoje kursuoja 608 transporto priemonės – autobusai, troleibusai.

          Iki 2026 metų planuojama įsigyti 88 naujus autobusus (75 dviašius, 6 triašius, 5 midi autobusus, 2 elektrinius), 159 autonominės eigos troleibusus ir papildomai 5 triašius autonominės eigos troleibusus.

          Iki 2030 metų planuojama, kad transporto parką sudarys 801 transporto priemonė. Taip pat bus atnaujinti anksčiau įsigyti 229 autobusai ir 41 troleibusas.
          Čia ne 10%, o 30%.

          Comment


            "Taip pat bus atnaujinti anksčiau įsigyti 229 autobusai ir 41 troleibusas."

            Surūdijusios skardos bus apkaltos fanera, mažesnės skylės užklijuotos izoliacija

            Comment


              Čia yra smegenų pudrinimas. Tikriausiai pirks visokius elektrinius mikrobus periferijai, nes tiesiog daugiau neįpirks visokių "ekologiškų", o ne dyzelinių autobusų... Iš ten toks kiekis. Realiai VT pajėgumai nepadidės tiek, kiek vientų priemonių bus nupirkta. Bet kokiu atveju, tai reiškia, kad keleivių srautai turėtų išaugti dvigubai, o VT priemonių talpa tik 30 proc. jei tarsime, kad bus perkami normalios talpos VT...

              Comment


                Siulyciau sugrazinti 59 marsruta nuo Grigiskiu iki Santariskiu!

                Comment


                  Šiek tiek įsiterpsiu. Kai diskutuojate apie VT padėtį ir automobilizaciją bei bendrą šių transporto rūšių mieste pasiskirstymą, ar turite mintyje ir atkreipiate dėmesį į tai, kad kol nebus nutiestos trūkstamos gatvės, kuriomis vyktų tiek VT, tiek automobiliai, tol gali didinti VT transporto priemonių kiekį kiek nori, bet tai mano manynu neduos esminio proveržio, nes trūkstamų jungčių nebuvimas iššaukia šias problemas (gal jų yra ir daugiau):
                  1. Negalima turėti išbaigto VT tinklo, kuris padengtų bene visą reikiamą plotą. Tai skatina sėsti į automobilius.
                  2. Negalima turėti vientiso VT juostų tinklo, nes jų fiziškai nėra kur įrengti kol nėra nutiestos gatvės. Tai skatina sėsti į automobilius.
                  3. I ir II punktai skatina esamo ir neužbaigto gatvių tinklo dar didesnį užkišimą. Tai skatina automobilizaciją, nes jau geriau kamštyje sėdėti automobilyje nei nekaip funkcionuojančiame VT (per toli, nepatogiose vietose stotelės ir tt).
                  4. Užbaigtu gatvių tinklu geriau pasiskirstytų jau esamas eismas taip atpalaiduojantis užkimštas gatves. Ypač aktualu kryptymi Vakarai-Rytai.
                  5. Nutiesus trūkstamą gatvių tinklą reikia masisko VT eismo juostų plėtimo, kuris būtų vientisas, o ne pertrūkiais.
                  Attached Files
                  Paskutinis taisė spekas; 2024.09.15, 20:47.

                  Comment


                    Ozo gatvės pratesimas manau mažai ką duotu VT, kuriam užtenka Viršuliškių gatvės. Šiaurinei gatvei reiktų naujų maršrutų ir gal į ją permesti 5G (bent tarp Justiniškių ir Ukmergės g.). Vat Pavilnionių g. pratesimas iki Giros g. leistų pratesti daug maršrutų iki Ukmergės g. Depo. Tada apsimokėtu prie Depo padaryti rimtą galinę stotelę su valgykla ir poilsio patalpom vairuotojam. Be to ten būtu ideali vieta P+R aikštelei ir tarpmiestinių/priemiestinių autobusų sustojimui. Galbūt ten galėtų atsirasti net naujas autobusų parkas. Tokiu atveju daug autobusų paskutinis reisas būtu iš centro link miegamųjų rajonų ir nereiktų daryti papildomo reiso iš/į autobuso parko. ML padarytų naująjį autobusų parką lengvai pasiekiamu iš Santariškių.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                      O aš nepersėsčiau, nes why not, pagal laiką (jei nėra parkingo ar kitokių apribojimų) vis tiek su mašina gausis tiek pat/panašiai. Ir iš sodų atvažiavęs nepersės, nes kam to reikia, plius namo dar pirkinių krepšį norės atvežti. Ir vaiką pakeliui į darželį vežantis nepersės, dėl suprantamų priežasčių.
                      kas turi masina, aisku, kad ja jau naudos daugeli atveju, isskyrus commutinimui i darba centre, kur parkavimas brangus, o tramvajus greitas ir patogus. Taciau, reikia mastyt apie ateiti - dabar visi 18meciai, kuriu tevai iperka gauna masina, kuriu, neiperka nusiperka ja 21-28 metu kai patys gauna pajamas. Jeigu egzistuotu alternatyva, tokiu jaunuoliu butu gerokai maziau, nes kam mesti pinigus i toki pinigu rijika kaip automobilis kai galima patogiau vaziuoti VT o sutaupytus pingus skirti kelionems, festivaliams ir panasiems dalykams ka jaunimas siais laivais preferina labiau nei materialus dalykai.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Piko metu su atskirtu nuo eismo tramvajumi gautųsi ryškiai greičiau.
                        Tai su atskiru eismu ir su autobusu piko metu gautųsi taip pat greitai. O be atskiro eismo ar su tramvajum, ar su troleibusu, tas pats dalykas tik kitoje rankoje.

                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Su tramvajum kuris nėra pergrūstas kaip silkių statinė ir važiuoja laiku bei greitai ir nesiūbuodamas prasivežt pirkinių krepšį ar mažių irgi nėra problema.
                        Aš atskleisiu paslaptį - tramvajus taip pat savaime negarantuoja, kad nebus užpildytas kaip silkių statinė. Toje pačioje Prahoje man ne kartą teko važiuoti pergrūstu tramvajumi (ir net metro). Viskas priklauso nuo paleistų į maršrutą transporto priemonių skaičiaus. Ir kartais geriau dvi dukart mažesnės transporto priemonės, bet kursuojančios dažniau, nei viena super didelė, bet važiuojanti rečiau.

                        Comment


                          Parašė TIME Rodyti pranešimą

                          kas turi masina, aisku, kad ja jau naudos daugeli atveju.
                          Apie tai ir kalba - mašina visada bus patogesnė. Todėl bet kokios kalbos apie VT gerinimą turi prasidėti nuo sankcijų, kaip kalbėjo Al1.

                          Nes mašina, papunkčiui:

                          1. Net miestuose su labai gerai išvystytu VT atvažiuoja greičiau. Vien dėl to kad niekur nestoja.
                          2. Duoda laisvę. Sugalvojai perpiet išvažiuoti atsiimti užsakymo į Akropolį - sėdi ir važiuoji, negalvodamas kur reikės persėsti ar kaip reikės su savimi visą dieną tampytis sunkų daiktą. Sugalvojai po darbo nulėkti su šeima į Trakus - susirinkai ir važiuoji.
                          2. Paskutinės mylios problema - joks viešasis neatveš tiesiai prie durų.
                          3. Mašinoje tavo asmeninė erdvė, tavo mėgstamas kvapas ir muzika. Tikrai žinai kad nereikės sėdėti prie bomžo ar kokio treninginio.
                          4. Aš jau nekalbu apie tai kad mašina dažnai būna patogi zona susidėti tai, kas gali praversti. Gali praversti skėtis - nusimetei bagažinėje. Ryte šalta, o dieną nenori tampytis striukės - taip pat turi kur nusimesti.

                          Visas tas problemas, aišku, galima išspręsti kitais būdais (susiplanuoti kad pasiimi užsakymą po darbo, kad iš Akropolio važiuotum tiesiai į namus) arba pasiimti kuprinę, į kurią įsimesti striukę, bet taip prarandi patogumą, o jeigu nėra jokių sankcijų, tai kam prasidėti ir keisti savo gyvenimo įpročius?

                          Comment


                            Asmeninis pavyzdys. 3G Konstitucijos pr - Fabijoniškės. Mielai kasdien važiuočiau į darbą autobusu, nes šioje atkarpoje A juostom jis aplenkia automobilius. Bet dažnai 17-18h, į Fabijoniškių pusę keleiviai fiziškai netelpa įlipti. Praleidi vieną autobusą, šiaip ne taip įlipi į kitą, bet jis vis tiek toks pilnas, kad vos durys užsidaro. Pasikeikiu mintyse, ir kitą rytą jau sėdu į automobilį.
                            Tai apie kokias prievartas čia kalbate, jei nėra į ką tų keleivių persodinti?

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Tai su atskiru eismu ir su autobusu piko metu gautųsi taip pat greitai. O be atskiro eismo ar su tramvajum, ar su troleibusu, tas pats dalykas tik kitoje rankoje.
                              Galima daryt „ratinį tramvajų“ BRT pavidalu. Bet BRT statybos gaunasi labai netoli tramvajaus. Ir tramvajus vistiek laimi talpa ir važiavimo kokybe.

                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Aš atskleisiu paslaptį - tramvajus taip pat savaime negarantuoja, kad nebus užpildytas kaip silkių statinė. Toje pačioje Prahoje man ne kartą teko važiuoti pergrūstu tramvajumi (ir net metro). Viskas priklauso nuo paleistų į maršrutą transporto priemonių skaičiaus. Ir kartais geriau dvi dukart mažesnės transporto priemonės, bet kursuojančios dažniau, nei viena super didelė, bet važiuojanti rečiau.
                              Aš irgi esu gyvenęs ir kur metro užsipildo kaip silkių statinė. Bet tą patį metro ar tramvajų perdarius į autobusus, reiktų ne 2x o gal 10x autobusų. Ir tas užpildymo periodas būna labai trumpas ir lengvai prognozuojamas.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                Apie tai ir kalba - mašina visada bus patogesnė. Todėl bet kokios kalbos apie VT gerinimą turi prasidėti nuo sankcijų, kaip kalbėjo Al1.

                                Nes mašina, papunkčiui:

                                1. Net miestuose su labai gerai išvystytu VT atvažiuoja greičiau. Vien dėl to kad niekur nestoja.
                                2. Duoda laisvę. Sugalvojai perpiet išvažiuoti atsiimti užsakymo į Akropolį - sėdi ir važiuoji, negalvodamas kur reikės persėsti ar kaip reikės su savimi visą dieną tampytis sunkų daiktą. Sugalvojai po darbo nulėkti su šeima į Trakus - susirinkai ir važiuoji.
                                2. Paskutinės mylios problema - joks viešasis neatveš tiesiai prie durų.
                                3. Mašinoje tavo asmeninė erdvė, tavo mėgstamas kvapas ir muzika. Tikrai žinai kad nereikės sėdėti prie bomžo ar kokio treninginio.
                                4. Aš jau nekalbu apie tai kad mašina dažnai būna patogi zona susidėti tai, kas gali praversti. Gali praversti skėtis - nusimetei bagažinėje. Ryte šalta, o dieną nenori tampytis striukės - taip pat turi kur nusimesti.

                                Visas tas problemas, aišku, galima išspręsti kitais būdais (susiplanuoti kad pasiimi užsakymą po darbo, kad iš Akropolio važiuotum tiesiai į namus) arba pasiimti kuprinę, į kurią įsimesti striukę, bet taip prarandi patogumą, o jeigu nėra jokių sankcijų, tai kam prasidėti ir keisti savo gyvenimo įpročius?
                                Mašina patogesnė kol neatsiranda parkavimo problemos. Ir Vilniuje centre jos jau yra. Kamščiai nuo tam tikro dydžio irgi problema. Kas Vilniuje dalyje centro taip pat egzistuoja. Nors dėl problemos dydžio sakyčiau tai labiau dalis parkavimo problemos, nes kamštis tik netoli vieno iš kelionės galų.

                                Comment


                                  Parašė Skid Row Rodyti pranešimą
                                  Asmeninis pavyzdys. 3G Konstitucijos pr - Fabijoniškės. Mielai kasdien važiuočiau į darbą autobusu, nes šioje atkarpoje A juostom jis aplenkia automobilius. Bet dažnai 17-18h, į Fabijoniškių pusę keleiviai fiziškai netelpa įlipti. Praleidi vieną autobusą, šiaip ne taip įlipi į kitą, bet jis vis tiek toks pilnas, kad vos durys užsidaro. Pasikeikiu mintyse, ir kitą rytą jau sėdu į automobilį.
                                  Tai apie kokias prievartas čia kalbate, jei nėra į ką tų keleivių persodinti?
                                  Nu b***, niekas gi nesako kad su dabartiniu VVT viskas gerai ir tik prievartos trūksta. Išmokite skaityti, pagaliau. Teiginys yra kad NET padarius normalų VT reikės prievartos, kad juo kažkas naudotųsi. Ir tai kad nesumažinant automobilių kiekį kelyje normalaus VT nepadarysi.
                                  Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.16, 13:36.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Mašina patogesnė kol neatsiranda parkavimo problemos. Ir Vilniuje centre jos jau yra.
                                    Tai mes apie tai ir kalbame, kad reikia dirbtiniu būdu riboti automobilius (per parkingą, ar per įvažiavimo apmokestinimą, ar dar per kažką). Kas jau yra daroma centrinėje miesto dalyje. Bet norint turėti normalų VT reikia tų ribojimų visur, o ne tik centre.

                                    Comment


                                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                      Tai mes apie tai ir kalbame, kad reikia dirbtiniu būdu riboti automobilius (per parkingą, ar per įvažiavimo apmokestinimą, ar dar per kažką). Kas jau yra daroma centrinėje miesto dalyje. Bet norint turėti normalų VT reikia tų ribojimų visur, o ne tik centre.
                                      Tačiau tokie ribojimai, be gero VT, skatintu prekybcentrių plėtrą, kaip Akropolis ar Ogmios miestas. Ten vienintelis ribojimas parkavimui bus draudimas parkuoti ne darbo valandomis. Reiškia prekybos centrai klestės, o Senamiestis ir kitos automobiliui nepritaikytos vietos merdės ir VT vis tiek niekas nevažinės.

                                      Comment


                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                        Tai mes apie tai ir kalbame, kad reikia dirbtiniu būdu riboti automobilius (per parkingą, ar per įvažiavimo apmokestinimą, ar dar per kažką). Kas jau yra daroma centrinėje miesto dalyje. Bet norint turėti normalų VT reikia tų ribojimų visur, o ne tik centre.
                                        Nelabai matau prasmės dėt ribojimus visur. Užtikrinti gero VT visur nesigaus net su geriausiais norais. Taip būtų tik diskredituota teisinga idėja.

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                          Tačiau tokie ribojimai, be gero VT, skatintu prekybcentrių plėtrą, kaip Akropolis ar Ogmios miestas. Ten vienintelis ribojimas parkavimui bus draudimas parkuoti ne darbo valandomis. Reiškia prekybos centrai klestės, o Senamiestis ir kitos automobiliui nepritaikytos vietos merdės ir VT vis tiek niekas nevažinės.
                                          Senamiestis ne merdi, o tiesiog patapo skirtas tik prabangiam segmentui. Natūralu, kad atsidarinėja pigesnės alternatyvos kito profilio parduotuvėms.

                                          Kitas dalykas, kad bendra tendencija yra parduotuvių virtimas sandėliais eprekybai. Tada vėlgi geriau ne brangus senamiestis, o pigesnės patalpos su geru privažiavimu kurjeriams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X