Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Kas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Ir šiaip visi mieste su savo automobiliu turi Popiežiaus palaiminimą - aukščiausia kąsta. Jų liesti negalima. Žemiau jų yra motociklai - jie važiuoja mažiau svarbiais reikalais (nes taip savaime aišku).
O dėl palaiminimo, tai ne tik Popiežiaus, bet ir maskolių bei Konstantinopolio metropolitų, o taip pat Višnaus ir Didžiojo Spageti Monstro.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.Šiuo metu atnaujinamas ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ viešojo transporto parkas. Dabar „Vilniaus viešojo transporto“ sistemoje kursuoja 608 transporto priemonės – autobusai, troleibusai.
Iki 2026 metų planuojama įsigyti 88 naujus autobusus (75 dviašius, 6 triašius, 5 midi autobusus, 2 elektrinius), 159 autonominės eigos troleibusus ir papildomai 5 triašius autonominės eigos troleibusus.
Iki 2030 metų planuojama, kad transporto parką sudarys 801 transporto priemonė. Taip pat bus atnaujinti anksčiau įsigyti 229 autobusai ir 41 troleibusas.
Comment
-
Čia yra smegenų pudrinimas. Tikriausiai pirks visokius elektrinius mikrobus periferijai, nes tiesiog daugiau neįpirks visokių "ekologiškų", o ne dyzelinių autobusų... Iš ten toks kiekis. Realiai VT pajėgumai nepadidės tiek, kiek vientų priemonių bus nupirkta. Bet kokiu atveju, tai reiškia, kad keleivių srautai turėtų išaugti dvigubai, o VT priemonių talpa tik 30 proc. jei tarsime, kad bus perkami normalios talpos VT...
Comment
-
Šiek tiek įsiterpsiu. Kai diskutuojate apie VT padėtį ir automobilizaciją bei bendrą šių transporto rūšių mieste pasiskirstymą, ar turite mintyje ir atkreipiate dėmesį į tai, kad kol nebus nutiestos trūkstamos gatvės, kuriomis vyktų tiek VT, tiek automobiliai, tol gali didinti VT transporto priemonių kiekį kiek nori, bet tai mano manynu neduos esminio proveržio, nes trūkstamų jungčių nebuvimas iššaukia šias problemas (gal jų yra ir daugiau):
1. Negalima turėti išbaigto VT tinklo, kuris padengtų bene visą reikiamą plotą. Tai skatina sėsti į automobilius.
2. Negalima turėti vientiso VT juostų tinklo, nes jų fiziškai nėra kur įrengti kol nėra nutiestos gatvės. Tai skatina sėsti į automobilius.
3. I ir II punktai skatina esamo ir neužbaigto gatvių tinklo dar didesnį užkišimą. Tai skatina automobilizaciją, nes jau geriau kamštyje sėdėti automobilyje nei nekaip funkcionuojančiame VT (per toli, nepatogiose vietose stotelės ir tt).
4. Užbaigtu gatvių tinklu geriau pasiskirstytų jau esamas eismas taip atpalaiduojantis užkimštas gatves. Ypač aktualu kryptymi Vakarai-Rytai.
5. Nutiesus trūkstamą gatvių tinklą reikia masisko VT eismo juostų plėtimo, kuris būtų vientisas, o ne pertrūkiais.Paskutinis taisė spekas; 2024.09.15, 20:47.
- 4 patinka
Comment
-
Ozo gatvės pratesimas manau mažai ką duotu VT, kuriam užtenka Viršuliškių gatvės. Šiaurinei gatvei reiktų naujų maršrutų ir gal į ją permesti 5G (bent tarp Justiniškių ir Ukmergės g.). Vat Pavilnionių g. pratesimas iki Giros g. leistų pratesti daug maršrutų iki Ukmergės g. Depo. Tada apsimokėtu prie Depo padaryti rimtą galinę stotelę su valgykla ir poilsio patalpom vairuotojam. Be to ten būtu ideali vieta P+R aikštelei ir tarpmiestinių/priemiestinių autobusų sustojimui. Galbūt ten galėtų atsirasti net naujas autobusų parkas. Tokiu atveju daug autobusų paskutinis reisas būtu iš centro link miegamųjų rajonų ir nereiktų daryti papildomo reiso iš/į autobuso parko. ML padarytų naująjį autobusų parką lengvai pasiekiamu iš Santariškių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
O aš nepersėsčiau, nes why not, pagal laiką (jei nėra parkingo ar kitokių apribojimų) vis tiek su mašina gausis tiek pat/panašiai. Ir iš sodų atvažiavęs nepersės, nes kam to reikia, plius namo dar pirkinių krepšį norės atvežti. Ir vaiką pakeliui į darželį vežantis nepersės, dėl suprantamų priežasčių.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Piko metu su atskirtu nuo eismo tramvajumi gautųsi ryškiai greičiau.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Su tramvajum kuris nėra pergrūstas kaip silkių statinė ir važiuoja laiku bei greitai ir nesiūbuodamas prasivežt pirkinių krepšį ar mažių irgi nėra problema.
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
kas turi masina, aisku, kad ja jau naudos daugeli atveju.
Nes mašina, papunkčiui:
1. Net miestuose su labai gerai išvystytu VT atvažiuoja greičiau. Vien dėl to kad niekur nestoja.
2. Duoda laisvę. Sugalvojai perpiet išvažiuoti atsiimti užsakymo į Akropolį - sėdi ir važiuoji, negalvodamas kur reikės persėsti ar kaip reikės su savimi visą dieną tampytis sunkų daiktą. Sugalvojai po darbo nulėkti su šeima į Trakus - susirinkai ir važiuoji.
2. Paskutinės mylios problema - joks viešasis neatveš tiesiai prie durų.
3. Mašinoje tavo asmeninė erdvė, tavo mėgstamas kvapas ir muzika. Tikrai žinai kad nereikės sėdėti prie bomžo ar kokio treninginio.
4. Aš jau nekalbu apie tai kad mašina dažnai būna patogi zona susidėti tai, kas gali praversti. Gali praversti skėtis - nusimetei bagažinėje. Ryte šalta, o dieną nenori tampytis striukės - taip pat turi kur nusimesti.
Visas tas problemas, aišku, galima išspręsti kitais būdais (susiplanuoti kad pasiimi užsakymą po darbo, kad iš Akropolio važiuotum tiesiai į namus) arba pasiimti kuprinę, į kurią įsimesti striukę, bet taip prarandi patogumą, o jeigu nėra jokių sankcijų, tai kam prasidėti ir keisti savo gyvenimo įpročius?
- 1 patinka
Comment
-
Asmeninis pavyzdys. 3G Konstitucijos pr - Fabijoniškės. Mielai kasdien važiuočiau į darbą autobusu, nes šioje atkarpoje A juostom jis aplenkia automobilius. Bet dažnai 17-18h, į Fabijoniškių pusę keleiviai fiziškai netelpa įlipti. Praleidi vieną autobusą, šiaip ne taip įlipi į kitą, bet jis vis tiek toks pilnas, kad vos durys užsidaro. Pasikeikiu mintyse, ir kitą rytą jau sėdu į automobilį.
Tai apie kokias prievartas čia kalbate, jei nėra į ką tų keleivių persodinti?
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąTai su atskiru eismu ir su autobusu piko metu gautųsi taip pat greitai. O be atskiro eismo ar su tramvajum, ar su troleibusu, tas pats dalykas tik kitoje rankoje.
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš atskleisiu paslaptį - tramvajus taip pat savaime negarantuoja, kad nebus užpildytas kaip silkių statinė. Toje pačioje Prahoje man ne kartą teko važiuoti pergrūstu tramvajumi (ir net metro). Viskas priklauso nuo paleistų į maršrutą transporto priemonių skaičiaus. Ir kartais geriau dvi dukart mažesnės transporto priemonės, bet kursuojančios dažniau, nei viena super didelė, bet važiuojanti rečiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Apie tai ir kalba - mašina visada bus patogesnė. Todėl bet kokios kalbos apie VT gerinimą turi prasidėti nuo sankcijų, kaip kalbėjo Al1.
Nes mašina, papunkčiui:
1. Net miestuose su labai gerai išvystytu VT atvažiuoja greičiau. Vien dėl to kad niekur nestoja.
2. Duoda laisvę. Sugalvojai perpiet išvažiuoti atsiimti užsakymo į Akropolį - sėdi ir važiuoji, negalvodamas kur reikės persėsti ar kaip reikės su savimi visą dieną tampytis sunkų daiktą. Sugalvojai po darbo nulėkti su šeima į Trakus - susirinkai ir važiuoji.
2. Paskutinės mylios problema - joks viešasis neatveš tiesiai prie durų.
3. Mašinoje tavo asmeninė erdvė, tavo mėgstamas kvapas ir muzika. Tikrai žinai kad nereikės sėdėti prie bomžo ar kokio treninginio.
4. Aš jau nekalbu apie tai kad mašina dažnai būna patogi zona susidėti tai, kas gali praversti. Gali praversti skėtis - nusimetei bagažinėje. Ryte šalta, o dieną nenori tampytis striukės - taip pat turi kur nusimesti.
Visas tas problemas, aišku, galima išspręsti kitais būdais (susiplanuoti kad pasiimi užsakymą po darbo, kad iš Akropolio važiuotum tiesiai į namus) arba pasiimti kuprinę, į kurią įsimesti striukę, bet taip prarandi patogumą, o jeigu nėra jokių sankcijų, tai kam prasidėti ir keisti savo gyvenimo įpročius?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Skid Row Rodyti pranešimąAsmeninis pavyzdys. 3G Konstitucijos pr - Fabijoniškės. Mielai kasdien važiuočiau į darbą autobusu, nes šioje atkarpoje A juostom jis aplenkia automobilius. Bet dažnai 17-18h, į Fabijoniškių pusę keleiviai fiziškai netelpa įlipti. Praleidi vieną autobusą, šiaip ne taip įlipi į kitą, bet jis vis tiek toks pilnas, kad vos durys užsidaro. Pasikeikiu mintyse, ir kitą rytą jau sėdu į automobilį.
Tai apie kokias prievartas čia kalbate, jei nėra į ką tų keleivių persodinti?Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.09.16, 13:36.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mašina patogesnė kol neatsiranda parkavimo problemos. Ir Vilniuje centre jos jau yra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai mes apie tai ir kalbame, kad reikia dirbtiniu būdu riboti automobilius (per parkingą, ar per įvažiavimo apmokestinimą, ar dar per kažką). Kas jau yra daroma centrinėje miesto dalyje. Bet norint turėti normalų VT reikia tų ribojimų visur, o ne tik centre.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai mes apie tai ir kalbame, kad reikia dirbtiniu būdu riboti automobilius (per parkingą, ar per įvažiavimo apmokestinimą, ar dar per kažką). Kas jau yra daroma centrinėje miesto dalyje. Bet norint turėti normalų VT reikia tų ribojimų visur, o ne tik centre.
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tačiau tokie ribojimai, be gero VT, skatintu prekybcentrių plėtrą, kaip Akropolis ar Ogmios miestas. Ten vienintelis ribojimas parkavimui bus draudimas parkuoti ne darbo valandomis. Reiškia prekybos centrai klestės, o Senamiestis ir kitos automobiliui nepritaikytos vietos merdės ir VT vis tiek niekas nevažinės.
Kitas dalykas, kad bendra tendencija yra parduotuvių virtimas sandėliais eprekybai. Tada vėlgi geriau ne brangus senamiestis, o pigesnės patalpos su geru privažiavimu kurjeriams.
Comment
Comment