Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu afigiet, vos pavyko išvengti avarijos o čia tamsta "visi laimingi, kam nervuotis be reikalo"?
    Dar kartą pacituosiu patį:

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
    Tai ką tau ten reikėjo daryt ir kaip ten vos neišvengei avarijos, jei stovėjai ir net nejudėjai? Išsigandai arti pravažiuojančio dviračio, kad brūkštels pedalu per bamperio kampą ir tiek.

    Chuliganiškas vairavimas būtų šiame video per pirmas 20 sec.: persirikiavimas perėjoje, ištisinės kirtimas, nelaikymas vairo bent viena ranka, raudonos kirtimas, posūkio nerodymas, persirikiavimas reguliuojamoj stankryžoj, kartotinis posūkių nerodymas, pėsčiųjų nepralaidimas, neleidimas pėstiesiems pabaigti ramiai eiti, avarinės situacijos sudarymas. Paskutiniai epizodai matant policijai užlendant jiems prieš nosį, techniškai netvarkingas dviratis (be lempučių, atšvaitų ir stabdžių), negerbimas kitų eismo dalyvių. Net policijai neįdomu toks "chuliganizmas" – tikra tragedija, skambinkim eF-Tė-B-ė!
    ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

    Comment


      A, nu viskas aišku. Vadinasi nuo šiol tamsta neturėsite teisės piktintis ir tada jei automobilis lenkia per ištisinę ir viršija greitį. Nes ką tau kaip paprastam to įvykio liudytojui reikėjo daryti kad išvengti avarijos - važiavai kaip važiavęs, ant stabdžių nekirtai, vadinasi viskas normaliai.
      Aš rimtai, net neturiu kaip kitaip pakomentuoti tokią nesąmonę.

      Comment


        Ne apie Vilnių, bet apskritai apie Lietuvą:

        Lietuva užima paskutinę vietą Europoje pagal viešojo transporto naudojimą, net 94 proc. mūsų kelionių vyksta automobiliu, tai – blogiausias rezultatas ES
        https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...otoju-n1357732

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
          Ne apie Vilnių, bet apskritai apie Lietuvą:

          https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...otoju-n1357732
          ruko Romas kamputyje

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            Ne apie Vilnių, bet apskritai apie Lietuvą:

            https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...otoju-n1357732
            Nes su mašina greičiau, patogiau ir važiuojant daugiau, negu dviese - apsimokiau

            Comment


              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

              Nes su mašina greičiau, patogiau ir važiuojant daugiau, negu dviese - apsimokiau
              Ir daug kur apskritai vienintelė susisiekimo priemonė. Pvz. Sekmadienis.. Rokiškis-Panevėžys, spėkim kiek tiesioginių reisų.... Apskritas NULIS, bet kuria kryptimi. Darnus judrumas, atsisakykit automobilių

              Comment


                Nes Lietuvoje viskas padaryta per šikną - ES per paskutinius 30 metų vystomas VT, net kitose Rytų Europos VT vystomas, nors ir patyrė nuosmūkį, o Lietuvoje tik naikinimas. Priedo, ne savaiminis, o organizuotas, prisidengiant VT gerinimu. Ypač akivaizdus pavyzdys - tarpmiestinių autobusų pogromas... Jau gal pamirštas, bet irgi - priemiestinių autobusų apribojimas (ne draudimas, bet per finansus) tik savo savivaldybe...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nes Lietuvoje viskas padaryta per šikną - ES per paskutinius 30 metų vystomas VT, net kitose Rytų Europos VT vystomas, nors ir patyrė nuosmūkį, o Lietuvoje tik naikinimas. Priedo, ne savaiminis, o organizuotas, prisidengiant VT gerinimu. Ypač akivaizdus pavyzdys - tarpmiestinių autobusų pogromas... Jau gal pamirštas, bet irgi - priemiestinių autobusų apribojimas (ne draudimas, bet per finansus) tik savo savivaldybe...
                  Svarbeuse kaška dariti. Tai galioja ne tik susisiekimui, bet ir keliams, švietimui, medicinai, mokesčiams, vizijoms ir panašiai. Vis reikia kažką keisti, kad pasirodytum kažką veikiantis. Nėra visiškai jokios bendros valstybinės vizijos, kas keturis metus vis kažkas keičiasi, už pridarytas nesąmones nėra visiškai jokios atsakomybės. Iš esmės visas valstybės valdymas - vaikiška smėlio dėžė, tik su pinigais ir kostiumais

                  Comment


                    Vyks renginys apie perėjimą nuo automobilių prie dviračių ir viešojo transporto. Turėtų būti įdomu, galima registruotis, jei jums iki 30 metų

                    https://eurocities.eu/events/next-ge...ademy-vilnius/

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      dalyvavau viesajame PP pristatyme sito daikto. Na... reziume toks: bus 2 aukstu pozeminis parkingas. Vietos Boltui sustoti nera net gatvej, siule sustoti gaisriniame pravaziavime po 1 auksto langais, kas nera adekvatu, pazadejo "pagalvoti". O realybeje bus taip: aplink projekta bus primetyta masinu visur miskeliuose, viskas aplink bus isvazineta purvynais istisus metus.
                      Tai taip pas mus "kovojama" su automobilizacija?

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Tai taip pas mus "kovojama" su automobilizacija?
                        tai aisku, tikriausiai juk zinot kad Vilnius isipareigojo automobiliu kelioniu skaiciu iki 2030 sumazinti nuo 45 iki 22%. Juk butent ta linkme ir judame, tikrai tikrai. Na o jei netycia nesigaus, tai aplinka kalta. Tiesiog per gerai gyvename.

                        Comment


                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                          tai aisku, tikriausiai juk zinot kad Vilnius isipareigojo automobiliu kelioniu skaiciu iki 2030 sumazinti nuo 45 iki 22%. Juk butent ta linkme ir judame, tikrai tikrai. Na o jei netycia nesigaus, tai aplinka kalta. Tiesiog per gerai gyvename.
                          Viskas yra daroma, ir nereikia čia pastoviai ir įkyriai (kiekvienus metus) to priminti.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Kas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.

                            Comment


                              Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

                              Ir šiaip visi mieste su savo automobiliu turi Popiežiaus palaiminimą - aukščiausia kąsta. Jų liesti negalima. Žemiau jų yra motociklai - jie važiuoja mažiau svarbiais reikalais (nes taip savaime aišku).
                              Motociklai dažniausia yra dviračiai, tad 99,9% jų važiuoja tik pasivažinėti. Ar vėl taikoma dvigubus standartus?

                              O dėl palaiminimo, tai ne tik Popiežiaus, bet ir maskolių bei Konstantinopolio metropolitų, o taip pat Višnaus ir Didžiojo Spageti Monstro.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kas daroma? Planuose 10 proc. padidinti bendrą VT priemonių skaičių... 10 proc. susitvarkys? Jei per 5 metus siekiama tokių ambicijų - dvigubai sumažinti kelionių auromobiliu skaičių, jau dabar turėtų būti matoma tai, kas daroma. Ir daroma turi būti kapitaliai, vien tik atnaujinimu esamo parko čia nieko neišspręsi. Žodžiu, nieko nedaroma, tai yra eilinė profanacija. Viskas baigsis tuo, kad nori ar nenori, bet bus įvestas automobilio mokestis, kurį surinkus mokės baudas ES už neįvykdytus įsipareigojimus.
                                Šiuo metu atnaujinamas ir UAB „Vilniaus viešasis transportas“ viešojo transporto parkas. Dabar „Vilniaus viešojo transporto“ sistemoje kursuoja 608 transporto priemonės – autobusai, troleibusai.

                                Iki 2026 metų planuojama įsigyti 88 naujus autobusus (75 dviašius, 6 triašius, 5 midi autobusus, 2 elektrinius), 159 autonominės eigos troleibusus ir papildomai 5 triašius autonominės eigos troleibusus.

                                Iki 2030 metų planuojama, kad transporto parką sudarys 801 transporto priemonė. Taip pat bus atnaujinti anksčiau įsigyti 229 autobusai ir 41 troleibusas.
                                Čia ne 10%, o 30%.

                                Comment


                                  "Taip pat bus atnaujinti anksčiau įsigyti 229 autobusai ir 41 troleibusas."

                                  Surūdijusios skardos bus apkaltos fanera, mažesnės skylės užklijuotos izoliacija

                                  Comment


                                    Čia yra smegenų pudrinimas. Tikriausiai pirks visokius elektrinius mikrobus periferijai, nes tiesiog daugiau neįpirks visokių "ekologiškų", o ne dyzelinių autobusų... Iš ten toks kiekis. Realiai VT pajėgumai nepadidės tiek, kiek vientų priemonių bus nupirkta. Bet kokiu atveju, tai reiškia, kad keleivių srautai turėtų išaugti dvigubai, o VT priemonių talpa tik 30 proc. jei tarsime, kad bus perkami normalios talpos VT...

                                    Comment


                                      Siulyciau sugrazinti 59 marsruta nuo Grigiskiu iki Santariskiu!

                                      Comment


                                        Šiek tiek įsiterpsiu. Kai diskutuojate apie VT padėtį ir automobilizaciją bei bendrą šių transporto rūšių mieste pasiskirstymą, ar turite mintyje ir atkreipiate dėmesį į tai, kad kol nebus nutiestos trūkstamos gatvės, kuriomis vyktų tiek VT, tiek automobiliai, tol gali didinti VT transporto priemonių kiekį kiek nori, bet tai mano manynu neduos esminio proveržio, nes trūkstamų jungčių nebuvimas iššaukia šias problemas (gal jų yra ir daugiau):
                                        1. Negalima turėti išbaigto VT tinklo, kuris padengtų bene visą reikiamą plotą. Tai skatina sėsti į automobilius.
                                        2. Negalima turėti vientiso VT juostų tinklo, nes jų fiziškai nėra kur įrengti kol nėra nutiestos gatvės. Tai skatina sėsti į automobilius.
                                        3. I ir II punktai skatina esamo ir neužbaigto gatvių tinklo dar didesnį užkišimą. Tai skatina automobilizaciją, nes jau geriau kamštyje sėdėti automobilyje nei nekaip funkcionuojančiame VT (per toli, nepatogiose vietose stotelės ir tt).
                                        4. Užbaigtu gatvių tinklu geriau pasiskirstytų jau esamas eismas taip atpalaiduojantis užkimštas gatves. Ypač aktualu kryptymi Vakarai-Rytai.
                                        5. Nutiesus trūkstamą gatvių tinklą reikia masisko VT eismo juostų plėtimo, kuris būtų vientisas, o ne pertrūkiais.
                                        Attached Files
                                        Paskutinis taisė spekas; 2024.09.15, 20:47.

                                        Comment


                                          Ozo gatvės pratesimas manau mažai ką duotu VT, kuriam užtenka Viršuliškių gatvės. Šiaurinei gatvei reiktų naujų maršrutų ir gal į ją permesti 5G (bent tarp Justiniškių ir Ukmergės g.). Vat Pavilnionių g. pratesimas iki Giros g. leistų pratesti daug maršrutų iki Ukmergės g. Depo. Tada apsimokėtu prie Depo padaryti rimtą galinę stotelę su valgykla ir poilsio patalpom vairuotojam. Be to ten būtu ideali vieta P+R aikštelei ir tarpmiestinių/priemiestinių autobusų sustojimui. Galbūt ten galėtų atsirasti net naujas autobusų parkas. Tokiu atveju daug autobusų paskutinis reisas būtu iš centro link miegamųjų rajonų ir nereiktų daryti papildomo reiso iš/į autobuso parko. ML padarytų naująjį autobusų parką lengvai pasiekiamu iš Santariškių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X