Aš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Tai suprantu iš aukščiau aprašytos situacijos, kad trūksta infrastruktūros, tai ir reikalaukit dvirtakių tinklo, o ne piktinkitės, kad naudodamiesi automobiline inratruktūra patenkat į keblias situacijas. Nes dviratis automobilinėje infrastruktūroje yra kliūtis. Kai atsiranda kliūtis ne visada pavyksta jos išvengti. O kai kuriems vairuotojams net nervinis tikas atsiranda dėl kartais tikrai bereikalingų kliūčių ir papildomų avarinių situacijų susidarymoAš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų.
Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Va video, kur kaip tik į kairę per dvi ištisines išrieda normalus "civilinis" žmogus. Nieko tragiško matyt nenutiko nei jam, nei poršui, nei policijos autobusui kadre:
Savišvietai siūlau pažiūrėt visiems. Anglas pasakoja, kad mašinos – šūdas, nevairuoja jau 15 m., nors yra iš "mašininio" miesto. Visas video iš Korėjos. Parodo infrą, pora užeigų ir ką valgo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Anksčiau, kai eismas buvo neintensyvus, dviračiais važiuoti ir gatvėmis buvo normalu. Aš irgi važinėjau. Dabar dviračiais važiuoti daugelyje gatvių turėtų būti visiškai uždrausta ir dviračiu važiuoti turėtų būti privaloma tik ten, kur pažymėta. Priešingu atveju dviratininkas pats kaltas dėl to, kad kas jam nutiks. Jis turėtų būti paskirtas įstatymiškai kaltu dėl eismo įvykio ten, kur jam važiuoti draudžiama. Be jokio ten teismo ir teisinės masturbacijos, tiriant įvykį. Lygiai analogiški teisės aktai turėtų būti taikomi ir visokiems elektriniams paspirtukinikams ir pan. Nachen, visokie Wolt'ai Bolt'ai su savo elektriniais monstrais (ir keturračiais) važinėja bet kur, šaligatviais taip pat. Ir yra nebaudžiami.
Važiuoti arkliais praktiškai visur draudžiama miestuose, traktoriais taip pat labai ribotai. Dviračiams turėtų būti analogiška. Tik ten, kur leidžiama. Draudimas turėtų galioti visuose dideliuose miestuose, mažuose jis nereikalingas.
Ir visa tai pačių dviratininkų ir kitų eismo dalyvių naudai, sveikatai ir gyvybei.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.15, 18:56.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
taranuojančią Hondą, praktiškai atitaranavau atgal.
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąnestabilios psichikos dviračius kelių chuliganus reiktų bausti namų areštu ir konfiskuoti nusikaltimo priemonę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu afigiet, vos pavyko išvengti avarijos o čia tamsta "visi laimingi, kam nervuotis be reikalo"?
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
Chuliganiškas vairavimas būtų šiame video per pirmas 20 sec.: persirikiavimas perėjoje, ištisinės kirtimas, nelaikymas vairo bent viena ranka, raudonos kirtimas, posūkio nerodymas, persirikiavimas reguliuojamoj stankryžoj, kartotinis posūkių nerodymas, pėsčiųjų nepralaidimas, neleidimas pėstiesiems pabaigti ramiai eiti, avarinės situacijos sudarymas. Paskutiniai epizodai matant policijai užlendant jiems prieš nosį, techniškai netvarkingas dviratis (be lempučių, atšvaitų ir stabdžių), negerbimas kitų eismo dalyvių. Net policijai neįdomu toks "chuliganizmas" – tikra tragedija, skambinkim eF-Tė-B-ė!
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
A, nu viskas aišku. Vadinasi nuo šiol tamsta neturėsite teisės piktintis ir tada jei automobilis lenkia per ištisinę ir viršija greitį. Nes ką tau kaip paprastam to įvykio liudytojui reikėjo daryti kad išvengti avarijos - važiavai kaip važiavęs, ant stabdžių nekirtai, vadinasi viskas normaliai.
Aš rimtai, net neturiu kaip kitaip pakomentuoti tokią nesąmonę.
Comment
-
Ne apie Vilnių, bet apskritai apie Lietuvą:
Lietuva užima paskutinę vietą Europoje pagal viešojo transporto naudojimą, net 94 proc. mūsų kelionių vyksta automobiliu, tai – blogiausias rezultatas ES
- 14 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Nes su mašina greičiau, patogiau ir važiuojant daugiau, negu dviese - apsimokiau
- 7 patinka
Comment
-
Nes Lietuvoje viskas padaryta per šikną - ES per paskutinius 30 metų vystomas VT, net kitose Rytų Europos VT vystomas, nors ir patyrė nuosmūkį, o Lietuvoje tik naikinimas. Priedo, ne savaiminis, o organizuotas, prisidengiant VT gerinimu. Ypač akivaizdus pavyzdys - tarpmiestinių autobusų pogromas... Jau gal pamirštas, bet irgi - priemiestinių autobusų apribojimas (ne draudimas, bet per finansus) tik savo savivaldybe...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Lietuvoje viskas padaryta per šikną - ES per paskutinius 30 metų vystomas VT, net kitose Rytų Europos VT vystomas, nors ir patyrė nuosmūkį, o Lietuvoje tik naikinimas. Priedo, ne savaiminis, o organizuotas, prisidengiant VT gerinimu. Ypač akivaizdus pavyzdys - tarpmiestinių autobusų pogromas... Jau gal pamirštas, bet irgi - priemiestinių autobusų apribojimas (ne draudimas, bet per finansus) tik savo savivaldybe...
- 13 patinka
Comment
-
Vyks renginys apie perėjimą nuo automobilių prie dviračių ir viešojo transporto. Turėtų būti įdomu, galima registruotis, jei jums iki 30 metų
https://eurocities.eu/events/next-ge...ademy-vilnius/
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
dalyvavau viesajame PP pristatyme sito daikto. Na... reziume toks: bus 2 aukstu pozeminis parkingas. Vietos Boltui sustoti nera net gatvej, siule sustoti gaisriniame pravaziavime po 1 auksto langais, kas nera adekvatu, pazadejo "pagalvoti". O realybeje bus taip: aplink projekta bus primetyta masinu visur miskeliuose, viskas aplink bus isvazineta purvynais istisus metus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai taip pas mus "kovojama" su automobilizacija?
- 1 patinka
Comment
Comment