Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Dviratis puiki susisiekimo ir transporto priemonė... kaime. Ypač kai reikia į parduotuvę arba prie karvių nuvažiuoti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNebūtinai tiesa.
Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Labai įdomu, kad 2024 metais atsiranda žmonių ir dar net forume, kurie dviratį laiko daiktu nuvažiuoti karvių melžti, įsivaizduoja, jog dviratininkai mieste važinėja be tikslo ir dėl vykstančių statybų turi laukti arba žinoti, kad kelionės įvykdyti negalės susisiekimo infrastruktūroje, kuri yra vieša ir privalo būti vienodai pasiekiamaPaskutinis taisė Kaid; 2024.08.13, 17:00.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Tai dviratis ir yra transporto priemonė, tik daugumą plentais važinėjančių veikėjų dažniausiai išvažiuoja šiaip sau pasivažinėti. Ir pučia akis, kad turi teisę trukdyti eismą. Nu turi jie tokią teisę trukdyti eismą, bet kam tai daryti šiaip sau? Išardė dvirtakį, pasakė kelininkai, kad jis bus pastatytas tada ir tada, bet vis tiek vat drasko akis, kad jie nori čia ir dabar. Pakentėkit. Pastatys ir galėsit važiuoti. Kur tau? Galvos skylėtos kaip jų šalmai.
O Nemenčinės plente geriausia dabar važiuot keliu ir dar užsiimt visą juostą. Kad tikrai niekas nebandytų nesaugiai lenkt. Kas skuba pas babą karvių pamelžt - gali važiuot tiesiai į Peru.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Tai dviratis ir yra transporto priemonė, tik daugumą plentais važinėjančių veikėjų dažniausiai išvažiuoja šiaip sau pasivažinėti. Ir pučia akis, kad turi teisę trukdyti eismą. Nu turi jie tokią teisę trukdyti eismą, bet kam tai daryti šiaip sau? Išardė dvirtakį, pasakė kelininkai, kad jis bus pastatytas tada ir tada, bet vis tiek vat drasko akis, kad jie nori čia ir dabar. Pakentėkit. Pastatys ir galėsit važiuoti. Kur tau? Galvos skylėtos kaip jų šalmai.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, plentais važinėjantys veikėjai treniruojasi, populiarina dviračių sportą, gerina savo sveikatą ir investuoja į ateities sveikatos apsaugos biudžetą,.
Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąVa viskas ką išvardinai ir vadinasi užsiiminėti xui..nia
Comment
-
Man geriančio retorika taip pat nepatinka, bet dėl vieno dalyko jis teisus - plentinių dviratininkų (taip vadinamų aptemptakelnių) arogancija. Ne visų suprantama (nenoriu absoliutinti), bet kiek teko susidurti tai deja, masinis reiškinys. Dažnai su jais iš viso susikalbėti neįmanoma, nes jaučiasi tarsi gelbėja pasaulį, dėl ko jiems tokios smulkmenos kaip KET negalioja.
- 6 patinka
Comment
-
Tų 'aptemptakelnių' yra tiek mažai (ypač jei kalbame apie visus metus, ne tik vasarą), kad jų egzistavimas visiškai neturėtų įtakoti bendros diskusijos apie miestų planavimą ir dviračių infrastruktūros plėtrą. Kiekvienam sutiktam užknisančiam aptemptakelniui tenka dešimtys tūkstančių per greitai važinėjančių marozų, dešimtys tūkstančių juodus dūmus skleidžiančių automobilių ir tt. Tad neapsimeskime, kad keliamų problemų mastai yra panašūs.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąMan geriančio retorika taip pat nepatinka, bet dėl vieno dalyko jis teisus - plentinių dviratininkų (taip vadinamų aptemptakelnių) arogancija. Ne visų suprantama (nenoriu absoliutinti), bet kiek teko susidurti tai deja, masinis reiškinys. Dažnai su jais iš viso susikalbėti neįmanoma, nes jaučiasi tarsi gelbėja pasaulį, dėl ko jiems tokios smulkmenos kaip KET negalioja.
Dėl pasidevėjusios dviračio transmisijos ir maksimalios jėgos "pašaudė" simplex'as, tai buvo dideli "šaudymo" garsai, taip pat nuo mašinos sūkių atsisuko perėja priekyje einantys paaugliai, nesupratę kas vyskta. Apsilenkiau juos priešpriešiniu eismu per dvigubą išsisinę, nes jau buvau išsibegėjęs ir vadyla iš galo artėjo. Apvažiavo Laisvės pr. ramiai, buvau A juostoj, bet kol stovėjo prie raudonos ties Spaudos rūmų estakada, apvažiavau tarp juostų prilėtinęs, kad nesugalvotų durų atidaryt piktavališkai. Dar sugebėjo aprėkt.
* Taip, būti antroj juostoj legalu sukant sankryžoj.
** Kartą irgi iš antros juostos, apsjoviau pačią mašiną, tai sustojus tame pačiame parkinge priėjo su grasinimais primušti, tai įkalbėjau policiją kviest. Atvažiavo 3 su apsaugomis ant sanarių, pastovėjom, tuom ir baigės.
Parašė John Rodyti pranešimąMane irgi kartais stebina pagrindiniais A keliais su daug mašinų ir fūrų eismo besimalantys lykriniai plentininkai. Tiesiog why? Tai yra ementariai pavojinga tiek jiems patiems, tiek kitiems. Kam elgtis taip, nuo ko visiems blogiau?
Esu tokių bepročių ir A1 bei A2 matęs.
1) Iš Trakų važiuojant naudojama daug kelių, kad paįvairinti važiavimą, tai ties ež. Didžiulis, jei būtų asfaltuotas autostradai lygiagretus kelias ten šiauriau, tai niekas autostrada nevažiuotų, bet ten žvyras ir "riedulinis" senovinis kelias, tai rieduliai plentui dar visai prikolas, bet žvyras nelabai. Kur siaura geltona linija – ten nelegalu, bet yra tuščia avarinė juosta, tai visai cool ten važiuot:
2) Molėtų pl. LAKD sugalvojo nepadaryti pravažiuojamo viaduko, kur dvirtakis keičia kelio puses. Tai ne lochai važiuoja trumpą atkarpą nelegaliai iš Vilniaus, kol vėl neišsuka, o į Vilnių tada galima imt išbombarduotus esamus keliukus nelendant į intensyvų kelią (nors atgal ženklų lyg ir nėra draudžiančių). Siaura geltona – po draudžiamuoju ženklu:
3) Iš Vilniaus Pašilų trumpą atkarpą irgi būna pavažiuoja A2 iki nusukimo į Senajį Ukmergės kl., ar Sudervę. Dvirtakis yra, bet siauras, slidus smėlis, išdaužymai, nematomos zonos pro nepermatomas VT stoteles. Nors asmeniškai pats dvirtakį ten imu, bet su daugiau draugų žymiai saugiau su mašinomis.
Parašė ALV77 Rodyti pranešimąpympakelniai yra tokie patys bimbalus vairuojantys avtomarozai kaip Romka, kurie savaitgaliais islekia prasilekt su 6000 kainuojanciu dviraciu bolidu♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Aš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?Paskutinis taisė Maalinauskas; 2024.08.15, 13:21.
- 3 patinka
Comment
-
Tai suprantu iš aukščiau aprašytos situacijos, kad trūksta infrastruktūros, tai ir reikalaukit dvirtakių tinklo, o ne piktinkitės, kad naudodamiesi automobiline inratruktūra patenkat į keblias situacijas. Nes dviratis automobilinėje infrastruktūroje yra kliūtis. Kai atsiranda kliūtis ne visada pavyksta jos išvengti. O kai kuriems vairuotojams net nervinis tikas atsiranda dėl kartais tikrai bereikalingų kliūčių ir papildomų avarinių situacijų susidarymoAš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąAš niekada nesakiau kad nėra automobilių vairuotojų marozų, bet prieš juos yra nors kažkoks instrumentas kovoti - yra registratoriai, yra valstybiniai numeriai. O dviratininkai yra nebaudžiami ir tą patys puikiai žino, dėl to išdarinėja ką nori. Vakar pvz važiavau Kudirkos gatve žemyn, link Gedimino prospekto, stovėjau ant šviesaforo su Pamėnkalnio gatve ir vos tik įsijungė žalias, mane iš kairės (!!!) pusės aplenkė du dviratininkai su sportine apranga, prieš mano mašinos nosį nusuko į dešinę ir numynė toliau Pamėnkalnio gatvės šaligatviu. Gerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų. Nu ir ką tu jiems padarysi, net jei nufilmuosi?
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąGerai dar kad nespėjau pradėti važiuoti, nes būtų sužalojimų.
Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Va video, kur kaip tik į kairę per dvi ištisines išrieda normalus "civilinis" žmogus. Nieko tragiško matyt nenutiko nei jam, nei poršui, nei policijos autobusui kadre:
Savišvietai siūlau pažiūrėt visiems. Anglas pasakoja, kad mašinos – šūdas, nevairuoja jau 15 m., nors yra iš "mašininio" miesto. Visas video iš Korėjos. Parodo infrą, pora užeigų ir ką valgo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Anksčiau, kai eismas buvo neintensyvus, dviračiais važiuoti ir gatvėmis buvo normalu. Aš irgi važinėjau. Dabar dviračiais važiuoti daugelyje gatvių turėtų būti visiškai uždrausta ir dviračiu važiuoti turėtų būti privaloma tik ten, kur pažymėta. Priešingu atveju dviratininkas pats kaltas dėl to, kad kas jam nutiks. Jis turėtų būti paskirtas įstatymiškai kaltu dėl eismo įvykio ten, kur jam važiuoti draudžiama. Be jokio ten teismo ir teisinės masturbacijos, tiriant įvykį. Lygiai analogiški teisės aktai turėtų būti taikomi ir visokiems elektriniams paspirtukinikams ir pan. Nachen, visokie Wolt'ai Bolt'ai su savo elektriniais monstrais (ir keturračiais) važinėja bet kur, šaligatviais taip pat. Ir yra nebaudžiami.
Važiuoti arkliais praktiškai visur draudžiama miestuose, traktoriais taip pat labai ribotai. Dviračiams turėtų būti analogiška. Tik ten, kur leidžiama. Draudimas turėtų galioti visuose dideliuose miestuose, mažuose jis nereikalingas.
Ir visa tai pačių dviratininkų ir kitų eismo dalyvių naudai, sveikatai ir gyvybei.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.15, 18:56.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Visi laimingi, kam nervuotis be reikalo? Jei variavimas kelia stresą, tai galima troleibusu važiuot toj Kudirkos g.
- 2 patinka
Comment
Comment