Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Čia apie automobilį, kuris pagal tyrimus veža 1,5 žmogaus vidutiniškai.
    O kiek pagal tyrimus perveža vidutiniškai vienas autobusas Lietuvoje? Abejoju, kad 80. Greičiau bus apie 10-12.

    Comment


      Vilnius. Čia Simutis iš JUDU kalba nuo 6:40 min.? Skundžiasi, kad piko metu Antakalnio g. srautas apvažiuoja šviesoforus per naują dviračių gatvę. Teisinasi klaipėdiečiui Pauliui (?) dviratininkų bendrijos pirmininkui, jog nėra teisinio pagrindo trukdyti tranzitą. Darnaus judumo mieste planas ir atrodo BP aiškiai draudžia D kat. gatvėse tranzitą. Tai kaip b* nėra teisinio pagrindo, kai BP teisiškai įpareigoja? Dėl DJMP VMS skirginai vartosi, tai teisiškai privalomas, tai neprivalomas (priklausomai kada jiems reikia)...

      Užtenka kelio ženklą uždėt, kuris ten gyvenantiems ir šiukšliavežėms negalioja:
      303 Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas Draudžiamas motorinių transporto priemonių, traktorių ir savaeigių mašinų eismas.
      Nuo 6:40 min.:

      Video iš olando oficialios viešnagės: https://bicycledutch.wordpress.com/2...ius-lithuania/
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Ajajai, velosipedininkus skriaudžia... Antakalnyje nors šiokia tokia alternatyva buvo važiuoto palei Nerį, aplenkiant spūstis. Kai tik tą gatvę uždarė rekonstrukcijai, spūstys gerokai padidėjo. Aš ne už automobilius, bet pirmiau tegul sutvarko normaliai ir persodina žmones į VT, o tada riboja eismą gatvėse. Dviratis - ne alternatyva automobiliui.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Dviratis - ne alternatyva automobiliui.
          Forume pasitaiko publikos kuri ir 300m nusipirkti pieno su batonu lekia automobiliu, ne visi čia tokie protingi kaip jūs. tad su tokiais teiginiais atsargiau

          Comment


            Radau internetuose. Labai tinka Vilniui.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Dviratis - ne alternatyva automobiliui.
              Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.
                Al1 vizija sumažinti automobilius 50%.

                Kas lieka: 30-40% VT ir koks 10-20% dviračiu. Gali varijuoti priklausomai nuo oro ir sezono.

                Comment


                  Čia ne mano vizija, čia objektyvi realybė, kitaip transporto problkemos neišsispręs. Ir nuo to kentės visi, tiek automobiliais važiuojantys, tiek VT, tiek iš viso nevažiuojantys dažnai, bet kvėpuojantys dūmais, dulkėmis, girdintys triukšmą ir jaučiantys vibraciją... Automobilis kaip alkoholis, jei nedaug, tai nieko, kai per daug - tu jau alkoholikas su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

                  Comment


                    Teko girdėti, kad dviračiams buvo padarytas kažkoks pravažiavimas mišku, kai nugriovė esamą taką. Kartą įvažiavau, tai neradau jokių ženklų. Prasibroviau šiaip ne taip trumpoje atkarpoje pro šakas besibraukydamas ir vos neužklimpęs su plentiniu dviračiu. Tada šoviau į gatvę, nors beveik nebeturėjau jėgų minti. Įdomu, jei kas pafotografuotų tą apvažiavimą, jei jis yra. Spėju, naują dvirtakį statys, kai pabaigs mašininę dalį? Bijau, paleis mašinų eismą visu plotu ir dviračiai neturės laikinai jiems atskirtų 2 juostų mašinų kelio kol statysis dvirtakis?
                    Paskutinis taisė dondc; 2024.08.13, 07:50.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      dondc geriau mint per Bedugnę, Ąžuolinę ir sodus link Kairėnų. Kilometrų daugiau, bet smagiau. Net ir esant dvirtakiui kartais maloniau.

                      Comment


                        O nėra kažkokio atskiro čato dviratininkams? Man spamas kenkia, nes kažkaip man px kur jums ten reikia važiuoti, bet ne px kaip vyksta šitas projektas.
                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                        Comment


                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                          O nėra kažkokio atskiro čato dviratininkams? Man spamas kenkia, nes kažkaip man px kur jums ten reikia važiuoti, bet ne px kaip vyksta šitas projektas.
                          Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
                          Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.13, 10:17.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
                            užkabino pedalistą nieko prieš neturiu tuos tiesiamus dvirtakius, tegu tik asfaltuoja, nes dviratės priemonės yra pavojaus šaltinis kelyje. Man tik kliūna pedalistų pastovus verkimas, kad negali jie matai pravažiuoti rekonstruojamu ruožu. Tai kol negalit pravažiuoti kol vyksta rekonstrukcija, siūlau visiems jums važiuoti žinomu keliu į Peru respublikoje esančią vietą.
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
                              Koks beviltiškas bendravimo lygis.
                              Specialiai reikėjo pataisyti pranešimą, kad pridėtum "ovaljerkindami"

                              Comment


                                Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                užkabino pedalistą nieko prieš neturiu tuos tiesiamus dvirtakius, tegu tik asfaltuoja, nes dviratės priemonės yra pavojaus šaltinis kelyje. Man tik kliūna pedalistų pastovus verkimas, kad negali jie matai pravažiuoti rekonstruojamu ruožu. Tai kol negalit pravažiuoti kol vyksta rekonstrukcija, siūlau visiems jums važiuoti žinomu keliu į Peru respublikoje esančią vietą.
                                Jei plentą būtų pilnai uždarę rekonstrukcijai, pats verktum, kad vykdo vairuotojų genocidą ir reikia dardėt aplinkeliais. Jei išardo dvirtakį ir nepalieka alternatyvos, tai dviratininkus reikia siųst nx? Dvigubi standartai kažkaip

                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Koks beviltiškas bendravimo lygis.
                                Specialiai reikėjo pataisyti pranešimą, kad pridėtum "ovaljerkindami"
                                Bent jau ne trint ir perkurt. Jei dedi like'us ant geriančio blėnio, tai panašu, kad toks bendravimo lygis tenkina, kol požiūris sutampa.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Jei plentą būtų pilnai uždarę rekonstrukcijai, pats verktum, kad vykdo vairuotojų genocidą ir reikia dardėt aplinkeliais. Jei išardo dvirtakį ir nepalieka alternatyvos, tai dviratininkus reikia siųst nx? Dvigubi standartai kažkaip
                                  Automobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais, kuras kainuoja, eksploatacija kainuoja, laikas kainuoja ir šiaip sau retas kuris išvažiuoja pasivažinėti. Todėl taip, automobilistai piktinasi, kad reikia gaišti laiką ir deginti resursus. Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti? Galima juk važiuoti ir priešingą pusę, galima važiuoti kur yra dvirtakiai, galima nespaminti forumuose ir iš karto važiuoti Peru respublikos kryptimi.
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Tai važiuokit dviračiu ir nereiks skaičiuot kuro bei amortizacijos.

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      Automobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais
                                      Nebūtinai tiesa.
                                      Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti?
                                      Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                        Automobiliu 99,99% vairuotojų važiuoja su šiokiais ar anokiais reikalais, kuras kainuoja, eksploatacija kainuoja, laikas kainuoja ir šiaip sau retas kuris išvažiuoja pasivažinėti. Todėl taip, automobilistai piktinasi, kad reikia gaišti laiką ir deginti resursus. Dviratės priemonės, tai 99,99 % važiuoja pasivažinėti, tai koks skirtumas daugumai dviratininkų kur pasivažinėti? Galima juk važiuoti ir priešingą pusę, galima važiuoti kur yra dvirtakiai, galima nespaminti forumuose ir iš karto važiuoti Peru respublikos kryptimi.
                                        Ir šiaip visi mieste su savo automobiliu turi Popiežiaus palaiminimą - aukščiausia kąsta. Jų liesti negalima. Žemiau jų yra motociklai - jie važiuoja mažiau svarbiais reikalais (nes taip savaime aišku). Toliau - dviračiai, pėstieji. Jie nieko svarbaus mieste nedaro. Dėl to ant šaligatvių galima dėt viską - konteinerius, uždaryt kelią, neremontuoti šaligatvių, dažnai užtenka palikt purvyną. Jie patys apeis.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Nebūtinai tiesa.

                                          Tikrai netiesa. Iš kur tas kvailas įsitikinimas, kad dviratis negali būti transporto priemonė?
                                          Kokiu dar adekvaciu minciu gali tiketis is zmogaus kuris random zmomen is oro siulo i Peru vazineti lol Grazi salis bet prie ko cia Peru

                                          Comment

                                          Working...
                                          X