Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiaip tai į JAV žiūrėjo nebent tik dėl NATO ir užsienio politikos, o ne ekonomikos. Bet kai prasidėjo derybos dėl stojimo į ES, tai aišku buvo, kokiu kursu reikia eiti ir kas toje ES yra daroma transporto srityje. Tik pas mus nieko nedarė. Liekamuoju principu, tik kad neužsilenktų. Nors rajonuose VT užsilenkė jau apie 2000-uosius... Priemiestinis, nes miesto užsilenkė dar 90-aisiais per blokadą... kai kur kiek ilgiau pratempė ir vis tiek užsilenkė. Liko tik didmiesčiai ir tarpmiestinis susisiekimas. Tarpmiestinis šiaip ne taip tempė. Didelį smūgį sudavė koronaviruso ribojimai. Bet dar didesnį - pernai pravestas tarpmiestinių autobusų pogromas, kurio neigiamos pasekmės netolimoje ateityje bus dar didesnės, kai dalis mažųjų parkų atsisakys vežimo, nes negalės atitikti reikalavimų, o didieji parkai irgi vargu ar perims jų maršrutus, nes kol kas nieko neperėmė per tuos metus... Visa tai susiję ir su Vilniaus miesto VT. Sistema negali normaliai funkcionuoti, jei nėra normalaus priemiesčio ir tarpmiesčio. Šiandien vakare važiavau iš Vilniaus į Alytų. Vilniaus kryptimi iki Valkininkų beveik nenutrūkstantis nuosavų automobilių srautas. Ir taip iš visų pusių Vilniaus link... Visiškai niekas nevertina to, kad labai didelė dalis Vilniaus transporto problemų sudaro atvykstantys iš kitų miestų, aplinkinių rajonų ir priemiesčių savo automobiliais... Nes daugeliu atvejų nėra adekvataus VT. Jei su miesto VT kažkas dar daroma, tai su priemiesčiu viskas palikta tik aplinkinių rajonų valiai...

    Elektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola. Bet lieka kitas - gatvės vis tiek lieka užkištos, parkavimo vietų stygius. O Vilniaus atveju, tai norint normalaus susikiekimo tiek automobiliais, tiek VT, reikia bent pusę tų automobilių (lengvųjų nuosavų, žinoma) iš gatvių pašalinti. Kitos išeities tiesiog nėra. Apie magistralių tiesimą mieste centrinėje dalyje kalbos būti negali. Bet ir naujos magistralinės gatvės labiau į pakraščius problemos neišspręs. Tačiau tai nereiškia, kad nereikia, tarkim, Šiaurinės gatvės ar kai kurių kitų magistralinių jungčių. Ir joks metro pats savaime neišspręs šitos problemos, tik priverstinis išvarymas iš automobilių į VT. Bet tam, kaip minėjau, reikia valstybinės politikos, visų pirma urbanizacijos srityje. Nes kitaip įvyks dar didesnis Vilniaus išskydimas į periferiją su dar sunkesnėmis pasekmėmis infrastruktūrai, pirmiausiai susisiekimo...
    Paskutinis taisė Al1; 2024.08.04, 22:59.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Elektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola.
      *Dalis* ekologinių argumentų. Padangų dulkės, triukšmas lieka, o ir elektra dar nei pas mus, nei kitur nėra pilnai dekarbonizuota.

      Comment


        Tai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?
        Paskutinis taisė Al1; 2024.08.05, 19:01.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?
          O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų, o kur perveža 80?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų?
            Čia apie dviratį?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų, o kur perveža 80?
              Aš matau, bet visokie žalieji nemato. Užtat ir užsiimama profanacija, perkant elektrobusus, kurie važinėja pakampėmis, užuot vysčius troelibusus., Čia apie Vilnių. Ar rajonuose perkant elektrobusus vos keliems kas valandą ar rečiau kursuojantiems maršrutams, ar leidžiant elektrobusus į priemiesčius... Čia, pavyzdžiui, apie Trakus, kurie visiškai nepritaikytus priemiesčiui miesto elektrobusus su mažai sėdimų vietų ir tomis pačiomis dar nepatogiai išdėstytomis, leidžia į Vilnių...

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                Čia apie dviratį?
                Čia apie automobilį, kuris pagal tyrimus veža 1,5 žmogaus vidutiniškai.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Čia apie automobilį, kuris pagal tyrimus veža 1,5 žmogaus vidutiniškai.
                  O kiek pagal tyrimus perveža vidutiniškai vienas autobusas Lietuvoje? Abejoju, kad 80. Greičiau bus apie 10-12.

                  Comment


                    Vilnius. Čia Simutis iš JUDU kalba nuo 6:40 min.? Skundžiasi, kad piko metu Antakalnio g. srautas apvažiuoja šviesoforus per naują dviračių gatvę. Teisinasi klaipėdiečiui Pauliui (?) dviratininkų bendrijos pirmininkui, jog nėra teisinio pagrindo trukdyti tranzitą. Darnaus judumo mieste planas ir atrodo BP aiškiai draudžia D kat. gatvėse tranzitą. Tai kaip b* nėra teisinio pagrindo, kai BP teisiškai įpareigoja? Dėl DJMP VMS skirginai vartosi, tai teisiškai privalomas, tai neprivalomas (priklausomai kada jiems reikia)...

                    Užtenka kelio ženklą uždėt, kuris ten gyvenantiems ir šiukšliavežėms negalioja:
                    303 Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas Draudžiamas motorinių transporto priemonių, traktorių ir savaeigių mašinų eismas.
                    Nuo 6:40 min.:

                    Video iš olando oficialios viešnagės: https://bicycledutch.wordpress.com/2...ius-lithuania/
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Ajajai, velosipedininkus skriaudžia... Antakalnyje nors šiokia tokia alternatyva buvo važiuoto palei Nerį, aplenkiant spūstis. Kai tik tą gatvę uždarė rekonstrukcijai, spūstys gerokai padidėjo. Aš ne už automobilius, bet pirmiau tegul sutvarko normaliai ir persodina žmones į VT, o tada riboja eismą gatvėse. Dviratis - ne alternatyva automobiliui.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Dviratis - ne alternatyva automobiliui.
                        Forume pasitaiko publikos kuri ir 300m nusipirkti pieno su batonu lekia automobiliu, ne visi čia tokie protingi kaip jūs. tad su tokiais teiginiais atsargiau

                        Comment


                          Radau internetuose. Labai tinka Vilniui.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Dviratis - ne alternatyva automobiliui.
                            Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Visaip būna. Tiksliau, niekada niekas nėra 100% t.y. niekada nepakeisi visų kelionių automobiliu į keliones dviračiu, viešuoju transportu ir t.t. Aš asmeniškai kai kurias keliones darau tiek automobiliu, tiek dviračiu, priklausomai nuo visokių fakltorių, pradedant nuotaika ir alkoholio kraujyje lygiu, baigiant orais ir eismo situacija gatvėse. Tai tavo blanket teiginys yra tiesiog neteisingas.
                              Al1 vizija sumažinti automobilius 50%.

                              Kas lieka: 30-40% VT ir koks 10-20% dviračiu. Gali varijuoti priklausomai nuo oro ir sezono.

                              Comment


                                Čia ne mano vizija, čia objektyvi realybė, kitaip transporto problkemos neišsispręs. Ir nuo to kentės visi, tiek automobiliais važiuojantys, tiek VT, tiek iš viso nevažiuojantys dažnai, bet kvėpuojantys dūmais, dulkėmis, girdintys triukšmą ir jaučiantys vibraciją... Automobilis kaip alkoholis, jei nedaug, tai nieko, kai per daug - tu jau alkoholikas su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

                                Comment


                                  Teko girdėti, kad dviračiams buvo padarytas kažkoks pravažiavimas mišku, kai nugriovė esamą taką. Kartą įvažiavau, tai neradau jokių ženklų. Prasibroviau šiaip ne taip trumpoje atkarpoje pro šakas besibraukydamas ir vos neužklimpęs su plentiniu dviračiu. Tada šoviau į gatvę, nors beveik nebeturėjau jėgų minti. Įdomu, jei kas pafotografuotų tą apvažiavimą, jei jis yra. Spėju, naują dvirtakį statys, kai pabaigs mašininę dalį? Bijau, paleis mašinų eismą visu plotu ir dviračiai neturės laikinai jiems atskirtų 2 juostų mašinų kelio kol statysis dvirtakis?
                                  Paskutinis taisė dondc; 2024.08.13, 07:50.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    dondc geriau mint per Bedugnę, Ąžuolinę ir sodus link Kairėnų. Kilometrų daugiau, bet smagiau. Net ir esant dvirtakiui kartais maloniau.

                                    Comment


                                      O nėra kažkokio atskiro čato dviratininkams? Man spamas kenkia, nes kažkaip man px kur jums ten reikia važiuoti, bet ne px kaip vyksta šitas projektas.
                                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                                      Comment


                                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                        O nėra kažkokio atskiro čato dviratininkams? Man spamas kenkia, nes kažkaip man px kur jums ten reikia važiuoti, bet ne px kaip vyksta šitas projektas.
                                        Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
                                        Paskutinis taisė Ignalina; 2024.08.13, 10:17.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Dvirtakis yra projekto dalis, taip kad visiems px, kad tau px, galit paverkt su Romu ovaljerkindami už savo dyzelių vairo.
                                          užkabino pedalistą nieko prieš neturiu tuos tiesiamus dvirtakius, tegu tik asfaltuoja, nes dviratės priemonės yra pavojaus šaltinis kelyje. Man tik kliūna pedalistų pastovus verkimas, kad negali jie matai pravažiuoti rekonstruojamu ruožu. Tai kol negalit pravažiuoti kol vyksta rekonstrukcija, siūlau visiems jums važiuoti žinomu keliu į Peru respublikoje esančią vietą.
                                          Aš neliūdnas - aš blaivus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X