Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
    Tai taip ir yra, sunkvežimis atveža yranga, mikriukas arba automobiliai atveža darbuotojus? ar jūs įsivaizduojate kad statybininkai yra visi meistrai su savo įrankiais?

    Comment


      Istatysiu sava trigrasi del commuting dviraciu. Kai dirbau frankonijoje, vazinejau i darba kasdien kazkur 12-13km viena kriptym. Kai sausa nesvarbu karsta ar baisiai salta - viskas ok, apart tuo kad prakaituoji bet is ryto net kavos nereikia. Bet jai lyja bei slapia arba plikledis - priesui nepalinkesi! Joks asfaltas nepadeda - visas kaip apsiktas, o jai per miskeli mini - visiskas pizdec. Per plikledi karta taip "pizdanulsia" kad per plauka likau gyvas. Del distancijos - optimaliausias lankas paprastam zmogui ne daugiau uz 5-6km, tokiam jackass kaip as 10-15 ir tik profams 25 ir daugiau.
      Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.07.31, 11:12.

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
        šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?



        o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.
        Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

          Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
          kažkokie nišiniai atvejai nelabai daro skirtumo bendrai darnaus judėjimo politikai.

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

            Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
            Ir kiek tokių žmonių? Jei pvz, dirbi centre iki 21:30, tai ir greičiausiai pradedi darbą ne anksčiau 12:30, tad galima laisvai apsipirkti iki tol. Pamaininis darbas nėra kažkoks stebuklas ir žmonės lengvai prie to prisidetina pagal tvarkaraštį. Tad nenuostabu, kad norint gyventi 8-17 ritmu, dirbant 13-22 lygiai taip pat gyventi neisgauna.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              kažkokie nišiniai atvejai nelabai daro skirtumo bendrai darnaus judėjimo politikai.
              Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
              Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
                Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
                Užtat Alytuje miesto valdžia padėjo skersą didelį ir raudoną ant VT keleivių: šios vasaros tvarkaraščiai drastiškai sumažinti. Dar daugiau, VT pereina į vakaro režimą jau po 17 val., kai baigiasi darbas ir kai kuriose pramonės įmonėse, ir ne tik. Mikrobai važinėja kas 60-90 min. Žmonės skundėsi, kad dirbantys pramonės rajone, ir ne tik vakare neturi galimybės grįžti namo su VT... Iš valdžios reakcija - "prašome supratingumo"...

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
                  nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darbą.

                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
                  yra kaip yra, visiems neįtiksi.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darbą.
                    Neįgalieji gali susirasti darbą iš namų ar eiti į vietas pirmame aukšte

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darb

                      yra kaip yra, visiems neįtiksi.
                      OK, perduosiu medikams, policininkams, gaisrininkams, dispečeriams ir t.t.
                      Iš kitos pusės, tikrai klausimas gali būti sprendžiamas "darnios" platesnės politikos diskurse. Apie ką ir norėjau pasakyti.

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
                        O taip, dar ir trys neįgalūs vaikai turbūt namie laukia, o pakeliui dar į ligoninę užsukt planinės operacijos pasidaryt reikia. Nu tai jau gal važiuok tada su mašina, atleisim.

                        Comment


                          Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                          Ir kiek tokių žmonių? Jei pvz, dirbi centre iki 21:30, tai ir greičiausiai pradedi darbą ne anksčiau 12:30, <...>
                          Hehe, 9:30 darbo pradžia
                          Tokių atvejų gal ir nedaug, bet tikrai yra.

                          P.s. offtop apie darbo grafikus baigiam
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Paliesiu urbanistikos temą, gal ši tema labiau tinkama. Kalbėsiu apie viešąjį transportą.

                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Kas ten 90-aisiais žadėjo, kad gyvensime kaip Švedijoje? Ir kas keisčiausia, kad būdami ES, kai kas žiūri į JAV... Tuo tarpu Lietuvoje iš europinių lėšų transportui, 95 proc. eina į asfaltą... VT tenka vos keli procentai... Geležinkeliai net didžiuojasi, kad nieko už ES lėšas iš riedmenų neperka. Kai tuo tarpu visoje ES perka, remontuoja... Lenkijoje ant visų vagonų, traukinių kabo lipdukai su informacija, kad riedmuo atnaujintas ar nupirktas kofinansuojant ES fondams... Tas pats ir su VT priemonėmis... Tai kai kurios iš jų per tuos visus metus buvo nupirktos už ES lėšas...
                            Matyt, kad organiškiau kopijavosi JAV, kai valstybė buvo nefinansuojama, jau nekalbant apie bendrai daug gilesnius ryšius su JAV nei su Šiaurės Vakarų Europos labiausiai išsivysčiusiomis šalimis. Skandinavija valstybiniame sektoriuje matyt galėjo gautis, jei SSRS žlugimas būtų ėjasis be tokios gilios krizės 1990-aisiais, kai viskas paniro į chaosą, išgyvenk kaip nori.

                            Nebus geresnis. VT degraduoja, nepaisant naujų troleibusų, naujų autobusų. Jie nupirkti pavėluotai ir ne metais, o dešimtmečiu... Pats pagrindinis rodiklis - kelionių skaičius VT krenta ar bent nedidėja. Ir nėra jokio tikslo užsibrėžta, tarkim, kad per ateinančius 10 metus padidinti VT dalį pervežimuose 20 proc. Nors reikėtų 50 proc. Kitaip transporto kolapsas Vilniuje bus nuolat. Bet kad tą pasiekti nepakanka savivaldybės (net jei iš jos pusės būtų noras). Tam reikia keisti visą Lietuvos urbanizacijos politiką pirmiausiai, o paskui ir transporto. Valstybiniu lygiu, tai ne savivaldybės lygmuo.
                            Kažkokios pirmosios kregždės vyksta po darnaus judumo vėliava ir matyt daugiausiai ES žaliojo kurso spaudimais, bet nėra organiškumo, eina reikalas iš viršaus ir toliau chaotiškai, Vilniuje VT toliau neliečiamas, gatvių siaurinimas toks iš pažiūros ne į temą. Nenustebintų, kad įvyks kokia rimtesnė su nafta susijusi šoko terapija, tai manau bus visuomenei į naudą ilgesniu laikotarpiu truputį rimčiau susiimti požiūryje į transporto politiką ir galbūt urbanistiką kaip tokią. Nebent jau tikrai paims elektromobiliai (na, per 20-30 metų dar daug kas gali įvykti). Pats itin kritiškai žiūriu į JAV pokarinę urbanistikos politiką ir kažkokias kabutėse laisvės pojūčius. Suprantu nuosava auto gali bet kur nuvažiuot, bet milijonai atsakomybių ir dar daugiau problemų susijusių su auto (sužalojimai, mirtys, apkrauta infrastruktūra, didelis resursų naudojimas).

                            Comment


                              Šiaip tai į JAV žiūrėjo nebent tik dėl NATO ir užsienio politikos, o ne ekonomikos. Bet kai prasidėjo derybos dėl stojimo į ES, tai aišku buvo, kokiu kursu reikia eiti ir kas toje ES yra daroma transporto srityje. Tik pas mus nieko nedarė. Liekamuoju principu, tik kad neužsilenktų. Nors rajonuose VT užsilenkė jau apie 2000-uosius... Priemiestinis, nes miesto užsilenkė dar 90-aisiais per blokadą... kai kur kiek ilgiau pratempė ir vis tiek užsilenkė. Liko tik didmiesčiai ir tarpmiestinis susisiekimas. Tarpmiestinis šiaip ne taip tempė. Didelį smūgį sudavė koronaviruso ribojimai. Bet dar didesnį - pernai pravestas tarpmiestinių autobusų pogromas, kurio neigiamos pasekmės netolimoje ateityje bus dar didesnės, kai dalis mažųjų parkų atsisakys vežimo, nes negalės atitikti reikalavimų, o didieji parkai irgi vargu ar perims jų maršrutus, nes kol kas nieko neperėmė per tuos metus... Visa tai susiję ir su Vilniaus miesto VT. Sistema negali normaliai funkcionuoti, jei nėra normalaus priemiesčio ir tarpmiesčio. Šiandien vakare važiavau iš Vilniaus į Alytų. Vilniaus kryptimi iki Valkininkų beveik nenutrūkstantis nuosavų automobilių srautas. Ir taip iš visų pusių Vilniaus link... Visiškai niekas nevertina to, kad labai didelė dalis Vilniaus transporto problemų sudaro atvykstantys iš kitų miestų, aplinkinių rajonų ir priemiesčių savo automobiliais... Nes daugeliu atvejų nėra adekvataus VT. Jei su miesto VT kažkas dar daroma, tai su priemiesčiu viskas palikta tik aplinkinių rajonų valiai...

                              Elektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola. Bet lieka kitas - gatvės vis tiek lieka užkištos, parkavimo vietų stygius. O Vilniaus atveju, tai norint normalaus susikiekimo tiek automobiliais, tiek VT, reikia bent pusę tų automobilių (lengvųjų nuosavų, žinoma) iš gatvių pašalinti. Kitos išeities tiesiog nėra. Apie magistralių tiesimą mieste centrinėje dalyje kalbos būti negali. Bet ir naujos magistralinės gatvės labiau į pakraščius problemos neišspręs. Tačiau tai nereiškia, kad nereikia, tarkim, Šiaurinės gatvės ar kai kurių kitų magistralinių jungčių. Ir joks metro pats savaime neišspręs šitos problemos, tik priverstinis išvarymas iš automobilių į VT. Bet tam, kaip minėjau, reikia valstybinės politikos, visų pirma urbanizacijos srityje. Nes kitaip įvyks dar didesnis Vilniaus išskydimas į periferiją su dar sunkesnėmis pasekmėmis infrastruktūrai, pirmiausiai susisiekimo...
                              Paskutinis taisė Al1; 2024.08.04, 22:59.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Elektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola.
                                *Dalis* ekologinių argumentų. Padangų dulkės, triukšmas lieka, o ir elektra dar nei pas mus, nei kitur nėra pilnai dekarbonizuota.

                                Comment


                                  Tai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?
                                  Paskutinis taisė Al1; 2024.08.05, 19:01.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?
                                    O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų, o kur perveža 80?

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                      O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų?
                                      Čia apie dviratį?

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų, o kur perveža 80?
                                        Aš matau, bet visokie žalieji nemato. Užtat ir užsiimama profanacija, perkant elektrobusus, kurie važinėja pakampėmis, užuot vysčius troelibusus., Čia apie Vilnių. Ar rajonuose perkant elektrobusus vos keliems kas valandą ar rečiau kursuojantiems maršrutams, ar leidžiant elektrobusus į priemiesčius... Čia, pavyzdžiui, apie Trakus, kurie visiškai nepritaikytus priemiesčiui miesto elektrobusus su mažai sėdimų vietų ir tomis pačiomis dar nepatogiai išdėstytomis, leidžia į Vilnių...

                                        Comment


                                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                          Čia apie dviratį?
                                          Čia apie automobilį, kuris pagal tyrimus veža 1,5 žmogaus vidutiniškai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X