Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Istatysiu sava trigrasi del commuting dviraciu. Kai dirbau frankonijoje, vazinejau i darba kasdien kazkur 12-13km viena kriptym. Kai sausa nesvarbu karsta ar baisiai salta - viskas ok, apart tuo kad prakaituoji bet is ryto net kavos nereikia. Bet jai lyja bei slapia arba plikledis - priesui nepalinkesi! Joks asfaltas nepadeda - visas kaip apsiktas, o jai per miskeli mini - visiskas pizdec. Per plikledi karta taip "pizdanulsia" kad per plauka likau gyvas. Del distancijos - optimaliausias lankas paprastam zmogui ne daugiau uz 5-6km, tokiam jackass kaip as 10-15 ir tik profams 25 ir daugiau.Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.07.31, 11:12.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąšiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?
o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
kažkokie nišiniai atvejai nelabai daro skirtumo bendrai darnaus judėjimo politikai.
Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
Parašė Sula Rodyti pranešimąTuri būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darbą.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darb
yra kaip yra, visiems neįtiksi.
Iš kitos pusės, tikrai klausimas gali būti sprendžiamas "darnios" platesnės politikos diskurse. Apie ką ir norėjau pasakyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Ir kiek tokių žmonių? Jei pvz, dirbi centre iki 21:30, tai ir greičiausiai pradedi darbą ne anksčiau 12:30, <...>
Tokių atvejų gal ir nedaug, bet tikrai yra.
P.s. offtop apie darbo grafikus baigiam
Comment
-
Paliesiu urbanistikos temą, gal ši tema labiau tinkama. Kalbėsiu apie viešąjį transportą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kas ten 90-aisiais žadėjo, kad gyvensime kaip Švedijoje? Ir kas keisčiausia, kad būdami ES, kai kas žiūri į JAV... Tuo tarpu Lietuvoje iš europinių lėšų transportui, 95 proc. eina į asfaltą... VT tenka vos keli procentai... Geležinkeliai net didžiuojasi, kad nieko už ES lėšas iš riedmenų neperka. Kai tuo tarpu visoje ES perka, remontuoja... Lenkijoje ant visų vagonų, traukinių kabo lipdukai su informacija, kad riedmuo atnaujintas ar nupirktas kofinansuojant ES fondams... Tas pats ir su VT priemonėmis... Tai kai kurios iš jų per tuos visus metus buvo nupirktos už ES lėšas...
Nebus geresnis. VT degraduoja, nepaisant naujų troleibusų, naujų autobusų. Jie nupirkti pavėluotai ir ne metais, o dešimtmečiu... Pats pagrindinis rodiklis - kelionių skaičius VT krenta ar bent nedidėja. Ir nėra jokio tikslo užsibrėžta, tarkim, kad per ateinančius 10 metus padidinti VT dalį pervežimuose 20 proc. Nors reikėtų 50 proc. Kitaip transporto kolapsas Vilniuje bus nuolat. Bet kad tą pasiekti nepakanka savivaldybės (net jei iš jos pusės būtų noras). Tam reikia keisti visą Lietuvos urbanizacijos politiką pirmiausiai, o paskui ir transporto. Valstybiniu lygiu, tai ne savivaldybės lygmuo.
- 2 patinka
Comment
-
Šiaip tai į JAV žiūrėjo nebent tik dėl NATO ir užsienio politikos, o ne ekonomikos. Bet kai prasidėjo derybos dėl stojimo į ES, tai aišku buvo, kokiu kursu reikia eiti ir kas toje ES yra daroma transporto srityje. Tik pas mus nieko nedarė. Liekamuoju principu, tik kad neužsilenktų. Nors rajonuose VT užsilenkė jau apie 2000-uosius... Priemiestinis, nes miesto užsilenkė dar 90-aisiais per blokadą... kai kur kiek ilgiau pratempė ir vis tiek užsilenkė. Liko tik didmiesčiai ir tarpmiestinis susisiekimas. Tarpmiestinis šiaip ne taip tempė. Didelį smūgį sudavė koronaviruso ribojimai. Bet dar didesnį - pernai pravestas tarpmiestinių autobusų pogromas, kurio neigiamos pasekmės netolimoje ateityje bus dar didesnės, kai dalis mažųjų parkų atsisakys vežimo, nes negalės atitikti reikalavimų, o didieji parkai irgi vargu ar perims jų maršrutus, nes kol kas nieko neperėmė per tuos metus... Visa tai susiję ir su Vilniaus miesto VT. Sistema negali normaliai funkcionuoti, jei nėra normalaus priemiesčio ir tarpmiesčio. Šiandien vakare važiavau iš Vilniaus į Alytų. Vilniaus kryptimi iki Valkininkų beveik nenutrūkstantis nuosavų automobilių srautas. Ir taip iš visų pusių Vilniaus link... Visiškai niekas nevertina to, kad labai didelė dalis Vilniaus transporto problemų sudaro atvykstantys iš kitų miestų, aplinkinių rajonų ir priemiesčių savo automobiliais... Nes daugeliu atvejų nėra adekvataus VT. Jei su miesto VT kažkas dar daroma, tai su priemiesčiu viskas palikta tik aplinkinių rajonų valiai...
Elektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola. Bet lieka kitas - gatvės vis tiek lieka užkištos, parkavimo vietų stygius. O Vilniaus atveju, tai norint normalaus susikiekimo tiek automobiliais, tiek VT, reikia bent pusę tų automobilių (lengvųjų nuosavų, žinoma) iš gatvių pašalinti. Kitos išeities tiesiog nėra. Apie magistralių tiesimą mieste centrinėje dalyje kalbos būti negali. Bet ir naujos magistralinės gatvės labiau į pakraščius problemos neišspręs. Tačiau tai nereiškia, kad nereikia, tarkim, Šiaurinės gatvės ar kai kurių kitų magistralinių jungčių. Ir joks metro pats savaime neišspręs šitos problemos, tik priverstinis išvarymas iš automobilių į VT. Bet tam, kaip minėjau, reikia valstybinės politikos, visų pirma urbanizacijos srityje. Nes kitaip įvyks dar didesnis Vilniaus išskydimas į periferiją su dar sunkesnėmis pasekmėmis infrastruktūrai, pirmiausiai susisiekimo...Paskutinis taisė Al1; 2024.08.04, 22:59.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektomobilių plėtra niekaip nesprendžia transporto problemos. Taip, ekologinis argumentas prieš automobilį atpuola.
Comment
-
Tai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?Paskutinis taisė Al1; 2024.08.05, 19:01.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir VT nėra ekologiškas pilnai, nes irgi tie patys dalykai, kaip automobiliui, net ir elektriniam. Kalba apie lokalią taršą mieste, kas labai aktualu. Beje, triukšmas, dulkės (stabdžių kaladėlių) aktualu ir bėginiam transportui. Geriausia, anot žaliųjų, būtų kelionė pėsčiomis, dar dviračiu, paspirktuku ar arkliu. Oi, ne, arkliai netinka, kur gyvūnų teisės?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O matote skirtumą, kur viena priemonė perveža vieną žmogų, o kur perveža 80?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Čia apie dviratį?
Comment
Comment