Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Plauksi, kai Vilniuje tuoj trūlikai "užsirauks".

    PUBLIC TRANSPORTATION ON WATER, CASE STUDY LISBON
    https://toknowpress.net/ISBN/978-961...s/ML13-316.pdf
    One of the alternatives for the passengers that are using public transportation vehicles is to travel using water buses or ferries. This way of transportation can be seen in many capitals and big cities around the world such as: Amsterdam, Budapest, Lisbon, Paris, Rotterdam, Venice and many others.
    P. S. Pro patarimas: kažkokios "Continental" padangos yra, kurios mišinys tarsi geriau kabina nei metaliniai dygliai. Kalbant bendrai, tai ledui tinkamiausias padangos raštas yra "deimantukai" (kartu, skaitosi ir žvyrui skirtos). Teoriškai siūlyčiau "deimantų" raštą centre ir grubius atsikišimus šonuose, pvz. "Challenge Chicane" 33 mm. Nors pats pirkau "WTB Crosswolf" 32 mm (dar buvo pasirinkimas minštesnio mišinio to pat modelio) grynai "didžiausiai tešlai (pilnai purvui)" skirtas. Tai nors 32 mm, bet gerai pro sniegą "aria".

    https://www.bikeradar.com/reviews/co...ss-tire-review
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	473,5 kB ID:	2143523
    https://www.wtb.com/products/cross-wolf
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	0 Size:	125,2 kB ID:	2143522
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Šiaip jau Vilniuje reguliarus vandens maršrutas Žirmūnai - Žvėrynas su keletu sustojimų pakeliui galbūt visai ir pasiteisintų. Man rodos net ir bendrajame plane buvo kažkas ta tema numatyta. Gal tik "vežėjo" trūksta, bet su kažkokiom subsidijom koks nors elektrinis laivelis gal ir įsivažiuotų per porą metų. Tik reikia kad būtų mažiau pramoga daugiau nauda (kamščių išvengimas, patogumas). Nu bet čia jau kita tema, nors ir prie darnaus judumo

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Plauksi, kai Vilniuje tuoj trūlikai "užsirauks".
        Jei užsirauks VT Vilniuje tai persėsiu į auto ir miesto kelionėms.

        Comment


          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
          šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?

          .
          Baltupiai - Naujininkai arba atvirkščiai. Butų ir darbų yra ir ten ir ten.

          duobĖJe. Nedėkokite.
          -

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Bet kaip pastebėjau, statybininkai dviračiais beveik nevažinėja
            Senovėje, kai užtekdavo medinėje dėtuvėje turėti plaktuką, pjūklą, kaltą ir reples vinims, buvo galima ir dviračiu statybininkui.
            Dabar statybininkai prisikrovę elektrinių (ir ne tik) įrankių, medžiagų, kad neužtektų ir dviračio su priekaba.
            Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              Senovėje, kai užtekdavo medinėje dėtuvėje turėti plaktuką, pjūklą, kaltą ir reples vinims, buvo galima ir dviračiu statybininkui.
              Dabar statybininkai prisikrovę elektrinių (ir ne tik) įrankių, medžiagų, kad neužtektų ir dviračio su priekaba.
              Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
              Turiu viziją, kad dviračiai (triračiai ar kažkas įmantresnio) pakeistų statybinę techniką, savivarčius, ekskavataorius, buldozerius...

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Turiu viziją, kad dviračiai (triračiai ar kažkas įmantresnio) pakeistų statybinę techniką, savivarčius, ekskavataorius, buldozerius...
                Teisingai, piramides ne tik be automobilių ir ekskavatorių, netgi ir be dviračių pastatė.
                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  Reiktų organizuotis, kad vienas su furgonu vežiotų visus įrankius, stakles ir medžiagas, kiti iš paskos su dviračiais iš Nemenčinės į Žaslius, aerouosto statyti.
                  Tai taip ir yra, sunkvežimis atveža yranga, mikriukas arba automobiliai atveža darbuotojus? ar jūs įsivaizduojate kad statybininkai yra visi meistrai su savo įrankiais?

                  Comment


                    Istatysiu sava trigrasi del commuting dviraciu. Kai dirbau frankonijoje, vazinejau i darba kasdien kazkur 12-13km viena kriptym. Kai sausa nesvarbu karsta ar baisiai salta - viskas ok, apart tuo kad prakaituoji bet is ryto net kavos nereikia. Bet jai lyja bei slapia arba plikledis - priesui nepalinkesi! Joks asfaltas nepadeda - visas kaip apsiktas, o jai per miskeli mini - visiskas pizdec. Per plikledi karta taip "pizdanulsia" kad per plauka likau gyvas. Del distancijos - optimaliausias lankas paprastam zmogui ne daugiau uz 5-6km, tokiam jackass kaip as 10-15 ir tik profams 25 ir daugiau.
                    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2024.07.31, 11:12.

                    Comment


                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                      šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?



                      o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.
                      Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
                        kažkokie nišiniai atvejai nelabai daro skirtumo bendrai darnaus judėjimo politikai.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                          Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
                          Ir kiek tokių žmonių? Jei pvz, dirbi centre iki 21:30, tai ir greičiausiai pradedi darbą ne anksčiau 12:30, tad galima laisvai apsipirkti iki tol. Pamaininis darbas nėra kažkoks stebuklas ir žmonės lengvai prie to prisidetina pagal tvarkaraštį. Tad nenuostabu, kad norint gyventi 8-17 ritmu, dirbant 13-22 lygiai taip pat gyventi neisgauna.

                          Comment


                            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                            kažkokie nišiniai atvejai nelabai daro skirtumo bendrai darnaus judėjimo politikai.
                            Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
                            Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
                              Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
                              Užtat Alytuje miesto valdžia padėjo skersą didelį ir raudoną ant VT keleivių: šios vasaros tvarkaraščiai drastiškai sumažinti. Dar daugiau, VT pereina į vakaro režimą jau po 17 val., kai baigiasi darbas ir kai kuriose pramonės įmonėse, ir ne tik. Mikrobai važinėja kas 60-90 min. Žmonės skundėsi, kad dirbantys pramonės rajone, ir ne tik vakare neturi galimybės grįžti namo su VT... Iš valdžios reakcija - "prašome supratingumo"...

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Kodėl tuomet daroma infrastruktūra "nišiniams" neįgaliesiems?
                                nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darbą.

                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Turi būti įvartinti ir tokie atvejai. Pats dirbau keletą metų pamainomis, ir meldėmės, kad parduotuvės darbo laiko nesutrumpintų (nes buvo tokių fariziejų pasiūlymų).
                                yra kaip yra, visiems neįtiksi.

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darbą.
                                  Neįgalieji gali susirasti darbą iš namų ar eiti į vietas pirmame aukšte

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    nes neįgalieji ir lieka neįgaliaisiais, o dirbantys prastu grafiku gali susirasti ir kitą darb

                                    yra kaip yra, visiems neįtiksi.
                                    OK, perduosiu medikams, policininkams, gaisrininkams, dispečeriams ir t.t.
                                    Iš kitos pusės, tikrai klausimas gali būti sprendžiamas "darnios" platesnės politikos diskurse. Apie ką ir norėjau pasakyti.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                      Jeigu dirbi kažkur centre iki 21:30 ar vėliau pvz, kol davažiuoji iki Salininkų geriausiu atveju 22:20 (viešuoju) ar vėliau, o parduotuvės visos iki 22 valandos dirba tam rajone. Kaip tada suktis?
                                      O taip, dar ir trys neįgalūs vaikai turbūt namie laukia, o pakeliui dar į ligoninę užsukt planinės operacijos pasidaryt reikia. Nu tai jau gal važiuok tada su mašina, atleisim.

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                        Ir kiek tokių žmonių? Jei pvz, dirbi centre iki 21:30, tai ir greičiausiai pradedi darbą ne anksčiau 12:30, <...>
                                        Hehe, 9:30 darbo pradžia
                                        Tokių atvejų gal ir nedaug, bet tikrai yra.

                                        P.s. offtop apie darbo grafikus baigiam
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Paliesiu urbanistikos temą, gal ši tema labiau tinkama. Kalbėsiu apie viešąjį transportą.

                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Kas ten 90-aisiais žadėjo, kad gyvensime kaip Švedijoje? Ir kas keisčiausia, kad būdami ES, kai kas žiūri į JAV... Tuo tarpu Lietuvoje iš europinių lėšų transportui, 95 proc. eina į asfaltą... VT tenka vos keli procentai... Geležinkeliai net didžiuojasi, kad nieko už ES lėšas iš riedmenų neperka. Kai tuo tarpu visoje ES perka, remontuoja... Lenkijoje ant visų vagonų, traukinių kabo lipdukai su informacija, kad riedmuo atnaujintas ar nupirktas kofinansuojant ES fondams... Tas pats ir su VT priemonėmis... Tai kai kurios iš jų per tuos visus metus buvo nupirktos už ES lėšas...
                                          Matyt, kad organiškiau kopijavosi JAV, kai valstybė buvo nefinansuojama, jau nekalbant apie bendrai daug gilesnius ryšius su JAV nei su Šiaurės Vakarų Europos labiausiai išsivysčiusiomis šalimis. Skandinavija valstybiniame sektoriuje matyt galėjo gautis, jei SSRS žlugimas būtų ėjasis be tokios gilios krizės 1990-aisiais, kai viskas paniro į chaosą, išgyvenk kaip nori.

                                          Nebus geresnis. VT degraduoja, nepaisant naujų troleibusų, naujų autobusų. Jie nupirkti pavėluotai ir ne metais, o dešimtmečiu... Pats pagrindinis rodiklis - kelionių skaičius VT krenta ar bent nedidėja. Ir nėra jokio tikslo užsibrėžta, tarkim, kad per ateinančius 10 metus padidinti VT dalį pervežimuose 20 proc. Nors reikėtų 50 proc. Kitaip transporto kolapsas Vilniuje bus nuolat. Bet kad tą pasiekti nepakanka savivaldybės (net jei iš jos pusės būtų noras). Tam reikia keisti visą Lietuvos urbanizacijos politiką pirmiausiai, o paskui ir transporto. Valstybiniu lygiu, tai ne savivaldybės lygmuo.
                                          Kažkokios pirmosios kregždės vyksta po darnaus judumo vėliava ir matyt daugiausiai ES žaliojo kurso spaudimais, bet nėra organiškumo, eina reikalas iš viršaus ir toliau chaotiškai, Vilniuje VT toliau neliečiamas, gatvių siaurinimas toks iš pažiūros ne į temą. Nenustebintų, kad įvyks kokia rimtesnė su nafta susijusi šoko terapija, tai manau bus visuomenei į naudą ilgesniu laikotarpiu truputį rimčiau susiimti požiūryje į transporto politiką ir galbūt urbanistiką kaip tokią. Nebent jau tikrai paims elektromobiliai (na, per 20-30 metų dar daug kas gali įvykti). Pats itin kritiškai žiūriu į JAV pokarinę urbanistikos politiką ir kažkokias kabutėse laisvės pojūčius. Suprantu nuosava auto gali bet kur nuvažiuot, bet milijonai atsakomybių ir dar daugiau problemų susijusių su auto (sužalojimai, mirtys, apkrauta infrastruktūra, didelis resursų naudojimas).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X