Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš diskusijų įvairiuose ratuose, toks vaizdas, kad kaimiečiai kaip aš labiau norėtume tramvajaus nuo artimiausios P+R aikštelės nei miestiečiai sau panosėj. Nes negražu, bomažai smirda, lėta ir dar n+k panašių argumentų.
    Nifiga. Turiu automobilį, kuriuo naudojuosi tik savaitgaliais (dažniausiai), o darbo savaitę važinėju VT. VT bomžai pasitaiko itin retai, o dėl lėtumo ir talpumo, tai tikrai bėgiai pagelbėtų.
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

      Nifiga. Turiu automobilį, kuriuo naudojuosi tik savaitgaliais (dažniausiai), o darbo savaitę važinėju VT. VT bomžai pasitaiko itin retai, o dėl lėtumo ir talpumo, tai tikrai bėgiai pagelbėtų.
      Sakau kokius argumentus pagrinde girdžiu. Tai vargu ar ta miesčioniška publika balsuotų už merą tramvajistą.

      Comment


        Norėjau į sporto temą dėt, bet čia aktualiau. Tiems, kam žiemą į darbą dviračiu nesivažiuoja. 2030 m. bus žiemos olimpiadoje naujas sportas:
        https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02uABzaePeYtqszPkAWv L5mQDd6mMVpuAxWnMyAuyciieJJ6HYex63uQeovQo6eySbl&id =100044376911383&__cft__[0]=AZXSz92rimc4txftibkj4wX_HM5-wAQb0mLxbnfLk7M91DSo6IcOrQP16eIqopEGudKm-5Jdb0V9WBUjm9ZshcP0DZaJflejTHoV4BB1eEn6jsc7P1ggXS7 h-FOVL9dewmN8NYr5-0YfdzgX_o4IEevdfUJfemGRLhfAsJsZH0T0nRD43ZtIeH36JQA OFkHCE4HXnya7R65GnGggwDuWEhh0SRStHt4KeY0PgzRVGk07v A&__tn__=%2CO%2CP-R
        Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	1 Size:	615,1 kB ID:	2143150
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Viena yra tuo užsiimti dėl malonumo ar sporto, o kas kita normaliai keliauti. Kaip normalus keliavimo būdas tai nebent iš ubagiškumo arba nesveikos fantazijos...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Viena yra tuo užsiimti dėl malonumo ar sporto, o kas kita normaliai keliauti. Kaip normalus keliavimo būdas tai nebent iš ubagiškumo arba nesveikos fantazijos...
            Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.
              Yra dar toks dalykas kaip nuosavos mašinos

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Dviratis žiemą, jei sveikata leidžia, daug daugiau komforto nei vielabraukis. Nesveika fantazija yra važiuot pergrūstam viešam transporte ir apsimest, kad tai labai džiugina. Realiai VT skirtas tiems, kas neturi sveikatos arba neįperka dviračio.
                Žiūrint kokia ta žiema. Jei kokia britiška ar prancūziška, tai galima. Jei lietuviška - nesąmonė. Aš ir pats vaikystėje važinėjau dviračiu žiemą, bet ne tam, kad kažkur važiuoti, o kaip vaikui, pasivažinėti. Ir kažkur važiuoti dviračiu žiemą - nesąmonė. Didelė traumų tikimybė, nes slidu.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                  Yra dar toks dalykas kaip nuosavos mašinos
                  darniam judrume siūlyti nuosava automobilį? Aukščiausias lygis

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    darniam judrume siūlyti nuosava automobilį? Aukščiausias lygis
                    Kartais nuosavas automobilis yra daug darniau už viešą transportą. Pavyzdžiui kokiam vienkiemy gyvenant.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Žiūrint kokia ta žiema. Jei kokia britiška ar prancūziška, tai galima. Jei lietuviška - nesąmonė. Aš ir pats vaikystėje važinėjau dviračiu žiemą, bet ne tam, kad kažkur važiuoti, o kaip vaikui, pasivažinėti. Ir kažkur važiuoti dviračiu žiemą - nesąmonė. Didelė traumų tikimybė, nes slidu.
                      Dviračiams būna šipuotos padangos. Jei to neužtenka - tada ir pėsčiom bus pavojinga.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kartais nuosavas automobilis yra daug darniau už viešą transportą. Pavyzdžiui kokiam vienkiemy gyvenant.
                        Visada yra išimtis iš taisyklės. Bet ne visada pro vienkiemius nevažiuoja VT.

                        Comment


                          Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km. Slidinėji, mašinos taško nuo kelio ant tavęs pliurzą, dviratis visas purvinas (į namus paskui neaišku kaip įsitempti), po to dar gausi kažkur plauti nuo druskų, kad nebūtų korozijos. Veidas visas išraudęs, antakiai apšalę, akiniai (jeigu turi) visi aprasoję ir nieko nesimato, gauni kas pora minučių sustoti ir apvalyti. Ir dar keliesi 40 minučių anksčiau, nes atvažiavus į darbą reikės į dušą bei persirengti.
                          Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
                          Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            Visada yra išimtis iš taisyklės. Bet ne visada pro vienkiemius nevažiuoja VT.
                            Nereikia ir vienkiemio. Pavyzdžiui iš aplinkinių rajono centrų į Alytų niekas net nesvarsto važiuoti VT važiuojančiu nuo 2 iki 3 kartų per parą.

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km.
                              šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?

                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                              Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
                              Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.
                              o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.

                              Comment


                                Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                šiaip visas centras dobei, tai į kalną tik namo, o 10km tai čia Grigiškės, Salininkai?
                                Buvęs bendradarbis nuo Pilaitės iki Kirtimų bandė važinėt. Jis šiaip jau beveik profesionalas, ne vieną prizą nuskynęs.
                                Tai spjovė į šį reikalą žiemos metu. Gal ne taip dramatiškai kaip Maalinauskas aprašė, bet panašiai.
                                Jeigu darbas dar būtų kokiose statybose ar kiemsargiu, tai gal. Bet kaip pastebėjau, statybininkai dviračiais beveik nevažinėja

                                Comment


                                  Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradeda veikti sumažintos taršos zona
                                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1721991063
                                  Už kiekvieną pravažiavimą per Sumažintos taršos teritoriją bus taikomas 2 eurų mokestis.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                    Aš tai pabandžiau įsivaizduoti: standartinė mūsų žiema, lauke -7, ledinis vėjas, pusto į veidą kad nieko nematyt, o tu sau mini visas šlapias nuo prakaito (nes kur ant vėjo prasisegsi) iki darbo į kalną 10 km. Slidinėji, mašinos taško nuo kelio ant tavęs pliurzą, dviratis visas purvinas (į namus paskui neaišku kaip įsitempti), po to dar gausi kažkur plauti nuo druskų, kad nebūtų korozijos. Veidas visas išraudęs, antakiai apšalę, akiniai (jeigu turi) visi aprasoję ir nieko nesimato, gauni kas pora minučių sustoti ir apvalyti. Ir dar keliesi 40 minučių anksčiau, nes atvažiavus į darbą reikės į dušą bei persirengti.
                                    Grįžtant dar gausi sustoti parduotuvėje - reikia partempti didžiulę kuprinę produktų visai šeimynai (maistas, vaistai bei pampersai), o tuo pačiu dar ir dviratį užsitempti į savo kažkelintą aukštą (liftai ir dviračių parkingai yra toli gražu ne visur).
                                    Atsiprašau, bet aš vis dėl to pasirinksiu viešąjį.
                                    Kraštutinį atvejį įsivaizduojat su labai daug prielaidų, tokiomis sąlygomis net labiausiai užkietėję dviratistai kažin ar važiuoja (ledinis vėjas, šlapdriba klijuojanti akis ir mašinų taškomas purvas. Bet grįžtant į realybę, net jei reikia 10km mint į kalną (nežinau kokiose Vilniaus alpėse tokios sąlygos yra, bet tebūnie), yra ir tam sprendimų, pvz. el. varikliuko dviračiui (praktiškai bet kurį dviratį dabar galima elektrifikuoti). Pats su tokiu važinėju, tai net karštą vasaros dieną realiai ne tai, kad neprakaituoju, bet net šalta būna nuo vėjo. Tai sporto jokio, bet kaip transporto priemonė veikia puikiai ir jokie kalnai nebaisūs. Nereikia nei dušo, nei persirenginėjimo, nei tuo labiau keltis 40 minučių anksčiau
                                    Dėl pirkinių parduotuvėje vėl tas pats - arba turi patogią bagažinę, arba telpa į kuprinę, arba sugalvoji kažką, kad nereikėtų kasdien to daryti. Barborą užsisakai, nžn. Dėl dviračio tempimo į kažkelintą aukštą.. nu tai vėl, jei ten ne kažkoks karboninis už 10k, tai galima ir paprastesnių sprendimų rasti, kad ir rūsyje laikyti ar bendrame požeminiame parkinge. Žodžiu, sugalvojot kraštutinę situaciją, kurios realiame gyvenime praktiškai nebūna.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Nuo Pilaitės iki Kirtimų bandė važinėt.
                                      Spėju anksčiau nei 2018 m.? Mašina gaunasi 12,7 km, imant per aplink dvirtakiais būtų 14,7 km, bet vis tiek net šiai dienai 50 % atstumo be dviračių takų. Aš tiek net vasara nevažiuočiau net geru oru.

                                      Kita istorija būtų nuo pvz. Koralų iki Panerių, kad ir atokiausių gamyklų, iki kurių yra asfaltuotas takas dviračiams. Dabar net atsirado atšaka skersai į Fermentų g. Dvirtakiai net nuo Pašilaičių važiuojant galėtų sudaryti 100 % tiesiu keliu. Vienintelis iššūkis pakilt į Gariūnų kalną plikledžio metu arba leidžiant susidaryti ledo sluoksniui nevalant sniego. Į Narbuto kalną plikledžio metu kildavau per veją, bet Gariūnų takai iš vienos pusės turi tvoras (toliau vandens latakus ir iškart šlaitą), iš kitos veja gal įmanoma, bet sustatyti stulpai, tai nežinia ar įmanoma tilpt.

                                      Dėl -7°C, teko kartą būtent į darbą mint prie tiek, tai slidininko striukė ant maikutės. Aukštas kaklas, vidiniai striukės rankogaliai prigludę nepraleidžia vėjo į vidų. Nepatogumas tik storos slidininko pirštinės, nes įprastomis būtų per šalta. Nepatogu, nes reikia dviem pirštais laikyti už stabdžių rankenėlių, nes dėl pirštinių storumo nepavyktų greitai paimt už rankenėlių, o vieno piršto negalima laikyt, nes rankenėlė nepasispaus atsirėmusi į vidurinį nuleistą pirštą. Didesnio sukaitimo prie tokio minuso nėra, nes tokia striukė turi atsegamas vengiliacijas šonuose (gi slidinėjimui, t. y. sportui sukurta). Prie -20 ir -25°C teko matyt, tai su slidininko akiniais mina. Nerasoja, nes irgi skirti sportui ir turi ventiliacijas. Veidą ir prie nedidelio pliuso būtina pasitepti kremu.

                                      Dvirtakiais važiuojant, pliurza nieks netaško.

                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Spėju anksčiau nei 2018 m.?

                                        Dvirtakiais važiuojant, pliurza nieks netaško.
                                        Apie 2018 m. ir bus.
                                        Dvirtakiais irgi neaišku. Šią žiemą visą savaitę nevalė į Grigiškes ir A. Panerius. Tiesiog - pusnis.
                                        O ir valo, patys tikriausiai žinote, kaip. Pėsčiomis vaikštau, bet dviračiu tikrai nerizikuočiau, nebent koks spec, dygliuotom padangom.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Norėjau į sporto temą dėt, bet čia aktualiau. Tiems, kam žiemą į darbą dviračiu nesivažiuoja. 2030 m. bus žiemos olimpiadoje naujas sportas:
                                          Baidarės taip pat olimpiadoje yra bet Nerimi į darbą neplauksiu.
                                          Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                          o tai viska iškart reik daryt, po darbo jau nespęsi į parduotuvę? manau tiek Grigiškėse tiek Salininkuose yra parduotuvių, kad nebūtina iš miesto viso temptis.
                                          Tai žinoma. Niekas atskirai neis į parduotuvę ir negaiš laiko jeigu galima pakeliui užsukti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X