Parašė penkiolika
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
AS galėtų važiuoti Vytauto, o Kęstučio tik VT.
Comment
-
Vytauto g. negalėtų, nes tą draudžia jos D kategorija ir tas pats DJMP. Būtų nutrynę dviračių juostas (kurių nėra nei Dviračių spec. plane nei BP), tai padarius 1 A juostą, būtų galima tiek "varnelę" užsidėt, tiek realiai džiaugtis.
Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
-
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.
Naujas.
JAE.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąDabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
- 2 patinka
Comment
-
Būčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau.
P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Jie ten ir taip legit duobes ir šiukšlynus nagrinėja du mėnesius, o tu dar jiems šeri beprasmiško darbo.-
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ir kas nors nuo to nukentėtų?
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBūčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau.
P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.Lietuva visiems.
Comment
-
Tokių sarkastiškų ir galimai įžeidžių anksčiau neteikdavau, bet kažkokį procentą vis tiek išspręsdavo. Kuo daugiau siūlai – nors išsprendimų prcentas toks pat mažas – bet problemų vis tiek mažėja.- Neblogai suveikia, kai galimai pagrasini arba nurodai pažeidžiamą įstatymą. Pvz.: L. Asanavičiūtės g. įrengė dvirtakį, žadėjo bus lygiagretus parkingas, bet paliko įstrižinį, tai mašinos "užparkuodavo" naują dvirtakį savo bamperiais, tai galimai pagrasinau apkaltinti lėšų švaistymu, jog įrengė netinkamą infrą. Pareikalavau ratų atmušėjų, tai vis gi nutarė juos įrengti (nors planuose aišku nebuvo). Įrengė blogai, per arti ir nors per kelis kartus, bet ne visose vietose, nes trukdė priparkuotos mašinos.
- Justiniškių g. rekonstruojant Zuoko dviratkį į raudoną, įbedė ženklą per arti ne pagal STR, tai galimai pagrasinau pranešti, jog ženklo perkėlimas iš pievos į šaligatvį nepatvirtintas policijos. Labai greit nupjovė ir įbedė į seną vietą.
- Architektų g. nors po 5 m. pertraukos baigė žymėt punktyyrus likusioje dalyje. Ten pranešiau pakartotinai (atrodo jau skyriaus vadovui), nes į pirminį pranešimą nieks net neatsakė.
- Buvau prašęs apgenėti medžius. Negenėjo. Kitą kartą nurodžius STR aukščio virš galvos normatyvus, apgenėjo.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
aisku kad nepasikeis, kodel galetu? Nepasikeis ir su sekanciu meru, kuris bus ir vel Benkunskas. Na arba Zuokas.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Asfaltas užtikrins Benkunsko perrinkimą. Garantuoju 100%. Ir jis pats puikiai tai supranta. Vilniečių, kuriems reikia daugiau parkovkių ir platesnių gatvių turbūt daugiau nei 90%.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose. Gatvių humanizavimas ir pasibaigs ties naujamiersčio riba, nes yra baisi nesąmonė humanizuoti kalvarijų gatvę, ar laisvės prospektą, nekalbant apie humanizmo atėjimą į komiblokų rajonus. Ten sugrūstas automobilių kiekis parkovkėse savaime užhumanizuoja visas gatves, nes realiai neina greitai pravažiuoti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Humanizavimas lygus mašynų nepatogumui ar greičio mažinimui? Jei toks mentalitetas, tai gal ir nematyti, kad humanizuojant sutvarkomos teritorijos taip, kad jose tampa įmanoma būti. Bet manau, kad didžioji dalis žmonių dalinasi tamstos suvokimu, tad tas pats tramvajus būtų žiūrimas tik kaip kliūtis mašynoms, tad nepopuliarus sprendimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose.
- 2 patinka
Comment
Comment