Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    labai keista čia girdėti kažkokių netipinių kelionių matavimų. Juk VT maršrutai, kad ir kokie jie bebūtų, jų dažnis, vis tiek nėra iš lempos sugalvotas. Judu mato jų apkrovimą, žino populiariausias stoteles, žino keleivių srautus (visai tiksliai), iš visuomenės priėma pasiūlymus ir t.t. Tai jeigu iš perkūnkiemio link oro uosto (ar kur čia didysis debatas) nėra ten žiauriai greitai/patogu, reiškia, tai nėra kasdienė kelionė daugumai. Žinoma, oro uostas yra svarbus objektas ir link jo turi būti greitas susisiekimas, bet čia parodė n pvz, kad tai egzistuoja. Kad Vilniuje VT suckina - tai faktas, bet pagrindinė ir esminė dedamoji, kodėl - A juostos. Tai reikia visaip kaip daryti spaudimą sprendimų priėmėjam, kad tai būtų išpildyta ne taip, kaip dabar numatyta "ambicinga" keli km, bet normaliai. Kas liūdniausia, net vertinant JUDU strateginius/veiklos planus, pateikta info, kurios tikrai nepavyks įgyvendinti. Pažiūrėkite, kokie mastai numatyti iki 2024 m (t.y. šiemet), koks įgyvendinimo tempas ir tada bus aišku, ar 2030 (t.y. po 6 m.) bus pasiektas numatytas planas (nebus).
    Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.

    Comment


      Parašė Horn Rodyti pranešimą

      Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.
      Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą

        Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
        Čia būtų tiesiog daikto dėjimas iš vienos kišenės ir kitą. Nes liukų savininkai gali būti: Vilniaus vandenys, Vilniaus šilumos tinklai, Grinda - visos įmonės priklausančios savivaldybei.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
          Vakaruose planas būtų įgyvendintas, pas mus Vilniuje manau reiks bent 25 metų.
          AS galėtų važiuoti Vytauto, o Kęstučio tik VT.

          Comment


            Vytauto g. negalėtų, nes tą draudžia jos D kategorija ir tas pats DJMP. Būtų nutrynę dviračių juostas (kurių nėra nei Dviračių spec. plane nei BP), tai padarius 1 A juostą, būtų galima tiek "varnelę" užsidėt, tiek realiai džiaugtis.

            Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
              Reikia rašyti konkrečiai: Prašau paženklinti Man dviračių juostas Liubarto g. nuo Kęstučio g. esamų dviračių juostų iki J. Jasinskio g.

              -

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.
                JAE yra reikalavimas visas naujas komunikacijas tiesti kolektoriuose.

                Naujas.
                JAE.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
                  Jie ten ir taip legit duobes ir šiukšlynus nagrinėja du mėnesius, o tu dar jiems šeri beprasmiško darbo.

                  Comment


                    Būčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau.
                    P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Jie ten ir taip legit duobes ir šiukšlynus nagrinėja du mėnesius, o tu dar jiems šeri beprasmiško darbo.
                      Ten darbuotojai ir taip prisjuokia, pvz. "Tvarkau miestą" - Neries fotkė - problema "Ką čia leidžia kad taip putoja?"
                      -

                      Comment


                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                        Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
                        Ir kas nors nuo to nukentėtų?

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Ir kas nors nuo to nukentėtų?
                          Aš tai abiem rankom už automobilių eismo ribojimus, bet nemanau, kad valdžiai pakaks cojones.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Būčiau nerašęs, bet prieš tai dar vieną "sušėriau", tai kažkaip užsivedžiau.
                            P. S. Dėl dažymo būčiau nerašęs, bet tas ženklas, tai triggerina.
                            Kaip jums nenusvyra rankos registruoti pranešimus? Juk į tokius niekad nereaguoja.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Tokių sarkastiškų ir galimai įžeidžių anksčiau neteikdavau, bet kažkokį procentą vis tiek išspręsdavo. Kuo daugiau siūlai – nors išsprendimų prcentas toks pat mažas – bet problemų vis tiek mažėja.
                              • Neblogai suveikia, kai galimai pagrasini arba nurodai pažeidžiamą įstatymą. Pvz.: L. Asanavičiūtės g. įrengė dvirtakį, žadėjo bus lygiagretus parkingas, bet paliko įstrižinį, tai mašinos "užparkuodavo" naują dvirtakį savo bamperiais, tai galimai pagrasinau apkaltinti lėšų švaistymu, jog įrengė netinkamą infrą. Pareikalavau ratų atmušėjų, tai vis gi nutarė juos įrengti (nors planuose aišku nebuvo). Įrengė blogai, per arti ir nors per kelis kartus, bet ne visose vietose, nes trukdė priparkuotos mašinos.
                              Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	260
Size:	732,6 kB
ID:	2140622
                              Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	253
Size:	899,4 kB
ID:	2140623
                              • Justiniškių g. rekonstruojant Zuoko dviratkį į raudoną, įbedė ženklą per arti ne pagal STR, tai galimai pagrasinau pranešti, jog ženklo perkėlimas iš pievos į šaligatvį nepatvirtintas policijos. Labai greit nupjovė ir įbedė į seną vietą.
                              Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	255
Size:	891,8 kB
ID:	2140624
                              • Architektų g. nors po 5 m. pertraukos baigė žymėt punktyyrus likusioje dalyje. Ten pranešiau pakartotinai (atrodo jau skyriaus vadovui), nes į pirminį pranešimą nieks net neatsakė.
                              Click image for larger version

Name:	4.png
Views:	255
Size:	943,2 kB
ID:	2140626
                              Click image for larger version

Name:	6.png
Views:	256
Size:	1009,2 kB
ID:	2140627
                              Click image for larger version

Name:	5.png
Views:	250
Size:	839,9 kB
ID:	2140625
                              • Buvau prašęs apgenėti medžius. Negenėjo. Kitą kartą nurodžius STR aukščio virš galvos normatyvus, apgenėjo.
                              Tai gali būti ne iš piktos valios, pvz. dvirtakius tvarkęs mūsų mylimas Anton'as dirbo ne tik "dviračių judumo komandoje", dar turėjo papildomų pareigų VMS, bet pasirodo dar buvo ir yra privatus verslininkas-akcininkas-direktorius: https://pinreg.vtek.lt/app/pid-perziura/649089 ir https://www.lovejob.lt/imone/35824/citrea/anton-nikitin. Pagal įstatymą galima dirbti tik 1,5 etato, tai jei galimai viršyji – kaip ten bus tie dvirtakiai tvarkingi?
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                aisku kad nepasikeis, kodel galetu? Nepasikeis ir su sekanciu meru, kuris bus ir vel Benkunskas. Na arba Zuokas.
                                Asfaltas užtikrins Benkunsko perrinkimą. Garantuoju 100%. Ir jis pats puikiai tai supranta. Vilniečių, kuriems reikia daugiau parkovkių ir platesnių gatvių turbūt daugiau nei 90%.

                                Comment


                                  Ne 90%, bet pakankamai, jog perrinktų. Bus 8 juodi metai Vilniuj.

                                  Comment


                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                                    Asfaltas užtikrins Benkunsko perrinkimą. Garantuoju 100%. Ir jis pats puikiai tai supranta. Vilniečių, kuriems reikia daugiau parkovkių ir platesnių gatvių turbūt daugiau nei 90%.
                                    Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose. Gatvių humanizavimas ir pasibaigs ties naujamiersčio riba, nes yra baisi nesąmonė humanizuoti kalvarijų gatvę, ar laisvės prospektą, nekalbant apie humanizmo atėjimą į komiblokų rajonus. Ten sugrūstas automobilių kiekis parkovkėse savaime užhumanizuoja visas gatves, nes realiai neina greitai pravažiuoti.
                                    Aš neliūdnas - aš blaivus

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                      Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose. Gatvių humanizavimas ir pasibaigs ties naujamiersčio riba, nes yra baisi nesąmonė humanizuoti kalvarijų gatvę, ar laisvės prospektą, nekalbant apie humanizmo atėjimą į komiblokų rajonus. Ten sugrūstas automobilių kiekis parkovkėse savaime užhumanizuoja visas gatves, nes realiai neina greitai pravažiuoti.
                                      Humanizavimas lygus mašynų nepatogumui ar greičio mažinimui? Jei toks mentalitetas, tai gal ir nematyti, kad humanizuojant sutvarkomos teritorijos taip, kad jose tampa įmanoma būti. Bet manau, kad didžioji dalis žmonių dalinasi tamstos suvokimu, tad tas pats tramvajus būtų žiūrimas tik kaip kliūtis mašynoms, tad nepopuliarus sprendimas.

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                        Humanizavimas lygus mašynų nepatogumui ar greičio mažinimui? Jei toks mentalitetas, tai gal ir nematyti, kad humanizuojant sutvarkomos teritorijos taip, kad jose tampa įmanoma būti. Bet manau, kad didžioji dalis žmonių dalinasi tamstos suvokimu, tad tas pats tramvajus būtų žiūrimas tik kaip kliūtis mašynoms, tad nepopuliarus sprendimas.
                                        Pala pala - mano manymu gatvių humanizavimas yra, kad auto juda nedideliu greičiu, kas saugo pėsčiųjų gyvybes. Kas tas žodžių junginys - įmanoma būti? Neskaitau humanizavimo kaip kaimo atitempimo į miestą, kur žydi pievos ir sodai. Man humaniškas miestas, tai geras VT, gera architektūra, koncertų salės, stadionai, universitetai ir t.t. Pasiilgsti kaimo - išsinuomuoji kaimo turizmo sodybą ir ilsiesi.
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment


                                          Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                          Asfalto ir parkovkių reikia priemiesčių kaimiečiams, miestui reikia bėgių. Manyčiau kad kandidatas eidamas į rinkimus su tramo geru projektu būtų pakankamai konkurentabilus rinkimuose.
                                          Iš diskusijų įvairiuose ratuose, toks vaizdas, kad kaimiečiai kaip aš labiau norėtume tramvajaus nuo artimiausios P+R aikštelės nei miestiečiai sau panosėj. Nes negražu, bomažai smirda, lėta ir dar n+k panašių argumentų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X