Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Labai įdomiai atrodo A juostos savanorių gale iki 2030. Gal man atmintis sušlubavo nuo karščių, bet gi ten dar prieš kelis metus buvo A juostos. Ir didelė dalis srauto senu įpratimu vis dar važiuoja lyg ten būtų A juostos. Atgaivint tas A juostas turbūt per pusdienį galima.
    Buvo dar seniau. Yra Street view užfiksuota kokiu būdu panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6572...5410&entry=ttu

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

      Buvo dar seniau. Yra Street view užfiksuota kokiu būdu panaikino: https://www.google.com/maps/@54.6572...5410&entry=ttu
      2012 buvo prieš porą metų!!!

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        Vairuotojams vis trūksta juostų, tačiau kai jos būna trys į vieną pusę (Savanorių pr ar Vakarinis aplinkelis), pirmoji būna beveik nenaudojama.
        VA šiknarankiai nesugeba suprojektuot dangčių ne ratų trajektorijoj. O Savanoriuose gal ir nesugeba. Arba atsibosta apvažinėt nusukančius į gatveles ar kiemus ir įleidinėt išvažinėjančius. Nors gal tiesiog A juostos prisiminimai.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          VA šiknarankiai nesugeba suprojektuot dangčių ne ratų trajektorijoj. O Savanoriuose gal ir nesugeba.
          Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
            VA buvo daroma praktiškai nuo nulio. Netikiu, kad nebuvo galimybės važiuojamosios dangos arba komunikacijų patraukt per porą metrų į šoną.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              VA buvo daroma praktiškai nuo nulio. Netikiu, kad nebuvo galimybės važiuojamosios dangos arba komunikacijų patraukt per porą metrų į šoną.
              Koks tuo metu galiojo reglamentavimas inžineriniams tinklams? Aš veiname detaliake buvau parodės tinklus kelraštyje, už važiuojamosiso dalies ribų. Teko labai ilgai ir nuobodžiai prašyti, kad suderintų.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
                Perkelti liukus į juostos vidurį, t.y. ten kur jie nebus pastoviai mušami ratais ir nepradės lysti gilyn taip sudarydami duobes.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Perkelti liukus į juostos vidurį, t.y. ten kur jie nebus pastoviai mušami ratais ir nepradės lysti gilyn taip sudarydami duobes.
                  Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                  Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Kokie būtų siūlymai esamiems komunaliniams tinklams?
                    Geriausia būtų tiesiog reguliariai tikrinti ir remontuoti šulinių dangčius. Kasmet atlikti inspekciją, pakeisti tarpines (ar kokias nors kitas dalis), kad dangtis būtų lygiai su asfaltu. Kažkada buvo kokybiškai sutvarkyta Geležinio vilko g. ties tuneliu prie Seimo, ten dauguma dangčių iki šiol tvarkingai stovi. Deja, technologijas Grinda (ar kokia kita šūdįstaigė) akivaizdžiai pametė.

                    Kai to nedaroma, šulinių dangčiai pradeda lįsti gilyn, dėl ko per juos važiuojant jie gauna vis stipresnius smūgius ir dėl to smunka vis sparčiau, pradeda trupėti asfaltas aplink ir pan. Paskui tenka tvarkyti ne tik šulinio viršų, bet ir frezuoti asfaltą aplink, dėti lopus, kurie kaip taisyklė būna nelygūs ir dėl to smūgiai į šulinio dangtį nesibaigia.

                    Aišku, būtų gerai projektuojant naujas gatves tinklus tiesti po šaligatviais, skiriamosiose juostose ar pan., bet čia jau visai kitas klausimas. Pas mus, kai net Konstitucijos prospekte 5 metus raportuojamų šulinių nesugeba sutvarkyti, vargu ar verta stebėtis tokia tragiška padėtimi.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Yra šulinių konstrukcijos, kuriose dangčio dalis atskirta nuo jo sienų ir juda kartu su keliu, o šulinys - su gruntu. Bet jie brangesni įrengti. Primenu, kad šulinys ir jo dangtis dažniausiai yra ne Grindos, o tinklo savininko atsakomybė.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                        Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
                        Nepamenu, kad VA būtų buvę judintos eismo juostos. Nuo pat atidarymo dangčiai taip pat tiesiai po ratais.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                          Primenu, kad šulinys ir jo dangtis dažniausiai yra ne Grindos, o tinklo savininko atsakomybė.
                          Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Patikslinu: kasame 2 - 8 m gilyn, pastumiame šulinius, kameras ir tinklus taip, kad jie visada būtų eismo juostos viduryje, užkasame. Kartojame kiekvieną kartą, kai keičiame eismo juostas.

                            Ką daryti su KF ir KL magistraliniais tinklais vienos eismo juostos kelyje? D400 tinklas su d1000 šuliniu turėtų prasilenkti bent 0,5 m atstumu, o jei altitudė siekia šulinio dugną - ir gerokai didesniu.
                            Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.

                            Comment


                              Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
                              labai keista čia girdėti kažkokių netipinių kelionių matavimų. Juk VT maršrutai, kad ir kokie jie bebūtų, jų dažnis, vis tiek nėra iš lempos sugalvotas. Judu mato jų apkrovimą, žino populiariausias stoteles, žino keleivių srautus (visai tiksliai), iš visuomenės priėma pasiūlymus ir t.t. Tai jeigu iš perkūnkiemio link oro uosto (ar kur čia didysis debatas) nėra ten žiauriai greitai/patogu, reiškia, tai nėra kasdienė kelionė daugumai. Žinoma, oro uostas yra svarbus objektas ir link jo turi būti greitas susisiekimas, bet čia parodė n pvz, kad tai egzistuoja. Kad Vilniuje VT suckina - tai faktas, bet pagrindinė ir esminė dedamoji, kodėl - A juostos. Tai reikia visaip kaip daryti spaudimą sprendimų priėmėjam, kad tai būtų išpildyta ne taip, kaip dabar numatyta "ambicinga" keli km, bet normaliai. Kas liūdniausia, net vertinant JUDU strateginius/veiklos planus, pateikta info, kurios tikrai nepavyks įgyvendinti. Pažiūrėkite, kokie mastai numatyti iki 2024 m (t.y. šiemet), koks įgyvendinimo tempas ir tada bus aišku, ar 2030 (t.y. po 6 m.) bus pasiektas numatytas planas (nebus).
                              Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.

                              Comment


                                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                Jeigu būtų toks A juostų tinklas tai ženkliai būtų geresnė situacija. Nebuvau matęs šio žemėlapio, bet tikrai atrodo sudėtos visos vietus, kur reikia. Ir kai kuriose gatvėse net nereikia naujų juostų, o užtenka dažų.
                                Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.

                                Comment


                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                  Tai kodėl tas savininkas tos atsakomybės neprisiima? Nejau nėra jokių būdų kažkaip tą savininką priversti tai padaryti? Nes daugybė šulinių mieste taip ir tupi susmukę dešimtmečiais. Gal, jei savininkas yra neįgalus tai padaryti, reiktų galvoti apie tos jo probleminės nuosavybės perdavimą savivaldybės žinion.
                                  Čia būtų tiesiog daikto dėjimas iš vienos kišenės ir kitą. Nes liukų savininkai gali būti: Vilniaus vandenys, Vilniaus šilumos tinklai, Grinda - visos įmonės priklausančios savivaldybei.

                                  Comment


                                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                                    Man tai šitas žemėlapiukas primena ilgalaikės vizijos gerus norus. Kaip BP 15 metų perspektyvai ar DJMP dešimtmečiui. Kai kur atrodo visai nerealistikškai. Pavyzdžiui, kaip padaryti A juostą Kęstučio gatvėj? Nebent uždraudžiant viešąjį eismą bent viena kryptim, kaip Pylimo g.
                                    Vakaruose planas būtų įgyvendintas, pas mus Vilniuje manau reiks bent 25 metų.
                                    AS galėtų važiuoti Vytauto, o Kęstučio tik VT.

                                    Comment


                                      Vytauto g. negalėtų, nes tą draudžia jos D kategorija ir tas pats DJMP. Būtų nutrynę dviračių juostas (kurių nėra nei Dviračių spec. plane nei BP), tai padarius 1 A juostą, būtų galima tiek "varnelę" užsidėt, tiek realiai džiaugtis.

                                      Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Dabar trolinu "Tvarkau miestą" su siūlymu nupiešti dviračių juostas ant Liubarto tilto.
                                        Reikia rašyti konkrečiai: Prašau paženklinti Man dviračių juostas Liubarto g. nuo Kęstučio g. esamų dviračių juostų iki J. Jasinskio g.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Užtenka liukus kasti, pats tinklas gali eiti sena vaga, tik įėjimą reikia iškasti. Ir taip, kiekvieną kartą, t.y. kas kokį 50 metų.
                                          JAE yra reikalavimas visas naujas komunikacijas tiesti kolektoriuose.

                                          Naujas.
                                          JAE.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X